Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
Autor:
Pealkiri: A6 c4 2,5tdi AAT paugub (Vastuseid: 2 | Vaatamisi: 2201)
freeser
huviline

Avatar


Registreerunud 24.06.11
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi S6 2,2 20v, S3 8V

postitati 05.08.17 14:01 Tsiteeri
A6 c4 2,5tdi AAT paugub



Mure selline, et auto ei toimi kõrge pöördega. Kohapeal gaasi järsult andes hakkab paukuma ja jääks nagu kütte nälga. Kui sujuvalt gaasi anda, siis läheb ilusti piirajasse, aga kui gaasi lahti lasta, käivad mõned paugud sumpsist. Kui pööre järsult põhja lüüa, siis viskab 4000rpm ja putrab natuke aega ja viskab 5000rpm lähedale ära.

Diagnostika ei näita midagi, süüde on 3-3,5 BTDC ja kütte kogus sama. Lisan ka video.

Lisaks on kerge sinine tagant kohapeal töödates väljas.

Ise oleme proovinud ilma õhulugejata, ilma map andurita, sumpa keerasin turbo tagant lahti jne. Nüüd mõistus otsas. :)

https://youtu.be/n6YhU4kcKOM


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
stihl
huviline

Avatar


Registreerunud 14.09.09
Asukoht: tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi Coupe B3, Jaguar XJ6 Series II

postitati 05.08.17 16:36 Tsiteeri


Ma saan aru, et tõsine elumure ja kõik ja puha, AGA sellest ma küll ei saa aru, miks peaks keegi võtma oma 20a vana, 600k sõitnud ja remontimata diisli ja kohapeal gaasitama hakkama? Ja veel piirajasse..?
Ma olen ka elus paar korda diislit pidanud (viimane oli Navara 2,5Tdi) ja ma isegi ei tea, millal tal ntx piiraja sekkus, sest koha peal mitte kunagi pole üle 1500p/min tal tahhokal näinudki.
(võibolla oleks ka paukunud, krt teda teab, eksole)

Ülevaatus, ok, seal tehakse, aga kaa pole ju vahet, kas paugub või mitte.

Või kujutasid ette, et see on sul mingi DTM masin, millega Nürburgringil stardis istud? :D



.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
freeser
huviline

Avatar


Registreerunud 24.06.11
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi S6 2,2 20v, S3 8V

postitati 06.08.17 09:18 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: stihl
Ma saan aru, et tõsine elumure ja kõik ja puha, AGA sellest ma küll ei saa aru, miks peaks keegi võtma oma 20a vana, 600k sõitnud ja remontimata diisli ja kohapeal gaasitama hakkama? Ja veel piirajasse..?
Ma olen ka elus paar korda diislit pidanud (viimane oli Navara 2,5Tdi) ja ma isegi ei tea, millal tal ntx piiraja sekkus, sest koha peal mitte kunagi pole üle 1500p/min tal tahhokal näinudki.
(võibolla oleks ka paukunud, krt teda teab, eksole)

Ülevaatus, ok, seal tehakse, aga kaa pole ju vahet, kas paugub või mitte.

Või kujutasid ette, et see on sul mingi DTM masin, millega Nürburgringil stardis istud? :D



.


Kuna auto teeb sõites sama asja, aga ei saa ju sõidu ajal filmida seda.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 24.4% - SQL: 75.6%]