Lehekülgi: 1 2 3 |
weiks
huviline
Registreerunud 04.05.10
Asukoht: Sindi
Kasutaja on eemal
Auto: 80 2.7BiTQ 92'; A4 1.8TQ 95'; Cabrio 1.8T 95'; A4 3.0TFSi manu 08'; S4 3.0TFSi 10'; A4 1.8TFSi 13'
|
postitati 12.08.17 20:26
|
|
|
Audi Cabriolet 1.9TDi 81kw - 1995 - weiks
Ei teagi nüüd kust otsast alustada. See soov või tahe sellist autot omada tekkis eelmine kevad, kui hoovi veeres ümberehitusele üks 97nda aasta
Cabrio, millele sai kuuga 1.8T peale pandud ning pärast veel nädalake ka seda testitud. Just see nädal jättis niivõrd kustumatu mälestuse, et pärast
auto üle andmist jäi miski kripeldama. Nii sai siis aeg-ajalt hakatud vaatama, et mida ja mis hinnaga pakutakse. Vaatasin reeglina vaid neid, mil oli
el.katus, sest see on kõige kallim lisa ise paigaldada. Jaa kuna sellised maksid üldiselt 4000 ja üles siis selliseks unistamiseks see vaatamine
tavaliselt kujunes.
Umbes kaks nädalat tagasi aga tägiti mind facebookis ühe kuulutuse alla, kus oli müügiks täislisadega Cabrio ülihea hinnaga. Esimese hooga vaatasin,
et kõik asjad nagu olemas aga mootoriks diisel. Järgmiseks päevaks olin diisli foobiast üle saanud ning otsustasin helistada, aga telefon oli väljas.
Kuna järgmiseks päevaks oli hind ka juba imeodav, siis arvasin et ju müüdud ka juba. Igaks juhuks kirjutasin ka veel läbi fb ning hakkasin uurima mida
veel selle raha eest saab. Silma jäi siis üks ABK mootoriga Cabrio Paidest, piltidelt maasikas, kohapeal pärast välist vaatlust ja proovisõitu selgus
et täielik räim. Nukralt minema lonkides avastasin telefonist, et oli saabunud kiri et teine auto on alles. Tõmbasin kohe kõne peale ning panime sealt
edasi Tallinna poole ajama. Kohale jõudes oli esimesest silmapilgust selge, et see ongi see unistuste auto. Umbes pool aastat tagasi nägin ka unes, et
mul on just selline lillat värvi Cabrio ning siis oli selge, et ju see auto mind seal ootab
Proovisõit oli huvitav, sest elus esimest korda sõitsin diisel Audiga. Katus maas sõites selgus et see diisel on päris vaikne ning mingit diisli haisu
sisse ei aja. Nipet-näpet nokkimist leidus, aga kuna kõik elutähtis töötas ja auto oli 2x odavam kui teised sellise varustusega ning hammasrihma
vahetus oli samuti juba tehtud, siis sai käed löödud ning kodu poole sõidetud. Kohale jõudes läks ilm ka suviseks ning sai katus all lihtsalt
linnapeal tiirutatud ja nauditud.
Järgmine päev läksin üv punktist läbi ja lasin uurida, et mis seisus veermik ja pidurid. Viimased olid täiesti eeskujulikud, aga veermikus tuvastati
et üks amordipadi läbi ja amort samuti. Pärast nende vahetust kadus ära ka rõve kiskumine mis kiirendamisega kaasnes. Sealt edasi järgmisel päeval
läksin maanteametisse autot ette näitama. Klõpsiti hunnik pilte ning pärast 20min vaikuses istumist öeldi, et tule siis tagasi kui esiklaas vahetatud
(klaasis oli pragu). Kaks päeva hiljem sai klaas vahetatud ning pärast seda sain ka kohalikud numbrid külge.
