djstallion
huviline
Registreerunud 25.09.04
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: SAAB
|
postitati 28.06.05 19:44
|
|
|
80Q B3 sillapukside loetelu
Kas keegi aitaks mind selles suhtes, et loetleks mulle 80Q B3 puhul üles kõik vahetust vajavad sillapuksid? Kuna vahetus ees ootamas, siis saaks veidi
orienteeruda, palju jupid maksma lähevad. Ja kas see tõsi, et B3 Q puhul esisillas ja tagasillas samad puksid?
Samas küsiks siin ka, kas pooleveolise b3 ja Q b3 tagaamortidel on erinevusi?
|
|
|
|
Tige Kala
huviline
Registreerunud 18.01.04
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: B7 S-Line
|
postitati 28.06.05 21:43
|
|
|
Pooleveolise ja Q tagumised amordid on erinevad.
Ega keegi niisama vist ei oska sulle öelda, mis puksid sinu autol vahetamist vajavad. Aga põhimõttelislet on seal all poolraami (4 tk) ja õõtsa puksid
(4tk), nii ees kui taga. Poolraami omad umbes 100kr/tk ja öötsa omad mingi 50kr/tk.
|
|
|
djstallion
huviline
Registreerunud 25.09.04
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: SAAB
|
postitati 28.06.05 21:51
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Tige Kala
Pooleveolise ja Q tagumised amordid on erinevad.
Ega keegi niisama vist ei oska sulle öelda, mis puksid sinu autol vahetamist vajavad. Aga põhimõttelislet on seal all poolraami (4 tk) ja õõtsa puksid
(4tk), nii ees kui taga. Poolraami omad umbes 100kr/tk ja öötsa omad mingi 50kr/tk. | Selge see, et keegi ei tea, mis puksid
konkreetselt minu autol läbi on. Ma pidasingi silmas pukse, mida on vaja regulaarselt vahetada, näiteks stabika puksid nende hulka ju ei kuulu. Kas B3
Q-l on tagasillas identsed puksid esisillaga?
Kas Q-l on siis taga samasugused amordid kui ees?
|
|
|
Tige Kala
huviline
Registreerunud 18.01.04
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: B7 S-Line
|
postitati 29.06.05 10:25
|
|
|
Vahetatakse ikka siis kui vajadus tuleb. Üldiselt, ega neid poolraami pukse keegi vahetada ei viitsi, sest see on suhteliselt mahukas ettevõtmine.
Amortide koha pealt niipalju, et tootekoodid on esimestel ja tagumistel erinevad, aga ei tea kas neil midagi vahet ka on.
|
|
|
k6veric
huviline
Registreerunud 06.12.04
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Coupe typ 85 Q ; s4 b6 4,2 ; b4 1,8tq
|
postitati 15.07.05 21:10
|
|
|
Ei ütleks et poolraami pukside vahetamine eriti mahukas töö oleks . Ilma
õhutööriistadeta poole päeva töö. ca 4h
|
|
|
|
k6veric
huviline
Registreerunud 06.12.04
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Coupe typ 85 Q ; s4 b6 4,2 ; b4 1,8tq
|
postitati 15.07.05 21:11
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Tige Kala
Vahetatakse ikka siis kui vajadus tuleb. Üldiselt, ega neid poolraami pukse keegi vahetada ei viitsi, sest see on suhteliselt mahukas ettevõtmine.
Amortide koha pealt niipalju, et tootekoodid on esimestel ja tagumistel erinevad, aga ei tea kas neil midagi vahet ka on. |
|
|
|
|
k6veric
huviline
Registreerunud 06.12.04
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Coupe typ 85 Q ; s4 b6 4,2 ; b4 1,8tq
|
postitati 15.07.05 21:18
|
|
|
tagumised amordid tunduvalt jämmumad kui esimesed quattro`tel! Läbilöögi puksid on forsis 1000 eek komplekt koos kattekummidega, kuid kui lähed koos
vanadega kohale, leitakse ka analoog, mis on kuni neli korda odavam. Aaves on Sashs`i amort quattrole taha nats alla 1000 `nde. ( gaas)
|
|
|
|
jaak
huviline
Registreerunud 06.04.03
Asukoht: tartumaa
Kasutaja on eemal
Auto: audi A6
|
postitati 28.07.05 16:31
|
|
|
õõtsapuksid on kõik ühesugused, kokku 8 tk, (ilma roolivõimuta variandil erinevad, aga kõik quattrod on vist roolivõimuga).
tagumisi amorte ostes pakuti ainult kahepoolse gaasiga, boge amort maksis 850 krooni tk, alghind oli 1100 kr, müüja ise pakkus alet.
|
|
|