rixa
huviline
Registreerunud 22.11.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: 330XD
|
postitati 27.06.05 15:39
|
|
|
Konditsioneeri toru remont
Selline asi, et konditsioneeri toru metallist osa ühest kohast katki hõõrunud. Kas kuidagi kuskil saab seda parandada, või on lahendus ainult toru
vahetus?
|
|
|
äss
klubiliige ac aasta auto 2011 võitja
Registreerunud 23.03.04
Asukoht: Tallinn/Saue
Kasutaja on eemal
Auto: 2x 1,8t ja masuudipress
|
postitati 27.06.05 15:43
|
|
|
Ma tean, et üks AGA vend küll parandas enda autol selle toru ära ... niiet pöördu mõne sellise firma poole, kes gaasidega tegeleb 
best ET 8,9 sek@268kmh - 1311hp
|
|
|
|
ve1ks
huviline
Registreerunud 23.02.04
Asukoht: Tõrva - peaaegu!
Kasutaja on eemal
Auto: B4 Avant 2,6 V6
|
postitati 27.06.05 18:11
|
|
|
Kõige lihtsam ja usun ka kõige odavam on ikkagi see toru välja vahetada, sest ega sul lihtsam pole teda mitmeid kordi maha kakkuda ja siis uuesti
kliimat täitmas käija, sest sellised lapitud asjad, reeglina pidama ei jää.
|
|
|
rixa
huviline
Registreerunud 22.11.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: 330XD
|
postitati 27.06.05 18:17
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: ve1ks
Kõige lihtsam ja usun ka kõige odavam on ikkagi see toru välja vahetada, sest ega sul lihtsam pole teda mitmeid kordi maha kakkuda ja siis uuesti
kliimat täitmas käija, sest sellised lapitud asjad, reeglina pidama ei jää. |
Uus toru maksab Revalis 3200 krooni!
|
|
|
QUATTRO
klubiliige
Registreerunud 26.09.02
Asukoht: Kuusalu
Kasutaja on eemal
Auto: 5,2 Cherokee 4x4
|
postitati 27.06.05 18:41
|
|
|
Otsi vend kes omab TIG- keevitust.Tema on vast ainus kes sind aidata suudab,kuna need torud ei ole mitte metall vaid alumiinium.Igasugune vooliku ja
klabmri teema on välistatud.
|
|
|
|
Driver
postitusõiguseta huviline
Registreerunud 04.01.04
Asukoht: Järvamaa
Kasutaja on eemal
Auto: Audi B4 1,9 TDI
|
postitati 27.06.05 18:42
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: ve1ks
Kõige lihtsam ja usun ka kõige odavam on ikkagi see toru välja vahetada, sest ega sul lihtsam pole teda mitmeid kordi maha kakkuda ja siis uuesti
kliimat täitmas käija, sest sellised lapitud asjad, reeglina pidama ei jää. |
kui inimene kes sellega pidevalt tegeleb ja asja ära parandab siis kahtlen selles et seda toru tuleks pidevalt maha kiskuda 
eks originaalis on ka need toru otsad ju sinna keevitatud/tinutatud 
|
|
|
QUATTRO
klubiliige
Registreerunud 26.09.02
Asukoht: Kuusalu
Kasutaja on eemal
Auto: 5,2 Cherokee 4x4
|
|
rixa
huviline
Registreerunud 22.11.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: 330XD
|
postitati 28.06.05 06:11
|
|
|
Ma mõtlesin minna lammutustest otsima, aga tekkis see kinni lahti keeramise küsimus - kui hästi need otsad pidama jäävad?
|
|
|
äss
klubiliige ac aasta auto 2011 võitja
Registreerunud 23.03.04
Asukoht: Tallinn/Saue
Kasutaja on eemal
Auto: 2x 1,8t ja masuudipress
|
postitati 28.06.05 16:18
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: rixa
Ma mõtlesin minna lammutustest otsima, aga tekkis see kinni lahti keeramise küsimus - kui hästi need otsad pidama jäävad? |
Selle jaoks on tihendid, mille peaks välja vahetama 
best ET 8,9 sek@268kmh - 1311hp
|
|
|
|
Uss
klubiliige
Registreerunud 03.09.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: A7+S6 2.2t man.96a.+MB W221+Civic Type s
|
postitati 05.07.05 19:14
|
|
|
Sorry OT pärast,aga kui kummi voolik kliimal katki on kas seda annab lappida toru ja klambritega?
Quattro.
|
|
|
|
äss
klubiliige ac aasta auto 2011 võitja
Registreerunud 23.03.04
Asukoht: Tallinn/Saue
Kasutaja on eemal
Auto: 2x 1,8t ja masuudipress
|
postitati 05.07.05 19:45
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Uss
Sorry OT pärast,aga kui kummi voolik kliimal katki on kas seda annab lappida toru ja klambritega? |
ei tasu ära
best ET 8,9 sek@268kmh - 1311hp
|
|
|
|