Nüüd kus kõik asjad sai just väikese puhkuse ajaks tehtud, otsustasime selle autoga saartele minna. Sõidetud sai nii asfaldit kui kruusa ning neis
istmetes oli ülimalt mugav ning olematu kütusekulu tõi vaid muige näole. Aga paraku sai kogu üritus päris korraliku tagasilöögi, sest 20km enne
Kuressaaret jooksis käigukast maanteel kokku. Selleks hetkeks olin selle autoga 910km sõitnud. Kõigepealt käis 90ga sõites üks suur jõnks läbi, 500m
hiljem järgmine ning hoogu maha lastes poos lõpuks nii kinni et lohises risti teeäärde. Kuidagi siduriga jaurates sain auto teega paraleelseks ning
hakkasin siis uurima, et kas kangi alune munak sai otsa või mis värk on. Lahti võttes selgus, et seal osakonnas oli kõik terve. Sidurit all hoides
mootor töötas, lahti lastes suri välja. Kang tundus käega katsudes neutraalis olevat ehk käis suht lõdvalt igale poole. Kuna muud üle ei jäänud, siis
tuli kodutee treila peal läbida. Treilale tõmmates oli viga juba aimatav, sest endiselt lohistas ratast kuigi sidur oli all ehk siis käigukast oli
otsad andnud. Maha saamine oli samuti jube nusperdamine, sest auto ju ei liikunud. Too päev oli üldse kuidagi must päev masinapargile, sest vend käis
Competitioniga puid vedamas ning sel otsustas turbo ja ploki vaheline jahutuslõdvik lahkuda ning see auto seisab siiani aiaääres ja ootab oma aega.
Igatahes kui kastist õli väljas oli ajasin sealt näpu sisse ja tundsin suuri raua tükke ning osa pisemaid tuli välja ka koos õliga. Neljapäev peale
tööd võtsin kasti alt ära ja tõmbasin lahti. Lahkunuks oli sünkro ning seega oli kaks käiku korraga sees.
Reede hommikul tõmbasin 1,5 tunniga b5 diisli alt kasti ära ning õhtuks oli kast Cabrio all ning sai taas liikuda. Nüüdseks 1000km täis ning tänase
lämbe ilmaga oli ikka eriti mõnus lahtise katusega sõita
Autoga seotud kulutused:
*Auto 1900€
*Esiklaas koos vahetusega 190€
*Arvele võtmine ja numbrid 192€
*Uued amordipadjad koos tugilaagritega, Lemf - 20€
*Käigukangi munakas, Topran - 10€
*Treila tripp Kuresaarest koju - 200€
*Pihusti tihendid - 4€
Varustus ja lisad:
*4x el.aken
*El. katus
*Konditsioneer
*Püsikas
*2x istmesoojendused
*2x el.istmed kõrgete peatugedega
*Luuptuled
*2x airbag
*Facelift sisu
Tegemist vajavad asjad:
*Pagasiluugi lukk katki - Tehtud, asemele sobis sedaani oma
*Kesklukk ei tööta
*Antenn ei tõuse välja tiiva seest
*Tagaklaas on pooleldi läbipaistmatu ehk tuleb vahetada
*Tagaluugi lisapiduri tuli vahetada terve vastu, praeguses pragu
Kui oled jõudnud kogu eluloo ja sekeldused läbi lugeda, siis nüüd tuleb hulga pilte
|
|
|
EnricoN
huviline
Registreerunud 19.02.14
Asukoht: Pilves selginemistega
Kasutaja on eemal
Auto: Coupe Quattro 2.2T | MB 190e
|
postitati 12.08.17 21:04
|
|
|
Kahju jh , et trip niimoodi lõppes, auto ise kena, cabriot võiks omada küll
Vedrustust oled vaadanud? Originaal? Tundub kuidagi madalam kui nad tavaliselt on.
|
|
|
SalmA
huviline
Registreerunud 23.09.13
Asukoht: Tallinn/Rapla/Lokuta
Kasutaja on eemal
Auto: 100 Sedan 2.5 TDI 90
|
|
audicabrio
huviline
Registreerunud 30.08.07
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal
Auto: C4 2,5TDiQ Avant;C2 2.1;C6;Cabrio;200 2,2TQ, Suzuki Tl1000R,D-max,Renegade800
|
postitati 12.08.17 22:30
|
|
|
Mul diisel cabrio istub ka madalamal kui tavalised bensukad mida omanud olen. Tavalisest B4 on ta ikka tüki jagu madalam. Kui sul pagasi lukk ei
töötanud koos kesklukuga, siis ei tohiks ka EL katus töötada? Kuna el katust alla lastes lukustab automaatselt pagassi ära või sul see kuidagi
teistmoodi lahendatud?
