Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
 Lehekülgi:  1  2  3
Autor:
Pealkiri: Audi 80 2.0 Competition - 1994 - inksuuuu (Vastuseid: 73 | Vaatamisi: 14500)
inksuuuu
huviline

Avatar


Registreerunud 18.07.14
Asukoht: L-Virumaa, Kadrina
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 80 B4 2.0 abk. Audi 80 b4 competition 2.0 ace, A4 b7 2.0d cvt

postitati 14.11.17 19:35 Tsiteeri
Audi 80 2.0 Competition - 1994 - inksuuuu



Veel siis üks A80 lisaks esiveolisele.

Mootor 2.0 103 dohc
1994 aasta
Musta värvi
Mingeid eksklusiivseid lisadid ei ole, väntadega kõik aknad, isegi peehlid pole elektriga. Abs ja üks airbag on. Lisakellad nagu ikka ja kõige põhilisemnnagu quattrole ikka lustinupp ehk diff lüliti. Kõigesuurem lisa ongi quattro minujaoks. Aa ja välistempi näitab ka.

Üldiselt on asi väga hukas, lakki ühelt küljelt koorub. Peaegu kõik uksed ja sellised detailid tuleks välja vahetada või lasta värvida. Ette on pandud tavaline 80 nina(stange, tuled) tagastange suht räbal, kuigi ma ei saa aru kas competitionil ja tavalisel 80 sama tagastange?? Ma ei ole veel kõrvutanud neid et oleks vahet märgata. 5 competition org. Velge on heade talvekatega. Üldiselt suht nirude/ olematute lisadega masin, isegi mu esiveolisel on rohkem mugavus vidinaid, aga see selleks.

Natuke juttu kah..

Jäi silma tuttaval metsaall vedelema jäänud quattro competition Dohc mootoriga. Natuke ravimist ja õnnestuski autole laetud aku ja köiega järele minna. Käima saada ei õnnestunud kuna kütusepump on tumm. Lisaks starter oli õhtal, ei jõudnud mootorit ringi ajada, arvasin korra juba et mootor kinni... Sai romukast korralik starter külge kruvitud ja mootor käib ilusti ja jõuliselt ringi. Vana kütusepump lendas kiirelt paagist minema. Eelmise omaniku käest sain ühest vrakkist(sigar 2.3 rida 5) küttepumba. Välimuselt identsed isegi tootekood oli peaaegu sama. Pistsin selle paaki ühendasin ära, lõi kütte ilusti pritseprani ka, aga käima minna ikka ei taha. Muidugi oli küte paagis juba vastiku lõhnaga, võibolla hapuks läinud ja ei taha enam süttida. Proovisin natuke brake cleanerit ja mootor käivitus. Aga käima ei jäänud. Sai tellitud tuliuus kpttepump ka, aga pole veel kohale jõudnud. Samas hakkasin uurima et 2.0 103 kw vaja kirjade järgi 6.5 bar survet, sama nagu 2.3 98 kw. Peaks ikka käima minema loogiliselt võttes, või potsugi tegema.
Lugesin et pritsepeas on miski filter mida saab puhastada, hea oleks seda ka vaadata.. Halb on see et ned meh. Pritsed täiesti tume maa minujaoks, tunnen juba et se on täielik roppus seal kapotiall...

Lisaks on veel üks tõsine asi see mis toimub bensupaagis. Tobedad plast torud lähevad lihtsasti kortsu nii et surve ei pääse pumbast edasi. Mõtlesin et oleks hea panna kummivoolikutega, siis pole karta et mingi jonks sees jälle. Tagasivoolusid mida oli ka hunnikuga, neid ei hakkagi toppima, las tilgub otse alla pumbajuurde. Kui kellegil on häid ideid kuidas paagielu kuidagi okeiks saab siis olen tänulik!:) Ise mõtlesin et kui pump tuleb siis tuleks paak maha võtta ja üritada korralikult neid asju seal sobitada, autos on väga ebamugav väänelda, lisaks peab käsi läbi kahe ümmarguse augu.
http://www.upload.ee/image/7708338/20171126_134637.jpg
http://www.upload.ee/image/7708317/20171126_134651.jpg
http://www.upload.ee/image/7708304/20171126_134831.jpg
http://www.upload.ee/image/7708295/20171126_135012.jpg


