tinkitonki19
huviline
Registreerunud 15.09.14
Kasutaja on eemal
Auto: A6 2010.a 3.0 176 kw
|
postitati 31.07.17 14:04
|
|
|
2010a. A6 DPF sundpõletus
Tere, kas põltsamaa lähistel oskaks keegi aidata Dpf regeneratsiooniga? Endal kaabel olemas, kuid pole sellega varem kokku puutunud. Lõi dpf märgutule
esimest korda põlema ning kohe ka mootori avariire˛iimi.
Autoks Audi A6 2010a. 3.0 176 kw
Ettetänades
Elmar 55574059
|
|
|
Jann
huviline
Registreerunud 07.08.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: C7 Allroad BIT, ABARTH, BR 175.
|
postitati 31.07.17 16:46
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: tinkitonki19
Tere, kas põltsamaa lähistel oskaks keegi aidata Dpf regeneratsiooniga? Endal kaabel olemas, kuid pole sellega varem kokku puutunud. Lõi dpf märgutule
esimest korda põlema ning kohe ka mootori avariire˛iimi.
Autoks Audi A6 2010a. 3.0 176 kw
Ettetänades
Elmar 55574059 |
Mingi suva hiinakaga sa selle auto DPF-i ei põleta. Tegelt oleks esmalt vaja välja selgitada, miks on seis selline nagu on, mis on parameetrid ja siis
saab edasi otsustada, mida on mõistlik teha.
OOOO, VW, Seat, Skoda DIAGNOSTIKA, OSTUABI (võimalik üle Eesti), kodeerimine, (de)aktiveerimine, aut. kastide adaptsioonid, DPF, õhkvedrustuse mured
jne. (Litsentsiga orig. Ross-Tech PRO V2 seade + uusim tarkvara VCDS 24.7.1 + pikk kogemus). 2g, HN+, MHI2, MHI2Q uuendused, NAVI 2025, VIM, SpeedCam,
Carplay, Android Auto aktiv. jne. Läbitud kilomeetreid ei muuda. U2U või 55547002.
|
|
|
|
marko416
huviline
Registreerunud 19.07.13
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi a4 b7 1.9 tdi
|
postitati 31.07.17 16:47
|
|
|
Starting the regeneration process:
[Controller Selection]
[01 - Engine]
[Coding II - 11]
- Enter 10016 and click Start - this will start the regeneration process
Ja nüüd sõitu
4 käik 2500-3000 pööret
|
|
|
Jann
huviline
Registreerunud 07.08.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: C7 Allroad BIT, ABARTH, BR 175.
|
postitati 31.07.17 16:57
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: marko416
Starting the regeneration process:
[Controller Selection]
[01 - Engine]
[Coding II - 11]
- Enter 10016 and click Start - this will start the regeneration process
Ja nüüd sõitu
4 käik 2500-3000 pööret |
oled ise seda teinud 176kw?
OOOO, VW, Seat, Skoda DIAGNOSTIKA, OSTUABI (võimalik üle Eesti), kodeerimine, (de)aktiveerimine, aut. kastide adaptsioonid, DPF, õhkvedrustuse mured
jne. (Litsentsiga orig. Ross-Tech PRO V2 seade + uusim tarkvara VCDS 24.7.1 + pikk kogemus). 2g, HN+, MHI2, MHI2Q uuendused, NAVI 2025, VIM, SpeedCam,
Carplay, Android Auto aktiv. jne. Läbitud kilomeetreid ei muuda. U2U või 55547002.
|
|
|
|
tinkitonki19
huviline
Registreerunud 15.09.14
Kasutaja on eemal
Auto: A6 2010.a 3.0 176 kw
|
postitati 31.07.17 18:02
|
|
|
Viga tõenäoliselt EGR klapis mis varem korduvalt veateadet andnud. Tuleb need c6 põhiprobleemid eemaldada. Tänud abistajatele. Mure sai lahendatud.
|
|
|
Jann
huviline
Registreerunud 07.08.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: C7 Allroad BIT, ABARTH, BR 175.
|
postitati 31.07.17 18:16
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: tinkitonki19
Viga tõenäoliselt EGR klapis mis varem korduvalt veateadet andnud. Tuleb need c6 põhiprobleemid eemaldada. Tänud abistajatele. Mure sai lahendatud.
