Lehekülgi: 1 2 3 |
Sten_K
huviline
Registreerunud 15.08.11
Asukoht: Kuressaare, Soome
Kasutaja on eemal
Auto: C7 BiT
|
postitati 12.11.17 16:07
|
|
|
"Uue" auto otsingul C6 või C7
Juba mõnda aega olen mõelnud, et milline auto küll järgmiseks.
Kõigepealt olin üsna kindel, et selleks saab olema b8, aga ükspäev huvipärast hakkasin uurima ka c6/c7 mudeleid ja nüüd vist üpris kindel, et a6 ikka
ära tuleb, küll aga mitte kohe, mõne kuu pärast on aega tegeleda sellega, senikaua saab autoturul silma peal hoida ja mõelda välja, et mis siis
ikkagi, kas c6 või c7.
Õnneks tean hästi, mida autolt ootan: täisnahk sisu (äärmisel juhul poolnahk), täisnaha puhul istmesoojendused, led päevatuled, bi-xenon ja muidugi
elementaarsed asjad nagu vihmasensor, püsikas jne. Mootoriks siis c6 puhul 176kw ja c7 puhul 150 või 180kw, quattrod muidugi.
Siinkohal küsikski siis kohe ära, et kui viimaseks hinnapiiriks oleks 16K, kumb oleks mõistlikum osta? Saan aru, et selle raha eest on c7-ed küllaltki
plangud, aga ega ma hulle lisasid taga ei aja ka, peaasi, et vähem neid poleks, kui praegusel minu b7-el.
Hetkel ainukesed, mis teistest rohkem silma on hakanud, ju on pildil ja pildil vahet siis.
C6
http://www.auto24.ee/used/2676351
mida sellisest kuulutuse põhjal arvata? Istmesoojendused puudu, talvel väga hull ilmselt? Kuna on s-line ja ülisuurte ratastega, siis ilmselt ka
sportvedrustus, kas võib väga kõva sõita olla?
C7
http://www.auto24.ee/used/2678047
Kas selle raha eest asja küll? Minu jaoks ainuke miinus poolnahk.
Kas mõlemal sellise aastaarvuga keredel on led päevakad stock varustuses?
C6 ja C7 teemad mõlemad läbi loetud, nüüd on suht pudru ja kapsad peas tüüpvigade kohta, seda enam, et tüüpvead muutusid ka veel eraldi aastaarvudega,
aga see selleks, eks tuleb veel lugeda ja uurida.
|
|
|
Leopold661
huviline
Registreerunud 17.11.04
Asukoht: Paide
Kasutaja on eemal
|
postitati 12.11.17 16:23
|
|
|
Mina ei usu, et selle eelarvega saad väga valida neid c7 kerega audisid. Pigem juba siis viimane c6 või kogu raha juurde.
Poolnahk poole mõnusam tegelikult aga eks see maitse asi lõpuks. Selge on see, et nahk ilma soojata on talvel jama.
Ühel varjandil on sul selle kere kõige odavam auto ja teise puhul saad valida/otsida täpselt sellise nagu tahad. Jääb raha üle ka veel.
|
|
|
Sten_K
huviline
Registreerunud 15.08.11
Asukoht: Kuressaare, Soome
Kasutaja on eemal
Auto: C7 BiT
|
postitati 12.11.17 16:51
|
|
|
Valida kindlasti palju pole, aga edasiminek b7-lt kasvõi sellisele plangule c7-le on ju suht üüratu, või ei?
Ei oska nagu lisadest puudust tunda, kui pole teisi kunagi olnudki.
Kuna minu skeem on selline, et liikuda iga paari aasta tagant paremuse poole ilma laenu/liisinguta, siis kas selle konkreetse c7 turuhind paari-mõne
aasta pärast oleks oluliselt kukkunud?
|
|
|
Leopold661
huviline
Registreerunud 17.11.04
Asukoht: Paide
Kasutaja on eemal
|
postitati 12.11.17 17:00
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: stenkaju
Valida kindlasti palju pole, aga edasiminek b7-lt kasvõi sellisele plangule c7-le on ju suht üüratu, või ei?
Ei oska nagu lisadest puudust tunda, kui pole teisi kunagi olnudki.
