Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
Autor:
Pealkiri: Generaatori probleem. (Vastuseid: 16 | Vaatamisi: 3726)
spindle
huviline

Avatar


Registreerunud 08.10.12
Asukoht: Saarlane
Kasutaja on eemal

Auto: B4Q1.8T

postitati 29.07.17 07:49 Tsiteeri
Generaatori probleem.



120A valeo generaator.
Generaator laeb ilusti, 14.4 ilma koormuseta ja 14.2 koormusega.
Probleem esineb selles, et aku läheb 4 päevaga tühjaks.
Kui nüüd võtta ergutusjuhe genekast lahti ja mööta geneka peal olevalt otsalt, siis see näitab 4.95V.
Kas võib eeldada, et dioodidest mõni laseb läbi ja sellepärast näitab ja tarbib?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
stihl
huviline

Avatar


Registreerunud 14.09.09
Asukoht: tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi Coupe B3, Jaguar XJ6 Series II

postitati 29.07.17 09:57 Tsiteeri


Seda otsa seal ära vaata. Klemm, mis seal lahti võtad, jookseb ju otse pirni, mille teine ots on omakorda otse 12V plussis. Kui seal mingi potensiaalide vahe olekski, siis pirn hõõguks. (12 - 5 = 7V )
Pirn ju ei hõõgu?

Pigem mõõda auto tuduvoolu tarve ampermeetriga ära. (uksed lukus, kapotilüliti all, kõik laetuled ja kindalaekad kustus).
Kui on üle 0,025A, siis on aku tühjenemise põhjus olemas. Ja siis võtad geneka pluss ja pirnijuhtme lahti > kui muutub, siis alles põhjus dioode kahtlustada.


.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
spindle
huviline

Avatar


Registreerunud 08.10.12
Asukoht: Saarlane
Kasutaja on eemal

Auto: B4Q1.8T

postitati 29.07.17 10:15 Tsiteeri


Tuduvool 0.5A, nii et uksed lukus ja kõik puhkab lambid kõik kustus, kontrollitud.
Pandud uus mootor ja vanal autol, kust mootor pärit oli sama probleem.
See 5v oli möödetud keneraatori ergutuse poolt mitte auto ergutuse poolelt.
Süüde väljas ergutuses 0v, süüde sees aku pinge, seda siis kellaplokipoolses otsas nii et geneka küljest lahti.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
stihl
huviline

Avatar


Registreerunud 14.09.09
Asukoht: tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi Coupe B3, Jaguar XJ6 Series II

postitati 29.07.17 13:07 Tsiteeri


Pool amprit on ikka jõhker raiskamine.
60 Ah/h aku jäksab 60 tundi anda 1A voolu. Kui tarve on 0,5A, siis jäksab 120h, seega aku mahutavusest on säilinud enamus.

Kui geneka otsad kõik lahti võtta, palju siis tudutarve on? Ilmselt siis seda 0.5A enam pole.
Dioodploki ja regulaatori võiks vahetada küll = "uus" romulagenekas.


.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
spindle
huviline

Avatar


Registreerunud 08.10.12
Asukoht: Saarlane
Kasutaja on eemal

Auto: B4Q1.8T

postitati 29.07.17 14:22 Tsiteeri


Mul käed jalad terved ju saab dioodid ja laagrid ise ette võtta.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
stihl
huviline

Avatar


Registreerunud 14.09.09
Asukoht: tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi Coupe B3, Jaguar XJ6 Series II

postitati 29.07.17 17:19 Tsiteeri


Laagrid???
Mis need asjasse puutuvad?

.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
spindle
huviline

Avatar


Registreerunud 08.10.12
Asukoht: Saarlane
Kasutaja on eemal

Auto: B4Q1.8T

postitati 29.07.17 18:17 Tsiteeri


Ei no kui j6ba lahti võtta siis niipalju kui saab ära vahetada.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
equilibrium
huviline



Registreerunud 10.04.06
Kasutaja on eemal


postitati 29.07.17 18:18 Tsiteeri


Generaator ei pruugi olla süüdi.
Pole mõtet lammutada korras asja.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
mike1
huviline



Registreerunud 15.12.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 31.07.17 05:54 Tsiteeri


Saad ju välistada, kui mahalaadimist kontrollid ja ergutuse samal ajal lahti ühendad.
500 mA mahalaadimist puhkeolekus on ilmselgelt liig.