|
Kui EGR ei sulgu, siis pole tahmaka kinnilaskmiseks palju vaja. Ma mõtleks enne mitu korda, kui tahmaka väljaviskamise teed läheks. See aeg pole
kaugel, kui kolm korda kallima hinna eest tagasi hakkate panema. Mõned tegelased on omale pika teenistuse ette teinud
OOOO, VW, Seat, Skoda DIAGNOSTIKA, OSTUABI (võimalik üle Eesti), kodeerimine, (de)aktiveerimine, aut. kastide adaptsioonid, DPF, õhkvedrustuse mured
jne. (Litsentsiga orig. Ross-Tech PRO V2 seade + uusim tarkvara VCDS 24.7.1 + pikk kogemus). 2g, HN+, MHI2, MHI2Q uuendused, NAVI 2025, VIM, SpeedCam,
Carplay, Android Auto aktiv. jne. Läbitud kilomeetreid ei muuda. U2U või 55547002.
|
|
|
|
tinkitonki19
huviline
Registreerunud 15.09.14
Kasutaja on eemal
Auto: A6 2010.a 3.0 176 kw
|
postitati 31.07.17 18:56
|
|
|
Hmm.. Mida selle all täpsemalt mõtlete ? Seda, et suund on öko ja keskkonnasäästlikus või mootori eluiga kuidagi pikem kui puhas filter vahel ? Ei saanud sellest pikast teenistusest aru
|
|
|
AnderoS
huviline
Registreerunud 22.07.13
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: C6 3.0TDI 176kW quattro manuaal
|
postitati 03.08.17 12:48
|
|
|
Minu DPF oli kapitaalselt kinni ja arvutiga ka põletama ei hakanud (Lasin proovida teisel töökojal, mitte ise). Diagnostikud, kes täis?diagnosti koos
pihustite stendimisega tegid, viga ei leidnud. Õli vahetades leidsin selle ise - üks lambda andur oli pesast välja pääsenud. Iseasi et mismoodi see
ennast sealt lahti keeras, Houdini-andur . Igatahes rippus sumpa kõrval.
Ja sellest kõik probleemid alguse said. Kuna kaotada ei olnud midagi, kas leida lahendus või vahetada välja siis kuulasin tuttavat õlinäppu ja andsin
keemiat. Automaailmast selline asi: DPF puhastus. Valasin 500ml
paaki ja 80km, peale anduri oma kohale panekut, oli tahmaka probleem kadunud.
|
|
|
|
rendoqoz
huviline
Registreerunud 22.04.10
Kasutaja on eemal
|
postitati 03.08.17 13:26
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: tinkitonki19
Hmm.. Mida selle all täpsemalt mõtlete ? Seda, et suund on öko ja keskkonnasäästlikus või mootori eluiga kuidagi pikem kui puhas filter vahel ? Ei saanud sellest pikast teenistusest aru |
Käivad jutud, et varsti hakatakse DPF olemasolu ülevaatusel kontrollima. Siis peavad paljud autoomanikud leidma lahenduse uue DPFi näol.
|
|
|
Jann
huviline
Registreerunud 07.08.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: C7 Allroad BIT, ABARTH, BR 175.
|
postitati 03.08.17 14:12
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: AnderoS
Minu DPF oli kapitaalselt kinni ja arvutiga ka põletama ei hakanud (Lasin proovida teisel töökojal, mitte ise). Diagnostikud, kes täis?diagnosti koos
pihustite stendimisega tegid, viga ei leidnud. Õli vahetades leidsin selle ise - üks lambda andur oli pesast välja pääsenud. Iseasi et mismoodi see
ennast sealt lahti keeras, Houdini-andur . Igatahes rippus sumpa kõrval.
Ja sellest kõik probleemid alguse said. Kuna kaotada ei olnud midagi, kas leida lahendus või vahetada välja siis kuulasin tuttavat õlinäppu ja andsin
keemiat. Automaailmast selline asi: DPF puhastus. Valasin 500ml
paaki ja 80km, peale anduri oma kohale panekut, oli tahmaka probleem kadunud. |
Siin on mitu ebakõla, esiteks on lambdasid üks ja selle rivist väljas olek ei ummista tahmakat, vaid juhib egr-i tööd ning tahmakat põletatakse sel
juhul teiste parameetrite järgi. Arvan, et tegu oli ühega mitmest väljalaske temp. andurist. Teiseks, pole sellist imevahendit olemas, mis kütusega
segades ja 80 km sõiduga ummistunud dpf-i puhastab. See on ulme. Kuna ise pole näppinud seda autot, siis rohkem ei taha ennustada. Midagi siin ei
klapi.