Kuna minu skeem on selline, et liikuda iga paari aasta tagant paremuse poole ilma laenu/liisinguta, siis kas selle konkreetse c7 turuhind paari-mõne
aasta pärast oleks oluliselt kukkunud? |
Kukuvad kõigi hinnad nagunii ja mida kallim seda rohkem kukub.
Egas asi lihtne, mine proovi üht ja teist siis selge kumma valid. Emotsioonide pealt valiks ju kohe c7 kerega auto.
Samas viimase otsa c6 peaks suht pommikindel valik olema aga c7 kerel on nii mõnedki kulukad läbivad vedad mis ise juba foorumist lugesid.
|
|
|
Sten_K
huviline
Registreerunud 15.08.11
Asukoht: Kuressaare, Soome
Kasutaja on eemal
Auto: C7 BiT
|
postitati 12.11.17 17:08
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Leopold661
Tsitaat: | Algselt postitas: stenkaju
Valida kindlasti palju pole, aga edasiminek b7-lt kasvõi sellisele plangule c7-le on ju suht üüratu, või ei?
Ei oska nagu lisadest puudust tunda, kui pole teisi kunagi olnudki.
Kuna minu skeem on selline, et liikuda iga paari aasta tagant paremuse poole ilma laenu/liisinguta, siis kas selle konkreetse c7 turuhind paari-mõne
aasta pärast oleks oluliselt kukkunud? |
Kukuvad kõigi hinnad nagunii ja mida kallim seda rohkem kukub.
Egas asi lihtne, mine proovi üht ja teist siis selge kumma valid. Emotsioonide pealt valiks ju kohe c7 kerega auto.
Samas viimase otsa c6 peaks suht pommikindel valik olema aga c7 kerel on nii mõnedki kulukad läbivad veda mis ise juba foorumist lugesid.
| Tänan vastamast, kindlasti võtan arvesse ja uurin sama väärtusega c6-si ka.
|
|
|
Amadeus
klubiliige
Registreerunud 08.10.02
Asukoht: Tartumaa
Kasutaja on eemal
Auto: C7q
|
postitati 12.11.17 18:29
|
|
|
Ja kui jätta emotsioonid kõrvale, siis vahe on praktikas päris suur. C6 puhul on tegemist sisuliselt 2004a. autoga, mis on saanud küll erinevaid
tehnilisi modifikatsioone ja ka FL-i, kuid kerekuju ja auto ise on tänaseks päevaks vananenud ja paljudele pinget eriti ei paku.
Pole see C7 nii "väga" plank midagi, on hullemaid. Xenon on ees, LED tagatuli, nahk toas, parkimisabi, istmesoojendus jne. Kõik vajalik on olemas.
Praktika näitab, et mida vähem kola, seda vähem jonnib. Jah, oleks võinud olla suur MMI, värviline FIS, 4tsooniline kliima + hunnik sõiduabisid,
valgustuspakette, s-laine jne - kahjuks selle summa eest midagi väga rohkemat ei saa.
Aga soovitan kah - mine sõida mõlemaga ja edasi on otsustamine juba lihtsam
Wer im sommer schon am winter denkt, der sicherlich ein quattro lenkt!
|
|
|
|
Black
klubiliige
Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Q7
|
postitati 12.11.17 19:17
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: stenkaju
Valida kindlasti palju pole, aga edasiminek b7-lt kasvõi sellisele plangule c7-le on ju suht üüratu, või ei? |
Juba nädala mõõdudes võtad seda enesestmõistetavana. Tagasiminek samas
kipub alati valusam olema.
|
|
|
|
AronL
huviline
Registreerunud 07.09.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: M140i xDrive
|
postitati 12.11.17 21:15
|
|
|
Nendest kahest valikust valiks küll kindlasti selle C6'e. Seest väljast S-line ikka hoopis teine asi kui see koleda paranka rooliga suhteliselt plank
C7. Selleks, et C7 S-tronic jms probleemidega tegeleda tahaks võiks see ikkagi kõvasti parem komplekt olla kui konkreetne välja toodud variant.
Selliseid aga sellise hinnaga ei saa. Ilmselt on maitsed erinevad aga minu silmale on see küll mannetu ja viimaste aastate S-line C6 tundub tunduvalt
parem. Plussiks odavam ostuhind ja madalamad ülalpidamiskulud.
|
|
|
Sten_K
huviline
Registreerunud 15.08.11
Asukoht: Kuressaare, Soome
Kasutaja on eemal
Auto: C7 BiT
|
postitati 13.11.17 07:40
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: AronL
Nendest kahest valikust valiks küll kindlasti selle C6'e. Seest väljast S-line ikka hoopis teine asi kui see koleda paranka rooliga suhteliselt plank
C7. Selleks, et C7 S-tronic jms probleemidega tegeleda tahaks võiks see ikkagi kõvasti parem komplekt olla kui konkreetne välja toodud variant.