Edit: mul vist pakkuda tagumine luugisisene pidurituli. Küll tuhmunud kuid lihvimisega saab ilmselt asja. Ostsin endale uue ebay kaudu, oli päris
kirves väikse plastiku eest.
|
|
|
weiks
huviline
Registreerunud 04.05.10
Asukoht: Sindi
Kasutaja on eemal
Auto: 80 2.7BiTQ 92'; A4 1.8TQ 95'; Cabrio 1.8T 95'; A4 3.0TFSi manu 08'; S4 3.0TFSi 10'; A4 1.8TFSi 13'
|
postitati 13.08.17 08:31
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: EnricoN
Kahju jh , et trip niimoodi lõppes, auto ise kena, cabriot võiks omada küll
Vedrustust oled vaadanud? Originaal? Tundub kuidagi madalam kui nad tavaliselt on. |
Ees patju ja amorte vahetades nägin vedrudel vaid värvitäppe, seega võimalik et mingi tehase madaldus. Selle lisakulutuse eest mis tekkis oleks saanud
lubada uue tagaklaasi ja midagi veel, aga jah läks nii.
Tsitaat: | Algselt postitas: SalmA
Midagi põnevat ka ette võtad?
Parem mootor?
Aga jõudu ikka
SalmA |
Lisakellad ja kompuutri võiks peale panna. Samas viimast pole isegi Competitioni jaoks terve ekraaniga leidnud, sest kõigil kristall laiali valgunud
nagu mul. Muus osas nagu polegi midagi näppida.
Mootori osas on mõtteks 1.8t, mis mul ka täitsa olemas, kuid selle hooaja sõidab ikka nii ära nagu on. Välistatud pole ka diisli chippimine ja
näppimine. Eks paistab mis talvel otsustan.
Tsitaat: | Algselt postitas: audicabrio
Mul diisel cabrio istub ka madalamal kui tavalised bensukad mida omanud olen. Tavalisest B4 on ta ikka tüki jagu madalam. Kui sul pagasi lukk ei
töötanud koos kesklukuga, siis ei tohiks ka EL katus töötada? Kuna el katust alla lastes lukustab automaatselt pagassi ära või sul see kuidagi
teistmoodi lahendatud?
Edit: mul vist pakkuda tagumine luugisisene pidurituli. Küll tuhmunud kuid lihvimisega saab ilmselt asja. Ostsin endale uue ebay kaudu, oli päris
kirves väikse plastiku eest. |
See pagasiluku teema ilmselt selgitab et miks ma ükskord katust peale ei saanud. Mul oli lukk võtmest lahti keeratud, muidu on mul ta võtmest kinni
keeratud ning katus töötab ilusti. Ma tule osas mõtlen ja annan teada kui soovi
|
|
|
M2ki
huviline
Registreerunud 14.08.07
Kasutaja on eemal
Auto: B3q; B4q;
|
postitati 13.08.17 10:41
|
|
|
Aii krt. Oleks hiiumaal läinud, oleks sulle kuurist mõne sobiva kasti asemele nuputanud
Lives nähtud ja täitsa kena masin.
|
|
|
UncleOvi
huviline
Registreerunud 06.02.15
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 Avant 2.5tdi Quattro
|
|
weiks
huviline
Registreerunud 04.05.10
Asukoht: Sindi
Kasutaja on eemal
Auto: 80 2.7BiTQ 92'; A4 1.8TQ 95'; Cabrio 1.8T 95'; A4 3.0TFSi manu 08'; S4 3.0TFSi 10'; A4 1.8TFSi 13'
|
postitati 14.08.17 20:20
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: M2ki
Aii krt. Oleks hiiumaal läinud, oleks sulle kuurist mõne sobiva kasti asemele nuputanud
Lives nähtud ja täitsa kena masin. |
Seekord läks sedamoodi, aga vähemalt sain Hiiumaa läbi sõita
Peab vabal päeval proovima akna küürimist, sest ausalt öelda arvasin et aitab vaid vahetus.
