Lehekülgi: 1 2 |
testaudi28
huviline
Registreerunud 25.10.17
Kasutaja on eemal
|
postitati 25.10.17 05:44
|
|
|
A4 b8 3.0tdi väljasuremine
Tere,
Kirjeldaks probleemi nii.
Tekkis hiljuti miinustega.
Hommikul käivitades paugupill, probleeme sellega ei ole.
Võib juhtuda, et mootor väriseb liiga kõvasti tühikäigul kui see probleem esineb, aga alati ei pruugi.(Kui siis esimene käivitus külmalt)
Nii, esimene start kas panna R või D vahet ei ole, pm sureb kohe välja kui auto natukene liikuda saab.
R-iga täheldasin seda, et auto pani ilge hooga minema ja siis suri välja, muidu hakkab ikka vaikselt liikuma kui asi ok.
Esineb seda siis ühe korra ja peale teist käivitust probleemi ei esine enam, kuniks auto on öö läbi maha jahtunud.
Veakoode ei näita ühtegi. 3.0tdi 176kw
|
|
|
o32neal
huviline
Registreerunud 24.06.16
Kasutaja on eemal
|
postitati 15.11.17 19:44
|
|
|
Kas oled veale jälile saanud ? Ennast kimbutab sama mure.
|
|
|
testaudi28
huviline
Registreerunud 25.10.17
Kasutaja on eemal
|
postitati 18.11.17 17:45
|
|
|
Kahjuks ei ole. Paar kohta pole viitsinud uuridagi, kuna diagnoosi raske panna.
Läti rekro arvas kirjelduse põhjal olevat viga kastis ja soovitas täis taastamist kui juba midagi seal teha.
Lähipäevil olen viimas esindusse, sest külma ilma oodanud, siis esineb kindlalt.
|
|
|
masuurik
huviline
Registreerunud 05.03.12
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Porsche Panamera Turbo S
|
postitati 18.11.17 18:31
|
|
|
Täpselt sama jama oli minu autol peale Hõbenooles kasti ja sildade õlivahetust. 176kw +6k tiptronic.
Arvan siiani, et kastiõli sai liiga vähe sisse nende Kadrina teeninduses ja külmalt liikuma hakkamisel oli alati sama jama. Teisel käivitusel peale
väljasuremist oli üldiselt ok ja viga sel päeval enam ei kordunud. Kuna kast registreeris vale õli taseme või õlisurve puuduse, lükkas see mootori
välja. Olin algusest täiesti imestunud, et kuidas selline asi seotud on, et drivi pealt ära sureb. Alati tegi külmalt seda ja peale soojenemist kõik
korras. Mul esines lisaks ka selline ebanormaalne auto ``tõmbamine/edasisurumine`` isegi vastu piduripedaali vajutamist. Peale seda suri välja ka kohe
või vähemalt enamasti suri välja.
Võtsin kasti siis kodus tõstukil lahti, solenoid plokk lauale(visuaalselt oli puhas ja korras ning esialgu lahti ei hakanud võtma), vahetasin filtri
ja õli ning panin õli taseme uuesti täiesti külmalt normi(kontrollisin 2 tundi peale sissevalamist veelkord taset ja siis veelkord loodituna kavali
peal. Siis esimene käivitus külmalt üle öö järgmisel hommikul (kast oli 36h jahtunud). 2 aastat hiljem on auto siiani muretu ja arvan tänaseks, et
õlitase oli pandud liiga madal ja korrektselt kontrollimata. Lisaks sissepandule teeninduses panin 440ML! juurde ja alles siis oli nõutud norm käes.
Sama case oli nii kui R või Drive pannes ja veakoode polnud ei mootoris, ega kastis.
Kui sa juhuslikult äsja õli vahetanud pole, kas kast lekib tihendi,torustiku, punnide, kaabelduse vahelt?
