Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
Autor:
Pealkiri: 2010a. A6 DPF sundpõletus (Vastuseid: 18 | Vaatamisi: 5879)
tinkitonki19
huviline

Avatar


Registreerunud 15.09.14
Kasutaja on eemal

Auto: A6 2010.a 3.0 176 kw

postitati 31.07.17 14:04 Tsiteeri
2010a. A6 DPF sundpõletus



Tere, kas põltsamaa lähistel oskaks keegi aidata Dpf regeneratsiooniga? Endal kaabel olemas, kuid pole sellega varem kokku puutunud. Lõi dpf märgutule esimest korda põlema ning kohe ka mootori avariire˛iimi.

Autoks Audi A6 2010a. 3.0 176 kw

Ettetänades

Elmar 55574059


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Jann
huviline

Avatar


Registreerunud 07.08.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal

Auto: C7 Allroad BIT, ABARTH, BR 175.

postitati 31.07.17 16:46 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: tinkitonki19
Tere, kas põltsamaa lähistel oskaks keegi aidata Dpf regeneratsiooniga? Endal kaabel olemas, kuid pole sellega varem kokku puutunud. Lõi dpf märgutule esimest korda põlema ning kohe ka mootori avariire˛iimi.

Autoks Audi A6 2010a. 3.0 176 kw

Ettetänades

Elmar 55574059


Mingi suva hiinakaga sa selle auto DPF-i ei põleta. Tegelt oleks esmalt vaja välja selgitada, miks on seis selline nagu on, mis on parameetrid ja siis saab edasi otsustada, mida on mõistlik teha.


OOOO, VW, Seat, Skoda DIAGNOSTIKA, OSTUABI (võimalik üle Eesti), kodeerimine, (de)aktiveerimine, aut. kastide adaptsioonid, DPF, õhkvedrustuse mured jne. (Litsentsiga orig. Ross-Tech PRO V2 seade + uusim tarkvara VCDS 24.7.1 + pikk kogemus). 2g, HN+, MHI2, MHI2Q uuendused, NAVI 2025, VIM, SpeedCam, Carplay, Android Auto aktiv. jne. Läbitud kilomeetreid ei muuda. U2U või 55547002.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
marko416
huviline

Avatar


Registreerunud 19.07.13
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi a4 b7 1.9 tdi

postitati 31.07.17 16:47 Tsiteeri


Starting the regeneration process:

[Controller Selection]

[01 - Engine]

[Coding II - 11]

- Enter 10016 and click Start - this will start the regeneration process

Ja nüüd sõitu
4 käik 2500-3000 pööret


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
Jann
huviline

Avatar


Registreerunud 07.08.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal

Auto: C7 Allroad BIT, ABARTH, BR 175.

postitati 31.07.17 16:57 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: marko416
Starting the regeneration process:

[Controller Selection]

[01 - Engine]

[Coding II - 11]

- Enter 10016 and click Start - this will start the regeneration process

Ja nüüd sõitu
4 käik 2500-3000 pööret


:D oled ise seda teinud 176kw?


OOOO, VW, Seat, Skoda DIAGNOSTIKA, OSTUABI (võimalik üle Eesti), kodeerimine, (de)aktiveerimine, aut. kastide adaptsioonid, DPF, õhkvedrustuse mured jne. (Litsentsiga orig. Ross-Tech PRO V2 seade + uusim tarkvara VCDS 24.7.1 + pikk kogemus). 2g, HN+, MHI2, MHI2Q uuendused, NAVI 2025, VIM, SpeedCam, Carplay, Android Auto aktiv. jne. Läbitud kilomeetreid ei muuda. U2U või 55547002.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
tinkitonki19
huviline

Avatar


Registreerunud 15.09.14
Kasutaja on eemal

Auto: A6 2010.a 3.0 176 kw

postitati 31.07.17 18:02 Tsiteeri


Viga tõenäoliselt EGR klapis mis varem korduvalt veateadet andnud. Tuleb need c6 põhiprobleemid eemaldada. Tänud abistajatele. Mure sai lahendatud.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Jann
huviline

Avatar


Registreerunud 07.08.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal

Auto: C7 Allroad BIT, ABARTH, BR 175.

postitati 31.07.17 18:16 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: tinkitonki19
Viga tõenäoliselt EGR klapis mis varem korduvalt veateadet andnud. Tuleb need c6 põhiprobleemid eemaldada. Tänud abistajatele. Mure sai lahendatud.


