Registreerunud 11.02.08
Asukoht: tallinn
Kasutaja on eemal
postitati 15.11.17 14:23
Õhkvedrustuse kalibreerimine, C5 kere
2004.a Allroad C5 kere
Peale rehvivahetust õhkvedrustus vajab kalibreerimist (mina ei teadnud et vaja sisselülitada "jacking mode" ehk service ) Armatuuris kollane
märgutuli vahelt põleb , vahelt mitte. Ja esiots kõrgem kui tagaots.
Kus kohas teha saab ? Kes sellega tegeleb ?
andrec
huviline
Registreerunud 07.10.06
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A4 B6 R30 VR6 turbo
postitati 15.11.17 14:27
Kõik tänapäevased töökojad teevad.
Või ka eraisikud kellel kaabel ja mõõdulint olemas.
Usun ka, et vag-com-iga saab asi korda. Ma jätsin oma eelmise auto, Phaetoni remondifirmasse teatud asjade tarvis, kuid neil tekkis järsku ilge soov
see üles tõsta ja loomulikult ei teatud patjade lukustamisest midagi. Hiljem olid ka esitulede kalibreerimine vajalik, kuna kogu elu käib seal
kõrgusanduritega, mis patjade väljavenitamisega paigast läksid. Tegin vag-comiga ära.
teet82
huviline
Registreerunud 17.11.13
Asukoht: Võrumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C5 2.5TDI Quattro, A4 B6 1.9TDI Quattro
postitati 15.11.17 18:34
Ma oma rumala peaga mõtleks, et see padi venib samamoodi pikaks lukus või lukustamata vedrustusega, sest asi sõltub ju ainult rõhust padjas sees. Või
siis hakatakse lukustamisel õhku järjest välja laskma padjast, et ratas koopas püsiks?
Rain573
klubiliige
Registreerunud 17.09.05
Asukoht: Võru
Kasutaja on eemal
Auto: Audi b4 Competition V8, Fiat Punto GT, W211, CLS Shoting Brake
postitati 15.11.17 19:00
Ulme jutt siin, selle nn lukustamisega ei lasta padjast lihtsalt õhku välja kui auto ülesõstetakse.
XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 27.5% - SQL: 72.5%]