Oma konkreetse kogemuse põhjal soovitan 100ml lõikes iga õhtu juurde panna ja järgmine hommik külmalt proovida, kas viga kaob. Veidi üle normi
õlikogus ei tee kastile midagi, küll aga alla normi õlitase tekitab probleeme. Üle 500ml juurde ära vala. Siis pole asi ilmselt enam selles. Selle
kasti õlimaht on üsna suur ka, kui täis süsteemi arvestada.
|
|
|
o32neal
huviline
Registreerunud 24.06.16
Kasutaja on eemal
|
postitati 18.11.17 21:24
|
|
|
Käis minulgi nooles õlivahetuses, ka tõesti sama probleem.
Paljud on rääkinud et latis on midagi valesti või etteande pumbas. Ja huvitav on see et ta teeb seda ainult korra ja mitte igal hommikul. Täielik
anomaalia.
Heameelega tuleks ka kellegi asjaliku inimese juurde, kes suudab selle asja korda teha.
|
|
|
testaudi28
huviline
Registreerunud 25.10.17
Kasutaja on eemal
|
postitati 18.11.17 21:35
|
|
|
Mõtled selle edasitõmbamise all seda, et auto tahab edasi rebida D või Rga kuigi pidur peal ja sureb välja? Kui jah siis täpselt sama asi.
Eelmise omaniku jutu järgi oli siis üle eelmine omanik kasti dünaamilise õlivahetuse teinud.
Eelmine omanik lasi kõik muud sillaõlid ka ära vahetada ja kastiõli kontrollides lisati juurde 0,6l. Tsekid arved olemas. Ilmselgelt tase madal oli,
aga eks kontrollin ise ka üle siis veel selle taseme, ehk lekib kuskilt kuigi parkimisplats tundub küll puhas.
Ja nüüd täpselt jälgides siis D peale pannes ei viska D1 vaid lihtsalt D. Teeb triki ära ja siis ilusti D1 lülitub.
Aga uurin asja ja jätan siis märgi ka maha.
|
|
|
testaudi28
huviline
Registreerunud 25.10.17
Kasutaja on eemal
|
postitati 18.11.17 21:38
|
|
|
Täpselt, ühe korra ja siis ok. Ja mitte koguaeg jah, vahepeal ei tee paar päeva üldse ja siis jälle iga hommik.
|
|
|
o32neal
huviline
Registreerunud 24.06.16
Kasutaja on eemal
|
postitati 19.11.17 05:51
|
|
|
Mul hea meel, et see anomaalia hakkab lõpuks ometi selgisele saama.
Ise autot hästi ei tunne. On raske seda kastiõli vaadata ? Või oskab keegi soovitada kes suudaks mulle selle järgmine nädal ära teha ??
Parimatega,
|
|
|
prj
klubiliige
Registreerunud 04.12.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: S8 D4, A4 B9 2.0TQ, Cupra Born
|
postitati 19.11.17 12:01
|
|
|
Kastiõli tuleb vaadata mitte külma autoga, vaid normi tuleb täita kindla temperatuuri juures, mis manual annab.
Muidugi, kui 440ml juurde mahtus ei saanud ta õige temperatuuri peal kuidagi normis olla.
Kuna me oleme Recro esindaja Eestis, siis meile suhteliselt igapäevane töö - ilmselt ei lähe väga kaua aega ka.
Kõige parem teha neljaposti tõstuki peal, siis on auto enam-vähem loodis, tehasemanual näeb ka seda ette nii.
Igaks juhuks ütlen ka seda, et B8 kerel kasutati nii 6-käigulist tiptronicut (AL651), kui ka 7-käigulist S-tronicut (DL501).
Ilmselt käib hetkel jutt AL651-st.
|
|
|
|
masuurik
huviline
Registreerunud 05.03.12
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Porsche Panamera Turbo S
|
postitati 19.11.17 18:57
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: testaudi28
Mõtled selle edasitõmbamise all seda, et auto tahab edasi rebida D või Rga kuigi pidur peal ja sureb välja? Kui jah siis täpselt sama asi.
