Lehekülgi: 1 2 |
sibidisah
huviline
Registreerunud 07.02.07
Asukoht: Rapla
Kasutaja on eemal
|
postitati 23.11.17 15:52
|
|
|
Audi a4 2.5tdi AKE soe käivitus probleemne ainult külma ilmaga.
Mure järgmine,
Nimelt kui autoga sõita kuni on töösoe ~90kraadi ja seisma jätta, siis mingi 2-4 tunnipärast on käivitus umbes 7-10sekundit. Kui korraks anda süüdet
sekundiks ja siis uuesti kohe süüdet anda läheb käima koheselt. Hakkas asi pihta juba eelmise talve lõpupoole, viga on ainult siis kui välis
temperatuur on nulli juures või allapoole nulli miinustes, suvel polnud mingeid muresid ka hommikune käivitus on hea.
VRB Motorsport
...turbo has gone titts up smoking and whistling like a [roppus]!
|
|
|
|
Spice
huviline
Registreerunud 20.08.13
Kasutaja on eemal
Auto: A6 c5 2.5TDIq ´05
|
postitati 24.11.17 08:43
|
|
|
Endalgi sarnane mure aga BAU motooriga. Külmalt käivutib ok ja ka töösoojalt aga kui just nt. peale kävitust 5 minutit sõita ja siis seisma jätta ning
uuesti 10 minuti pärast proovida, ketrab ka päris pikalt. Hakkasin ise kahtlustama temperatuuri andurit, mis mingi vahema lihtsalt ei toimi, sest
eelsüüte tuluke süttib vaid hetkeks ja kustub kohe. Kuigi 5 minutilise sõiduga ei soojene see mootor küll nüüd piisavalt. Ehk leian nädalavahetusel
aega, et arvutiga andurit jälgida. Peale käivitust viskab ka väheke diislilõhna ülesse.
|
|
|
sibidisah
huviline
Registreerunud 07.02.07
Asukoht: Rapla
Kasutaja on eemal
|
postitati 24.11.17 20:59
|
|
|
Endal olen temp andurit arvutiga vaadanud igast moodulist kust võimalik kuid tembid on igalpool samad, erinevusi ei ole. Temp andurit ma endal hetkel
ei kahtlustaks.
VRB Motorsport
...turbo has gone titts up smoking and whistling like a [roppus]!
|
|
|
|
Spice
huviline
Registreerunud 20.08.13
Kasutaja on eemal
Auto: A6 c5 2.5TDIq ´05
|
postitati 27.11.17 07:13
|
|
|
Mul iseenesest hakkas see jant peale pumba remonti. Pihustusnurk on arvutiga vaadates õige.
|
|
|
quattrodiisel
huviline
Registreerunud 04.07.13
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: A4 B7 TDI Quattro
|
postitati 27.11.17 08:30
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Spice
Mul iseenesest hakkas see jant peale pumba remonti. Pihustusnurk on arvutiga vaadates õige. |
Eestis ei ole sellist meest kes selle pumba remondiks nii, et ta ka 100% korras oleks. VP44 pump ei ole enam vanakooli vp37 mida igaküla sepp kuuriall
remontida oskab. Kui tahad head saada siis tuleb süda kõvaks teha ning osta taastatud pump mis on ka õiges boschi stendist testitud ja ka
kalibreeritud. Muu kodune remont ei toida.
Street stock 2000W @ 151.4DB
|
|
|
|
Spice
huviline
Registreerunud 20.08.13
Kasutaja on eemal
Auto: A6 c5 2.5TDIq ´05
|
postitati 27.11.17 09:08
|
|
|
Ei olegi tegu koduse remondiga, kevadel Karlas tehtud mehaaniline osa ja nüüd kuu aega tagasi elektroniline.
|
|
|
teitur
huviline
Registreerunud 07.07.10
Asukoht: Hiiumaa/Kärdla
Kasutaja on eemal
Auto: Allroad C5, VAZ 2105
|
postitati 28.11.17 21:08
|
|
|
Samuti BAU mootoriga samad probleemid. Soojemalt ja külmemalt käivitub ilusti ja muid puudusi ei esine.
Just 0 lähedase tempiga jamad.
|
|
|
Spice
huviline
Registreerunud 20.08.13
Kasutaja on eemal
Auto: A6 c5 2.5TDIq ´05
|
postitati 29.11.17 09:40
|
|
|
Mulle nagu tunduks, et ei anta piisavalt kaua eelsüüdet ning sellest ka pikk käivitus ja diislipahvakas. Miks ei anta eelsüüdet jääb hetkel selguseta.