OOOO, VW, Seat, Skoda DIAGNOSTIKA, OSTUABI (võimalik üle Eesti), kodeerimine, (de)aktiveerimine, aut. kastide adaptsioonid, DPF, õhkvedrustuse mured
jne. (Litsentsiga orig. Ross-Tech PRO V2 seade + uusim tarkvara VCDS 24.7.1 + pikk kogemus). 2g, HN+, MHI2, MHI2Q uuendused, NAVI 2025, VIM, SpeedCam,
Carplay, Android Auto aktiv. jne. Läbitud kilomeetreid ei muuda. U2U või 55547002.
|
|
|
|
AnderoS
huviline
Registreerunud 22.07.13
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: C6 3.0TDI 176kW quattro manuaal
|
postitati 03.08.17 14:51
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Jann
Siin on mitu ebakõla, esiteks on lambdasid üks ja selle rivist väljas olek ei ummista tahmakat, vaid juhib egr-i tööd ning tahmakat põletatakse sel
juhul teiste parameetrite järgi. Arvan, et tegu oli ühega mitmest väljalaske temp. andurist. Teiseks, pole sellist imevahendit olemas, mis kütusega
segades ja 80 km sõiduga ummistunud dpf-i puhastab. See on ulme. Kuna ise pole näppinud seda autot, siis rohkem ei taha ennustada. Midagi siin ei
klapi. |
Ilmselt jah temperatuuri andur. Minu viga, panin foto sellest pm-ga saab ehk kindlaks. Ma ausalt ei tea kui umbes see filter oli. Auto karjus dpf-i,
vahest läks limp mode peale. Diagnostikas öeldi, et päris umbes ei ole kuid põletama ei hakanud. Teises töökojas sund regenereerima panna ei
õnnestunud. Kui asi külge sai ja keemiat siis peale u 40km hakkas põletama. Muidugi võis ka lihtsalt õnnelik asjaolude kokkulangemine.
EDIT: jah, üks temperatuuri anduritest see siis
|
|
|
|
Comic
huviline
Registreerunud 04.07.15
Asukoht: Viimsi-Espoo
Kasutaja on eemal
Auto: A4 Allroad 3,0 TDI (B8) 176 kw
|
postitati 03.08.17 15:29
|
|
|
On ka mõned korrad DPF tuli põlema löönud ja peale liqui-moly regulaarset kasutust olen probleemist vabanenud.Automaailmas soovitati soojalt just
klientide positiivse tagasiside pärast.Reval soovitas veel seda http://karla.ee/diislikutuse-lisand/.
|
|
|
Jann
huviline
Registreerunud 07.08.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: C7 Allroad BIT, ABARTH, BR 175.
|
postitati 03.08.17 16:28
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Comic
On ka mõned korrad DPF tuli põlema löönud ja peale liqui-moly regulaarset kasutust olen probleemist vabanenud.Automaailmas soovitati soojalt just
klientide positiivse tagasiside pärast.Reval soovitas veel seda http://karla.ee/diislikutuse-lisand/. |
Seda "karla auto soovitab" ainet olen isegi kasutanud aeg-ajalt ja teistelegi soovitanud. Pihustite näidud paranevad pika peale, kuid mitte 100km
läbimisel, vaid mitme tuhande km. läbimisel. Inimesed näevad suurt vaeva igasugu spets ainetega, mis pannakse otse dpf-i, maksavad palju ja asi on
tülikas. Ei ole olemas asja, mis 100 km läbimisega filtri "korda" teeb. Kirjutan seda lihtsalt selleks, et keegi ei hakkaks illusioone looma. Kui
filter on surnud e.s. läbinud u. 250-300K km, tuleb lihtsalt uus panna, seda näeb muide tehas ette. Igasugu ained keeravad kärje pekki ja midagi head
sealt nagunii ei tule lõpuks. See on kuluosa. mida uuem auto, seda paremaks on see asi saadud ja filtrid kestavad ka 500K km, kui see pole külateedel
sõidetud.