Eelmise omaniku jutu järgi oli siis üle eelmine omanik kasti dünaamilise õlivahetuse teinud.
Eelmine omanik lasi kõik muud sillaõlid ka ära vahetada ja kastiõli kontrollides lisati juurde 0,6l. Tsekid arved olemas. Ilmselgelt tase madal oli,
aga eks kontrollin ise ka üle siis veel selle taseme, ehk lekib kuskilt kuigi parkimisplats tundub küll puhas.
Ja nüüd täpselt jälgides siis D peale pannes ei viska D1 vaid lihtsalt D. Teeb triki ära ja siis ilusti D1 lülitub.
Aga uurin asja ja jätan siis märgi ka maha. |
Igakord ei teinud, aga valdav osa kordi.
|
|
|
masuurik
huviline
Registreerunud 05.03.12
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Porsche Panamera Turbo S
|
postitati 19.11.17 19:05
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: prj
Kastiõli tuleb vaadata mitte külma autoga, vaid normi tuleb täita kindla temperatuuri juures, mis manual annab.
Muidugi, kui 440ml juurde mahtus ei saanud ta õige temperatuuri peal kuidagi normis olla.
Kuna me oleme Recro esindaja Eestis, siis meile suhteliselt igapäevane töö - ilmselt ei lähe väga kaua aega ka.
Kõige parem teha neljaposti tõstuki peal, siis on auto enam-vähem loodis, tehasemanual näeb ka seda ette nii.
Igaks juhuks ütlen ka seda, et B8 kerel kasutati nii 6-käigulist tiptronicut (AL651), kui ka 7-käigulist S-tronicut (DL501).
Ilmselt käib hetkel jutt AL651-st. |
Al markeeringut ma ei tea nendel.
Minu kast oli ZF6hp28AF. Eeldan, et probleemi omanikul sama.
Mina kontrollisin õlitaselt kõigepealt külmalt ja kontrollisin Hõbenooles pandud taset.
Siis lasin soojaks etteantud temperatuuri vahemikuni ja kontrollisin uuesti taset.
Siis lasin täiesti maha jahtuda ja lasin külmalt niipalju välja, kui tuli. Uus filter ja uus õli ka sisse ning kokku tagasi.
Siis lasin nõutud temperatuurivahemikuni uuesti soojaks. Kontrollisin tõstukil soojalt ja ajasin täpselt normi.
Siis ajasin looditud kanalile ja kontrollisin seal veel soojalt üle.
Soojalt tähendab kõikidel juhtudel nõutud temperatuuri vahemiku juures kontrollimist.
Järgmine hommik täiesti külma õlitaset kontrollisin veel, et saada külmalt hõbenoole tase ja külmalt enda uuesti täidetud kasti tase.
Päris üllatav kogus, millega mööda pandi. Hea oli kontrollida välja lastud ja sisse pandud koguste vahet. Kuna vahe kättesaamise ja vea remontimise
vahel oli lõpuks nii pikk aeg ja korda sain asja alles peale 2 kuud, ei viitsinud ma nendega eriti mingit vingu tõmmata. Kogemus on olemas ja noh,
seekord oli siis selline.
|
|
|
testaudi28
huviline
Registreerunud 25.10.17
Kasutaja on eemal
|
postitati 19.11.17 20:29
|
|
|
Minu omal jah 6hp28 ka aga täpset tüüpi ei tea, olemas erinevate lõppudega? Nt AF v X lõpuga. Kas AF lõpuga oli erinev õli? Lifeguard 6 või 8? Kas Vin
järgi näen täpse tüübi ära või peab kastilt märget otsima?
Esimene Audi ja kollanokk veel.