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
extreme327
huviline

Avatar


Registreerunud 17.05.12
Asukoht: Tõrva
Kasutaja on eemal

Auto: Audi b4 quattro 20v

postitati 14.11.17 20:28 Tsiteeri


Competitionil ikka teine taga stange. Muidu nagu sama aga ilma liistu imitatsioonita keskelt vms. Ei oska nii seletada. Googeldades saad aru.
Oleks omalegi vaja tagumist competition stanget :D


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
inksuuuu
huviline

Avatar


Registreerunud 18.07.14
Asukoht: L-Virumaa, Kadrina
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 80 B4 2.0 abk. Audi 80 b4 competition 2.0 ace, A4 b7 2.0d cvt

postitati 14.11.17 22:41 Tsiteeri


Tundub nüüd jah pisut teistsugusrm kui muidu. Tuleb ilmselt klaasriiet kasutada ja endaoma ära lappida, olen arusaanud et stanged üks defka värk. Sain ka just mootori tööle, küll mitte nii nagu peaks( vibreerib hirmsasti) tundub et kõik silindrid ei toimeta nii kuis vaja oleks, aga vähemalt mootor töötab. Pump tahtis natuke põrutamist saada, mskipärast kipub kinni jääma midagi seal, et kui seisab päeva umbes siis vooluandes ei hakka jorisema. Vaatasin ka paaki altpoolt ja mõte maha võtta kadus hetkega. Panin ka juhtme sappa et saaks vaadata mida kirjutab veakoodide kohapealt. Abs-i, airbagi sain sisse aga mootori sisenda ei õnnestunud. Ütleb et not response from controller, nagu poleks mootoriajuga ühendust.. huvitav
Nelik ka ei toiminud, istmeall oli mingi valge pistik lahtivõetud, ilmselt mingi difri kiiruse andur, autoall oli se hoob mida vaakum liigutab kinni kiilunud, eks ta sellepärast ei rakendunudki. Wd 40 selga ja las liguneb kogu se kupatus seal.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
r384n3
huviline

Avatar


Registreerunud 18.08.13
Asukoht: Taebla
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A4 B5 1.9 81kw TDI, Audi 80 B4 Turbo Quattro

postitati 15.11.17 05:37 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: inksuuuu

Nelik ka ei toiminud, istmeall oli mingi valge pistik lahtivõetud, ilmselt mingi difri kiiruse andur, autoall oli se hoob mida vaakum liigutab kinni kiilunud, eks ta sellepärast ei rakendunudki. Wd 40 selga ja las liguneb kogu se kupatus seal.


Pigem ei toiminud tagasilla lukk ainult, kuna vastasel juhul peaks sul kardaan alt puudu olema ning torsen keevitatud või üldse kast esiveolise oma. Nelik tõenäoliselt ikka toimib, lihtsalt see 2.0 mootor oma kolme ja poole silindriga ei jaksa ratast ringi lasta. :P


Old Audis never die. They just get faster.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
ACE16V
huviline

Avatar


Registreerunud 12.03.03
Asukoht: Järveküla
Kasutaja on eemal

Auto: Audi80AvantQuattro / DUCATI_M900

postitati 15.11.17 09:48 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: inksuuuu
Tundub nüüd jah pisut teistsugusrm kui muidu. Tuleb ilmselt klaasriiet kasutada ja endaoma ära lappida, olen arusaanud et stanged üks defka värk. Sain ka just mootori tööle, küll mitte nii nagu peaks( vibreerib hirmsasti) tundub et kõik silindrid ei toimeta nii kuis vaja oleks, aga vähemalt mootor töötab. Pump tahtis natuke põrutamist saada, mskipärast kipub kinni jääma midagi seal, et kui seisab päeva umbes siis vooluandes ei hakka jorisema. Vaatasin ka paaki altpoolt ja mõte maha võtta kadus hetkega. Panin ka juhtme sappa et saaks vaadata mida kirjutab veakoodide kohapealt. Abs-i, airbagi sain sisse aga mootori sisenda ei õnnestunud. Ütleb et not response from controller, nagu poleks mootoriajuga ühendust.. huvitav
Nelik ka ei toiminud, istmeall oli mingi valge pistik lahtivõetud, ilmselt mingi difri kiiruse andur, autoall oli se hoob mida vaakum liigutab kinni kiilunud, eks ta sellepärast ei rakendunudki. Wd 40 selga ja las liguneb kogu se kupatus seal.