OOOO, VW, Seat, Skoda DIAGNOSTIKA, OSTUABI (võimalik üle Eesti), kodeerimine, (de)aktiveerimine, aut. kastide adaptsioonid, DPF, õhkvedrustuse mured
jne. (Litsentsiga orig. Ross-Tech PRO V2 seade + uusim tarkvara VCDS 24.7.1 + pikk kogemus). 2g, HN+, MHI2, MHI2Q uuendused, NAVI 2025, VIM, SpeedCam,
Carplay, Android Auto aktiv. jne. Läbitud kilomeetreid ei muuda. U2U või 55547002.
|
|
|
|
Jann
huviline
Registreerunud 07.08.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: C7 Allroad BIT, ABARTH, BR 175.
|
postitati 03.08.17 16:33
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: AnderoS
Tsitaat: | Algselt postitas: Jann
Siin on mitu ebakõla, esiteks on lambdasid üks ja selle rivist väljas olek ei ummista tahmakat, vaid juhib egr-i tööd ning tahmakat põletatakse sel
juhul teiste parameetrite järgi. Arvan, et tegu oli ühega mitmest väljalaske temp. andurist. Teiseks, pole sellist imevahendit olemas, mis kütusega
segades ja 80 km sõiduga ummistunud dpf-i puhastab. See on ulme. Kuna ise pole näppinud seda autot, siis rohkem ei taha ennustada. Midagi siin ei
klapi. |
Ilmselt jah temperatuuri andur. Minu viga, panin foto sellest pm-ga saab ehk kindlaks. Ma ausalt ei tea kui umbes see filter oli. Auto karjus dpf-i,
vahest läks limp mode peale. Diagnostikas öeldi, et päris umbes ei ole kuid põletama ei hakanud. Teises töökojas sund regenereerima panna ei
õnnestunud. Kui asi külge sai ja keemiat siis peale u 40km hakkas põletama. Muidugi võis ka lihtsalt õnnelik asjaolude kokkulangemine.
|
Eks ta nii oli, ja filter polnud siiski piisavalt umbes, et ise põletust mitte teha. Tegelt tahaks numbreid teada nende spetside poolt, kes "päris
umbes pole" diagnoose panevad. Ja see, et nad ei saanud seda sundkorras põlema, on asjade loomulik käik, sellel motol ei saagi seda nii lihtsalt teha
(nagu 132-165-171kw saab), nagu juba eespool ka mainisin ühele copy-paste soovitajale.
OOOO, VW, Seat, Skoda DIAGNOSTIKA, OSTUABI (võimalik üle Eesti), kodeerimine, (de)aktiveerimine, aut. kastide adaptsioonid, DPF, õhkvedrustuse mured
jne. (Litsentsiga orig. Ross-Tech PRO V2 seade + uusim tarkvara VCDS 24.7.1 + pikk kogemus). 2g, HN+, MHI2, MHI2Q uuendused, NAVI 2025, VIM, SpeedCam,
Carplay, Android Auto aktiv. jne. Läbitud kilomeetreid ei muuda. U2U või 55547002.
|
|
|
|
Jann
huviline
Registreerunud 07.08.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: C7 Allroad BIT, ABARTH, BR 175.
|
postitati 03.08.17 16:45
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: rendoqoz
Tsitaat: | Algselt postitas: tinkitonki19
Hmm.. Mida selle all täpsemalt mõtlete ? Seda, et suund on öko ja keskkonnasäästlikus või mootori eluiga kuidagi pikem kui puhas filter vahel ? Ei saanud sellest pikast teenistusest aru |
Käivad jutud, et varsti hakatakse DPF olemasolu ülevaatusel kontrollima. Siis peavad paljud autoomanikud leidma lahenduse uue DPFi näol.
|
Ma võiks lahjemat sorti mürki võtta, et 2018a. on see juba reaalsus. Mõnes kohas on juba seadmed olemas kuuldavasti.