Peale temperatuuri ei tohiks nagu teisi mõjutavaid põhjuseid olla?
|
|
|
sibidisah
huviline
Registreerunud 07.02.07
Asukoht: Rapla
Kasutaja on eemal
|
postitati 01.12.17 12:59
|
|
|
Kas on kuidagi võimalik, et pumba vahetusega läheb ajus sooja käivituse kütusekogus paigast? Ehk aitab üle kirjutamine? Kuna enamus sama probleemiga
olnud just peale pumba vahetust, kas siis uus, taastatud või kasutatud pumbaga, vahet pole sümptomid samad.
VRB Motorsport
...turbo has gone titts up smoking and whistling like a [roppus]!
|
|
|
|
A4TQ
klubiliige
Registreerunud 24.07.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: SQ7, 911
|
postitati 01.12.17 13:07
|
|
|
Vaata esmalt pumba süütenurk järele. Hilise süütega käitub ka nii.
|
|
|
|
sibidisah
huviline
Registreerunud 07.02.07
Asukoht: Rapla
Kasutaja on eemal
|
postitati 01.12.17 15:06
|
|
|
Süütenurka vaadanud ja keeranud varasemaks ja hilisemak igatepidi, hetkel graafiku järgi täpselt keskel süütenurk.
Edit: Rihma ka hamba võrra edasi ja tagasi tõstnud. Pumba vahetusel kasutatud lukke nii nagu peab vända, nuka ja pumbalukud.
VRB Motorsport
...turbo has gone titts up smoking and whistling like a [roppus]!
|
|
|
|
Spice
huviline
Registreerunud 20.08.13
Kasutaja on eemal
Auto: A6 c5 2.5TDIq ´05
|
postitati 02.12.17 11:34
|
|
|
Mootor mul ka samamoodi paigas, täissooja mootoriga pihustusnurk kuskil kraad nullile lähemale, kui tegelikult olema peaks. See aga peaks aitama pigem
käivituda. Ennem pumba remonti oli täpselt sama pihustusnurk.
|
|
|
Spice
huviline
Registreerunud 20.08.13
Kasutaja on eemal
Auto: A6 c5 2.5TDIq ´05
|
postitati 19.12.17 14:52
|
|
|
Kas oled vahepeal ka lahendust otsinud/leidnud?
|
|
|
sibidisah
huviline
Registreerunud 07.02.07
Asukoht: Rapla
Kasutaja on eemal
|
postitati 19.12.17 18:53
|
|
|
Hetkel ei ole, olen sõitnud enamasti teise autoga.
VRB Motorsport
...turbo has gone titts up smoking and whistling like a [roppus]!
|
|
|
|
teitur
huviline
Registreerunud 07.07.10
Asukoht: Hiiumaa/Kärdla
Kasutaja on eemal
Auto: Allroad C5, VAZ 2105
|
postitati 23.12.17 22:29
|
|
|
Teil akud korras?
Olen täheldanud, et käima läheb tihti just käivitamise lõpus, ehk kui mootor veel pöörleb aga starter ei vea enam.
Täna oli jälle selline situatsioon ja käivituse andmed sellised:
https://photos.app.goo.gl/yeKJptfNdekgm4zw2
|
|
|
Spice
huviline
Registreerunud 20.08.13
Kasutaja on eemal
Auto: A6 c5 2.5TDIq ´05
|
postitati 26.12.17 12:07
|
|
|
Aku peaks viisakas olema. On igaksjuhuks ka laetud, et too välistadada. Järgmine kord katsun temp pistiku eemaldada ja vaadata mis siis teeb.
|
|
|
Indrek
huviline
Registreerunud 09.10.02
Asukoht: Raplamaa
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 C5 quattro
|
postitati 27.12.17 17:07
|
|
|
Jälgiks ka teemat. Ka peale pumba vahetust (vana pump lekkis diislit nii, et loik all). Peale sai kasutatud pump, mis (väidetavalt) pani vana auto
peal igast asendist auto laksust käima.
Mul lausa nii, et kui peale sõitu miski tunni seisab, siis ei lähegi käima, enne käiad aku tühjaks. Külmast peast läheb koheselt, siis ka ilge suits
taga. Olen proovinud nö leigena temp anuri lahti võtta - ei midagi. Selline tunne omal ka, et tuleb süda kõvaks teha ja viia see risu karlasse ja
lasta neil taastatud pump peale panna. Või siis auto seibideks ja maha müüa, sõitvana mul südametunnistus seda kellegile müüa ei luba
EDIT: tegu siis BAU mootoriga.
