Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
 Lehekülgi:  1  2  3
Autor:
Pealkiri: Audi Q7 4.2 TDI (Vastuseid: 50 | Vaatamisi: 12768)
Hutman
huviline



Registreerunud 19.07.17
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C7.5 BiTDI 16"

postitati 19.07.17 07:35 Tsiteeri
Audi Q7 4.2 TDI



Tere,

Vabandan ette ära, kui juba on siin olnud teema sellise asja kohta.

Tulen Volvo maailmast, müüsin just V8 XC90-ne ära ning tahaksin Q7-et nüüd endale ning mootori poolelt olen vaadanud 4.2 TDI, ma olen lugenud lihtsalt 3.0 kohta halbu arvustusi, kuid võib-olla on need ka ainult lihtsalt "sõnad".

Mida ma peaksin vaatama, jälgima, kuulama, kui lähen ostma sellise mootoriga isendit? Mis oleks normaalne kasutatud hind sellise mootori juures?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Jann
huviline

Avatar


Registreerunud 07.08.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal

Auto: C7 Allroad BIT, ABARTH, BR 175.

postitati 19.07.17 07:53 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Hutman
Tere,

Vabandan ette ära, kui juba on siin olnud teema sellise asja kohta.

Tulen Volvo maailmast, müüsin just V8 XC90-ne ära ning tahaksin Q7-et nüüd endale ning mootori poolelt olen vaadanud 4.2 TDI, ma olen lugenud lihtsalt 3.0 kohta halbu arvustusi, kuid võib-olla on need ka ainult lihtsalt "sõnad".

Mida ma peaksin vaatama, jälgima, kuulama, kui lähen ostma sellise mootoriga isendit? Mis oleks normaalne kasutatud hind sellise mootori juures?


Pole neil kolmestel ka häda midagi, ainult valida tuleb asjatundlikult. Arvesta, et 4,2 autol on kõike "huvitavat" kaks ja nii mõnegi häda korral tuleb mootor maha võtta. Kui ise peaks Q7-t mingi ime läbi tahtma, siis igal juhul vaataks 176kw kolmese poole. Kolmene 180kw on juba uue Gen 2 mootoriga, kuid vana ja iganenud kere aastast 2006 teeb selle koosluse räigelt ülehinnatuks, vähemalt minu silmis.


OOOO, VW, Seat, Skoda DIAGNOSTIKA, OSTUABI (võimalik üle Eesti), kodeerimine, (de)aktiveerimine, aut. kastide adaptsioonid, DPF, õhkvedrustuse mured jne. (Litsentsiga orig. Ross-Tech PRO V2 seade + uusim tarkvara VCDS 24.7.1 + pikk kogemus). 2g, HN+, MHI2, MHI2Q uuendused, NAVI 2025, VIM, SpeedCam, Carplay, Android Auto aktiv. jne. Läbitud kilomeetreid ei muuda. U2U või 55547002.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
mkb
meeskond



Registreerunud 21.02.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Avant Q

postitati 19.07.17 08:12 Tsiteeri


http://foorum.audiclub.ee/viewthread.php?tid=115806


https://images.spritmonitor.de/1472718.png
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Hutman
huviline



Registreerunud 19.07.17
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C7.5 BiTDI 16"

postitati 19.07.17 10:28 Tsiteeri


Igaksjuhuks, et auto on selline http://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php?id=2478142


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Jann
huviline

Avatar


Registreerunud 07.08.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal

Auto: C7 Allroad BIT, ABARTH, BR 175.

postitati 19.07.17 12:10 Tsiteeri


Üllatus, juhiistme välimisest äärest pilti pole, nagu ikka. See neil suurest üles-alla ronimisest pastla kuju võtnud tavaliselt. :D
Kui ostad, lase asjatundjal ENNE OSTU üle vaadata, et kohe tuhanded lendama ei hakkaks. Ma ei tea miks, aga korralikku Q7-t pole ammu õnnestunud näha. Viimasel, mis käis üle vaatamas (peale ostu muidugi, nagu ikka) olid pihustite näidud kõik katastroofilised. -60 kuni -80 korrektsiooni 300 bar juures, -35 kuni -45 600 bar juures. Jube ving ning suits taga tühikäigul. Nii hulle numbreid polegi kohanud varem. Algatuseks kohe 2K laks..
Kahju inimestest.


