Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
Autor:
Pealkiri: Audi A6 C5 1.9tdi - 2003 - qweas (Vastuseid: 7 | Vaatamisi: 3370)
qweas
huviline



Registreerunud 01.05.08
Asukoht: Kehtna
Kasutaja on eemal

Auto: A6 1.9 TDi 2003

postitati 03.09.17 15:41 Tsiteeri
Audi A6 C5 1.9tdi - 2003 - qweas



Järjekordselt jõudis aeg sinnamaani, et tuli tahtmine välja vahetada olemas olev Audi uuema auto vastu. Vaadatud sai nii Passateid, Octaviaid kui ka BMW esindajaid. Kuid siiski maandusin taas C5 kerega Audi roolis.

Natuke siis masinast endast:

Audi A6 C5 2003 1.9tdi 96kw ja ls. 298600 km. Autol on tumesinine värvus, edasi veab teda esisild, käigukast on 6ne manuaal. Hetkel istub ta 18" velgedel 235/40/18 Continental Conti Sport Contact 5 rehvidega. Tuba on riidest sisuga, peal on püsikiiruse hoidja, ESP ja peeglid saab kokku klappida nupust. Tagumise istme äärmised keskosad saab üles tõsta, ehk siis kui on peres lapsed kes kasutavad tagumiku all lisa kõrgendust siis antud juhul nad seda lisa istet ei vaja.

Roostet on minimaalselt ehk siis tagaluugil all liistu servas, katusel kaks pisikest kohta ja ühel uksel alumise liistu vahel. Muidugi mõlgikesi leidub siin ja seal aga ega nendest ei pääse keegi. Üks esituli (nimelt juhipoolne) on paigaldatud Inglismaa auto pealt, ehk siis valgusvihk pimestab vastu tulevat autot ja selle peab kiiremas korras ära vahetama.

Kuidas võrrelda siis eelmist (2.4 V6 121kw) ja nüüdset Audit? Ainuke pluss eelmise puhul oli Quattro olemasolu ja sellega ka asi piirneb. Kütuse kulu nüüd on suhteliselt olematu (V6 oli ikaa janune loom), trassil sõites 100km/h püsikaga näitab kompuuter ca. 4.5L, kuna eelmine omanik liikus peamiselt suurlinnas siis keskmine kulu näitab hetkel 6.4L. Aga sõidu omadused võrreldes eelmisega? Diisel on diisel, kui turbo puhuma hakkab siis naeratus tuleb näole.

Mis plaanis teha tulevikus. Kindlasti lähevad vahetusse hetkel all olevad veljed väiksemate vastu (17"). Auto kõrgust ei hakka muutma hetkel kuigi on juba mainitud, et nagu jeep. Kuna elan maakohas, siis lume lükkamisega on lood nagu nad on ja kõrgem auto on plussiks. Talvel kui rahulikum, siis teen ära keretööd, ehk siis likvideerin olemas oleva rooste. Kindlasti tuleb tagumiste rattakoobastele teha korrosiooni tõrje + sama asi tuleb ka teha uste sisemustega. Esi tiibadel on see juba kõik teostatud (vahetatud ca. 1 kuu tagasi).

Siis ka mõni illustreeriv pilt siia (vabandust kui pildi kvaliteet riivab silma)


[img]https://thumb.ibb.co/gOtXPF/20170903_174315.jpg https://thumb.ibb.co/c2A1Ja/20170903_174220.jpg https://thumb.ibb.co/jWAqBv/20170827_151709.jpg https://thumb.ibb.co/nM4Hrv/20170903_174256.jpg https://thumb.ibb.co/mV9iWv/20170903_174302.jpg https://thumb.ibb.co/ewvXrv/20170903_174328.jpg https://thumb.ibb.co/hqyXPF/20170903_174110.jpg https://thumb.ibb.co/nKkOWv/20170903_174205.jpg https://thumb.ibb.co/gyC3Wv/20170903_174041.jpg[/img]


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
antsvolli
huviline

Avatar


Registreerunud 06.01.17
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: 911T, A8 D2

postitati 04.09.17 08:43 Tsiteeri


Istmesoojendust polegi? :o

Kui hooldusi ise teed säästad suure hulga raha mida saad investeerida parema kvaliteediga komponentidesse.

Muretuid kilomeetreid.:P


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
kuno666
huviline

Avatar


Registreerunud 15.07.06
Asukoht: pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: 2xV8 & 1x 2,2 20v.

postitati 04.09.17 08:48 Tsiteeri


Palju välja käisid selle eest ja kust leidsid? :D Otsin isegi sellist :D


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
JanisL
klubiliige



Registreerunud 27.11.11
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C5 1.8 TQ 2003

postitati 04.09.17 16:10 Tsiteeri


Igati ilus C5 Avant :) Muretuid kilomeetreid ja nael kummi :)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
qweas
huviline



Registreerunud 01.05.08
Asukoht: Kehtna
Kasutaja on eemal

Auto: A6 1.9 TDi 2003

postitati 19.09.17 18:42 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: antsvolli
Istmesoojendust polegi? :o

Kui hooldusi ise teed säästad suure hulga raha mida saad investeerida parema kvaliteediga komponentidesse.

Muretuid kilomeetreid.:P


Istmesoojenduse puudumine ausalt ei häiri. Ja hoolduste poolepealt jätan selle isikutele kes sellega rohkem tegelevad (loe leiba teenivad).


