aimsmees
huviline
Registreerunud 07.08.17
Kasutaja on eemal
|
postitati 07.08.17 13:44
|
|
|
Vagcom veateated Audi A6 C6 2005
Tere,
Kas kellegil on aimu mida teha järgnevate veateadetega. Kas tegu võib olla veninud kettidega?
Auto ise sõidab hästi ja mootori hääl on minu meelest tavaline.
Audi A6 C6 2.4 bensiin 2005 aasta. Läbisõit 330 000km
Address 01: Engine (BDW) Labels: 06E-910-552-BDW.clb
Part No SW: 4F0 910 552 R HW: 4F0 907 552 D
Component: 2.4l V6 MPI 0010
Revision: --H17--- Serial number:
Coding: 0105000302070120
Shop #: WSC 02325 785 00200
VCID: 326D6C93ADADB38E5D9-8067
5 Faults Found:
000032 - Bank 2: Camshaft A (Intake)
P0020 - 008 - Position Actuator Malfunction - Intermittent
Freeze Frame:
Fault Status: 00101000
Fault Priority: 2
Fault Frequency: 47
Reset counter: 40
Mileage: 326080 km
Time Indication: 0
Date: 2017.07.24
Time: 18:44:18
Freeze Frame:
RPM: 1248 /min
Mass Air / Rev.: 125.4 mg/str
Temperature: 72.0∞C
Part Throttle
Bin. Bits: 00000000
Steering Angle: 110.56∞
000016 - Bank 1: Camshaft A (Intake)
P0010 - 008 - Position Actuator Malfunction - Intermittent
Freeze Frame:
Fault Status: 00101000
Fault Priority: 2
Fault Frequency: 11
Reset counter: 38
Mileage: 326092 km
Time Indication: 0
Date: 2017.07.25
Time: 11:18:46
Freeze Frame:
RPM: 1088 /min
Mass Air / Rev.: 299.8 mg/str
Temperature: 27.0∞C
Part Throttle
Bin. Bits: 00000000
Steering Angle: 107.58∞
000017 - Bank 1: Camshaft A (Intake)
P0011 - 008 - Retard Setpoint not Reached (Over-Advanced) - Intermittent
Freeze Frame:
Fault Status: 00001000
Fault Priority: 5
Fault Frequency: 4
Reset counter: 38
Mileage: 326253 km
Time Indication: 0
Date: 2017.07.26
Time: 10:45:35
Freeze Frame:
RPM: 1248 /min
Mass Air / Rev.: 87.2 mg/str
Temperature: 49.5∞C
Part Throttle
Bin. Bits: 10000000
Steering Angle: 105.35∞
005155 - Secondary Air Injection System; Bank 1
P1423 - 006 - Insufficient Flow
Freeze Frame:
Fault Status: 00000001
Fault Priority: 4
Fault Frequency: 1
Reset counter: 40
Mileage: 328634 km
Time Indication: 0
Date: 2017.07.30
Time: 10:22:07
Freeze Frame:
RPM: 832 /min
Mass Air / Rev.: 169.0 mg/str
Temperature: 25.5∞C
Idle
Load: 42.0 %
Speed: 0.0 km/h
004409 - Fuel Trim: Bank 2 (Add)
P1139 - 007 - System too Rich - Intermittent
Freeze Frame:
Fault Status: 00000010
Fault Priority: 6
Fault Frequency: 1
Reset counter: 35
Mileage: 328813 km
Time Indication: 0
Date: 2017.07.31
Time: 15:14:18
Freeze Frame:
RPM: 704 /min
Mass Air / Rev.: 218.0 mg/str
Temperature: 94.5∞C
Idle
Time: 179.2 s
Bin. Bits: 00000010
Readiness: 0000 0000
|
|
|
andrec
huviline
Registreerunud 07.10.06
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A4 B6 R30 VR6 turbo
|
postitati 07.08.17 13:56
|
|
|
Sisselaske vanos vigane, vanose solenoid vigane, kett veninud(märgid paigast)....
|
|
|
|
aimsmees
huviline
Registreerunud 07.08.17
Kasutaja on eemal
|
postitati 07.08.17 14:05
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: andrec
Sisselaske vanos vigane, vanose solenoid vigane, kett veninud(märgid paigast).... |
Ma olen aru saanud, et kui ketid veninud, peaks seda mootori häälest aru saama? Hääl on täiesti normaalne.
|
|
|
tl470487
aeg maha
Registreerunud 06.07.11
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
|
aimsmees
huviline
Registreerunud 07.08.17
Kasutaja on eemal
|
postitati 07.08.17 14:56
|
|
|
Ehk äkki piisab ketipingutite vahetusest? Kes sellise tööga Tallinna piirkonnas hakkama saaks?
|
|
|
teet82
huviline
Registreerunud 17.11.13
Asukoht: Võrumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C5 2.5TDI Quattro, A4 B6 1.9TDI Quattro
|
postitati 07.08.17 18:10
|
|
|
Kui õigesti mäletan, siis mõnda aega tagasi oli just neid 2.4 mootoriga autosid pidevalt müügis, millel oli kett katkenud. Seega tasub vast võimaluse
korral ikka kogu ketijooks vahetada. Kui kett on "veninud", siis ajastust uus pinguti ei muuda.
|
|
|
aimsmees
huviline
Registreerunud 07.08.17
Kasutaja on eemal
|
postitati 09.08.17 07:48
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: teet82
Kui õigesti mäletan, siis mõnda aega tagasi oli just neid 2.4 mootoriga autosid pidevalt müügis, millel oli kett katkenud. Seega tasub vast võimaluse
korral ikka kogu ketijooks vahetada. Kui kett on "veninud", siis ajastust uus pinguti ei muuda. |
Kusjuures 2.4 liitriseid mina keti probleemidega müügis näinud ei ole. 3.2 mootoriga olen näinud küll.
|
|
|