Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
Autor:
Pealkiri: c4 avant tagumine tiib/tiivakaar (Vastuseid: 4 | Vaatamisi: 2188)
Rauno_N
huviline



Registreerunud 17.01.11
Asukoht: Keila
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C4 Avant 2,5TDi Quattro

postitati 21.10.17 11:03 Tsiteeri
c4 avant tagumine tiib/tiivakaar



Tere,

Kas kellelgi on kokkupuudet c4 avandi tagumise tiiva/tiivakaare vahetusega ?
Nii mõnedki autopoed läbi käidud ja ühelgi pole midagi sinna asenduseks pakkuda.
Revalist originaal tiiba vähemalt telefoni teel pakuti (hind 360 euri)

Ehk on keegi veel sarnases olukorras olnud hiljuti ja jagab oma kogemust :)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
sir-mac
huviline



Registreerunud 26.06.03
Asukoht: Harjumaa, Keila vald
Kasutaja on eemal

Auto: S6 4,2 Avant

postitati 21.10.17 13:18 Tsiteeri


Vaevalt, et seda leiad, sest tsingitud kere ei pidavat roostetama ja seetõttu ei ole rentaabel neid tiivaservasid (esi-taga) üldse toota.
Otsi lammarist mõni tagatiib ja lõika välja palju süda lustib :D.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
TiitR2
huviline

Avatar


Registreerunud 21.07.04
Asukoht: Tartumaa + Ida-Viru
Kasutaja on eemal

Auto: BMW X5 xDrive30d, M-pakett 2009a; VW Passat 2.0 tdi DSG 2011a.

postitati 21.10.17 14:36 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: sir-mac

Otsi lammarist mõni tagatiib ja lõika välja palju süda lustib :D.

Usun, et õhus oli huumorit :D, vastasel juhul, kuna värvida vaja nii või naa, ikka terve tiib vahetusse, mitte enam lõikuma hakata :cool:


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
sir-mac
huviline



Registreerunud 26.06.03
Asukoht: Harjumaa, Keila vald
Kasutaja on eemal

Auto: S6 4,2 Avant

postitati 21.10.17 15:32 Tsiteeri


Huumorit ei olnud.
Mida on lihtsam teha, kas vahetada kogu tagatiib või veidi lõigata, keevitada, pahteldada jne. .............................
Lisaks hinnavahe- Revalist originaal, leida kusagilt nn. B-osa või lammutusest korralik serv?
Pintseldada vaja nagunii.
Kui raha kaalutakse, siis pole küsimustki- originaal koos kõige kaasaskäivaga.
Kui aga loetakse, ........
Loomulikult omaniku valik.
Isiklikult vahetaksin ainult serva. Tundub palju lihtsam toiming olevat.
Niku ütles Aunaste: ´´Valik on sinu!´


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
stihl
huviline

Avatar


Registreerunud 14.09.09
Asukoht: tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi Coupe B3, Jaguar XJ6 Series II

postitati 22.10.17 10:47 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: sir-mac
Vaevalt, et seda leiad, sest tsingitud kere ei pidavat roostetama ja seetõttu ei ole rentaabel neid tiivaservasid (esi-taga) üldse toota.
Otsi lammarist mõni tagatiib ja lõika välja palju süda lustib :D.


Jagan arvamust.
Ja huumorit pole siin miskit; omal ajal, kui ntx 1. põlvkonna Mazda 6ed veel garantiiautod olid ja koopad hullult roostetasid, siis tehas saatis terved tagatiivad (kuna koopaserva varuosana polnud olemaski) ja käskis tiibadest koopaääred välja lõigata. Ülejäänu läks vanametalli.
Kuna koopaserva vahetamine oli siiski odavam, kui terve tiiva. (japsid vaatasid rahakotti väga hoolikalt, kuna nad ise ju maksid selle töö kinni)

Aga ju ta kunagi, jah, kas kunagi ammu pihta saanud või kivitäkkeid vms saanud on, kui roostetab.

.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 26.1% - SQL: 73.9%]