OOOO, VW, Seat, Skoda DIAGNOSTIKA, OSTUABI (võimalik üle Eesti), kodeerimine, (de)aktiveerimine, aut. kastide adaptsioonid, DPF, õhkvedrustuse mured jne. (Litsentsiga orig. Ross-Tech PRO V2 seade + uusim tarkvara VCDS 24.7.1 + pikk kogemus). 2g, HN+, MHI2, MHI2Q uuendused, NAVI 2025, VIM, SpeedCam, Carplay, Android Auto aktiv. jne. Läbitud kilomeetreid ei muuda. U2U või 55547002.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Hutman
huviline



Registreerunud 19.07.17
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C7.5 BiTDI 16"

postitati 19.07.17 12:28 Tsiteeri


Saatsin Sulle U2U :)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
intsu879
huviline

Avatar


Registreerunud 22.02.14
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi S8 D2 4,2 250kw

postitati 19.07.17 17:52 Tsiteeri


Janni jutule lisaks veel,et kui isegi endale viis aastat tagasi otsisin autot siis sõber kes töötab pikalt revalis.Mainis kohe,et kui tahad tihedamalt külas käia siis võta 4,2tdiJärjekord neil koguaeg uksetaga;)Ja nagu Jann mainis siis kõike pudinaid võid kapottiall kahega korrutada,pluss kütusekulu päris korralik.Kui suuremat võimsust taga ajad siis 4,2 bens peaks lollikindlam valik olema aga neid pole valikus palju.Oma kolmesega väga rahul,kui hooldada korralikult siis probleeme pole, kui käestlastud saani otsa satud siis on rahakotil paljuõnne.Korralik ostueelne kontroll kindlasti autole teha,enne kui käed lööd.Edu otsingutel Indrek.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
aadumees
huviline



Registreerunud 23.08.13
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 19.07.17 19:42 Tsiteeri


Ise muidugi lugenud vastupidist 4.2tdi kohta, üldjuhul kiidetakse seda mootorit ja seda eriti A8'te peale.
Intsu jutu peale ütleks, et 4.2TDi V8 mehed jaksavad lihtsalt Revalit külastada, 3ste mehed üritavad võimalikult odavalt läbi ajada... :D
Ei saaks öelda, et küttekulu oleks suur. Pigem just vastupidi, 3.0tdi ja 4.2tdi küttekulu vahe on pmst olematu. Kui nüüd kohapeal tiksumine kõrvale jätta, siis on V8 diislil ka korralik V hääl olemas ja muidugi jõud, mida V6 kahjuks ei paku. Muidugi maitse asi, mis kellegile jne.
V8 bensukas q7 võtab linnas ikka väga palju kütet, isiklikult küll ei soovitaks. Pigem osta Porsche vms.
V8tdi ülalpidamine kallim kindlasti kui V6l jah, aga oleneb millega nüüd võrrelda, kas 171kw või 176kw mootoriga. Lihtsalt infoks 4.2tdi ja 3.0tdi 176kw on päris töökindlad mootorid. Kui pihustite peale jutt läks, siis nt 4.2tdi motole on saada uusi pihusteid 200 eur/tk (eestis küsitakse alates 260 eur/tk), pihustid on samad mida kasutab A4/a5 3.0tdi 176kw.
Ehk tegemist on töökindlate pihustitega.
3.0tdi 171kw ei soovita, kehva renomeega mootor. Pihustid ja ketiprobleemid. 240kw ja 176kw mootoritel neid probleeme ei ole.

Aga konkreetse auto kohta kommenteeriks seda, et 4.2tdi mootoriga versioonist ootaks paremat varustust...


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Hutman
huviline



Registreerunud 19.07.17
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C7.5 BiTDI 16"

postitati 19.07.17 19:46 Tsiteeri


Põhimõtteliselt on ikka see, et ära osta Audit... :)

Samas huvitab mind, mis varustuses siis juures olema peaks...?