Proovi pihusteid "carb cleaneriga" leotada ja siis, peale pihustite tagasi torude otsa ühendamist, pane nad mingi anuma kohale (sisse), võta maha kummilõdvik (suur), eemalda bensupumba relee, lühista releeklemmid "30" ja "87" (pump hakkab tööle), nüüd tõsta õhu vooluhulga mõõtja klappi ülespoole (ettevaatlikult, keskmisest poldipeast tõmmates) ja vaata mis pihustitest tuleb. Kui mitmendal korral klappi tõstes pihustist tulev aina rohkem pilve moodi hakkab olema, siis viga pihustites. Kui pilve ei saavtutagi, siis viga pihustuites.

Minu 4 aastat seisnud ACE mootoril, millel vaid ca 70 000km sõitnud pihustid peal, aitas just see.

Üldse, enne kui sellel mootoril pritsepäid vahetama kukkuda, tuleb alustada pihustite olukorrast - vajadusel ka vahetada uute vastu - ning igasugu lonkamised võivad kaduda - juhul kui jagaja-piibud-küünlad-silindri surved korras on.

Kui vene keelt mõistad siis:http://www.botik.ru/auto/vw/volkswagen.msk.ru/injector/KE-Motronic.htm

Terv.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
inksuuuu
huviline

Avatar


Registreerunud 18.07.14
Asukoht: L-Virumaa, Kadrina
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 80 B4 2.0 abk. Audi 80 b4 competition 2.0 ace, A4 b7 2.0d cvt

postitati 15.11.17 09:55 Tsiteeri


Suured suured tänud tänud, eks ma proovin seda asja kohe proovida. Su jutt tasuks kohe arhiveerida.
Aru ei ole veen saanud kuidas pihustid maha käivad aga eks ma proovin jagu saada. Klambri võtsin maha aga ei muutunud miskit, aga eks süvenen... Pritsepead vahetama ei ole plaanis hakata.


Tsitaat:

 Kui mitmendal korral klappi tõstes pihustist tulev aina rohkem pilve moodi hakkab olema, siis viga pihustites. Kui pilve ei saavtutagi, siis viga pihustuites


Ühesõnaga kui taldrikut kergitada siis peaks KOHE hakkama korralikult pihustitest "puhuma"


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
ACE16V
huviline

Avatar


Registreerunud 12.03.03
Asukoht: Järveküla
Kasutaja on eemal

Auto: Audi80AvantQuattro / DUCATI_M900

postitati 15.11.17 12:12 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: inksuuuu
Suured suured tänud tänud, eks ma proovin seda asja kohe proovida. Su jutt tasuks kohe arhiveerida.
Aru ei ole veen saanud kuidas pihustid maha käivad aga eks ma proovin jagu saada. Klambri võtsin maha aga ei muutunud miskit, aga eks süvenen... Pritsepead vahetama ei ole plaanis hakata.


Tsitaat:

 Kui mitmendal korral klappi tõstes pihustist tulev aina rohkem pilve moodi hakkab olema, siis viga pihustites. Kui pilve ei saavtutagi, siis viga pihustuites


Ühesõnaga kui taldrikut kergitada siis peaks KOHE hakkama korralikult pihustitest "puhuma"


Pihustid - klamber maha ja siis tõmbad (jõuga). Võid ka enne sinna auku WD40 - laadset asja lasta.

Tõmbad näiteks klapi ülesse (ettevaatlikult) ja ühendad traadijupiga relee klemmid 30 ja 87 (see paneb p.pumba tööle ka ilma süüteta).

Terv.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
inksuuuu
huviline

Avatar


Registreerunud 18.07.14
Asukoht: L-Virumaa, Kadrina
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 80 B4 2.0 abk. Audi 80 b4 competition 2.0 ace, A4 b7 2.0d cvt

postitati 15.11.17 17:55 Tsiteeri


Okei, hakkan mingihetk menetlema seda asja. Leidsin ka tööjuurest elsast pritsepeakohta juttu. Eks tuleks välja printida. Küttereleega lihtne, sealt on se kate maas, saab näppudega kontaktid kinni vajutada.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
inksuuuu
huviline

Avatar


Registreerunud 18.07.14
Asukoht: L-Virumaa, Kadrina
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 80 B4 2.0 abk. Audi 80 b4 competition 2.0 ace, A4 b7 2.0d cvt

postitati 17.11.17 13:49 Tsiteeri


Tegin pihusti testi, toimisid ilusti. Sellegipoolest panin päevaks cleanerisse likku ja puhusin vaikselt õhuga mitmeid kordi läbi. Huvitavat häält teevad pihustid (pininat) kui sealt midagi läbi läheb. Se taldrik sesl kummilotiall oli jube õline ja plädine. Pesin selle ka igaksjuhuks cleaneriga puhtaks. Abs ja diff hakkasid ka toimima, tagaistme alt oli üks pistik abs-i oma laiaks istutud. Hakkasin uut asja uurima, ülevaatust tahaks tulevikus teha aga süüte sisse keeramisel ei sütti Airbag tuli. Pirn oli sees ja korras. Panin kaabli ja andis 2 viga näha.
Trigger from onboard diagnostic lamp: malfunction
Open or short to ground. Intermittent
01025

