Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
Autor:
Pealkiri: A6 c5 3.0 bens väljalaske süsteemm (Vastuseid: 8 | Vaatamisi: 1864)
RnR
huviline



Registreerunud 22.09.14
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: A6C5 3.0i V6 Quattro

postitati 27.08.17 12:36 Tsiteeri
A6 c5 3.0 bens väljalaske süsteemm



Tervist!
Autoks audi a6 c5 3.0q bensiin ja küsimus väljalaske süsteemi kohta.
Katalüsaatorite vahetuse käigus selgus, et katalüsaatoritest üles poole jäävad veel mingid paunad. Kas keegi oskab öelda nende ülesande ja olulisuse?
Nimelt probleem selles, et auto hingest kinni nagu oleks katalüsaatorid umbes(diagnost andis ka kati viga), sai vahetatud ja ikka kuidagi uimane ja hingest kinni ja natuke puterdab kuni 3000rpm(vilgutab ka mootori tuld) ja peale 4000rpm(kui saab pöörded sellest edasi üldse) täiesti jõuetu, puterdab ja niigi põlev mootorituli hakkab vilkuma.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
andrec
huviline



Registreerunud 07.10.06
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A4 B6 R30 VR6 turbo

postitati 27.08.17 12:48 Tsiteeri


Need ülemised on ka katid.


12,72@178,14km/h @S4 // 241km/h @ S4 OMC
http://differ.ee https://www.youtube.com/andresleever
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
RnR
huviline



Registreerunud 22.09.14
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: A6C5 3.0i V6 Quattro

postitati 27.08.17 12:57 Tsiteeri


Ja need on ülevaatuse heitgaasi normi jaoks sama olulised kui alumised, et kui minema visata, siis CO2 laes?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
andrec
huviline



Registreerunud 07.10.06
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A4 B6 R30 VR6 turbo

postitati 27.08.17 16:20 Tsiteeri


Kui alumised katid korras, siis ei tohiks probleemi tekkida. Aga nende välja võtmine ei pruugi probleemi lahendada? Kas on korralik diagnostika tehtud üldse?


12,72@178,14km/h @S4 // 241km/h @ S4 OMC
http://differ.ee https://www.youtube.com/andresleever
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
RnR
huviline



Registreerunud 22.09.14
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: A6C5 3.0i V6 Quattro

postitati 27.08.17 17:20 Tsiteeri


On küll, esinduse diagnostika tehtud. Kui alumised katid vahetatud pidin veel korra uuesti minema.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
RnR
huviline



Registreerunud 22.09.14
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: A6C5 3.0i V6 Quattro

postitati 04.09.17 13:19 Tsiteeri


Sai käidud ühes töökojas kus soovitati katide eemaldamise asemel proovida enne 98 bensiini ja puhastavat kütuselisandit ning anda kõrgemaid pöördeid. On kellelgi kogemusi sellise asjaga? Ise olen nende lisandite suhtes skeptiline.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
audimees001
huviline



Registreerunud 10.03.11
Asukoht: Raplamaa
Kasutaja on eemal


postitati 04.09.17 15:50 Tsiteeri


Keera ülemised kollektori küljest lahti. Vaata kas tuleb jõud tagasi ja läheb pöördesse. Selline viga oli ühel c5 3.0 suve algul. Kinni olid põlenud ülemised.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
arakas2424
huviline



Registreerunud 13.10.08
Kasutaja on eemal


postitati 21.09.17 18:04 Tsiteeri


Mul on 3,0 bank 2 poolne jooks olemas,nii ülemine kui ka alumine kogu rupskitega. On huvi.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
Mustanq
klubiliige

Avatar


Registreerunud 10.10.11
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi S7 (C7.5) 4.0TT

postitati 21.09.17 23:39 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: RnR
Sai käidud ühes töökojas kus soovitati katide eemaldamise asemel proovida enne 98 bensiini ja puhastavat kütuselisandit ning anda kõrgemaid pöördeid. On kellelgi kogemusi sellise asjaga? Ise olen nende lisandite suhtes skeptiline.



Endal kunagi C5-l oli sammuti probleeme puterdava mootoriga. Diagnostis soovitati puhastavat kütuselisandit ning probleem oli peale paagitäit (lisandiga) kadunud. Proovimine ei tee halba.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 28.7% - SQL: 71.3%]