Kui EGR ei sulgu, siis pole tahmaka kinnilaskmiseks palju vaja. Ma mõtleks enne mitu korda, kui tahmaka väljaviskamise teed läheks. See aeg pole kaugel, kui kolm korda kallima hinna eest tagasi hakkate panema. Mõned tegelased on omale pika teenistuse ette teinud ;)


OOOO, VW, Seat, Skoda DIAGNOSTIKA, OSTUABI (võimalik üle Eesti), kodeerimine, (de)aktiveerimine, aut. kastide adaptsioonid, DPF, õhkvedrustuse mured jne. (Litsentsiga orig. Ross-Tech PRO V2 seade + uusim tarkvara VCDS 24.7.1 + pikk kogemus). 2g, HN+, MHI2, MHI2Q uuendused, NAVI 2025, VIM, SpeedCam, Carplay, Android Auto aktiv. jne. Läbitud kilomeetreid ei muuda. U2U või 55547002.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
tinkitonki19
huviline

Avatar


Registreerunud 15.09.14
Kasutaja on eemal

Auto: A6 2010.a 3.0 176 kw

postitati 31.07.17 18:56 Tsiteeri


Hmm.. Mida selle all täpsemalt mõtlete ? Seda, et suund on öko ja keskkonnasäästlikus või mootori eluiga kuidagi pikem kui puhas filter vahel ?:) Ei saanud sellest pikast teenistusest aru :D


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
AnderoS
huviline

Avatar


Registreerunud 22.07.13
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: C6 3.0TDI 176kW quattro manuaal

postitati 03.08.17 12:48 Tsiteeri


Minu DPF oli kapitaalselt kinni ja arvutiga ka põletama ei hakanud (Lasin proovida teisel töökojal, mitte ise). Diagnostikud, kes täis?diagnosti koos pihustite stendimisega tegid, viga ei leidnud. Õli vahetades leidsin selle ise - üks lambda andur oli pesast välja pääsenud. Iseasi et mismoodi see ennast sealt lahti keeras, Houdini-andur :D . Igatahes rippus sumpa kõrval. Ja sellest kõik probleemid alguse said. Kuna kaotada ei olnud midagi, kas leida lahendus või vahetada välja siis kuulasin tuttavat õlinäppu ja andsin keemiat. Automaailmast selline asi: DPF puhastus. Valasin 500ml paaki ja 80km, peale anduri oma kohale panekut, oli tahmaka probleem kadunud.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
rendoqoz
huviline



Registreerunud 22.04.10
Kasutaja on eemal


postitati 03.08.17 13:26 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: tinkitonki19
Hmm.. Mida selle all täpsemalt mõtlete ? Seda, et suund on öko ja keskkonnasäästlikus või mootori eluiga kuidagi pikem kui puhas filter vahel ?:) Ei saanud sellest pikast teenistusest aru :D


Käivad jutud, et varsti hakatakse DPF olemasolu ülevaatusel kontrollima. Siis peavad paljud autoomanikud leidma lahenduse uue DPFi näol.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Jann
huviline

Avatar


Registreerunud 07.08.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal

Auto: C7 Allroad BIT, ABARTH, BR 175.

postitati 03.08.17 14:12 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: AnderoS
Minu DPF oli kapitaalselt kinni ja arvutiga ka põletama ei hakanud (Lasin proovida teisel töökojal, mitte ise). Diagnostikud, kes täis?diagnosti koos pihustite stendimisega tegid, viga ei leidnud. Õli vahetades leidsin selle ise - üks lambda andur oli pesast välja pääsenud. Iseasi et mismoodi see ennast sealt lahti keeras, Houdini-andur :D . Igatahes rippus sumpa kõrval. Ja sellest kõik probleemid alguse said. Kuna kaotada ei olnud midagi, kas leida lahendus või vahetada välja siis kuulasin tuttavat õlinäppu ja andsin keemiat. Automaailmast selline asi: DPF puhastus. Valasin 500ml paaki ja 80km, peale anduri oma kohale panekut, oli tahmaka probleem kadunud.