Ja

Supply voltage B+
Signal too low- intermittent
00523

Vigu aga kustutada ei lase.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
ACE16V
huviline

Avatar


Registreerunud 12.03.03
Asukoht: Järveküla
Kasutaja on eemal

Auto: Audi80AvantQuattro / DUCATI_M900

postitati 17.11.17 17:07 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: inksuuuu
Tegin pihusti testi, toimisid ilusti. Sellegipoolest panin päevaks cleanerisse likku ja puhusin vaikselt õhuga mitmeid kordi läbi. Huvitavat häält teevad pihustid (pininat) kui sealt midagi läbi läheb. Se taldrik sesl kummilotiall oli jube õline ja plädine. Pesin selle ka igaksjuhuks cleaneriga puhtaks.


Teevad jah, huvitavat häält. Kui kõik pihustid ühtlase pilve tekitasid, siis edasi jagaja ja silindrite surved üle kontrollida. Küünlad muidugi ka.

Terv.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
ACE16V
huviline

Avatar


Registreerunud 12.03.03
Asukoht: Järveküla
Kasutaja on eemal

Auto: Audi80AvantQuattro / DUCATI_M900

postitati 17.11.17 17:20 Tsiteeri


Kui ülevaatuse pärast muretsed, siis airbag`id on tehase andmetel mõeldud kestma 10 a ... Seda enamik ülevaatajaid ei tea. Loomulikult, kui vead sees, siis oht et ei toimi. Nii et otsinguid tuleb jätkata. Vb "bag"-i enda pistik roolil lahti ühendatud ja "bag"-i ennast polegi (seletab selle, miks ei ole originaal stanget), siis aitab õige suurusega takisti (googel abiks) lisamine.

Terv.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
inksuuuu
huviline

Avatar


Registreerunud 18.07.14
Asukoht: L-Virumaa, Kadrina
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 80 B4 2.0 abk. Audi 80 b4 competition 2.0 ace, A4 b7 2.0d cvt

postitati 17.11.17 19:24 Tsiteeri


Pihustid tegid ilusa udu jah. Jagaja oli hiljuti vahetatud eelmise omaniku poolt mingiaeg. Küünlad-juhtmed tahaks kindlasti vahetada igaisjuhuks ära. Täna tuli uus küttepump, tuleks kiiresti külge kruvida nüüd. Küte haises vastikult kopitamise järgi, võibolla mängib ka see mingit rolli.
Kislusin rooli maha, bag oli ilusti terve. Juhtmed ka küljes. Unustasin muidugi läbi helistada lintkaabli. Eriti huvitav on muidu see et lintkaabel kääb tollel rooli külge mitte nuudiotsa. Veendusin et ka bagiga roolil on se väike nuut ja uuemad roolid sinna ei kõlba. Ülevaatuse jaoks peaks tavalise ilma bagita rooli panema(riiulis üle) siis pole kellegil kobiseda.:D


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
ACE16V
huviline

Avatar


Registreerunud 12.03.03
Asukoht: Järveküla
Kasutaja on eemal

Auto: Audi80AvantQuattro / DUCATI_M900

postitati 17.11.17 19:41 Tsiteeri


Minul oli 4 aastat seisnud küte, aga mingit käivitusprobleemi see ei tekitanud ...


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
100
Aeg maha



Registreerunud 12.04.10
Asukoht: Litsmetsa
Kasutaja on eemal

Auto: 100

postitati 17.11.17 20:08 Tsiteeri


See airbagi tuli teatud sekunditeks tööle panna pole üldse probleem. Ma ka ei viitsinud (ega polnud aega enne ülevaatust) airbagi tulega tegeleda, et seda korda saada ja mõningase elektroonika abiga lamp põleb nii nagu peaks.:cool:


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
r384n3
huviline

Avatar


Registreerunud 18.08.13
Asukoht: Taebla
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A4 B5 1.9 81kw TDI, Audi 80 B4 Turbo Quattro

postitati 18.11.17 20:57 Tsiteeri


Kui voga roolilindis või bagis, siis võid kirjutada. Mul neid vedelemas.


