rsaar
huviline
Registreerunud 16.11.15
Asukoht: Tallinna
Kasutaja on eemal
|
postitati 24.07.17 11:05
|
|
|
Audi b7 2.0 tdi 16v kadus korraks jõud ära
Tere
Selline mure/probleem. Sõitsin eile kiirteel 120km/h ja järsku kadus jõud ning auto lülitas cruise-controli välja, vajutasid gaasi pedaali põhja ja
auto hakkas vaikselt hoogu koguma(sellel hetkel tundus suht jõuet aga kogus), lasin gaasist lahti ja vajutasin uuest põhja. Tegin niimodi 2-4 korda ja
siis järsku oli jõud tagasi. Pole hetkel veel kaablit külge pannud, mõtlesin et hakkan eelinfot koguma. Tegemist on siis Audi b7 2.0 tdi 16v BRE ja
manual
|
|
|
twistY
huviline
Registreerunud 06.05.09
Kasutaja on eemal
|
postitati 24.07.17 11:39
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: rsaar
Tere
Selline mure/probleem. Sõitsin eile kiirteel 120km/h ja järsku kadus jõud ning auto lülitas cruise-controli välja, vajutasid gaasi pedaali põhja ja
auto hakkas vaikselt hoogu koguma(sellel hetkel tundus suht jõuet aga kogus), lasin gaasist lahti ja vajutasin uuest põhja. Tegin niimodi 2-4 korda ja
siis järsku oli jõud tagasi. Pole hetkel veel kaablit külge pannud, mõtlesin et hakkan eelinfot koguma. Tegemist on siis Audi b7 2.0 tdi 16v BRE ja
manual |
Kinni jäänud turbo geomeetria teeb täpselt niimoodi.
|
|
|
|
rsaar
huviline
Registreerunud 16.11.15
Asukoht: Tallinna
Kasutaja on eemal
|
postitati 25.07.17 06:19
|
|
|
1 Fault Found:
001027 - EGR Valve (N18)
P0403 - 000 - Malfunction - Intermittent
Freeze Frame:
RPM: 2268 /min
Speed: 111.0 km/h
Duty Cycle: 37.9 %
Voltage: 14.21 V
Mass Air / Rev.: 940.0 mg/str
Duty Cycle: 0.0 %
Bin. Bits: 00000000
16787/P0403/001027 - Exhaust Gas Recirculation (EGR) Valve (N18): Malfunction
Possible Symptoms
Malfunction Indicator Light (MIL) ON
Rough Idle Speed and/or Engine stalling
Loss of Power
Possible Causes
Fuse(s) faulty
Wiring and/or Connector(s) from/to Exhaust Gas Recirculation (EGR) Valve (N18) faulty
Exhaust Gas Recirculation (EGR) Valve (N18) stuck/faulty
Possible Solutions
Check Fuse(s)
Check Wiring and/or Connector(s) from/to Exhaust Gas Recirculation (EGR) Valve (N18)
Check/Replace Exhaust Gas Recirculation (EGR) Valve (N18)
Check Measuring Value Blocks (MVB)
Siin siis viga, ise mõtlesin et alustan lihtsamast, EGR puhastus. Samas ma ei usu et kaitsmete viga oleks kuna muidu oleks jäänud. Teine asi oleks
muidugi see, et turbo geomeetria hakkab kinni jääma. Saan aru et seda viga saab parandada sellega et võtta turbo lahti ja ära puhastada?
|
|
|
teet82
huviline
Registreerunud 17.11.13
Asukoht: Võrumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C5 2.5TDI Quattro, A4 B6 1.9TDI Quattro
|
postitati 25.07.17 17:54
|
|
|
Turbo viga avalduks vist rohkem kiirenduse ajal, gaas põhjas, mitte rahulikult sõites maanteel.
Kui koos veakoodiga on salvestatud läbisõit, siis saab ju alati sellest lähtuda, et kas probleem esines umbes niipalju kilomeetreid tagasi.
|
|
|
rsaar
huviline
Registreerunud 16.11.15
Asukoht: Tallinna
Kasutaja on eemal
|
postitati 25.07.17 20:00
|
|
|
Kas keegi tead kust ma selle N18 klapi leida võiks koorti alt. Esmapilgul vaadates ei leidnud.
|
|
|
twistY
huviline
Registreerunud 06.05.09
Kasutaja on eemal
|
postitati 26.07.17 04:40
|
|
|
Minu autol (16V BKD) tegi just kiirema ühtlase maanteesõidu ajal sellist nalja. Muidugi veakood oli klassikaline "Boost Pressure Regulation - Limit
Exceeded".
Geomeetria varda liikumist võid ikka kontrollida, see ka paha ei tee.
Kuigi ilmselt on EGR-i viga.
|
|
|
|
mike1
huviline
Registreerunud 15.12.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 28.07.17 04:53
|
|
|
Egr töö ja juhtimise kontrollist tuleks alustada. Eelneva jutu põhjal soovitaks pöörduda probleemiga kellegi poole, kes sellise tööga igapäevaselt
kokku puutub/vastasel juhul võib lõpuks probleemi leidmine lihtsalt komplitseeritum olla. Tallinnas saan aidata.
Vw; Audi, koda; Seat; diagnostika ja kõikvõimalikud elektritööd, lisaseadmete paigaldus ja aktiveerimine.
Tallinn
|
|
|
|
rsaar
huviline
Registreerunud 16.11.15
Asukoht: Tallinna
Kasutaja on eemal
|
postitati 30.07.17 09:18
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: mike1
Egr töö ja juhtimise kontrollist tuleks alustada. Eelneva jutu põhjal soovitaks pöörduda probleemiga kellegi poole, kes sellise tööga igapäevaselt
kokku puutub/vastasel juhul võib lõpuks probleemi leidmine lihtsalt komplitseeritum olla. Tallinnas saan aidata. |
Tänud pakkumast. Ma mingi 1-1,5 tagasi puhastasin EGR-i muidu. Seekord üritasin puhastada siis neid solenoid klappe. Detail 25(8E0906627C) ning asi
muutus paremaks. Ennem mulle tundus et turbo oli koguaeg peal(vaikselt sõites esimese käiguga vilises koguaeg ning kohapeal oli müdin, pärast klapi
puhastus muutus, auto jäi vaiksemaks. Minuarust liigub ka tiba ergsamalt aga see tunne võib olla vale ). Pärast puhastust hakkas klap liikuma käes loksutades, emmen see ei liikunud.
Detail 26(neid oli 2 tükki kõrvuti, neid ei puhastanud). Kui aega saan mingi aeg siis puhtastan need ka.
http://www.oemepc.com/files/img/Bilder/448/448131000.png
|
|
|
mike1
huviline
Registreerunud 15.12.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 31.07.17 05:47
|
|
|
Nr. 26 on vaakumsolenoid ja seal ei ole paraku midagi puhastada. Üks on egr-i ja teine turbo geomeetria juhtklapp. Kontrolli vaakumite lekked ja
vaakumite poolt juhitud mehhanismide töö (asendite muutus vastavalt vaakumi muutusele).
Vw; Audi, koda; Seat; diagnostika ja kõikvõimalikud elektritööd, lisaseadmete paigaldus ja aktiveerimine.
Tallinn
|
|
|
|