Vahepeal meenus, et esimese nädala jooksul sai ka pihusti tihendid vahetatud. Kartsin et tegu pikema tööga, noo ikkagi esimene diisel, aga sain täitsa
veerand tunniga tehtud. Põhjus miks vahetasin seisnes selles, et mootor hakkas jube valjut häält tegema ehk lõi siis ühe tihendi vahelt läbi.
Kuna compit nii pea enam sõitma ei saa, siis mõtlesin et peaks Cabriole avandist üle jäänud 5x112 jupid külge kruvima ja sealt alt Avused kasutusele
võtma.
|
|
|
MatuAudi
huviline
Registreerunud 07.08.04
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi Cabrio, A4 B8 S-line
|
|
weiks
huviline
Registreerunud 04.05.10
Asukoht: Sindi
Kasutaja on eemal
Auto: 80 2.7BiTQ 92'; A4 1.8TQ 95'; Cabrio 1.8T 95'; A4 3.0TFSi manu 08'; S4 3.0TFSi 10'; A4 1.8TFSi 13'
|
postitati 15.08.17 19:10
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: MatuAudi
Kui antenn on originaal, siis põhiliselt kulub seal sees hammasratas ära, kuid seda ei toodeta enam.
Siis kõriseb tühja. Kui leiad kellegi kes neid 3d prindiks siis võid mulle ka öelda.
|
Seda mäletan et sinu omal sõitis välja kui raadio tööle panin ja seda häält mäletan ka mida see üles kerides tegi. Mul ei tee üldse häält. Oleks mul
kapoti all see mootor mis sul siis polekski see maki teema nii tähtis, isegi Compiga üle aasta ilma makita ringi paugutanud. Samas vb ka maki tagant
juhtmed lahti, sest tagumised kõlarid hetkel ei mängi ning makk töötab vaid süüde sees olekus.
Eile õhtul hakkasid pidurid kägisema ja hommikul oli juba eriti piinlik. Võtsin nüüd õhtul lahti ja puhastasin klotsid traatharjaga ära. Klotsid ise
muidu TRW toodang. Lisaks sai klotside servad ja sadulaga kokku puutuvad pinnad määritud spets määrdega. Proovisõitu tehes enam ei kägisenud.
|
|
|
MatuAudi
huviline
Registreerunud 07.08.04
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi Cabrio, A4 B8 S-line
|
postitati 16.08.17 04:25
|
|
|
Siis võib olla, et pistik tagant ära võetud.
Defu - Matu
|
|
|
|
r384n3
huviline
Registreerunud 18.08.13
Asukoht: Taebla
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A4 B5 1.9 81kw TDI, Audi 80 B4 Turbo Quattro
|
|
plz
huviline
Registreerunud 06.11.11
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: B4 SEQ; Mazda 6;Mazda 3; cabriolet 2.8 ; MB-w115D; LR FR
|
postitati 16.08.17 21:21
|
|
|
Taas peab edu ja muidu häid soove soovima. Kadedaks teeb õrnalt tegelikult. Endal justkui enamus Audisid omatud, katsutud aga cabriot mitte, lisaks
kõigele sai ühest huvipakkuvast suve alguses ilma jäädud napilt ja vot jääb see spetsiifika kripeldama.