Selliseid aga sellise hinnaga ei saa. Ilmselt on maitsed erinevad aga minu silmale on see küll mannetu ja viimaste aastate S-line C6 tundub tunduvalt
parem. Plussiks odavam ostuhind ja madalamad ülalpidamiskulud. | Paranka rool, ehk nelja kodaraga siis? Mind ei häiriks, rool nagu
rool ikka
|
|
|
kps
moderaator
Registreerunud 27.05.03
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: 5x4x4
|
postitati 13.11.17 08:13
|
|
|
Jäta need C6'd sellise eelarve juures ajalooraamatusse. Põhjendada ei viitsi - ausalt, seda jama on terve foorum täis.
|
|
|
Comic
huviline
Registreerunud 04.07.15
Asukoht: Viimsi-Espoo
Kasutaja on eemal
Auto: A4 Allroad 3,0 TDI (B8) 176 kw
|
postitati 13.11.17 08:35
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: kps
Jäta need C6'd sellise eelarve juures ajalooraamatusse. Põhjendada ei viitsi - ausalt, seda jama on terve foorum täis. |
|
|
|
Eero
meeskond
Registreerunud 29.10.04
Asukoht: Viimsi
Kasutaja on eemal
Auto: B2 2dq
|
postitati 13.11.17 08:42
|
|
|
Istu sisse ja saad kohe aru, C6 sisu on ikka täiesti eelajalooline võrreldes C7'ga, vahet pole mis rool seal peal on. Lisaks tulevane järelturu
väärtus, C6 saad juba praegu kätte 3500 euro eest...
|
|
|
siimuu
huviline
Registreerunud 19.08.11
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal
Auto: VW Passat BiT 4motion B8 3G '17 / BMW Z4 E85 3.0 Convertible
|
postitati 13.11.17 08:59
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Eero
Istu sisse ja saad kohe aru, C6 sisu on ikka täiesti eelajalooline võrreldes C7'ga, vahet pole mis rool seal peal on. Lisaks tulevane järelturu
väärtus, C6 saad juba praegu kätte 3500 euro eest... |
Järelturu väärtus on selline natuke küsitav argument. 3500.- euro eest saab ju täna turult esimese otsa sõidukeid. Viimase malli omad korraliku
hooldusajalooga jäävad endiselt hinda, umbes nagu vanasti olid need igiliikurid 2.5TDI C4'd.
Eelajaloolise interjööri osas vastu ei vaidle. C7 nii välimuselt kui sisemuselt kena edasiminek.
|
|
|
|
Eero
meeskond
Registreerunud 29.10.04
Asukoht: Viimsi
Kasutaja on eemal
Auto: B2 2dq
|
postitati 13.11.17 09:13
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: siimuu
Järelturu väärtus on selline natuke küsitav argument. 3500.- euro eest saab ju täna turult esimese otsa sõidukeid. Viimase malli omad korraliku
hooldusajalooga jäävad endiselt hinda, umbes nagu vanasti olid need igiliikurid 2.5TDI C4'd.
Eelajaloolise interjööri osas vastu ei vaidle. C7 nii välimuselt kui sisemuselt kena edasiminek. |
Täitsa nõus, hoiavad hinda teadliku ostja jaoks ja neid on paraku turu peal väga vähe.
|
|
|
KuldarA
huviline
Registreerunud 26.11.11
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 13.11.17 09:14
|
|
|
Facelift C6 ja uuem V6 diisel üsna töökindel kombinatsioon. Hinnad on neil veel kõrgemad. Olgem ausad alumine ots müügisolevaid C6 on korralikud
roimad ja need mainitud hädad kummitavadki pigem neid.
C7 on kindasti moodsam ja parema sõidumugavusega jne, kuid alumise otsa 150, 180kW Quattro automaadi ost pigem riskantne. Murekohaks S-tronic kast,
mille remont kulukas. Seda teed minnes arvesta S-tronic remondiga juba eos või kogu veidi rohkem raha osta 230kW versioon, millel Tiptronic kast,
millega selliseid muresid pole. Mootori poolelt on kulud põhimõtteliselt samad.