Ostueelsesse kontrolli lähen tõesti, aga kui siin ikka tuleb välja palju seda, et see jama ning too jama, siis polegi mõtet Audit osta :)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
aadumees
huviline



Registreerunud 23.08.13
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 19.07.17 20:09 Tsiteeri


Jälle maitse asi, mina selliselt autolt tahaks juba võtmevaba kävitust, adaptiivset püsikat ja kuna auto suur siis tagumine kaamera peaks ka must have olema.
Muidugi webasto siuke elementaarne asi, mis q7 muidu on olemas.
Aga nagu kasutatud asjaga on, siis õige oleks öelda, et tahtmine on taevariik... Osta sile ja korralik pill, ning kui auto meeldib siis võta ära.
Ennast häirib sellistel Q7 ja X5 need plastik tiiva ääred.. MEGA KOLE.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
MarKal
huviline



Registreerunud 17.01.15
Kasutaja on eemal


postitati 19.07.17 20:15 Tsiteeri


Omast kogemusest.

2009 q7 4,2tdi 250kw, ostsin 2,5 aastat tagasi. Läbisõit oli siis 184t, nüüd 201t km.
Enne ostu lasin kontrolli teha Audis. Esimese kuu aja jooksul lasin vahetada silla ja pidurijuppe 1200 eest, seda kulu teadsin ostes.
Aasta tagasi läks aku, pea 300 euri ja kliimatorustiku remont 600 (oleks vast saanud odavamalt, aga selline tunne on, et müts tõmmati pähe). Suverehvidest sain ka jagu pooleteise aastaga, aga see on juba kinni igaühe sõidustiilis. Hooldus Audis läks 600 eelmine suvi. Esimene aasta läks üks eelsüüteküünal läbi ja teine aasta teine küünal, 100€ lugu, esinduses. Suunatuli läks läbi, 200 €.

Sõidumõnu ja minek on vägev.

Ise tulin uue Foresteri diisli pealt, hooldusi tegin ühes ja samas kohas, kui garantii läbi sai, öeldi et 2k eest vaja remontida(läbisõit 39t km), sellest piisas, et muu margi peale üle minna.

Audi kütusekulu, 100 % linn, kompuutri järgi 13,7 sajale.

Fakt on see, et tegemist on kasutatud autoga.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Hutman
huviline



Registreerunud 19.07.17
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C7.5 BiTDI 16"

postitati 19.07.17 20:19 Tsiteeri


Kindlasti, mõistan et kasutatud auto, kuid kindlasti ei soovi saada kotti pähe ala pihustid läbi, ATM läbi jms.

Mis kast üldse 4.2TDI peal on või näiteks sellel isendil?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
MarKal
huviline



Registreerunud 17.01.15
Kasutaja on eemal


postitati 19.07.17 20:27 Tsiteeri


6 käiku(vist Tiptronic?). 2011 tuli 8 käiguga, aga need mudelid on tunduvalt kallimad, et säästa 0,5 liitrit kütusekulus ja uuema aastaarvu eest.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Hutman
huviline



Registreerunud 19.07.17
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C7.5 BiTDI 16"

postitati 19.07.17 20:31 Tsiteeri


Ma Audi esinduses ei lase teha kontrolli, arvatavasti teises remondi ettevõttes, kus mu oma Volvogi remondis käis.

Mida ma ise peaksin antud isendi puhul vaatama?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
MarKal
huviline



Registreerunud 17.01.15
Kasutaja on eemal


postitati 19.07.17 20:38 Tsiteeri


Eks käigukast ja pihustid on kõige kulukamad "kuluosad". Esinduse tarkvara või ka mõne asjapulga arvuti pääseb auto kõikidele moodulitele ligi. Veermik ja pidurijubinad lähevad läbi kõikidel autodel. Väidavad, et kett on eluaegne, aga kui külma mootoriga käima pannes paar sekundit kahtlast häält teeb siis kunagi hiljem võib kulukaks minna...


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
100
Aeg maha



Registreerunud 12.04.10
Asukoht: Litsmetsa
Kasutaja on eemal

Auto: 100

postitati 19.07.17 20:42 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Hutman
Põhimõtteliselt on ikka see, et ära osta Audit... :)

Samas huvitab mind, mis varustuses siis juures olema peaks...?

Ostueelsesse kontrolli lähen tõesti, aga kui siin ikka tuleb välja palju seda, et see jama ning too jama, siis polegi mõtet Audit osta :)



Osta Audi, aga ole ka hiljem valmis selle korras hoidmise eest raha rohkem välja käima kui mingi "tavalise" auto puhul. Kui rahaga kitsas, tuleb näiteks Kia-ga läbi ajada.:)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Jann
huviline

Avatar


Registreerunud 07.08.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal

Auto: C7 Allroad BIT, ABARTH, BR 175.

postitati 20.07.17 04:21 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Hutman
Ma Audi esinduses ei lase teha kontrolli, arvatavasti teises remondi ettevõttes, kus mu oma Volvogi remondis käis.