|
|
|
weiks
huviline
Registreerunud 04.05.10
Asukoht: Sindi
Kasutaja on eemal
Auto: 80 2.7BiTQ 92'; A4 1.8TQ 95'; Cabrio 1.8T 95'; A4 3.0TFSi manu 08'; S4 3.0TFSi 10'; A4 1.8TFSi 13'
|
postitati 18.08.17 17:49
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: r384n3
Lives nähtud ning mootori imelik hääl ka tuvastatud. Sai siis weiks kohe
poodi uute pihusti seibide järgi saadetud ning julgustatud, et pole seal midagi kontimurdvat Kena pill on küll, kahju et omal vaba finantsi pole, et sellist lubada. Vanast ajast oli meeles, et weiks otsib
cabriot, siis saigi ta sinna kuulutuse alla tagitud. |
Esimene diisel ja eelnevad teadmised diisli osas suht olematud Aga
veelkord tänud abi eest ja tagimast
Tsitaat: | Algselt postitas: plz
Taas peab edu ja muidu häid soove soovima. Kadedaks teeb õrnalt tegelikult. Endal justkui enamus Audisid omatud, katsutud aga cabriot mitte, lisaks
kõigele sai ühest huvipakkuvast suve alguses ilma jäädud napilt ja vot jääb see spetsiifika kripeldama. |
Cabrio on jah selline 80ne fänni unelmate tipp, sellest enam ägedamat ei oskagi tahta. Kunagi kui siia kanti satud saad ka lähemalt uurida kui soovi
Erinevalt teisest autost häirib mind selle puhul ka kaks asja. Esiteks kurvides või ka kitsaid manöövreid tehes on rool kuidagi raske, võibolla ka
pump väsinud vms. Ja teiseks võiks ikka vähe teravam mootor olla. Eile viisin just Compi garaa˛i ära ning keps värises tükk aega all pärast seda
lühikest sõitu
|
|
|
treilop
huviline
Registreerunud 05.05.11
Asukoht: Sindi linn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 100 TQ Sport/ Audi 100 2,5 TDI Sport Avant
|
|
weiks
huviline
Registreerunud 04.05.10
Asukoht: Sindi
Kasutaja on eemal
Auto: 80 2.7BiTQ 92'; A4 1.8TQ 95'; Cabrio 1.8T 95'; A4 3.0TFSi manu 08'; S4 3.0TFSi 10'; A4 1.8TFSi 13'
|
postitati 26.08.17 19:04
|
|
|
2.2T oleks tore, aga kaalujaotus läheks ikka täiesti metsa selle kere peal. 1.8T saab sama kiireks ja säilib parem juhitavus
Eelmine laupäev vahetasin starteri ära suht värske vahetusfondi toote vastu, sest vana ei tahtnud hommikuti koostööd teha. Kui 1.8t puhul on see suht
lebo, siis diislil olid kliimatorud täpselt starteri taga ees ja nende eemalduseks kulus terve igavik.
Vahepeal üle nädala ei pidanudki midagi tegema, sai vaid paar korda pestud. Selle vea parandamiseks otsustasin võtta täna käigukasti õli ja selle ära
vahetada, et saaks käed mustaks ja linnukese kirja. Jõudes sihtpunkti arvas auto, et nüüd võiks hakata juhtmeid üle vaatama. Nimelt parkisin ära,
võtsin harjumusest võtme välja ja hakkasin juba ust lahti tegema kui järsku kuulsin et mootor nagu töötaks. Algul mõtlesin, et kujutan endale juba
ette vms, aga armatuuri vaadates oli selge, et kõik töötab nii kuis oleks võti sees. Kruvisin siis roolialuse sahtli maha ja tõmbasin luku tagant
pistiku lahti, sest mis see muud võiks ikka olla kui süüteluku põhi, kuid ikka töötas edasi. Siis nägin eraldi juhtmega veetud kaitset, mis pidi
el.akende oma olema ning kui tolle kaitsme välja tirisin jäi auto seisma. Edasi uurides selgus, et too juhe oli veetud el.akende pideva 12v liini
külge, sest ilmselt mingil põhjusel see varem voolu ei saanud, aga nüüd kus see liin mingil imekombel tööle hakkas toitis see ka neid asju mis muidu
läbi süüteluku lülituvad. Viimaks kui see jama kõrvaldatud sai sõitsin auto uuesti soojaks ja vahetasin kastiõli ära, sest nii pea käigukasti jälle
vahetada ei tahaks. Lisaks sai paigaldatud ka avandist üle jäänud põhjakate, sest ilma katteta läheb mootoriruum ikka jube tolmuseks ja poriseks.
