Külmkäivitusel (-30c näiteks) oli vaja toores tõesti täiesti välja tõmmata. Mootori soojenedes sai kenasti nõks haaval klappi tagasi lükata, polnud
mäletamisväärset probleemi ärasuremisega. Kui liiga sisse sai lükatud, siis puterdamise järgi oli kenasti võimalik nõks välja tagasi tõmmata, ära
selle ajaga ei surnud. Sõltuvalt kui soe ilm oli piisas käivitamiseks ka ühest-kahest nõksust või läks täiesti ilma käima. Sessuhtes oli idiootselt
stabiilne kooslus, käivitus igast asendist ja iga ilmaga.
Poolsooja mootoriga peab käivituma ilma mingi tooreta.
Ma käisin enda masinaga kunagi ammu Speedsteri Hannese jutul, puusalt ei oskaks kedagi paremat soovitada kelle juurde selliste anomaaliatega sõita.
See käitumine viitab ilmselt mingusugusele tõsisemale jamale, nt mingi ummistumine või karpa talla lagunemine vms. Niisama karpa ei muuda enda
käitumist sisuliselt üleöö.
Et oleks raskem!
|
|