Vastuseks Su küsimusele, siis LED päevasõidutuled baasvarustuses pole. Need tulevad Xenon ja LED esituledega. Halogeentuled on ilma.
|
|
|
|
Sten_K
huviline
Registreerunud 15.08.11
Asukoht: Kuressaare, Soome
Kasutaja on eemal
Auto: C7 BiT
|
postitati 13.11.17 11:17
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: KuldarA
Facelift C6 ja uuem V6 diisel üsna töökindel kombinatsioon. Hinnad on neil veel kõrgemad. Olgem ausad alumine ots müügisolevaid C6 on korralikud
roimad ja need mainitud hädad kummitavadki pigem neid.
C7 on kindasti moodsam ja parema sõidumugavusega jne, kuid alumise otsa 150, 180kW Quattro automaadi ost pigem riskantne. Murekohaks S-tronic kast,
mille remont kulukas. Seda teed minnes arvesta S-tronic remondiga juba eos või kogu veidi rohkem raha osta 230kW versioon, millel Tiptronic kast,
millega selliseid muresid pole. Mootori poolelt on kulud põhimõtteliselt samad.
Vastuseks Su küsimusele, siis LED päevasõidutuled baasvarustuses pole. Need tulevad Xenon ja LED esituledega. Halogeentuled on ilma.
| Eks suuresti oleneb ka, kuidas hooldused tehtud on ja kas midagi on juba laiali lennanud ja korda tehtud jne, natuke raske uskuda,
et tuleb 100% kindel olla, et varem või hiljem kast läheb, lihtsalt tuleb arvestada sellega, et võib juhtuda, või on tõesti ette näha selle koha
pealt?
|
|
|
indro
meeskond
Registreerunud 25.09.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 13.11.17 11:48
|
|
|
Mul oli 2013 A6 Avant 180kw kolm kuud kasutusel, eesmärgiga ära proovida ja siis maha müüa. Autol oli lisaks tavapärasele s-line sise- ja välispakett,
adaptiivne püsikiirus, head-up display, täis led tuled, S6 style (sama ühes tükis peatoega iste) sisu jne. Ostu hetkel oli läbisõiduks 150 tuhat ja
selles polnud põhjust kahelda. Kuigi auto oli võrreldes C6-ga (mis ka peres) nagu öö ja päev, siis minu silmis on Audi C7-ga üsna korralikult ämbrisse
astunud. Auto on nii seest kui väljast kena, S-tronic kast toimetab vana tiptronicuga võrreldes kiirelt ning dünaamika ja ökonoomsus on teisest puust.
Küll aga ei ole minu silmis normaalne, et endiselt on neil mootoritel probleeme ketipingutitega, mootori õlilekkega (korda tegemine eeldab mootori
maha võtmist), koliseva hoorattaga ja lisaks erinevad hädad käigukastiga. Võibolla ma olen liiga vaene aga mina isiklikult ei pea mõistlikuks, et ma
ostan 25-30 tuhat maksma auto ja siis pean seda 5-6 tuhande eest varem või hiljem tõenäoliselt remontima. Seda saab osaliselt muidugi vältida kui
võtta diisli puhul bi-turbo ehk 230kw isend.
Kui olin auto maha müünud, siis 10 päeva hiljem tuli ostja jutuga, et hooratas koliseb ja üle kontrollides õrn kolin tõesti oli ja seda 155 tuhandese
läbisõidu juures.
|
|
|
AronL
huviline
Registreerunud 07.09.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: M140i xDrive
|
postitati 13.11.17 13:28
|
|
|
Põhiliselt sellepärast ma ütlesin ka, et sellest valikust kindlasti võtta viimase otsa korralik C6 mille ostuhind on väiksem ja need on töökindlamad.
Lisaks jääb mõni tuhat hoolduskuludeks. Kui viimase rahaga ostad esimese otsa C7 siis ilmselt ei ole sa väga huvitatud sellest, et pead veel mitmeid
tuhandeid sinna lähiajal sisse laduma. Mis juhtub paraku suure tõenäosusega.
|
|
|
Sten_K
huviline
Registreerunud 15.08.11
Asukoht: Kuressaare, Soome
Kasutaja on eemal
Auto: C7 BiT
|
postitati 13.11.17 13:59
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: AronL
Põhiliselt sellepärast ma ütlesin ka, et sellest valikust kindlasti võtta viimase otsa korralik C6 mille ostuhind on väiksem ja need on töökindlamad.
