Vanadel plastidel on see koostis ise juba UV tõttu muutunud. Kui saadki prao kinni, siis võib kõrvale tulla uus, kui pingeid ei likvideeri.
Hädaga (kui üks, max kaks pragu), kui detaili pole inimese hinnaga või üldse mitte saada, olen hakkama saanud Loctite 406 + vastavalt osale ja
seisukorrale kas Autoglymi paint renovator või Mequiarsi plastiku taastamise piimaga. (D170)
"Superliimil" ja Loc`i 406el on suur vahe, suurem, kui meie lauaviinal ja ruutslaste Absolut`il.
Ja kui plast ikka täiesti pekkis on olnud, siis ei teegi mitte midagi.
Siin üks peu 205GTi:
mille tuledevahelist plastikut lihtsalt enam ei saa. (tähed oleks seest andnud üle värvida, aga väsimuspragusid oli samuti liiga palju. Ja see tükk
oli neil mingi hullkallis tehasetuuning, tegiat ei mäleta)
Ei saanudki muud, kui
ehk pragudele sisse metallvõrk sulatada ja väljast lihtsalt kerevärvi värvida. Klepsudega teksti välja kaa ei tahtnud teha.
(see on üks ja seesama auto, number lihtsalt sai uus)
.
|