Siin on mitu ebakõla, esiteks on lambdasid üks ja selle rivist väljas olek ei ummista tahmakat, vaid juhib egr-i tööd ning tahmakat põletatakse sel juhul teiste parameetrite järgi. Arvan, et tegu oli ühega mitmest väljalaske temp. andurist. Teiseks, pole sellist imevahendit olemas, mis kütusega segades ja 80 km sõiduga ummistunud dpf-i puhastab. See on ulme. Kuna ise pole näppinud seda autot, siis rohkem ei taha ennustada. Midagi siin ei klapi.


OOOO, VW, Seat, Skoda DIAGNOSTIKA, OSTUABI (võimalik üle Eesti), kodeerimine, (de)aktiveerimine, aut. kastide adaptsioonid, DPF, õhkvedrustuse mured jne. (Litsentsiga orig. Ross-Tech PRO V2 seade + uusim tarkvara VCDS 24.7.1 + pikk kogemus). 2g, HN+, MHI2, MHI2Q uuendused, NAVI 2025, VIM, SpeedCam, Carplay, Android Auto aktiv. jne. Läbitud kilomeetreid ei muuda. U2U või 55547002.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
AnderoS
huviline

Avatar


Registreerunud 22.07.13
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: C6 3.0TDI 176kW quattro manuaal

postitati 03.08.17 14:51 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Jann
Siin on mitu ebakõla, esiteks on lambdasid üks ja selle rivist väljas olek ei ummista tahmakat, vaid juhib egr-i tööd ning tahmakat põletatakse sel juhul teiste parameetrite järgi. Arvan, et tegu oli ühega mitmest väljalaske temp. andurist. Teiseks, pole sellist imevahendit olemas, mis kütusega segades ja 80 km sõiduga ummistunud dpf-i puhastab. See on ulme. Kuna ise pole näppinud seda autot, siis rohkem ei taha ennustada. Midagi siin ei klapi.


Ilmselt jah temperatuuri andur. Minu viga, panin foto sellest pm-ga saab ehk kindlaks. Ma ausalt ei tea kui umbes see filter oli. Auto karjus dpf-i, vahest läks limp mode peale. Diagnostikas öeldi, et päris umbes ei ole kuid põletama ei hakanud. Teises töökojas sund regenereerima panna ei õnnestunud. Kui asi külge sai ja keemiat siis peale u 40km hakkas põletama. Muidugi võis ka lihtsalt õnnelik asjaolude kokkulangemine.

EDIT: jah, üks temperatuuri anduritest see siis


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
Comic
huviline

Avatar


Registreerunud 04.07.15
Asukoht: Viimsi-Espoo
Kasutaja on eemal

Auto: A4 Allroad 3,0 TDI (B8) 176 kw

postitati 03.08.17 15:29 Tsiteeri


On ka mõned korrad DPF tuli põlema löönud ja peale liqui-moly regulaarset kasutust olen probleemist vabanenud.Automaailmas soovitati soojalt just klientide positiivse tagasiside pärast.Reval soovitas veel seda http://karla.ee/diislikutuse-lisand/.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Jann
huviline

Avatar


Registreerunud 07.08.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal

Auto: C7 Allroad BIT, ABARTH, BR 175.

postitati 03.08.17 16:28 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Comic
On ka mõned korrad DPF tuli põlema löönud ja peale liqui-moly regulaarset kasutust olen probleemist vabanenud.Automaailmas soovitati soojalt just klientide positiivse tagasiside pärast.Reval soovitas veel seda http://karla.ee/diislikutuse-lisand/.


Seda "karla auto soovitab" ainet olen isegi kasutanud aeg-ajalt ja teistelegi soovitanud. Pihustite näidud paranevad pika peale, kuid mitte 100km läbimisel, vaid mitme tuhande km. läbimisel. Inimesed näevad suurt vaeva igasugu spets ainetega, mis pannakse otse dpf-i, maksavad palju ja asi on tülikas. Ei ole olemas asja, mis 100 km läbimisega filtri "korda" teeb. Kirjutan seda lihtsalt selleks, et keegi ei hakkaks illusioone looma. Kui filter on surnud e.s. läbinud u. 250-300K km, tuleb lihtsalt uus panna, seda näeb muide tehas ette. Igasugu ained keeravad kärje pekki ja midagi head sealt nagunii ei tule lõpuks. See on kuluosa. mida uuem auto, seda paremaks on see asi saadud ja filtrid kestavad ka 500K km, kui see pole külateedel sõidetud.