Teisipäeval saab kanalile.
|
|
|
prj
klubiliige
Registreerunud 04.12.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: S8 D4, A4 B9 2.0TQ, Cupra Born
|
postitati 19.11.17 21:58
|
|
|
6HP28 ongi AL651. Üks on ZF-i markeering, teine VAG-i oma.
|
|
|
|
o32neal
huviline
Registreerunud 24.06.16
Kasutaja on eemal
|
postitati 20.11.17 04:33
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: testaudi28
Minu omal jah 6hp28 ka aga täpset tüüpi ei tea, olemas erinevate lõppudega? Nt AF v X lõpuga. Kas AF lõpuga oli erinev õli? Lifeguard 6 või 8? Kas Vin
järgi näen täpse tüübi ära või peab kastilt märget otsima?
Esimene Audi ja kollanokk veel.
Teisipäeval saab kanalile. |
Ole hea ja anna siis teada!
|
|
|
rainz66
postitusõiguseta huviline
Registreerunud 29.10.17
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: Q7,330D,Passat B5,5
|
postitati 20.11.17 19:21
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: masuurik
Tsitaat: | Algselt postitas: prj
Kastiõli tuleb vaadata mitte külma autoga, vaid normi tuleb täita kindla temperatuuri juures, mis manual annab.
Muidugi, kui 440ml juurde mahtus ei saanud ta õige temperatuuri peal kuidagi normis olla.
Kuna me oleme Recro esindaja Eestis, siis meile suhteliselt igapäevane töö - ilmselt ei lähe väga kaua aega ka.
Kõige parem teha neljaposti tõstuki peal, siis on auto enam-vähem loodis, tehasemanual näeb ka seda ette nii.
Igaks juhuks ütlen ka seda, et B8 kerel kasutati nii 6-käigulist tiptronicut (AL651), kui ka 7-käigulist S-tronicut (DL501).
Ilmselt käib hetkel jutt AL651-st. |
Al markeeringut ma ei tea nendel.
Minu kast oli ZF6hp28AF. Eeldan, et probleemi omanikul sama.
Mina kontrollisin õlitaselt kõigepealt külmalt ja kontrollisin Hõbenooles pandud taset.
Siis lasin soojaks etteantud temperatuuri vahemikuni ja kontrollisin uuesti taset.
Siis lasin täiesti maha jahtuda ja lasin külmalt niipalju välja, kui tuli. Uus filter ja uus õli ka sisse ning kokku tagasi.
Siis lasin nõutud temperatuurivahemikuni uuesti soojaks. Kontrollisin tõstukil soojalt ja ajasin täpselt normi.
Siis ajasin looditud kanalile ja kontrollisin seal veel soojalt üle.
Järgmine hommik täiesti külma õlitaset kontrollisin veel, et saada külmalt hõbenoole tase ja külmalt enda uuesti täidetud kasti tase.
Päris üllatav kogus, millega mööda pandi. Hea oli kontrollida välja lastud ja sisse pandud koguste vahet. Kuna vahe kättesaamise ja vea remontimise
vahel oli lõpuks nii pikk aeg ja korda sain asja alles peale 2 kuud, ei viitsinud ma nendega eriti mingit vingu tõmmata. Kogemus on olemas ja noh,
seekord oli siis selline. | No aga kas siis polnud targem auto noolde tagasi viia? Kurja-omalgi plaanis dünaamiline teha aga seda
foorumit lugedes ei kipu nagu sinna minema!
|
|
|
mkb
meeskond
Registreerunud 21.02.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Avant Q
|
postitati 20.11.17 19:38
|
|
|
Mina olen käinud seal ühte asja üle tegemas. Aga see Tallinnast sinna ja tagasi sõit on üpris tüütu. Lisaks peab arvestama, et tööpäev kestab seal
kella 17ni, seega enda tööpäev jääb poolikuks.
Nüüdsest on neil ka Tallinnas mingi haru olemas.
|
|
|
|
rainz66
postitusõiguseta huviline
Registreerunud 29.10.17
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: Q7,330D,Passat B5,5
|
postitati 20.11.17 20:29
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: mkb
Mina olen käinud seal ühte asja üle tegemas. Aga see Tallinnast sinna ja tagasi sõit on üpris tüütu. Lisaks peab arvestama, et tööpäev kestab seal
kella 17ni, seega enda tööpäev jääb poolikuks.