Vw; Audi, Škoda; Seat; diagnostika ja kõikvõimalikud elektritööd, lisaseadmete paigaldus ja aktiveerimine.
Tallinn
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
spindle
huviline

Avatar


Registreerunud 08.10.12
Asukoht: Saarlane
Kasutaja on eemal

Auto: B4Q1.8T

postitati 31.07.17 09:22 Tsiteeri


Nüüd proovitud genekas lahti ühendada.
Alles jääb 30mA millest 10 on kellaploki kell ja 20 signa.
Tuleb vist maha kiskuda.
K


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
marli1
huviline



Registreerunud 02.07.05
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C5 2,4 121kw Avant

postitati 26.12.17 16:36 Tsiteeri


Niisiis, täna hakkas korraks vilksatama akutuli. Siis mõnekümne kilomeetri järel järjest tihedamini ja korraga lõi akutule põlema ja laadimisvool kadus.

A6 C5 2,4 121kw Valeo genekagaga aastast 2000.

Mis siin olla võib, genekas või pingeregulaator/harjad?

On sellel üldse võimalik pingeregulaatorit eemaldada ilma esiotsa laiali lammutamata?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
A4TQ
klubiliige

Avatar


Registreerunud 24.07.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: SQ7, 911

postitati 26.12.17 17:40 Tsiteeri


Tõenäoliselt said harjad otsa. Pingeregulaator on geneka sees ja selle vahetuseks tuleb genetaator maha võtta. Generaatori maha võtmiseks ei pea auto esiotsa laiali lammutama.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
marli1
huviline



Registreerunud 02.07.05
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C5 2,4 121kw Avant

postitati 27.12.17 09:02 Tsiteeri


Suurest remondihirmust kustus tuli ära, olles sõitnud ca 30km peale käivitamist. Enam ei vilgu ega ole ka muid anomaaliaid...

Sai remoti viidud ehk leiavad miskit...


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
marli1
huviline



Registreerunud 02.07.05
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C5 2,4 121kw Avant

postitati 27.12.17 19:10 Tsiteeri


Väidetavalt olevat laager kinni jooksnud ja korpuse ära lõhkunud genekal. No ma homme vaatan üle aga kuidagi ei usu seda ...
Seda kinnijooksmist oleks ju pidanud tundm/kuulma. Teiseks oleks laager pidanud ju ka märku andma. Kolmandaks tuli ju laadimine tagasi, rihm terve, muud agregaadid toimisid edasi.
On see üldse kuidagi võimalik et laager lõhub korpuse ära nii et genekas edasi töötama on suuteline?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
stihl
huviline

Avatar


Registreerunud 14.09.09
Asukoht: tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi Coupe B3, Jaguar XJ6 Series II

postitati 28.12.17 05:34 Tsiteeri


No see "korpuse lõhkumine" ei tähenda, et ta nüüd otseselt tükkideks on.

Laager tegi pesas korra tiiru ära ja sellest piisab, et tuleb teine korpus panna. Mitte midagi sa salongi ei kuule siis.
Ja töökoda ja hakka ju kliendi autol seda uut laagrit sinna sisse liimima või tsentreerima, et klient saaks raha kokku hoida.

See vilkumise asi tuleks kah selgeks teha, kust see tuli.

.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
marli1
huviline



Registreerunud 02.07.05
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C5 2,4 121kw Avant

postitati 28.12.17 11:52 Tsiteeri


Nii oligi, esimene laage loksub pesas.

Harjad olid ka muidugi kulunud - sellest siis ilmselt vilkumise probleem.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Toomas15
huviline



Registreerunud 22.05.06
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 Avant C5

postitati 23.02.19 10:23 Tsiteeri


Kasutan sama teemat ära ja küsin kas 2,4 bensiin Valeo 120A ja 2,5 diisel 120A Valeo generaatorid on identsed või on erinevused..kinnitus mootorile või el.mingid parameetrid


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 38.4% - SQL: 61.6%]