Lisaks jääb mõni tuhat hoolduskuludeks. Kui viimase rahaga ostad esimese otsa C7 siis ilmselt ei ole sa väga huvitatud sellest, et pead veel mitmeid
tuhandeid sinna lähiajal sisse laduma. Mis juhtub paraku suure tõenäosusega. | Kindlasti ei osta viimase raha eest, aga sellise
teadmisega ka nagu ei tahaks, et 5K kohe sisse lappida.
|
|
|
Amadeus
klubiliige
Registreerunud 08.10.02
Asukoht: Tartumaa
Kasutaja on eemal
Auto: C7q
|
postitati 13.11.17 16:22
|
|
|
Hooldusraamatu järgi, tundub et on järjepideva esinduse ajalooga. Audist oleks vaja kõik tegemised kätte saada. Juhul kui lekete, ketikolina ja
käigukastiga tegeletud, siis võiks nagu saada rahulikult sõita. S-Tronic sidurid on sõltuvalt kasutusest niikuinii ~130...150tkm tagant
kulumaterjal.
Itaallastel on hooldus selline "Non mi importa" teema, seega sellel C6-l pudrumäge loota ei tasu. On ka erandeid muidugi.
Wer im sommer schon am winter denkt, der sicherlich ein quattro lenkt!
|
|
|
|
prj
klubiliige
Registreerunud 04.12.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: S8 D4, A4 B9 2.0TQ, Cupra Born
|
postitati 13.11.17 16:52
|
|
|
5k oleks suht rets, selleks peaks kõige sitema variandi otsa sattuma.
Aga mehhatroonika ploki vahetus on ikkagi 2k kanti ning sidurite vahetus maksab ka omajagu. Peaks kindlaks tegema, et mehatroonika plokk vähemalt
ostuhetkel töötab ning sidurid ei libise.
Teadja oskab neid asju ära tunda... on teatud olukorrad sõites, mille mitmekordse tekitamisega saab üsna hästi pildi ette sidurite kulumisastmest ning
ka sellest, kas teatud tüüpvea tõttu mehhatrooniku vahetus võib õige pea ees oodata.
Samas, kui mingisugune ploki sisse integreeritud andur lambist läheb seal peal, siis seda ette ei näe kuidagi.
Mootori õlilekked on võimalik enne ostu tuvastada.
|
|
|
|
Dein
huviline
Registreerunud 08.11.09
Kasutaja on eemal
|
postitati 07.12.17 09:35
|
|
|
Ei hakka uut teemat tegema, aga endal sama dilemma. Kas pigem lasta saksast tuua facelift C6 (ca 15k€+ toomine) või vaadata selle raha eest Eestist
C7?
|
|
|
AronL
huviline
Registreerunud 07.09.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: M140i xDrive
|
postitati 07.12.17 11:08
|
|
|
Sobivat facelift C6'te Eestist ei leia? See 16-17k koos toomisega tundub juba C6 eest ka päris palju.
|
|
|
Dein
huviline
Registreerunud 08.11.09
Kasutaja on eemal
|
postitati 07.12.17 14:01
|
|
|
Absoluutselt kõik on toodud kusagilt piiritagant edasimüügiks arvatavasti. Ise tuues saab vähemalt kindel olla, et otse saksast toodud ja pole enne
Eestisse jõudmist Leedus vahepeatust tehtud ning pool LS maha keritud.
|
|
|
Eero
meeskond
Registreerunud 29.10.04
Asukoht: Viimsi
Kasutaja on eemal
Auto: B2 2dq
|
postitati 07.12.17 14:15
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Dein
Absoluutselt kõik on toodud kusagilt piiritagant edasimüügiks arvatavasti. Ise tuues saab vähemalt kindel olla, et otse saksast toodud ja pole enne
Eestisse jõudmist Leedus vahepeatust tehtud ning pool LS maha keritud. |
Küll aga on üsna tõenäoliselt Saksas juba keritud Kas Leedu kerimised on
kuidagi halvemad kui Saksa kerimised?
|
|
|
Lehekülgi: 1 2 3 |