Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
Autor:
Pealkiri: Audi 100 C4 2,6 110 kw väljalaskekollektori tihend. (Vastuseid: 4 | Vaatamisi: 1437)
KaurAudi
huviline



Registreerunud 06.03.16
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 C5 Avant 2,5 132 kw Quattro - 2003, Audi 100 C4 2,8 128 kw Quattro - 1991, Audi 100 C4 Avant 2,6 110 kw - 1993

postitati 22.08.17 12:57 Tsiteeri
Audi 100 C4 2,6 110 kw väljalaskekollektori tihend.



Tere!
Mure siis selline, et minu 2,6-l lekib juhipoolse väljalaskekollektori tihend. Päris mootorit selle vahetuse pärast ei tahaks küll maha tõsta, et siinkohal küsiksin, et kas on siin keegi targem, kes oskaks öelda, kas seda on võimalik ka peal vahetada ning kui palju muid asju tuleb selleks lahti keerata? Ise ei oska kohe kuskilt läheneda sellele :D
Tänud juba ette :)
Kaur.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
andrec
huviline



Registreerunud 07.10.06
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A4 B6 R30 VR6 turbo

postitati 22.08.17 13:14 Tsiteeri


Kui mutrid lahti tulevad, siis ei pea maha kiskuma. Aga üldjuhul ära roostetanud mutrid.


12,72@178,14km/h @S4 // 241km/h @ S4 OMC
http://differ.ee https://www.youtube.com/andresleever
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
QUATTRO
klubiliige

Avatar


Registreerunud 26.09.02
Asukoht: Kuusalu
Kasutaja on eemal

Auto: 5,2 Cherokee 4x4

postitati 22.08.17 15:42 Tsiteeri


Lisaks on veel nendel kolledel imeline omadus kõveraks tõmmata ja sellega kaanest tikud pooleks rebida.
Ehk siis ma ei hellitaks väga seda lootust, et ei pea kaant kiskuma.

Kui keevitus käepärast ja piisav kogus jonni ka, siis saab muidugi ka kohapeal kõik tehtud. Kollektori tasalihv on vaja igaljuhul teha.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
KaurAudi
huviline



Registreerunud 06.03.16
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 C5 Avant 2,5 132 kw Quattro - 2003, Audi 100 C4 2,8 128 kw Quattro - 1991, Audi 100 C4 Avant 2,6 110 kw - 1993

postitati 24.08.17 17:49 Tsiteeri


Aitäh vastajatele! :)
Üritan siis ilma liigse lammutamiseta ära vahetada selle tihendi :D Kollektori kõveraks tõmbamisest polnudki teadlik, tänan info eest! :)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
teet82
huviline

Avatar


Registreerunud 17.11.13
Asukoht: Võrumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C5 2.5TDI Quattro, A4 B6 1.9TDI Quattro

postitati 24.08.17 18:14 Tsiteeri


Õhuga on rohkem lootust neid polte lahti saada, pigem võtmega väänates murduvad ära.
Hetkel on käsil mootorivahetus samasugusel autol, kokku sai kolmel mootoril kõik need poldid lahti lastud õhuga ja mitte ükski ei murdunud ära. Aga ma ei kujuta küll hästi seda mootor auto peal lammutamist ette, eks see üks õnnemäng on.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 21]
[PHP: 23.7% - SQL: 76.3%]