Old Audis never die. They just get faster.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
inksuuuu
huviline

Avatar


Registreerunud 18.07.14
Asukoht: L-Virumaa, Kadrina
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 80 B4 2.0 abk. Audi 80 b4 competition 2.0 ace, A4 b7 2.0d cvt

postitati 19.11.17 19:50 Tsiteeri


Bag-i kohapealt arvan et ajuga mingi error, kuskilt mõni juhe katkenud äkki, sest ei kui puuduks ühendus rooliga siis tuli peaks ka põlema. Eks tuleb üle vaatama hakata.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
r384n3
huviline

Avatar


Registreerunud 18.08.13
Asukoht: Taebla
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A4 B5 1.9 81kw TDI, Audi 80 B4 Turbo Quattro

postitati 20.11.17 11:54 Tsiteeri


Mul bagi aju ka olemas, avariivaba. Vastavalt soovile, kas ühe või kahe bagiga autole.


Old Audis never die. They just get faster.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
inksuuuu
huviline

Avatar


Registreerunud 18.07.14
Asukoht: L-Virumaa, Kadrina
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 80 B4 2.0 abk. Audi 80 b4 competition 2.0 ace, A4 b7 2.0d cvt

postitati 20.11.17 18:04 Tsiteeri


Okeii, ma mõneajapärast hakkan seda asja uurima. Sumpan küttepaagis ja se mis seal toimub on täielik kaos! Seal pole asjadel üldse mingit loogilist käiku. Vana pumbaga sai küte välja imetud(pea 20 liitrit). Ilge torude ja igasuguste jurade rägastik ajab selle asja nii räigeks. Normi pusimise prale sain vananpumba kätte. Uuel on olemas se väike kotike mis liiva jms püüab. Vana ei saa kuidagi kätte, ragista ja vääna aga peale selle et kummipatjade seest se lahti tuli ei muutunud midagi. Väga rets igastahes. Lõppeb kinflasti sellega et tuleb uus paak muretseda. Tõsine roppus igastahes. Lisaks lähevad pidevalt need plasttorud, just pumbast kaaneni krõnksu ja ei käi sealt küte pärast läbi. Tahaks panna mingi kummitoru, aga seal korralik rõjk sees, võibolla ei pea vastu.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
inksuuuu
huviline

Avatar


Registreerunud 18.07.14
Asukoht: L-Virumaa, Kadrina
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 80 B4 2.0 abk. Audi 80 b4 competition 2.0 ace, A4 b7 2.0d cvt

postitati 20.11.17 22:11 Tsiteeri


Sain lõpuks paagi peaaegu kokku, arusaamatuks jäi ainult üks toru mis tuleb paagist kusagilt tagantpoolt. Tahapoole lähevad ka kaks tagasivoolu musta toru. Segaseksjäänud toruots on aga pisut laiem kui need tagasivoolu omad. Sinna puhudes mulises küte. Äkki keegi on supelnud quattro paagis ja oskab nendest asjadest mingit seost luua.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
inksuuuu
huviline

Avatar


Registreerunud 18.07.14
Asukoht: L-Virumaa, Kadrina
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 80 B4 2.0 abk. Audi 80 b4 competition 2.0 ace, A4 b7 2.0d cvt

postitati 21.11.17 22:16 Tsiteeri


Seljatasin lõpuks selle paagiteema. Edasi tuleks küünal panna ja palvetada et jäi se asi seal okeilt. Üks lahtine must plasttoru jäi küll lahtiselt sinna, aga loodan et ei mängi olulist rolli. Küte sisse tagasi ja käima ilusti. Avastasin et 1. Ja 4. Küünlajuhe olid omavahel vahetuses, lisaks tagus 1. oma üle. Sõber tõi oma S2 ülejäänud juhtmed mida sai ümber vahetatud et jääks hea. Tulevikust tuleb kõik uued juhtmed panna koos küünaldega. Käis ilusti soojaks, järsku miskit juhtus, mootor hakkas hirmsati laksuma ja ei tahtnud käia. Selline metalline metsik lonkamine hakkas, Lak lak lakk.. ja tahtis välja surra. Kuna kell oli palju ja homme tööpäev ei jõudnud enam lahkama hakata mis toimuma hakkas. Avastasin et sellel õhutaldrikul se suur kummi lõdvik mis kollektorisse läheb, sel klamber lahti jäänud. Eks homme ole näha kas seda mittetöötamist võis põhjustada see lahtine kummilott seal peal.
Kui juhtmetega sai pusitud siis 1. Silindi küünlajuhtmel jagaja lähedal on miski rõngas ümber ja juhe järgi. Huvitav kas ta loeb mingit süüteteemat selle kaudu.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
inksuuuu
huviline