Nüüdsest on neil ka Tallinnas mingi haru olemas. | Jah,Mõigus on neil mingi haru nüüd! Eks pean ikkagi kuskil dünaamilise ära tegema!
Flameko ei tule kõne alla-sugulane käis seal ja kui auto kätte sai siis armatuuris mootorituli põles! Küsis et mis nu.ss,öeldi et vist jäi vead
kustutamatta! Ja kah omal sitad kogemused! Aga see selleks-proovin noole ikka ära-netis positiivset tagasisidet rohkem kui negatiivset!
|
|
|
masuurik
huviline
Registreerunud 05.03.12
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Porsche Panamera Turbo S
|
postitati 21.11.17 11:07
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: mkb
Mina olen käinud seal ühte asja üle tegemas. Aga see Tallinnast sinna ja tagasi sõit on üpris tüütu. Lisaks peab arvestama, et tööpäev kestab seal
kella 17ni, seega enda tööpäev jääb poolikuks.
Nüüdsest on neil ka Tallinnas mingi haru olemas. |
Sama minul ka. Teisalt olen üldiselt sellist tüüpi inimene, et teen pigem ise üle ja teen omad järeldused.
Ikka ja jälle olen veendunud ka heade töökodadega, et kui ise ei tee, siis on see kvaliteet ikka küsitav.
Mul on kõik võimalused endal ka kõiki töid teha ja oskused, aga teinekord on ajaline faktor ja mugavus see, miks teatud asjad lasen mujal ära teha.
Spetsiifilisemate tööriistadega võib see olla mõneti ka kõvasti lihtsam. Jah, okei dünaamilist ma kodus teha ei saa/ei saanud. Ja kes teab, oleks
võibolla kõlanud seal jälle kuldne lause ``teeme täisremondi, siis saab korda``. No terve kast ei lagune korraga ära, see on selge. Puhas müügitöö ja
juppide pealt raha teenimine(Eriti mäletan ühte Kaismaa töökoda).
|
|
|
prj
klubiliige
Registreerunud 04.12.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: S8 D4, A4 B9 2.0TQ, Cupra Born
|
postitati 21.11.17 11:28
|
|
|
Täisremondiga kaasneb asjale garantii.
Sellepärast Recro näiteks ei hakkagi ühekaupa miljon sõitnud autol juppe vahetama.
Vahetad midagi ära, tekib järgmine probleem jne.
Tehakse fix hinnaga täisremont ehk vahetatakse kuluosad ja kõik viga saanud detailid.
Seejärel antakse kastile garantii. Kui peaks mingigi probleem tekkima garantii ajal tehakse tasuta korda k.a. peale-maha võtmine (kui nende tõttu
tekkinud viga, maksab Recro paigalduskulud kinni).
Mootori kapremonti teed, siis ei hakka ka ju saalesid vahetama ühe kaupa, et noh selle võiks vahetada, aga see sõidab küll veel.
Erinev suhtumine lihtsalt - osadel klientidel ei olegi kõige tähtsam, et mõnisada kokku hoida, vaid neile on hoopis tähtsam, et 100% mingit nussi pole
pärast kastiga ja probleemid on väga pikaks ajaks lahendatud.
|
|
|
|
masuurik
huviline
Registreerunud 05.03.12
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Porsche Panamera Turbo S
|
postitati 21.11.17 12:45
|
|
|
Nõus sinuga. Teatud asjad(sõltuvalt hinnast ja kulumisastmest) on lahtivõttes lihtsalt mõistlik ära vahetada.
Samas kasti puhul ilma konkreetset viga tuvastamata öelda, et mõistlik on teha täisremont, siis saab kasti korda ja kaasa garantii... cmon.
Võta minu juhtum. Oleks selgeltnägijana lihtsalt pool liitrit õli juurde valanud, oleks asi ehk lihtsamalt korras olnud tagantjärgi võttes.