Mida ma ise peaksin antud isendi puhul vaatama?


Ise näed ainult seda, kas on ilus sile ja sõidab ilusti vaikselt. Kõike muud peab oskama arvutiga vaadata. Veendu enne, kas see remondikoht seda ikka suudab tehniliselt ja oskab muidugi. Kast on kõigil Q7-tel Jaapani päritolu Aisin -i toodang, seega õlid jms. ei kattu ZF toodanguga, mis on enamusel Audidel. Seda peab teadma, kui kuskil X kohas õli vahetada. Samas pole kuulnud, ega diagnoosinud mingeid suuremaid probleeme nendega. Ei saa eeldada, et uuena pikalt üle 100K maksnud 10a. vana 4,2TDI mootoriga Q7 12K eest ideaalses korras kätte tuleb. Seepärast soovitasingi privas 3K tagatasku jätta. Turbo näit. ei hoiata, kui lendab ja neid on kaks...:D Kui auto on olnud kogu aja meie jubedas kliimas, siis õhkvedrustus on korduvalt remonditud. Tihti on esimeste külmadega probleemid, mis pea värvi muudavad omanikel.


OOOO, VW, Seat, Skoda DIAGNOSTIKA, OSTUABI (võimalik üle Eesti), kodeerimine, (de)aktiveerimine, aut. kastide adaptsioonid, DPF, õhkvedrustuse mured jne. (Litsentsiga orig. Ross-Tech PRO V2 seade + uusim tarkvara VCDS 24.7.1 + pikk kogemus). 2g, HN+, MHI2, MHI2Q uuendused, NAVI 2025, VIM, SpeedCam, Carplay, Android Auto aktiv. jne. Läbitud kilomeetreid ei muuda. U2U või 55547002.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Hutman
huviline



Registreerunud 19.07.17
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C7.5 BiTDI 16"

postitati 20.07.17 07:26 Tsiteeri


Pole probleemi ka hoolduste eest maksta, aga ei ole soovi kohe peale auto ostmist mässata autoga.

XC90 V8 ei ole kindlasti "tavaline" auto, aga ainuke asi mida tegin selle 1 aasta jooksul oli õlivahetus koos küünalde vahetusega, muu oli ainult bensiin, sõit, bensiin, sõit.

Olen arusaanud, et diislid on sellessuhtes halvemad, neil lendavad igasugused asjad, pihustid, turbod jne, mis tekitavad väga-väga suurt kulutust juurde.

Vaatasin ka korra siis soovitatud 3.0 176kw Q7-meid, aga ei jäänud midagi otseselt silma kahjuks.

Nüüd olengi dilemma ees, et kas siis üldse osta....


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Amadeus
klubiliige

Avatar


Registreerunud 08.10.02
Asukoht: Tartumaa
Kasutaja on eemal

Auto: C7q

postitati 20.07.17 13:02 Tsiteeri


Mis siin ikka dilemmatada. Vaata masin üle, kui tekitab mingit emotsiooni, siis lükka auto ostueelsesse kontrolli mingisse pädevamasse kohta. Loodetavasti saad paljudele küsimustele vastused. 250k sõitnud masin ei ole enam uus ja tahab aegajalt raha saada. Iseasi on see, kui õige sõit see 250k on.

Tsitaat:
Algselt postitas: Jann
Kast on kõigil Q7-tel Jaapani päritolu Aisin -i toodang, seega õlid jms. ei kattu ZF toodanguga, mis on enamusel Audidel.

OT: Täpsustuseks Q7 4L 6.0TDI ja 3.6FSI on ZF. Esimesel 8HP, teisel 6HP.


Wer im sommer schon am winter denkt, der sicherlich ein quattro lenkt!
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Jann
huviline

Avatar


Registreerunud 07.08.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal

Auto: C7 Allroad BIT, ABARTH, BR 175.

postitati 20.07.17 13:53 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Amadeus
Mis siin ikka dilemmatada. Vaata masin üle, kui tekitab mingit emotsiooni, siis lükka auto ostueelsesse kontrolli mingisse pädevamasse kohta. Loodetavasti saad paljudele küsimustele vastused. 250k sõitnud masin ei ole enam uus ja tahab aegajalt raha saada. Iseasi on see, kui õige sõit see 250k on.