Avatar


Registreerunud 18.07.14
Asukoht: L-Virumaa, Kadrina
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 80 B4 2.0 abk. Audi 80 b4 competition 2.0 ace, A4 b7 2.0d cvt

postitati 23.11.17 23:40 Tsiteeri


Sai natuke autoga aega veedetud, ja veendusin et häda algab kui mootor kuum on. Külmalt käib hästi aga kui mootor on saavutanud tempi kus hakkavad ventikad ees uugama, on teada et kohe hakkab lõhkuma jälle. Proovisin ka süüdet keerata varasemaks/hilisrmaks aga ei midagi. Gaasipedaal ka ei reageeri hetkel mil mootor lõhub. Seismajättes lõksub aga paar sekundit veel edasi, mõtlesin korra isegi et silimdris tahm hõõguma läinud ehk järelpõlemine või kuidas seda ka nimetatakse. Lisaks käib mootor ka väga kõrgelt, tühikäigul kusagil 1100-1200 rpm külmalt tiba rohkemgi. Kontrollisin ka võimalikke vaakumi lekkeid aga ei suutnud ühtegi leida, potensiaalsed kohad ka ennetuseks käisin üle. Mõistus täitsa otsas, halb on muidugi ka see, et ei pääse arvutiga mootorile ligi millegipärast.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
hunt_1
huviline

Avatar


Registreerunud 13.03.08
Kasutaja on eemal

Auto: c4 2,0 103kw

postitati 24.11.17 05:39 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: inksuuuu
Kui juhtmetega sai pusitud siis 1. Silindi küünlajuhtmel jagaja lähedal on miski rõngas ümber ja juhe järgi.

See anduriga on ikka 4 silindri küünlajuhe.
Ja originaal 4 silindri juhe on nii lühike, et ei ulatu 1 silindrile.
ACE jagaja keeramisel erilist mõtet ei ole, sest aju tegeleb asjaga.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
pokerpig
huviline



Registreerunud 17.01.16
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: AUDI 80 2.0 85kw

postitati 24.11.17 08:08 Tsiteeri


Pane ikka originaal küünlajuhtmed, kui ei aita tasub hakkata kütuse segu reguleerivad andureid pistikust välja tõmbama vb mõni andur lihtsalt peksab soojalt segast, võid ka kontrollida detanitsiooni anduri olukorda (ploki küljes, see peab olema õige Nn kinni) vaakumilekkeid saad kontrollida brake cleaneriga v startabi.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
laurz
huviline



Registreerunud 30.12.05
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal

Auto: b4TQ :D E39

postitati 24.11.17 08:12 Tsiteeri


Invent Jetronc. Sellest on ka juttu olnud siin. Mötetu on jaurata selle igivana pritsega.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
ACE16V
huviline

Avatar


Registreerunud 12.03.03
Asukoht: Järveküla
Kasutaja on eemal

Auto: Audi80AvantQuattro / DUCATI_M900

postitati 24.11.17 17:28 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: inksuuuu
Seismajättes lõksub aga paar sekundit veel edasi, mõtlesin korra isegi et silimdris tahm hõõguma läinud ehk järelpõlemine või kuidas seda ka nimetatakse.


See viitab siiski otsas pihustitele - jäävad tilkuma, kui süüde väljas.

Kõrge tühikäik - kontrolli, et gaasisiibri andur toimib. Gasisiibril on (allpool) "amort", mida saab reguleerida, et mikrolüliti ka soojast peast toimiks.

Selle mootori ajule ei saagi arvutiga ligi. Vaja on kvaliteetset testrit, kütuse rõhu mõõtmise abinõud jne.

Originaal piibujuhtmed pane tagasi, kontrolli küünlad, jagaja kaas/rootor jne.

Üldiselt on lihtsam viia auto vastava spetsialisti juurde. Tallinnas oli Hannes (Speedster OÜ), ilmselt vist praegugi. Viljandis kuuldavasti keegi Särg. Kui "raud" otsas pole, pannakse see käima.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
 Lehekülgi:  1  2  3
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 21]
[PHP: 45.6% - SQL: 54.4%]