Selge, et teenindus sellise eksperimentaalse jamaga tegeleda ei taha nagu mina tegin. Kui võetakse ette, siis suurelt ja kulukalt. Võimalik, et
selline poliitika toetub ka kogemusele, et enamjaolt on muud asjad kastis ka otsa saamas või juba saanud. Aga minu juhtumi korral friktsioonketaste,
solenoidploki, turbiini ja muude sinna juurde kuuluvate tarvikute vahetus oleks olnud ilmselgelt ebavajalik ja kliendile rahaliselt täiesti
kahjulik.
Loodan, et siin figureerivad probleemiomanikud pääsevad kah kergemalt ja leidub inimene, kes viitsib süveneda ja vahetab asja, mida on vaja
vahetada.
Tuli selle teemaga meelde kunagine VW kast. Tekkis ka üks väiksem viga sisse ja kast mõneti ebameeldivalt nõksutas. Käisin siin ja seal näitamas ja
prooviti sõita. Kõik kastiremontijad rääkisid ühest suust, et turbiin, kettad, solenoidplokk ja lintkaabel...kõikõik vaja uus panna/või osta kasutatud
kast. Kast oli selleks ajaks 250 000 sõitnud ja ennem seda 30 000 km läks tegelikult soojusvaheti ka katki=mahlad segamini. Õnneks sain kohe jaole ja
tegin eraldi radika kastile ette, pesin kasti, torud kaks korda kohe läbi jne.
Tagasi tulles nende proovisõitude ja diagnoosimiste juurde, siis esialgu ma soojuvaheti toru lõhkemist ei maininud. Sest ükskõik kellele seda lõpuks
mainisin, siis kõlab jälle kuldne sõnakõlk ``täisremont``. Teisalt teadsin, et paljud kastid ikkagi selle tosoolikahjustusega hingusele ei lähe.
Sõltub rikke avastamise ajast.
Kuna õlivahetus seekord seda nõksutamist ära ei kaotanud, siis võtsin põhja lahti. Sain 100 euroga kasutatud, korras kasti lammutusest ja võtsin
laiali. Vahetasin kõige lihtsama asjana oma kastis hüdraulika ploki ja panin uuesti kokku tagasi. Tegin juurde kõik nullimised ja adaptsioonid ning
sama raua ja ketastega kast on peale seda 7 aastat vastu pidanud ja 100 000 veel otsa rullinud. Auto omanik käis mul ükspäev koos autoga külas ja
ütles, et hea sujuv ning probleeme pole.
Teisalt saan aru remontijatest. Kui nüüd selle esimesena vahetatud lihtsa jupi viga pole, siis kisu jälle laiali jne.
Töötund on sama kallis kui sisse pandud jupid. Seega eksperimenteerimine kulutab tööaega ja lõppkulu võib sama olla.
Eks on selge, et minu loogika peab paika ainult isetegijate suhtes, kes sellega oma isikliku raha vaba aja arvelt säästavad.
Eks minus räägib kindlasti ka pettumus osade töökodade suhtes. Hea maine ja nimi ei keera polte. Polte keeravad enamasti tavalised mehaanikud, kellel
on tihtipeale üsna ükskõik.
Kahjuks selle õlijamaga on mul käputäis isiklike tutvustega näiteid, mis sealt samalaadselt tulnud on.
|
|
|
rainz66
postitusõiguseta huviline
Registreerunud 29.10.17
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: Q7,330D,Passat B5,5
|
postitati 21.11.17 23:12
|
|
|
No aga soovitage siis kohta kus ma saaksin dünaamilise probleemivabalt ära teha?
|
|
|
prj
klubiliige
Registreerunud 04.12.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: S8 D4, A4 B9 2.0TQ, Cupra Born
|
postitati 22.11.17 00:33
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: masuurik
Nõus sinuga. Teatud asjad(sõltuvalt hinnast ja kulumisastmest) on lahtivõttes lihtsalt mõistlik ära vahetada.