OOOO, VW, Seat, Skoda DIAGNOSTIKA, OSTUABI (võimalik üle Eesti), kodeerimine, (de)aktiveerimine, aut. kastide adaptsioonid, DPF, õhkvedrustuse mured jne. (Litsentsiga orig. Ross-Tech PRO V2 seade + uusim tarkvara VCDS 24.7.1 + pikk kogemus). 2g, HN+, MHI2, MHI2Q uuendused, NAVI 2025, VIM, SpeedCam, Carplay, Android Auto aktiv. jne. Läbitud kilomeetreid ei muuda. U2U või 55547002.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Jann
huviline

Avatar


Registreerunud 07.08.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal

Auto: C7 Allroad BIT, ABARTH, BR 175.

postitati 03.08.17 16:33 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: AnderoS
Tsitaat:
Algselt postitas: Jann
Siin on mitu ebakõla, esiteks on lambdasid üks ja selle rivist väljas olek ei ummista tahmakat, vaid juhib egr-i tööd ning tahmakat põletatakse sel juhul teiste parameetrite järgi. Arvan, et tegu oli ühega mitmest väljalaske temp. andurist. Teiseks, pole sellist imevahendit olemas, mis kütusega segades ja 80 km sõiduga ummistunud dpf-i puhastab. See on ulme. Kuna ise pole näppinud seda autot, siis rohkem ei taha ennustada. Midagi siin ei klapi.


Ilmselt jah temperatuuri andur. Minu viga, panin foto sellest pm-ga saab ehk kindlaks. Ma ausalt ei tea kui umbes see filter oli. Auto karjus dpf-i, vahest läks limp mode peale. Diagnostikas öeldi, et päris umbes ei ole kuid põletama ei hakanud. Teises töökojas sund regenereerima panna ei õnnestunud. Kui asi külge sai ja keemiat siis peale u 40km hakkas põletama. Muidugi võis ka lihtsalt õnnelik asjaolude kokkulangemine.


Eks ta nii oli, ja filter polnud siiski piisavalt umbes, et ise põletust mitte teha. Tegelt tahaks numbreid teada nende spetside poolt, kes "päris umbes pole" diagnoose panevad. Ja see, et nad ei saanud seda sundkorras põlema, on asjade loomulik käik, sellel motol ei saagi seda nii lihtsalt teha (nagu 132-165-171kw saab), nagu juba eespool ka mainisin ühele copy-paste soovitajale.


OOOO, VW, Seat, Skoda DIAGNOSTIKA, OSTUABI (võimalik üle Eesti), kodeerimine, (de)aktiveerimine, aut. kastide adaptsioonid, DPF, õhkvedrustuse mured jne. (Litsentsiga orig. Ross-Tech PRO V2 seade + uusim tarkvara VCDS 24.7.1 + pikk kogemus). 2g, HN+, MHI2, MHI2Q uuendused, NAVI 2025, VIM, SpeedCam, Carplay, Android Auto aktiv. jne. Läbitud kilomeetreid ei muuda. U2U või 55547002.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Jann
huviline

Avatar


Registreerunud 07.08.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal

Auto: C7 Allroad BIT, ABARTH, BR 175.

postitati 03.08.17 16:45 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: rendoqoz
Tsitaat:
Algselt postitas: tinkitonki19
Hmm.. Mida selle all täpsemalt mõtlete ? Seda, et suund on öko ja keskkonnasäästlikus või mootori eluiga kuidagi pikem kui puhas filter vahel ?:) Ei saanud sellest pikast teenistusest aru :D


Käivad jutud, et varsti hakatakse DPF olemasolu ülevaatusel kontrollima. Siis peavad paljud autoomanikud leidma lahenduse uue DPFi näol.


Ma võiks lahjemat sorti mürki võtta, et 2018a. on see juba reaalsus. Mõnes kohas on juba seadmed olemas kuuldavasti.
Meie "kõnnime kõik kenasti mööda nööri" riigis ongi ime, et seda veel pole. Sakslased on pika puuga ees :D


OOOO, VW, Seat, Skoda DIAGNOSTIKA, OSTUABI (võimalik üle Eesti), kodeerimine, (de)aktiveerimine, aut. kastide adaptsioonid, DPF, õhkvedrustuse mured jne. (Litsentsiga orig. Ross-Tech PRO V2 seade + uusim tarkvara VCDS 24.7.1 + pikk kogemus). 2g, HN+, MHI2, MHI2Q uuendused, NAVI 2025, VIM, SpeedCam, Carplay, Android Auto aktiv. jne. Läbitud kilomeetreid ei muuda. U2U või 55547002.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
real-illusion
huviline

Avatar


Registreerunud 27.09.11
Asukoht: FIN-EST
Kasutaja on eemal

Auto: A6 3.0 TDI 165 kw Q

postitati 03.08.17 17:23 Tsiteeri


Nende õnneks saab eestis ju siiani mustalt teha. ;) Usun, et see ka nii pea ei lõppe...