Muidu juba 1500km täis saanud ning pakub endiselt rõõmu kuigi see nädal oli neid lahtise katuse ilmasid juba suht vähe.
|
|
|
weiks
huviline
Registreerunud 04.05.10
Asukoht: Sindi
Kasutaja on eemal
Auto: 80 2.7BiTQ 92'; A4 1.8TQ 95'; Cabrio 1.8T 95'; A4 3.0TFSi manu 08'; S4 3.0TFSi 10'; A4 1.8TFSi 13'
|
postitati 24.09.17 17:31
|
|
|
2400km vuratud ning täna tuli ka üks tehniline teha. Nimelt eile jättis auto maha loigu, aga mitte ette vaid taha. Täna tegi jälle loigu. Alla
vaadates selgus, et kütus voolab. Lahkama hakates tuli välja see, et kütusetoru oli selle kummiklambri sees ära mädanenud. Võtsin jupi maha ning
vedasin vooliku paagi poolt lähemale, uus klamber peale ning nii oli 10 minutiga probleem lahendatud. Termostaadi vahetus tuleb ka veel ette võtta,
sest sõites nool üle 60ne ei tõuse, kohapeale tiksudes saab 90 ikka kätte. Siis saab muretult kulgeda kuniks Compi valmis saan ning peale seda läheb
garaa˛i talvituma.
|
|
|
weiks
huviline
Registreerunud 04.05.10
Asukoht: Sindi
Kasutaja on eemal
Auto: 80 2.7BiTQ 92'; A4 1.8TQ 95'; Cabrio 1.8T 95'; A4 3.0TFSi manu 08'; S4 3.0TFSi 10'; A4 1.8TFSi 13'
|
postitati 13.10.17 18:08
|
|
|
Kuna teine auto pole veel valmis saanud, siis kilomeetreid ikka kogeneb ning alates ostust juba 3200km täis saanud. Eelmine reede otsustas aga summuti
tagasilla pealt pooleks murduda ning nii sain seda pühapäeval parandada. Metsik tdi vääne sai lihtsalt rauast jagu
Järgmiseks hooajaks kruvin külge avandist üle jäänud 5x112 veermiku ning veljeks tuleb ilmselt 17" Avus kui just ei leia meelepärast laia randiga
velge.
Mootori osas vaatab mis saab, võimalik et jätkan diisliga.
|
|
|
weiks
huviline
Registreerunud 04.05.10
Asukoht: Sindi
Kasutaja on eemal
Auto: 80 2.7BiTQ 92'; A4 1.8TQ 95'; Cabrio 1.8T 95'; A4 3.0TFSi manu 08'; S4 3.0TFSi 10'; A4 1.8TFSi 13'
|
postitati 02.11.17 18:22
|
|
|
Poldivalemi vahetus tuli ikkagi plaanitust varem ette võtta, sest teine auto veel ei sõida ning kõik talvekad on mul 5x112 velgedel. Reaalselt ainuke
vahe ongi vast see, et nüüd esimesed sadulad suurema kolviga 54 vs 57 ja pidurdab tummisemalt. Alla läksid siis C5 originaal valukad naeltega.
Lisaks vahetasin veel ka termostaadi, sest eelmine pole ostust saati toiminud. Suvel vahet polnud, aga nüüd andis tunda sooja õhu puudumine. Välja
tuli sinakas-roheline vedelik ja asemele läks roosa.
Ja tehtud sai ka tavaline hooldus:
*Õli + filter
*Õhufilter
*Salongifilter
*Uste tihendid silikoniga ära määritud
Tegelt tahtsin kütuse filtri ka veel ära vahetada, aga selle jätsin teiseks päevaks, sest võib-olla pean ka pihustid ära vahetama. Külmalt käivitades
väriseb umbes 20 sekundit ja ajab tossu tagant. Soojalt nii ei tee. Ennem pean veel süüte ajastuse ja küünlad ära kontrollima.
|
|
|
weiks
huviline
Registreerunud 04.05.10
Asukoht: Sindi
Kasutaja on eemal
Auto: 80 2.7BiTQ 92'; A4 1.8TQ 95'; Cabrio 1.8T 95'; A4 3.0TFSi manu 08'; S4 3.0TFSi 10'; A4 1.8TFSi 13'
|
postitati 07.01.18 19:06
|
|
|
Auto sai enne novembri lõppu ikkagi garaa˛i ära paigutatud nagu vaja.