Samas kasti puhul ilma konkreetset viga tuvastamata öelda, et mõistlik on teha täisremont, siis saab kasti korda ja kaasa garantii... cmon.
|
Esimese asjana tehakse kastile ikkagi diagnostika.
Ma arvan, et enamus "liiga vähe õli" case-e avastab pädev remontija enne, kui kasti maha kisub ja täisremonti saadab.
Üldiselt neid "liiga vähe õli" case-e on tühiselt vähe, kuigi on ka mõned ette tulnud.
Kõige sagedamini, kui omanikud ise vahetavad õli ning ei panda õige temperatuuri pealt taset paika.
Saad ainult konstateerida, et friktsioon libiseb mingil käigul, aga mille pärast ta libiseb - siis peab pinnima hakkama, et kas hiljuti midagi tehtud
ka.
Kui just mingisugune leke ei ole, siis see õli sealt eriti kuskile ära ei kao ning hooldusraamatu järgi hooldatud autodel on õlitaset hoolduse käigus
kontrollitud ning vajadusel õli lisatud.
Ütleme nii - inimese enda oskamatusest tekitatud vead on kordades raskemini diagnoositavad kui vanusest tekkivad vead, sest inimlollusel pole piire.
|
|
|
|
teijo
huviline
Registreerunud 11.08.13
Kasutaja on eemal
|
postitati 23.11.17 21:36
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: rainz66
No aga soovitage siis kohta kus ma saaksin dünaamilise probleemivabalt ära teha? |
Lätis recro-s. Odavam kui hõbenooles veidike. Ise käinud ja järgmise hoolduse või probleemiga tagasi sinna
|
|
|
R129
huviline
Registreerunud 19.02.10
Kasutaja on eemal
|
postitati 24.11.17 12:52
|
|
|
ZFil on kolme tüüpi kaste millel on veidi erinev õlivahetuse/täitmise kord ette nähtud – versioon A, B ja C. A versioon on enamus 5 ja 6 käigulisi, B
on 6HP teine gereratsioon ja C on 6HP väiksed 19/21 seeria isendid.
Räägime praegu versioonist B, ehk teise generatsiooni 6HP28 kigukastidest. Siia kuulub ka 6HP28AF mis antud autol.
Õlitase pannakse tal paika 40 C juures. Õlitaseme paika panemiseks tuleb veenduda, et peale õlivahetust on kõik sektsioonid õli niiöelda täis. Läbi
tuleb sõita D ja R ning käigud 1, 2, 3, 4 (rohkem pole vaja juhendi järgi, sest kolvid saavad kõik täidetud juba väiksemate käigudega). Iga käiku
tuleb sees hoida min 3 s.
Mis teha siis kui õlitaset EI SAA 40 kraadi pealt paika panna. Siis tuleb kas oodata jahtumist või kasutada õli ruumislist paisumistegurit, ehk siis
teada kui palju õlitase valeks läheb kui lasta ülevoolu avast kuuma õli välja. Analoogne on olukord kastidel millel on varras ja kus on toodud COLD ja
HOT level. Sellistel kastidel on ca pool liitrit kuuma ja külma kasti õlinivoo erinevus. Miks see nii on? Sest vedelikel on ruumiline paisumine
sõltuvalt temperatuurist!
Kirjanduses öeldakse ATFi ruumiliseks paisumisteguriks 0,07% - 0,1 %. Seega rusikareegel on, et iga 10 kraadi kohta (kasti maht 10 L) tuleb lisaks õli
panna 0,1 L. Seetõttu ongi 20 C vs 80 C kasti nivoo erinevus ca 500 ml.
Mul on raske kommenteerida, kas meie töökojas jättis töötaja midagi tegemata ja tõesti õlitase oli madal (antud juhul 440 ml). Kui see nii oli, siis
võtame kriitika omaks. Ilmselt jäeti midagi tegemata. Vabandame, see ei ole OK ja korrektne. Ma ei tea kuidas see võis juhtuda – oleks tore olnud kui
oleksime saanud kohe kaameratest järgi vaadata.
