Vibez
huviline
Registreerunud 30.07.17
Asukoht: Tallinn/Viimsi
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 C7.5
|
postitati 25.09.17 17:54
|
|
|
Kere väriseb
Milles asi võib olla? Auto töötas kohapeal ja järsku hakkas auto kere vibreerima/värisema. Keerasin süüte välja ja käivitasin uuesti, siis oli
kadunud.
Autoks A6 C6 3.0
|
|
|
commodore
huviline
Registreerunud 26.03.05
Kasutaja on eemal
Auto: Coupe Quattro, C6 quattro, Passat B8 4motion 280hp
|
postitati 25.09.17 18:21
|
|
|
Endal oli sama asi- dpf oli tuksis. Aitas dpf'i válja lóikamine. 400k kellal ja surevad pihustid keerasid tuksi. Peale delete seda várisemise
probleemi enam pole.
NB! See on kóige lihtsam lahendus. Óige oleks pihustitest alustada.
|
|
|
yanekk
klubiliige
Registreerunud 09.11.05
Asukoht: Home Haapsalu
Kasutaja on eemal
Auto: Ex S4, S6, A6, A4, Coupe + veel pool praami täit.
|
postitati 25.09.17 18:55
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: commodore
Endal oli sama asi- dpf oli tuksis. Aitas dpf'i válja lóikamine. 400k kellal ja surevad pihustid keerasid tuksi. Peale delete seda várisemise
probleemi enam pole.
NB! See on kóige lihtsam lahendus. Óige oleks pihustitest alustada. |
Kere väriseb, tahmakas süüdi.
Mootor lonkab, tahmaks süüdi.
Klaas katki, tahmakas süüdi.
Rehvid kulunud, tahmakas süüdi, jne.
Küll see auto remont on ikka lihtne.
|
|
|
|
commodore
huviline
Registreerunud 26.03.05
Kasutaja on eemal
Auto: Coupe Quattro, C6 quattro, Passat B8 4motion 280hp
|
postitati 25.09.17 19:08
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: yanekk
Tsitaat: | Algselt postitas: commodore
Endal oli sama asi- dpf oli tuksis. Aitas dpf'i válja lóikamine. 400k kellal ja surevad pihustid keerasid tuksi. Peale delete seda várisemise
probleemi enam pole.
NB! See on kóige lihtsam lahendus. Óige oleks pihustitest alustada. |
Kere väriseb, tahmakas süüdi.
Mootor lonkab, tahmaks süüdi.
Klaas katki, tahmakas süüdi.
Rehvid kulunud, tahmakas süüdi, jne.
Küll see auto remont on ikka lihtne. |
Iroonitseda mòistame aga paku siis midagi válja. Kui inimene pole diagnostis kàinud siis mis veel olla vóiks? Ja esmapilgul sama sùmptomi puhul oli
dpf pekkis. Niiehk naa dpf on pointless- ei náe úhtegi halba mõju selle eemaldamises.
|
|
|
TarmoL
huviline
Registreerunud 26.09.10
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Skoda Octavia VRS 2015 Black design
|
postitati 25.09.17 20:12
|
|
|
Endal oli ca pool aastat sarnane probleem. Kas tunda oli nö üle kere värinad ja pöörded ka kõikusid?
Endal lasin teha Flameko OÜ's pihustite softi update ja viga kadus. Maksis 40 eurot
|
|
|
yanekk
klubiliige
Registreerunud 09.11.05
Asukoht: Home Haapsalu
Kasutaja on eemal
Auto: Ex S4, S6, A6, A4, Coupe + veel pool praami täit.
|
postitati 25.09.17 20:15
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: commodore
Kui inimene pole diagnostis kàinud siis mis veel olla vóiks? |
Et ei peaks kohvipaksu pealt ennustama, siis ongi välja mõeldud vigur nimega diagnostika, lihtne.
Tänapäeval on neid "tarku" autoomanike juba piisavalt, kes puusalt ütlevad mis viga kui mootori tuli põlema hakkab.
Kuid miskil imelisel põhjusel ei joppa neil eriti esimese paarisaja raha eest tehtud investeering.
|
|
|
|
end3l
klubiliige
Registreerunud 27.06.07
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: 90 3B, CQ NM, CQ AEB-064, 80 1Z, CQ AAN jpm
|
postitati 25.09.17 21:26
|
|
|
Offtopic @ kere väriseb:
Aeg on C6'te (eelkõige) mootori- ja kastipatju hakata vahetama. Sain sõita enda vana A6'ga (praegu ca 260k km) paar kuud tagasi, kolekole diisli
tunne on tekkinud vahepealse ajaga (nagu oleks 20a vanas diislis - tegelikult ju "ainult 2007" st 10a vanas autos).
Uuena on/oli C6 3.0tdi vibravaba pill, seest aru ei tohi saada kas on v6 bensukas või diisel - nii müralt/diisli häälelt, kui ka vibratsioonilt.
|
|
|