Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
Autor:
Pealkiri: Kas tõesti ei oska keegi rääkida midagi Audi TT'st? (Vastuseid: 9 | Vaatamisi: 2021)
Myy
huviline

Avatar


Registreerunud 20.06.05
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: Honda CR-v (hetkel)

postitati 20.06.05 08:19 Tsiteeri
Kas tõesti ei oska keegi rääkida midagi Audi TT'st?



Audi TT 1.8 Turbo 132 kW

Tekkis huvi sellise auto vastu.
Kuid enne 150km mahasõitmist Pärnust-Tallinna ja tagasi tahaks ikka midagi nende TT'de kohta teada kaa. Internetis surfates midagi asjalikku ja eestikeelset ei leidnud või siis ainult mingeid selliseid postitusi, mis räägivad üksteisele vastu.
Nii siis paluks abi. Kas mõni kodanik siit on rohkem TT'de kohta uurinud või keegi äkki omab sellist masinat? Et kuidas vastupidavus on ning kas üldse soovitate sellist autot või on mõni suurem viga küljes?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Silwer
huviline



Registreerunud 11.12.02
Kasutaja on eemal


postitati 20.06.05 08:58 Tsiteeri


Endal kogemust ei ole TT-ga aga arvan, et esiveolist ma endale ka kunagi ei ostaks...

165kw ja Quattro oleks vast juba midagi "hingele"... :)


BMW 325i E30 2,8 stroker & BMW 328iT E36 & Seat Altea XL 2,0 TDI+DSG
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Myy
huviline

Avatar


Registreerunud 20.06.05
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: Honda CR-v (hetkel)

postitati 20.06.05 14:50 Tsiteeri
Esivedu.



Aga mis siis esiveo miinused?
Olen üsna algaja sellise koha pealt


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
allud
huviline

Avatar


Registreerunud 19.04.05
Asukoht: Pärnu /Võru
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C7

postitati 20.06.05 14:56 Tsiteeri


Oman väikest kogemust tt-ga ja inimene kasutaja nimega demis andis ka hea ylevaate varuosade hindandest.
Tean nii palju rääkida et lippab hästi ja kytet sööb 9 l kanti. Auto suurimaks miinuseks on selle väiksuse. Samas on see stiilne ja tänavapildis harva nähtav. Totside magnet:D:D:D

Ise olen jäägitu TT fänn

vb aitab link http://www.hot.ee/nicko/


Pehme mööbli tootmine ja müük

Diivani voodid
www.empak.ee
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
allud
huviline

Avatar


Registreerunud 19.04.05
Asukoht: Pärnu /Võru
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C7

postitati 20.06.05 14:59 Tsiteeri


Kas keegi loeb välja auto nr ???

endal oli kogemus 132 MCB numbrimärgiga ja see läx hiljaaegu myyki ka vb on sama isend


Pehme mööbli tootmine ja müük

Diivani voodid
www.empak.ee
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Myy
huviline

Avatar


Registreerunud 20.06.05
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: Honda CR-v (hetkel)

postitati 20.06.05 16:09 Tsiteeri


Tundub küll sama number. Räägi kogemustest ;)

@ allud : eh, tegelt sellest omadusest nagu tsikkide magnetist pole kasu. Olen isegi naissoost :P


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Black
klubiliige

Avatar


Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Q7

postitati 20.06.05 16:40 Tsiteeri


TT-l on ristimootor ja quattro korral kantakse vedu tahapoole läbi haldex, mitte torsen tüüpi ülekande. TT quattro on seega tavalisel sõidul tegelikult esiveoline, nagu ka HRV/CRV. Kui sa ekstreemsusi ei otsi ja jääraja jaoks autot ei osta, on ka esiveoline variant igati kena ja sobilik alternatiiv muudele pisikestele ilmetutele naistekatele. :P


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Absolut
huviline

Avatar


Registreerunud 01.10.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Corvette C5 `01

postitati 20.06.05 19:10 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Black
TT-l on ristimootor ja quattro korral kantakse vedu tahapoole läbi haldex, mitte torsen tüüpi ülekande. TT quattro on seega tavalisel sõidul tegelikult esiveoline, nagu ka HRV/CRV. Kui sa ekstreemsusi ei otsi ja jääraja jaoks autot ei osta, on ka esiveoline variant igati kena ja sobilik alternatiiv muudele pisikestele ilmetutele naistekatele. :P


päris esiveolisega võrrelda ilmselge liialdus...kas räägid kogemusest?


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
allud
huviline

Avatar


Registreerunud 19.04.05
Asukoht: Pärnu /Võru
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C7

postitati 20.06.05 21:17 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Myy
Tundub küll sama number. Räägi kogemustest ;)

Kogemused väga positiivsed minu arust on tegemist eriti hea koooslusega heast minekust normaalsest kytusekulust ning stiilsusest. varuosad ple ka kõige hullemad ja neid vaja vähe vahetada kui korralikult hooldada kui sellel isendil peaks olema katusel suur auk Kirvega läbi löödud ei tea kus või millal see juhtund oli aga vb see nyydseks parandatud ja taga pamperil peaks olema klepekas www.liivaprits.ee

Igatahes meeldivad kogemused selle isendiga


Pehme mööbli tootmine ja müük

Diivani voodid
www.empak.ee
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Black Rabbit
huviline

Avatar


Registreerunud 12.08.04
Asukoht: Tallinn, Saku, Kärdla
Kasutaja on eemal

Auto: Forester XT

postitati 21.06.05 08:15 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Myy
Tundub küll sama number. Räägi kogemustest ;)

@ allud : eh, tegelt sellest omadusest nagu tsikkide magnetist pole kasu. Olen isegi naissoost :P


No peale esimest proovimist peaksid enamus miinuseid ja plusse juba ise üles leidma.
Plussid: Kaunis disain nii seest kui väljast, väike kaal ja erksad mootorid, jääb silma, pakutakse palju lisasid ja on samas soliidne.

Miinused: Esimene miinus minu jaoks oli piiratud nähtavus. No tõsiselt halb oli valgusfoori näha ja ega need ümbritsevad autod ka väga hästi silma ei jää kui suured piilarid ees on.
Lühemale inimesele ei ole see ilmselt nii suur probleem kuid 187 cm hakkab juba probleemiks kujunema.
Tagaiste on ainult spordikoti paigutamiseks.
Suurel kiirusel võib tagaosa kergelt käest vupsata, aga see viga parandati minuteada sellega, et TT-d kutsuti esindustess tagasi ja lisati sinna tagaluugile spoiler(võimalik,e t nipet näpet veel).
Sisenemine ja väljumine ei ole ka väga mugav kuid selle raha eest ei ole paremat sama klassi autot kui seda TT on.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 24]
[PHP: 33.9% - SQL: 66.1%]