Reede sai ka korra käivitamas käidud ja niisama vaatamas. Vajas veidi ka laadija abi, sest aku ei jõudnud piisavalt kiirelt starterit vedada. Rool ja
katuse avamise lukusti olid vähe "karvaseks" muutunud ning tagumise istme seljatoel oli hallitust, muus osas oli üsna okei. Enne kui seisma jäi sai
ka loctite niiskuse kotid sisse visatud, kuid nüüdseks olid nad ennast ammendanud. Nüüd panin salongi teistsugused niiskuseimajad, need kopsikud kus
tablett sees ja anum all.
Nüüdseks on selge ka see, et too auto jääb diisliks. Aga saab natuke järgi aidatud. Selle tarvis pean muretsema veel üht-teist, aga kõige keerukam
sealt nimekirjast sattus kätte esimesena. Selleks siis 11mm plunseriga kõrgsurvepump.
Plaanide järgi oleks veel vaja:
*2.5Tdi 103kw pihusti otsi
*81kw aju ja juhtmestikku
*2.5Tdi V6 turbo
*EGR pimedaks tegemise plaadid
Varsti peaks ka suviseid velgi hakkama otsima
|
|
|
kuno666
huviline
Registreerunud 15.07.06
Asukoht: pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: 2xV8 & 1x 2,2 20v.
|
postitati 07.01.18 20:39
|
|
|
Turbo otsi pigem gtb17**vk või gtb 22**vk. See 2.5tdi oma suht mõtetu ja selle sisu ei saa keerata nagu gtb oma .
|
|
|
weiks
huviline
Registreerunud 04.05.10
Asukoht: Sindi
Kasutaja on eemal
Auto: 80 2.7BiTQ 92'; A4 1.8TQ 95'; Cabrio 1.8T 95'; A4 3.0TFSi manu 08'; S4 3.0TFSi 10'; A4 1.8TFSi 13'
|
postitati 28.01.18 18:57
|
|
|
Sai proovitud LEDi luubis. Paistab et nendega võib pimedas ka nägijaks saada. Valgustavad soliidselt ehk õnneks piisavalt palju läheb luubis kaduma.
Pargid tuleks ka ledide vastu vahetada, siis silmale kenam.
|
|
|
r384n3
huviline
Registreerunud 18.08.13
Asukoht: Taebla
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A4 B5 1.9 81kw TDI, Audi 80 B4 Turbo Quattro
|
postitati 29.01.18 09:57
|
|
|
Udukatesse ka siis juba
Old Audis never die. They just get faster.
|
|
|
|
EnricoN
huviline
Registreerunud 19.02.14
Asukoht: Pilves selginemistega
Kasutaja on eemal
Auto: Coupe Quattro 2.2T | MB 190e
|
postitati 29.01.18 17:30
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: r384n3
Udukatesse ka siis juba |
+1
Muudab kohe värskemaks kogu selle nina
|
|
|
weiks
huviline
Registreerunud 04.05.10
Asukoht: Sindi
Kasutaja on eemal
Auto: 80 2.7BiTQ 92'; A4 1.8TQ 95'; Cabrio 1.8T 95'; A4 3.0TFSi manu 08'; S4 3.0TFSi 10'; A4 1.8TFSi 13'
|
postitati 02.02.18 18:51
|
|
|
Sai tehtud järgmine samm värskemaks muutmise osas. Panin üks õhtu vana stange terves tükis turgu ning järgmiseks hommikuks oli juba läinud. Täna
jõudsin just uue facelift stangega koju ja sai ka prooviks korra ette tõstetud.
Nüüd vaja uus vasak suunatuli sebida ning stange õiget värvi värvida.
|
|
|
Lehekülgi: 1 2 3 |