hundux
huviline
Registreerunud 06.07.11
Kasutaja on eemal
|
postitati 09.11.17 08:34
|
|
|
2.8 142kw mootori downgrade 128kw peale
Küsimus selline, et mis tuleb välja vahetada selleks, et teha 2.8 142kw mootorist 128kw mootor? Ja kas on üldse tehtav? Ilmselge on see, et välja
tuleb vahetada kõik see, mis jääb blokikaanetihendist üles poole. Aga mida veel? Mootori aju? Kas pistikud sobivad? Kas juhtmete arv sobib?
Mida veel? Tundub, et nuka kettide / pingutite vahetuse asemel on juba mõistlikum otsida 128kw kasutatud kaaned ja teha neile täis remont.
|
|
|
QUATTRO
klubiliige
Registreerunud 26.09.02
Asukoht: Kuusalu
Kasutaja on eemal
Auto: 5,2 Cherokee 4x4
|
postitati 09.11.17 09:34
|
|
|
Millest probleem algab muidu üldse?
Pinguti ja keti vahetus on oma olemuselt ju lihtne ja teostatav töö. Klapisääretihendid saab samamoodi kohe vahetada ilma kaani maha kiskumata.
|
|
|
|
hundux
huviline
Registreerunud 06.07.11
Kasutaja on eemal
|
postitati 09.11.17 10:11
|
|
|
Teostatav muidugi, aga mitte odav. Rahaliselt tundub mõistlikum need kettide ja pingutitega kaaned minema visata, kui enam pingutite vahetusest pääsu
ei ole.
|
|
|
Leopold661
huviline
Registreerunud 17.11.04
Asukoht: Paide
Kasutaja on eemal
|
postitati 09.11.17 17:43
|
|
|
Aga see 128 kw mootor 142 kw kõrval väga mannetu ju.
|
|
|
teet82
huviline
Registreerunud 17.11.13
Asukoht: Võrumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C5 2.5TDI Quattro, A4 B6 1.9TDI Quattro
|
postitati 09.11.17 18:04
|
|
|
Neid 142kW mootoreid vist väga palju ei liigu enam, otsi siis juba korralik 121kW 30V mootor ja pane peale või võta sealt vajalikud osad.
Muidu esimesed 142kW ACK koodiga mootorid vist ongi mingid hübriidid, alumine pool arvatavasti 128kW oma. Kindlalt ei oska seda öelda, aga igal juhul
on alumine pool täiesti erinev uuematest ACK mootoritest. Sellest on juttu ka olnud siin foorumis.
|
|
|
andrec
huviline
Registreerunud 07.10.06
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A4 B6 R30 VR6 turbo
|
postitati 09.11.17 18:05
|
|
|
Uued tallad pingutitele ja uued ketid. Minu autol kadus kõrin ära selle tööga. Näidud ka paigas.
|
|
|
|
kps
moderaator
Registreerunud 27.05.03
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: 5x4x4
|
postitati 10.11.17 14:22
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: hundux
Teostatav muidugi, aga mitte odav. Rahaliselt tundub mõistlikum need kettide ja pingutitega kaaned minema visata, kui enam pingutite vahetusest pääsu
ei ole. |
Kas Sa ikka reaalselt kah oled tutvunud, kui erinevad need asjad on enne kui lihtsa remondi peale "mitte odav" kirjutad?
|
|
|
hundux
huviline
Registreerunud 06.07.11
Kasutaja on eemal
|
postitati 10.11.17 15:38
|
|
|
Ei, põhjalikult seda teemat uurinud ei ole. Selle pärast küsingi targemate käest, et ei peaks hakkama kõike algusest peale ise välja uurima.
Foorum peaks just nimelt selleks ju olemagi, et kui tekib mingi põhjalikumat uurimist eeldav küsimus või idee, siis on siin võimalik küsida, kas keegi
on selle teema juba varem endale selgeks teinud ja saab infot jagada kiirelt, ilma täiendavat aega kulutamata. Ise on mõtet uurima hakata alles siis,
kui on selge, et keegi teine varem sama teema uurimisega tegelenud ei ole. Küsimust esitades ei saa ma muidugi ka eeldada, et keegi teine hakkab
spetsiaalselt minu eest uurimistööd tegema. Küll aga loodan, et antakse kiirelt edasi varasemalt olemas olevad teadmised
|
|
|
sir-mac
huviline
Registreerunud 26.06.03
Asukoht: Harjumaa, Keila vald
Kasutaja on eemal
Auto: S6 4,2 Avant
|
postitati 10.11.17 19:57
|
|
|
Arvamus on isiklik.
Kui tahad selle tehnikaga ka edaspidi liigelda- kere ja veermik head, tee vana asi korda.
Maksab, mis maksab, aga vähemalt tead, et on OK. Sest kasutatud osade puhul on ühe uus teise vana ja kui ei ole kindlat garantiid, siis .... . Risk on
õilis asi!
Ja milleks vaja hakata aretama-moonutama originaali?
Tänapäeval on kõik võimalik, aga mis on asja mõte ja tegelik tulem (hind)?
|
|
|
andrec
huviline
Registreerunud 07.10.06
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A4 B6 R30 VR6 turbo
|
postitati 11.11.17 07:56
|
|
|
Vaevalt keegi sellist downgrade teinud on. Pigem on midagi suuremat pandud või diisliga asendatud.
