Pealkiri: C3 elunäinud quattrole esiveolise osad,või esiveolisele quattro tehnika(tagasild)
(Vastuseid: 2 | Vaatamisi: 5893)
ultra
huviline
Registreerunud 05.07.04
Asukoht: Elva
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 100 C3 1.8T aeb Quattro
postitati 18.07.17 19:29
C3 elunäinud quattrole esiveolise osad,või esiveolisele quattro tehnika(tagasild)
Olemas 86a 2,2 101kw quattro man. millest on võtta mootor,kast ja sillad.
Sisu läbi ja väljast vajab värvimist.
Olemas 87a 2,2 100kw esivedu aut. viisakas.
Mida ümberehitajad täna asjast arvavad või mida teeks?
Piisab sellest ,et lõikan Q kerelt tagumised silla kinnitused,4veo asjad ja keevitan esiveolisele?
Rix
klubiliige
Registreerunud 06.03.11
Asukoht: Tabasalu
Kasutaja on eemal
Tee sellele Quattrole keretööd ja sada muret vähem. Ametlikult sa seda ristsigitist arvele ei saa neliveolisena. Pärast lõikumist ja keevitamist
tahaks see teine kere ka ilmselt saada (vähemalt osalist) üle värvi. Tuleviku mõttes oleks tõupuhta ja ametliku Quattrona ka kindlasti suurem väärtus
asjal.
Siin samas foorumis on üks esiveoline B4 tehtud neliveoliseks. Ei olnud mingit kere lõikumist-keevitamist, vaid neliveolise sild läks otse alla (isegi
kinnitus poltide jaoks olid augud olemas), kuid ARKi onude arvates ei ole sellisel kompotil liiklusesse asja ja korras.
Registreerunud 27.06.07
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: 90 3B, CQ NM, CQ AEB-064, 80 1Z, CQ AAN jpm
postitati 18.07.17 22:23
Tsitaat:
Algselt postitas: ultra
Sisu läbi ja väljast vajab värvimist.
Nagunii salongiradikas lekib ja pead suht palju lammutama, viska sisu ümber sama tööga ja vii kunagi keretöödesse, kui kast-mootor-sillad korras -
sõita ju saab. Tulevikus kasvatab auto kõvasti rohkem väärtust kui keretööd maksavad, kui see esiveoline mille kere pole ka ilmselt esimeses nooruses.
XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 19.9% - SQL: 80.1%]