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
qweas
huviline



Registreerunud 01.05.08
Asukoht: Kehtna
Kasutaja on eemal

Auto: A6 1.9 TDi 2003

postitati 19.09.17 18:45 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: kuno666
Palju välja käisid selle eest ja kust leidsid? :D Otsin isegi sellist :D


Auto leidisn juhuslikult Auto24 sirvides. Asus Tallinnas ja lõplik hind ca 4K.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
qweas
huviline



Registreerunud 01.05.08
Asukoht: Kehtna
Kasutaja on eemal

Auto: A6 1.9 TDi 2003

postitati 07.10.17 18:34 Tsiteeri


Hommikune kerge üllastus siis. Poest väljudes ja auto poole jalutades märkasin, et udu tuled põlema jäänud? Selgituseks siis nii palju, et kuna pole automaatsete päevasõidu tuledega mis auto käivitamisel ise põlema hakkavad vaid pead ise tuled peale keerama. Nii siis liigun päevasel ajal park + udu tuledega.
Kurat kuidas see küll juhtus ja miks ma seda piiksumist ei kuulnud kui süüde väljas ja ukse avasin? Hmmmm. Istusin siis autosse, käivitasin masina ja avasin juhi ukse (ei, ma seisin koha peal alles) ja mis üllatus. Displei peal ei muutunud midagi, ikka oli ees hetke kütuse kulu ja raadio jaam mis hetkel mängis.............. Kena lugu nüüd küll. Esimese asjana käis peast läbi, et mõni juhe saba andnud mis uksest keresse läheb või siis mikro lüliti kutu ukse lukus.

Sõitsin siis koju, viisin tavaari tuppa haarasin töö riided ja vurasin kenasti töö kohta kus ees ootas soe tuba, korisev kohvimasin koos värske kohvi ja ülemusega kes tööd vihtus teha :)
Riided vahetatud eemaldasin juhipoolse ukse polstri, katkusin lahti pistikud ja eemaldasin kaablid ukse seest. Juhtmed uksest väljas eemaldasin kummiluti ukse ja kerevahelt, et saaks parema ülevaate kaablite seisukorrast. Uurides ja puurides selgus, et kaablid korras siiski (et siis mikro lüliti viga). Ohh jahhh, hakkasin siis ukse lukku eemaldama. Plastik mis on pandud muukimse tõkestamiseks käes oli järjekord ukse lingi käes. Peale pikemat pusimist oli link koos luku südamikuga käes ja oli hetk eemaldada ukse lukk. Lukk peos mõtlesin endamisi, et mida perset ma siis nüüd teen, kus ma selle uue lüliti siis sebin? Korraks aga sähvas, et ühendan luku pistikuga, eemaldan klambri mis hoiab lülitit luku küljes ja vajutan seda lülitit ise ja jälgin kas jalgade valgustus hakkab põlema või mitte. (nimelt kes pole kursis, siis ukse avamisel vajutatakse ukse lukustugi alla see mikro lüliti nupuke ja hakkavd põlema juhi jalge valgustus, salongi valgustus kui see on muidugi pandud automaatse peale, kui on jäänud tuled peale siis annab heli sellest märku). ca. paar minutit jebimist ja hetkeks pedaalide kohal sähvata valgus. :o Et siis polegi täitsa kutu teine? Äkki on lüliti kaabli joode poolpidune ja neid seal liigutades andis korraks kontakti? Sai siis veel nati jamatud ja valgus sähvatas taas..... Ega siis midagi kui kruvikas kätte ja laiali sai see lukk lammutatud. Selgus, et jooted on korras ja eadsi sai lahti lõhutud see mikro lüliti ise. Delikaatne vidin peaks mainima, kannatust ja ette vaatlikust nõudev ettevõtmine kuna on teine nii hapra olemisega ja kinnitused olematud seal. Pilt selgitab millise asjaga tegemist on.




[img]https://thumb.ibb.co/ckKnfb/newswitch6.jpg[/img]

Lõpuks kui selle lahti sain siis avanes selline vaatepilt




[img]https://thumb.ibb.co/ewQSfb/IMG_5379_Burgess08_00_Microswitch_Contacts1000x750.jpg[/img]

kus ringiga ümbritsetud kontak pinnal oli oksüdeerumist. Kraapisin pinnad puhtaks panin lõliti kokku, ühendasin pistiku vajutasin nuppukest ja ohh üllatust. Kõik viled, tuled toimisid nagu peab :). Pikemalt ei hakanudki enam mütlema, lappasin asjad kokku tagasi, sulgesin/avasin ust oma kümmekond korda, et ikka veenduda asja toimises. :)

Pildid on laenatud interneti avarustest mitte enda tehtud.


Kuna ma juba tööl olin, siis vahetasin ka juhipoolse esitule ära (vana oli Inglismaa tuli), paigaldasin uued H7 pirnid kaug tuledesse [img]https://thumb.ibb.co/eKOoLb/20171007_172517.jpg[/img]

lappasin xenon kiti luupidesse (ei oska mainida millistega tegu, sain need autoga kaasa ja pidin ülevaatuseks eemaldama).

Homme siis katkun kunde poolse tule maha, lihvin ära ja lasen lakiga üle. Kontrast uue ja vana vahel on ikka jube.........


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
qweas
huviline



Registreerunud 01.05.08
Asukoht: Kehtna
Kasutaja on eemal

Auto: A6 1.9 TDi 2003

postitati 07.04.18 13:35 Tsiteeri


Siiamaani siis kallatud ja tallatud. Kuna kätte hakkab jõudma aeg vahetada talve rehvid suve omade vastu, siis tekkis ka plaan alla otsida kerge madaldus. Lowriderit ei soovi seega peaks jääma madaldus ikka normaalsuse piiresse (ehk ca. 2 cm oleks normaalne tulemus?) Keegi kes on sama tee läbi käinud/oskab kogemusi jagada siis soovitused on igati tere tulnud.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 35.1% - SQL: 64.9%]