Kindel on see, et selle aju ja juhtmestikuga sa seda käima ei saa. Odavam on juba osta 12 klapiline auto kui olemasolevat downgradeda.
|
|
|
|
Siim
huviline
Registreerunud 26.04.10
Asukoht: Lääne-Virumaa
Kasutaja on eemal
|
postitati 11.11.17 08:31
|
|
|
Eksperimendi mõttes võin sulle anda pekkis silindri hülssidega 142kw c4 ack mootoriploki. Logistilise poole pead ise tagama. Etka koodid ploki osas on
128 ja 142kw samad.
|
|
|
|
teet82
huviline
Registreerunud 17.11.13
Asukoht: Võrumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C5 2.5TDI Quattro, A4 B6 1.9TDI Quattro
|
postitati 11.11.17 16:59
|
|
|
Nagu eespool kirjutasin, siis seda ACK mootorit on mitu erinevat varianti. Kui teema autoril juhtub olema natuke uuem 142kW mootor, siis võib seal
olla midagi muudetud, näiteks õlikanalid pole sama koha peal 128kW kaante suhtes jne.. Võib-olla tulekski alustada sellest, et kas kaanetihendid on
samad kõigil.
|
|
|
Siim
huviline
Registreerunud 26.04.10
Asukoht: Lääne-Virumaa
Kasutaja on eemal
|
postitati 11.11.17 19:40
|
|
|
Vana tüübi ack on c4 ja d2 kerel.
|
|
|
|
hundux
huviline
Registreerunud 06.07.11
Kasutaja on eemal
|
postitati 13.11.17 08:19
|
|
|
Kuidas teha kindlaks, kas tegemist on vana tüübi plokiga?
Millised on väljast poolt nähtavad tunnused?
Kus asub ploki varuosakood?
Vähemalt uuema ACK tihend on erinev. Aga samas maha võetud kaantega mootorite pilte vaadatas paistab, et osadel tihendi aukudel plokis samas kohas
auku all ei ole. Ehk siis paljas tihendite võrdlus ei pruugi veel asjast täit pilti anda.
|
|
|
Siim
huviline
Registreerunud 26.04.10
Asukoht: Lääne-Virumaa
Kasutaja on eemal
|
postitati 13.11.17 11:49
|
|
|
Mis aasta ja keretüüp.
|
|
|
|
hundux
huviline
Registreerunud 06.07.11
Kasutaja on eemal
|
postitati 13.11.17 12:58
|
|
|
D2 1995 detsember
|
|
|
prj
klubiliige
Registreerunud 04.12.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: S8 D4, A4 B9 2.0TQ, Cupra Born
|
postitati 13.11.17 13:15
|
|
|
Igasugune selline skeemitamine tuleb ALATI kallim.
Kui sa neid küsimusi pead küsima, siis unusta kohe ära.
Alustame sellest, et teist aju/juhtmestikku vaja ning automaatkast nendega tööle ei hakka. Kõik, jutul lõpp - mõttetu teema.
|
|
|
|
Siim
huviline
Registreerunud 26.04.10
Asukoht: Lääne-Virumaa
Kasutaja on eemal
|
postitati 13.11.17 13:28
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: hundux
D2 1995 detsember |
Vana ack
|
|
|
|
hundux
huviline
Registreerunud 06.07.11
Kasutaja on eemal
|
postitati 13.12.17 09:15
|
|
|
Kuidas kontrollida ketipinguti seisukorda? Ehk siis kuidas teha kindlaks, kas piisab ainult taldade vahetusest või tuleb terve pinguti välja vahetada?
|
|
|
andrec
huviline
Registreerunud 07.10.06
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A4 B6 R30 VR6 turbo
|
postitati 13.12.17 10:18
|
|
|
Minul tegi nädalas korra laginat kõrvalistuja poolne. Taldadel olid keti vaod sees. Vahetasin tallad ja panin uue keti. Enam ei ole kordagi kuulnud
laginat. Vahetasin tallad ja ketid mõlemalt poolt.
|
|
|
|
hundux
huviline
Registreerunud 06.07.11
Kasutaja on eemal
|
postitati 13.12.17 13:26
|
|
|
See oleks siis katse-eksituse meetodil asjale lähenemine.
Aga kas on ka mingit muud viisi, kuidas ketipinguti seisukorda kontrollida?
|
|
|
hundux
huviline
Registreerunud 06.07.11
Kasutaja on eemal
|
postitati 15.12.17 12:27
|
|
|
Ühesõnaga siis mikromeetri, manomeetri, indikaatorkella, kaliibrite jm. vidinatega pole ketipinguti juures miskit peale hakata?
|
|
|
arro
klubiliige
Registreerunud 10.11.06
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: C3 quattro, C4 quattro
|
postitati 15.12.17 12:36
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: hundux
Kuidas kontrollida ketipinguti seisukorda? Ehk siis kuidas teha kindlaks, kas piisab ainult taldade vahetusest või tuleb terve pinguti välja vahetada?
|
Klappikambri kaaned maha ja näed ära kas tallad vajavad vahetust või ei, pinguti toimetamisest saab aimu arvutiga, ehk siis parameetreid vaadates nii
lihtne see ongi.
Your time is limited, so don´t waste it by living someone else´s life. TIG keevitus teenus
|
|
|
|
andrec
huviline
Registreerunud 07.10.06
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A4 B6 R30 VR6 turbo
|
postitati 16.12.17 10:24
|
|
|
Kulununa on niikuinii näidud paigast ära. Minul peale vahetust läksid näidud paika.100% nii pinguti toimimist ikka ei saa hinnata.
Kas võtadki riski ja vahetad esialgu tallad ära või vahetad koos pingutiga kohe.
|
|
|
|