Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
Autor:
Pealkiri: C3 elunäinud quattrole esiveolise osad,või esiveolisele quattro tehnika(tagasild) (Vastuseid: 2 | Vaatamisi: 5893)
ultra
huviline

Avatar


Registreerunud 05.07.04
Asukoht: Elva
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 100 C3 1.8T aeb Quattro

postitati 18.07.17 19:29 Tsiteeri
C3 elunäinud quattrole esiveolise osad,või esiveolisele quattro tehnika(tagasild)



Olemas 86a 2,2 101kw quattro man. millest on võtta mootor,kast ja sillad.
Sisu läbi ja väljast vajab värvimist.

Olemas 87a 2,2 100kw esivedu aut. viisakas.
Mida ümberehitajad täna asjast arvavad või mida teeks?
Piisab sellest ,et lõikan Q kerelt tagumised silla kinnitused,4veo asjad ja keevitan esiveolisele?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Rix
klubiliige

Avatar


Registreerunud 06.03.11
Asukoht: Tabasalu
Kasutaja on eemal

Auto: B6 Quattro

postitati 18.07.17 20:17 Tsiteeri


Tee sellele Quattrole keretööd ja sada muret vähem. Ametlikult sa seda ristsigitist arvele ei saa neliveolisena. Pärast lõikumist ja keevitamist tahaks see teine kere ka ilmselt saada (vähemalt osalist) üle värvi. Tuleviku mõttes oleks tõupuhta ja ametliku Quattrona ka kindlasti suurem väärtus asjal.

Siin samas foorumis on üks esiveoline B4 tehtud neliveoliseks. Ei olnud mingit kere lõikumist-keevitamist, vaid neliveolise sild läks otse alla (isegi kinnitus poltide jaoks olid augud olemas), kuid ARKi onude arvates ei ole sellisel kompotil liiklusesse asja ja korras.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
end3l
klubiliige



Registreerunud 27.06.07
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: 90 3B, CQ NM, CQ AEB-064, 80 1Z, CQ AAN jpm

postitati 18.07.17 22:23 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: ultra
Sisu läbi ja väljast vajab värvimist.


Nagunii salongiradikas lekib ja pead suht palju lammutama, viska sisu ümber sama tööga ja vii kunagi keretöödesse, kui kast-mootor-sillad korras - sõita ju saab. Tulevikus kasvatab auto kõvasti rohkem väärtust kui keretööd maksavad, kui see esiveoline mille kere pole ka ilmselt esimeses nooruses.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 19.9% - SQL: 80.1%]