Meie "kõnnime kõik kenasti mööda nööri" riigis ongi ime, et seda veel pole. Sakslased on pika puuga ees
OOOO, VW, Seat, Skoda DIAGNOSTIKA, OSTUABI (võimalik üle Eesti), kodeerimine, (de)aktiveerimine, aut. kastide adaptsioonid, DPF, õhkvedrustuse mured
jne. (Litsentsiga orig. Ross-Tech PRO V2 seade + uusim tarkvara VCDS 24.7.1 + pikk kogemus). 2g, HN+, MHI2, MHI2Q uuendused, NAVI 2025, VIM, SpeedCam,
Carplay, Android Auto aktiv. jne. Läbitud kilomeetreid ei muuda. U2U või 55547002.
|
|
|
|
real-illusion
huviline
Registreerunud 27.09.11
Asukoht: FIN-EST
Kasutaja on eemal
Auto: A6 3.0 TDI 165 kw Q
|
postitati 03.08.17 17:23
|
|
|
Nende õnneks saab eestis ju siiani mustalt teha. Usun, et see ka nii pea ei
lõppe...
Life is tough.
It`s tougher if you`re stupid.
|
|
|
|
Jann
huviline
Registreerunud 07.08.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: C7 Allroad BIT, ABARTH, BR 175.
|
postitati 03.08.17 17:44
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: real-illusion
Nende õnneks saab eestis ju siiani mustalt teha. Usun, et see ka nii pea ei
lõppe... |
Asjad muutuvad, kui üle neti jookseb juba vin- põhine obd info auto moodulitest, pole enam pointi riskida vastutuse ja töökohaga.
See on nüüd tõesti "kuuldavasti", kuid olen kuulnud lugusid Euroopa riikidest, kus "ossidele" on aparaat järgi surgatud kahtluse korral ja auto
läheb parklasse, nind sealt edasi tuleb juba teiste rataste peal sõita, vedur ees..
Tsitaat ühest minutiga leitavast diplomitööst:
Kui tuua näide ühest Euroopa Liidu eestvedaja riigist Euro normide suhtes Saksamaast, siis seal on ODB testrid laialdaselt kasutatavad nii
tehnoülevaatustel kui ka politsei ning tolliametnike poolt, kus kontrollitakse auto korrasolekut isegi tee ääres, kui tekib kahtlus, ja juhul, kui
avastatakse mingi manipulatsioon või mittevastavus OBD süsteemis, suunatakse sõiduk lähimasse remonditöökotta ning kirjutatakse välja trahv. Samas
koos OBD testritega peaks igal ülevaatuspunktil olema ligipääs tootja tehase andmetele, kust nad saaksid kontrollida sõiduki vastavust nendele, mitte
võtta kõiki sama malli järgi, mis on hetkel K=1,5 m-1 Euro 4 ja uuemate autode puhul. OBD testrist näeb kõikide andurite tööd, samuti andmeid millal
toimus viimane DPF filtri regeneratsioon, DPF täituvust, EGR süsteemi tööd ning kõiki nende süsteemiga seotuid andureid. Et kontrollida auto
korrasolekut ei ole vaja läbi viia suitsususe teste ja tegema kõiki neid mootorit ja käigukasti koormavaid protseduure, mis on välja toodud MKM
määruses 77 lisa 4. Vaid piisab ainult OBD protokollist ning tehase andmete olemasolust, et võrrelda vastavust normidele ning teha sellest järeldus,
kas sõiduk on korras või tal esinevad puudused heitgaasi .....
OOOO, VW, Seat, Skoda DIAGNOSTIKA, OSTUABI (võimalik üle Eesti), kodeerimine, (de)aktiveerimine, aut. kastide adaptsioonid, DPF, õhkvedrustuse mured
jne. (Litsentsiga orig. Ross-Tech PRO V2 seade + uusim tarkvara VCDS 24.7.1 + pikk kogemus). 2g, HN+, MHI2, MHI2Q uuendused, NAVI 2025, VIM, SpeedCam,
Carplay, Android Auto aktiv. jne. Läbitud kilomeetreid ei muuda. U2U või 55547002.
|
|
|
|
tinkitonki19
huviline
Registreerunud 15.09.14
Kasutaja on eemal
Auto: A6 2010.a 3.0 176 kw
|
postitati 03.08.17 18:19
|
|
|
Tahaks loota, et mina oma eluajal sellist asja ei näe
|
|
|
real-illusion
huviline
Registreerunud 27.09.11
Asukoht: FIN-EST
Kasutaja on eemal
Auto: A6 3.0 TDI 165 kw Q
|
|
|