Enamus probleeme on tekitatud inimfaktori kaasmõjul üldiselt.
Esmalt kontrolli õhulekked, (WD40, brake cleaner, käivitusgaas) pihusta üle kogu sisselaske pool kaasa arvatud drosselklapp.
Tühikäigu klapi saab lihtsalt välistada, töötava mootoriga pistik küljest ja hetke pärast külge tagasi, kas muutub midagi või mitte. Tühikäigumootori
korpuse küljes on ka üks pisike kruvi millega reguleeritakse seal sees olev siiber tehases paika. See ava peab olema kaetud vaiguga, juhul kui keegi
on seal kallal käinud, tõenäoliselt läheb utiili.
Kas gaasitross ei ole liiga pingul? Drosselklapi juures on reguleerimiskruvi mutriga, mis peaks olema kaetud ka punase või kollase lakiga. Äkki on
keegi sealt jõuga juurde keeranud pöördeid. On ka näpitsatega seda plekki väänatud mille vastu reguleerimiskruvi puutub.
Juhul kui seda kruvi on puudutud, siis kontrolliks on lihtne see lahti keerata ja baas seadena toetab kruvi ots vaid imekergelt gaasihoovastiku vastu,
täpselt niipalju et siiber ei saaks kinnises asendis seina kinni kiiluda.
Tühikäigu lüliti, kontrolli testriga kas toimib.
Kapoti alt kaitsmekarbi kaas maha ja kontrolli et ei oleks kaitset sees kütusepumba releel.
Need on sellised lihtsad asjad mida saab kontrollida ja teha kiirelt, sealt edasi on juba vaja süveneda ja olla rohkem kodus selle mootori
hingeeluga.
Kindlasti on vajalikud korralik multimeeter, stroboskoop jne.
Kui inglise keel on hästi suus, siis anna oma meili aadress ja saadan NF mootori kohta täiusliku PDF juhendi.
|
|