Endine "insche"
|
|
|
|
Spice
huviline
Registreerunud 20.08.13
Kasutaja on eemal
Auto: A6 c5 2.5TDIq ´05
|
postitati 29.12.17 11:06
|
|
|
No mul käis pump Karlas ja sai täisremondi. Salamisi võid autot mulle pakkuda mõistliku raha eest
|
|
|
Spice
huviline
Registreerunud 20.08.13
Kasutaja on eemal
Auto: A6 c5 2.5TDIq ´05
|
postitati 04.01.18 06:51
|
|
|
Tundub lihtsalt, et ei anta piisavalt eelsüüdet ning auto ei tahagi kohe käivituda. Kui temperatuuri andur lahti ühendada,
siis jääbki põhimõtteliselt eelsüütetuli põlema. Mina tegin nii, et ühendasin anduri lahti, keerasin süüte sisse, ootasin 2-3 sekundit ja
käivitasin.
Probleeme ei tekkinud, see tähendab, et käivitus koheselt. Kas saab kuskilt reguleerida eelsüüte andmise pikkust?
Kui lahti ei ühenda ja proovid pikalt kedrates, siis esimese hooga viskab ka pahvaka diislit välja (hetkeks). Jätkuvalt külm ja soe
käivitus on okei, ainult see vahepealne vahemik (ala 20-40 kraadi).
|
|
|
teitur
huviline
Registreerunud 07.07.10
Asukoht: Hiiumaa/Kärdla
Kasutaja on eemal
Auto: Allroad C5, VAZ 2105
|
|
Spice
huviline
Registreerunud 20.08.13
Kasutaja on eemal
Auto: A6 c5 2.5TDIq ´05
|
postitati 05.01.18 07:41
|
|
|
Jutust ei lugenud esmapilgul välja, kas see muutus toimib ainult konkreetse temperatuuri peal (ala 15 kraadi siis aeg 5 sekundit ja 14 kraadi siis
jälle ei anna eelsüüdet) või teeb ta endajoks mingisuguse graafiku läbi antud temperatuuride ja aegade?
|
|
|
teitur
huviline
Registreerunud 07.07.10
Asukoht: Hiiumaa/Kärdla
Kasutaja on eemal
Auto: Allroad C5, VAZ 2105
|
postitati 05.01.18 10:17
|
|
|
Minu teada muudab eelsüüte pikkust kogu ulatuses, samas ei nihuta eelsüüte algustemperatuuri.
St. kui enne +5 juures ei antud süüdet, siis ka peale muutmist ei anta. -1 juures samas 5sek asemel näiteks 7sek või midagi sellist.
Kuna selles teemas väga sees ei ole, siis võin ka eksida, aga nii olen aru saanud.
Aga igajuhul võid ju proovida.
|
|
|
Spice
huviline
Registreerunud 20.08.13
Kasutaja on eemal
Auto: A6 c5 2.5TDIq ´05
|
postitati 05.01.18 12:06
|
|
|
Selge, tänud sellegipoolest. Kui üheltmaalt VCDS'ile jälle pihta saan, siis proovin ja annan tagasisidet.
|
|
|
teitur
huviline
Registreerunud 07.07.10
Asukoht: Hiiumaa/Kärdla
Kasutaja on eemal
Auto: Allroad C5, VAZ 2105
|
postitati 09.01.18 20:18
|
|
|
Nii, minu eelnev jutt ei vasta õnneks tõele.
Panin kaabli täna järgi, otsisin temperatuuri mille juures enam küünlaid ei anta.
Login koodid kellel vaja: Lisäys: Ilmeisesti viimeinen numero kertoo onko manuaali vai automaatti - Netistä kaapattua, EN OTA VASTUUTA:
(auto / manual): BDG: 35341/35342 BDH: 35331/35332 BAU: 35361/35362)
https://photos.app.goo.gl/gmqCweNc3UE0JAzB3
https://photos.app.goo.gl/PQVBrN5sSLdduMMG2
Eks siis lähiajal selgub, kui palju sellest abi on.
|
|
|
Spice
huviline
Registreerunud 20.08.13
Kasutaja on eemal
Auto: A6 c5 2.5TDIq ´05
|
postitati 10.01.18 06:19
|
|
|
Ootan väga tulemusi. Suhteliselt imelik juba, et lähed kuhugile tunnikeseks ja hakkad ära tulema, siis ketrad 5 sekundit
|
|
|
Lehekülgi: 1 2 |