Juhtusnii
huviline
Registreerunud 30.10.17
Asukoht: Võru
Kasutaja on eemal
|
postitati 30.10.17 17:31
|
|
|
Audi A8 D2 Quattro 4.2 220Kw 98 CAT tuli hakkas põlema
Tervist!
Sai siis soetatud paar kuud tagasi endale Audi A8 D2 Quattro 4.2 220Kw 98 aasta (Käigukasti veaga).
Käigukastiga sai remondis käidud ja viga ära likvideeritud.Audiga sai sõidetud terve nädalavahetus ja probleemideta,
aga täna tööle minnes hakkasin ühest rekast mööduma ja tallasin gaasipedaali põhja kiirus jõudis 110 KM/H ja sinna ta jäigi ,rohkem ta edasi ei läinud
ja lõi CAT tule põlema. Tõmbasin tee äärde ja jätsin auto korra seisma ja panin uuesti käima, CAT tuli kustus ära ja käis ilusti. Proovsin rahulikult
sõita, siis CAT põlema ei viska ega midagi, aga kui gaasipedaali põhja vajutan ja jõuab 100KM/H, siis lööb CAT tule põlema. Sai ka diagnostis käidud
(laadisin pildi ka üles) ja kustutas kõik vead ära ja sai peale seda proovitud uuesti, gaasipedaali põhja vajutatud ja enam CAT tuld põlema ei löönud
ja nagu tundus et kõik oleks korras. Läks 5h mööda hakkasin koju sõitma, proovsin uuesti ja jälle lõi põlema ja sama jama .
Lugesin ka natuke selle CAT tule kohta, mis seda võib põhjustada :
Kütusepump ( Kuna endal gaas peal, siis saan välistada selle teema )
Küünlad
Kommutaator
Süütepoolid
Katid
Lambda
Aju
Siit teemast loen, et hakkas järjest minema ja viga taga ajama : http://foorum.audiclub.ee/viewthread.php?tid=127403&page=1 (Kas ise siis samamoodi testima hakkama? Ja järjest proovima
hakkama, või kellegil mingi teine lahendus välja pakkuda, mida esimesena proovima hakata? Või soovitada kedagi, kes selle veaga varem kokku puutunud,
ja oskaks korda teha )
|
|
|
Juhtusnii
huviline
Registreerunud 30.10.17
Asukoht: Võru
Kasutaja on eemal
|
postitati 30.10.17 17:38
|
|
|
Diagnost näitas et sellised vead
|
|
|
mkb
meeskond
Registreerunud 21.02.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Avant Q
|
postitati 30.10.17 20:34
|
|
|
Maadlesin kunagi sama hädaga. Lisaks oli hapu üks lambda pistik ja väntvõlli asendiandur.
Esimesena tasuks vast süütepoolid või kommutaatorid (juhtmed) ringi tõsta ja vaadata kas viga kolib mõnda teise silindrisse.
Kommutaatorid sobivad muidu ka A4 1.8T omad kui õigesti meeles on.
|
|
|
|
Oja1
huviline
Registreerunud 23.09.13
Asukoht: Türi vald
Kasutaja on eemal
Auto: S5 & X5
|
postitati 31.10.17 23:13
|
|
|
Alusta jah süütepoolide ringi tõstmisest. Kui viga kolib teise silindrisse siis viga poolis. Kommutaatorite juhtmeid võib ka ringi tõsta, aga kas
mitte pole nii et 1-4 silinder ühe kommuka all ja 5-8 teise? Siin näitab viga 4, 5 ja 8 silindris, mis tähendaks, et on läinud mõlemad kommukad läbi,
mis omakorda tundub minujaoks ebaloogiline?!
Kindlasti tasub ka küünlad üle kontrollida ja need ''kummipiibud'' mis on süütepooli otstes, need kipuvad ajajooksul deformeeruma, mis omakorda
või ka põhjustada mootori kakkumist kiirendamisel, õrna tiksumist tühikäigul ja lööb veakoodid sisse.
|
|
|
mkb
meeskond
Registreerunud 21.02.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Avant Q
|
postitati 01.11.17 04:54
|
|
|
1, 4, 6, 7 peaks olema ühe kommutaatori all ja ülejäänud teise all.
|
|
|
|
Oja1
huviline
Registreerunud 23.09.13
Asukoht: Türi vald
Kasutaja on eemal
Auto: S5 & X5
|
postitati 01.11.17 22:57
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: mkb
1, 4, 6, 7 peaks olema ühe kommutaatori all ja ülejäänud teise all. |
Okei, täitsa võimalik, et mul valesti meelde jäänud kui enda oma jaoks sai uuritud kunagi.
|
|
|
Juhtusnii
huviline
Registreerunud 30.10.17
Asukoht: Võru
Kasutaja on eemal
|
postitati 01.12.17 18:04
|
|
|
Selline mure, et pole ikka asjale lahendust leidnud ja autot korralikult käima saanud :/
Sai proovitud ja uued ostetud:
Süütepoolid sai ringi tõstetud ( Korras )
Sai pandud uued küünlad , 2xkommutaatorit , sisselaskekollektori tihendid, pihusti tihendid ja seibid.
Silindri surveid sai testitud ja kõik oli normis
Käisin ka ülevaatuspunktis ja sain läbitud ülevaatuse, CO oli korras seega välistan ka katid.
Kuna sõidan gaasi, kui ka bensiiniga siis käisin ja lasin kontrollida gaasi seadme ära. Lasin filtrid ära vahetada ja hoolduse teha, öeldi et kõik
toimib nii nagu peab ja pihustid töötavad ilusti.
Kas keegi oskab veel mingit nõu anda ?
|
|
|
MirkoK
huviline
Registreerunud 03.03.09
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: S6 C5 Man.
|
postitati 16.02.18 16:25
|
|
|
Nukkvõlli ketid pole venind vôi äkki hamba võrra ülevisanud?
|
|
|
prj
klubiliige
Registreerunud 04.12.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: S8 D4, A4 B9 2.0TQ, Cupra Born
|
postitati 16.02.18 23:37
|
|
|
Lülita gaas välja ja sõida ainult bensiiniga ning suure tõenäosusega probleem kaob.
|
|
|
|
MirkoK
huviline
Registreerunud 03.03.09
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: S6 C5 Man.
|
postitati 16.02.18 23:57
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: prj
Lülita gaas välja ja sõida ainult bensiiniga ning suure tõenäosusega probleem kaob. |
Puhthuvist küsiks,et mis andurit see gaas mõjutab/segab, et cat tuli põlema hakkab?
|
|
|