Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
Autor:
Pealkiri: C5 2.5TDI quattro manuaaliks (Vastuseid: 4 | Vaatamisi: 1573)
Indrek06
huviline

Avatar


Registreerunud 12.11.11
Asukoht: Ida-Virumaa
Kasutaja on eemal

Auto: 80 b4

postitati 06.10.17 15:28 Tsiteeri
C5 2.5TDI quattro manuaaliks



Pöördun siis antud küsimusega targemate poole.

Nimelt on mul soov oma c5 2.5tdi 132kw quattro (2000a) manuaaliks ümber teha. Silmapiiril on ka 2 doonorautot, kust saaks selleks protserduuriks kõik vajalikud jubinad. Küsimus aga puudutab justnimelt elektroonika osa. Kuidas saada hiljem tööle püsikiiruse hoidja, ning kas peab vahetama ka mootoriaju manuaalkastiga auto oma vastu? Või piisab millegi sildamisest/relee lisamisest? Automaatkastiga masin käivitub ju ainult käigukasti P või N asendis.
Või ei olegi üldse vaja mootoriaju vahetada ja piisab sellest, kui lasta pädevamal inimesel arvutiga ajus mõned asjad ümber kodeerida?

Igasugused vastused/ettepanekud on teretulnud.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
ragenor
huviline

Avatar


Registreerunud 21.05.14
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: A8L 4.2, B4 2.0E

postitati 06.10.17 17:32 Tsiteeri


Pole küll audi manuaalitamisega kursis, aga usun et eks ta kõigil analoogne on. Aju vahetama ei pea. Starteri juhtmed pead kokku keerama ja tagurdus tulede juhtmetega pidi ka midagi tegema. Kasti aju tuleb lahti ühendada ja vb ka arvutiga mässama. Püsikaga pole kursis, aga vaja on sul sidurilülitit ja sellel siis juhtmed õigetesse kohtadesse vedama. Seda sidurilüliti kaabeldust saad ju doonorilt vaadata kuhu sooned suunduvad. Aga ma usun et arvutiga mässamisest ei pääse. Keegi pädevam võiks seletada kus, mis antud isendil. Ise olen Omegal selle läbi teinud.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Indrek06
huviline

Avatar


Registreerunud 12.11.11
Asukoht: Ida-Virumaa
Kasutaja on eemal

Auto: 80 b4

postitati 08.10.17 07:34 Tsiteeri


Selge, tänud info eest!

Selline rumal küsimus veel, et kas nt v6 bensuka kast koos siduriosaga võib ka sobida...? Iseenesest peaksid vist hoorattad ja käigukasti ülekanded erinevad olema?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
kuno666
huviline

Avatar


Registreerunud 15.07.06
Asukoht: pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: 2xV8 & 1x 2,2 20v.

postitati 08.10.17 07:51 Tsiteeri


bentsuka oma ei sobi diislile.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
r384n3
huviline

Avatar


Registreerunud 18.08.13
Asukoht: Taebla
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A4 B5 1.9 81kw TDI, Audi 80 B4 Turbo Quattro

postitati 08.10.17 18:48 Tsiteeri


Bensuka kast kinnituste poolest sobib moto otsa, kuid ülekanded on nii palju mööda, et inimlikult selle autoga enam sõita ei sünni. Pöörded kõrged, lärmab palju ning küttekulu ka kõrge.


Old Audis never die. They just get faster.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 24.6% - SQL: 75.4%]