Life is tough.
It`s tougher if you`re stupid.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
Jann
huviline

Avatar


Registreerunud 07.08.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal

Auto: C7 Allroad BIT, ABARTH, BR 175.

postitati 03.08.17 17:44 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: real-illusion
Nende õnneks saab eestis ju siiani mustalt teha. ;) Usun, et see ka nii pea ei lõppe...


Asjad muutuvad, kui üle neti jookseb juba vin- põhine obd info auto moodulitest, pole enam pointi riskida vastutuse ja töökohaga.
See on nüüd tõesti "kuuldavasti", kuid olen kuulnud lugusid Euroopa riikidest, kus "ossidele" on aparaat järgi surgatud kahtluse korral ja auto läheb parklasse, nind sealt edasi tuleb juba teiste rataste peal sõita, vedur ees..

Tsitaat ühest minutiga leitavast diplomitööst:

Kui tuua näide ühest Euroopa Liidu eestvedaja riigist Euro normide suhtes Saksamaast, siis seal on ODB testrid laialdaselt kasutatavad nii tehnoülevaatustel kui ka politsei ning tolliametnike poolt, kus kontrollitakse auto korrasolekut isegi tee ääres, kui tekib kahtlus, ja juhul, kui avastatakse mingi manipulatsioon või mittevastavus OBD süsteemis, suunatakse sõiduk lähimasse remonditöökotta ning kirjutatakse välja trahv. Samas koos OBD testritega peaks igal ülevaatuspunktil olema ligipääs tootja tehase andmetele, kust nad saaksid kontrollida sõiduki vastavust nendele, mitte võtta kõiki sama malli järgi, mis on hetkel K=1,5 m-1 Euro 4 ja uuemate autode puhul. OBD testrist näeb kõikide andurite tööd, samuti andmeid millal toimus viimane DPF filtri regeneratsioon, DPF täituvust, EGR süsteemi tööd ning kõiki nende süsteemiga seotuid andureid. Et kontrollida auto korrasolekut ei ole vaja läbi viia suitsususe teste ja tegema kõiki neid mootorit ja käigukasti koormavaid protseduure, mis on välja toodud MKM määruses 77 lisa 4. Vaid piisab ainult OBD protokollist ning tehase andmete olemasolust, et võrrelda vastavust normidele ning teha sellest järeldus, kas sõiduk on korras või tal esinevad puudused heitgaasi .....


OOOO, VW, Seat, Skoda DIAGNOSTIKA, OSTUABI (võimalik üle Eesti), kodeerimine, (de)aktiveerimine, aut. kastide adaptsioonid, DPF, õhkvedrustuse mured jne. (Litsentsiga orig. Ross-Tech PRO V2 seade + uusim tarkvara VCDS 24.7.1 + pikk kogemus). 2g, HN+, MHI2, MHI2Q uuendused, NAVI 2025, VIM, SpeedCam, Carplay, Android Auto aktiv. jne. Läbitud kilomeetreid ei muuda. U2U või 55547002.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
tinkitonki19
huviline

Avatar


Registreerunud 15.09.14
Kasutaja on eemal

Auto: A6 2010.a 3.0 176 kw

postitati 03.08.17 18:19 Tsiteeri


Tahaks loota, et mina oma eluajal sellist asja ei näe :D:D:D


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
real-illusion
huviline

Avatar


Registreerunud 27.09.11
Asukoht: FIN-EST
Kasutaja on eemal

Auto: A6 3.0 TDI 165 kw Q

postitati 03.08.17 19:33 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: tinkitonki19
Tahaks loota, et mina oma eluajal sellist asja ei näe :D:D:D

Plaanid lähiajal surra? :D Tundub küll, et varsti peab elektri peal sõitma hakkama. :)


Life is tough.
It`s tougher if you`re stupid.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 44.0% - SQL: 56.0%]