Küll aga võin võtta mürki ja öelda, et antud juhul pole autol mitte õli madalast tasemest tingitud probleem vaid hüdromuhvi lukustuse häire.
Hüdromuhvi sidurid surutakse kokku ja libisevast muhvist saab koheselt manuaalkäigukasti sidur mis maha pidusrades mootori välja suretab. Tavaliselt
on see viga Mercedestel turbiini probleemina. Audidel seda ei nii paölju ei esine. Vestlesin ka kasutaja masuurikuga – tore oli arutada inimesega kes
tehnikat jagab ja suudab teise mõtteid lennult haarata. Aitäh. Masuurikas veendus ka, et asi on kummaline, sest teatud hetkel probleem esines ja
teatud hommikul ka mitte.
Käigukast on projekteeritud nii, et külma käigukastiga on kastis piisav õlitase, et kiirendada täisgaasil kõige järsemast nõlvast üles või võtta
täiskiirusel järske kurve. Ka siis ei jää kast õlinälga. Kastist võib JULGELT 1 liiter õli ära võtta ja te ei saa sellest aru. Harvad ei ole ka need
juhtumid kus klient tuleb käigukastiga millel on tugev leke ja puudu on 2-3 liitrit õli. Õlitase on lihtsalt kastis nii piisavalt kõrge, et filter
suudab teda põhjast veel veidike kätte saada. 6HP kasti põhjas on sõltuvalt kastist ca 3 liitrit õli. 6HP28AF on veel süvendatud põhjaga (filtril on
suurem allapoole tila) ja seetõttu suudab see kast ka ilma mõne liitri õlita sõita. Kui kastis on õli puudus avaldub see käigu välja löömisega MITTE
hüdromuhvi lukustamisega mis mootori välja suretab. Need on kaks täiesti erinevat asja. Antud kastis on viga kuskil mujal ja mitte õlitasemes.
Eile käis samasuguse kastiga sõiduk Rakverest - ka analoogne häire hommikuti sees. Õlitase on õige, panime prooviks 200 ml peale - ikka on viga
olemas. Viga on tõenäoluselt selle kasti eripärast (oran˛ides solenoidides). Selle vahetusega kaob viga alati ära. Sellist viga on ainult 6HP28AF
kastidel olnud, 6HP19A ja 6HP26A61 seda viga ei ole esinenud.
Täna käis 4käiguline S6 hoolduses - põhjavannist tuli 1 liiter õli välja (seisvast autost). Auto sõitis ja kohapeal oli kerge lülituse häire. Seega
paar liitrit oli kastis puudu.
Antud 6HP28 hoodluses mängib suurt rolli õli hind. Soovitan uurida mida sisse kallatakse - me kasutame originaal rohelist õli, midagi muud ei julge
panna kuigi oleks kasumlikum.
Automaatkäigukastide hooldus (dünaamiline õlivahetus e. kastipesu), -diagnostika ja -remont. Turbiinide taastamine.
info@hobenool.eu, mob 5227858 Hõbenool OÜ
|
|
|
|
rainz66
postitusõiguseta huviline
Registreerunud 29.10.17
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: Q7,330D,Passat B5,5
|
postitati 24.11.17 17:17
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: teijo
Tsitaat: | Algselt postitas: rainz66
No aga soovitage siis kohta kus ma saaksin dünaamilise probleemivabalt ära teha? |
Lätis recro-s. Odavam kui hõbenooles veidike. Ise käinud ja järgmise hoolduse või probleemiga tagasi sinna | Täna käisin nooles-bueno! Mitte üks paha sõna!
Käiguvahetus sujuvam kõvasti!Raha läks kah vähem kui hinnapakkumises! Õli olevat päris must olnud! Räägiti kõik lahti mida vaja-klienditeenindus kah
hea! Jäin väga rahule!
Loodame et ei teki tulevikus probleeme! Ja kui tekibki siis auto vanusest tingituna!
|
|
|
Lehekülgi: 1 2 |
|