Tsitaat:
Algselt postitas: Jann
Kast on kõigil Q7-tel Jaapani päritolu Aisin -i toodang, seega õlid jms. ei kattu ZF toodanguga, mis on enamusel Audidel.

OT: Täpsustuseks Q7 4L 6.0TDI ja 3.6FSI on ZF. Esimesel 8HP, teisel 6HP.


No näed, selliseid imeloomi pole päris elus kohanud, mina teadsin, et alates 2010-11 pandi 8hp peale (pole kindel, kas kõigile).
Õnneks arvuti ütleb kohe, mis kast peal, seega pole vaja pead vaevata.


OOOO, VW, Seat, Skoda DIAGNOSTIKA, OSTUABI (võimalik üle Eesti), kodeerimine, (de)aktiveerimine, aut. kastide adaptsioonid, DPF, õhkvedrustuse mured jne. (Litsentsiga orig. Ross-Tech PRO V2 seade + uusim tarkvara VCDS 24.7.1 + pikk kogemus). 2g, HN+, MHI2, MHI2Q uuendused, NAVI 2025, VIM, SpeedCam, Carplay, Android Auto aktiv. jne. Läbitud kilomeetreid ei muuda. U2U või 55547002.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Hutman
huviline



Registreerunud 19.07.17
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C7.5 BiTDI 16"

postitati 20.07.17 15:36 Tsiteeri


Helistasin Audisse täna seoses sellega ning öeldi, et 2015 käidi viimati ja oli 220 tuhat ees olnud, nüüd 2017 ja 245 000.

Eestisse toodetud auto ja vaid Eestis sõitnud.

Julgeks väite, et antud kilometraa˛ on siis õige.

Saame järgmine nädal inimesega kokku ning eks siis vaatame :)

PS: Sain aru, et tagumise silla õhkamordi padjad vms on 85€tk ja esimestel 90€ tk. Kas paremal on 2x ja vasakul 2x ehk siis 85€x2?

Kollektorite hindade kohta öeldi 1300€.

Hetkel on see, et kui auto tundub korralik, siis arvatavasti ostan siiski ära, kui on jamasid, eriti kastiga siis kahjuks jääb Audi ost sel korral ära ning jätan üldse uue auto ostu ära.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
100
Aeg maha



Registreerunud 12.04.10
Asukoht: Litsmetsa
Kasutaja on eemal

Auto: 100

postitati 20.07.17 15:50 Tsiteeri


Praegune omanik on seda vaid pool aastat omanud, huvitav miks heast (kui on) autost nii ruttu lahti tahab saada.:)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
kuno666
huviline

Avatar


Registreerunud 15.07.06
Asukoht: pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: 2xV8 & 1x 2,2 20v.

postitati 20.07.17 16:01 Tsiteeri


Tean pärnus kahte 4,2tdi a8 d3 peal ja paari aasta jooksul olnud vaid ühel geneka probleem. Kasti ja muuga probleeme pole olnud ja ostu ei kahetse. Kütusekulu on parem kui c6 3,0 171kw.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Liivo
huviline



Registreerunud 22.03.17
Asukoht: Järvamaa
Kasutaja on eemal

Auto: Audi Q7

postitati 20.07.17 19:42 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: 100
Praegune omanik on seda vaid pool aastat omanud, huvitav miks heast (kui on) autost nii ruttu lahti tahab saada.:)


On mingi aeg kaua peaks auto olema ühe omaniku käes ?

Vahetan ise autosi iga aasta. Ühe korra elad. Inimesed tahavad proovida ja omada.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
100
Aeg maha



Registreerunud 12.04.10
Asukoht: Litsmetsa
Kasutaja on eemal

Auto: 100

postitati 20.07.17 20:11 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Liivo
On mingi aeg kaua peaks auto olema ühe omaniku käes ?

Vahetan ise autosi iga aasta. Ühe korra elad. Inimesed tahavad proovida ja omada.



Las proovivad ja elavad kui tihti autosid vahetamata see võimalik pole, siis lihtsalt peaks arvestama, et on mõned ostuhuvilised vähem.:)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
 Lehekülgi:  1  2  3
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 21]
[PHP: 43.4% - SQL: 56.6%]