jaiks
huviline
Registreerunud 21.02.11
Asukoht: Tartumaa
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A4 2.5tdi 2005 & A6 C7 3.0tdi
|
postitati 13.07.17 19:54
|
|
|
Luugi gaasivedru/amordi otsimine
Oleks abi tarvis õigete luugiamortide leidmisel.
Eelnevalt oli autol tagaluugil amordid, mis lasid luugi üles aga mitte päris lõpuni. Jäi amordil veel paar sentimeetrit varuks et ise vajadusel luuki
kõrgemale lükata, see võimalus on isegi luugi hingedel joonisega esile toodud. Nüüd aga aeg uued osta ja kindluse mõttes sai vin koodi järgi uued
tellitud, olevat mitu varianti. Uued amordid tulid aga täitsa tavalised ja löövad luugi lärtsti kõige kõrgemasse asendisse. Lühemal inimesel annab
küünitada teda alla tirida.
Kuidas nüüd leida need õiged uuesti? Pole leidnud ühtegi amorti, millel selline asi infos märgitud oleks. Esinduse originaalid ainus variant?
Googeldades vanade tootekoodi järgi viskab ka kõikvõimalikke suvalisi ette.
A4 B7 2.5tdi 120kw 2005a.
Remondin Audide led tulesid. 56711785
|
|
|
|
Rix
klubiliige
Registreerunud 06.03.11
Asukoht: Tabasalu
Kasutaja on eemal
Auto: B6 Quattro
|
postitati 13.07.17 20:37
|
|
|
B5-l oli samamoodi, et originaalidega lõpp avanes sujuvalt ja sai ise veel natuke üles poole lükata. Väsisid need ühel hetkel ära ja said ostetud uued
B-osa amordid. Nendega hakkas luuk hooga üles käima, tekitas lausa hirmu, et ühel hetkel käib luuk hooga katusele tagurpidi. Selle peale oskasid paar
inimest soovitada, et pööraks amordid ringi, et pidavat aitama, selleni aga ei jõudnudki, kuna auto sai enne müüdud ja lihtsam oli luuki natuke iga
kord käega takistada. Seega ilmselt see on B-osa amortide viga, et pole sujuvat pidurdust vms. Kui uusi originaale ei tihka osta (~30-40€/tk), siis
äkki katsuda leida korralikud kasutatud originaalid.
Mul B6-l ka avaneb suhteliselt sujuvalt lõpp. Meeles on, siis katsun koodi vaadata.
Muidu originaalide koodid sellised.
B6:
B7:
5NF = Interstop gas prop for tailgate (ilmselt tahad sellist?)
5NC = Standard tailgate stay
|
|
|
|
jaiks
huviline
Registreerunud 21.02.11
Asukoht: Tartumaa
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A4 2.5tdi 2005 & A6 C7 3.0tdi
|
postitati 13.07.17 21:22
|
|
|
Tänud, siin juba infot, mis võib abiks olla. Vanadel on ka jah interstop peale kirjutatud ja ei oskand ise seda amordi tüübiga seostada, pigem arvasin
et see firma nimetus. Seega 5NF jah oleks minule sobilik.
Remondin Audide led tulesid. 56711785
|
|
|
|
Rix
klubiliige
Registreerunud 06.03.11
Asukoht: Tabasalu
Kasutaja on eemal
Auto: B6 Quattro
|
postitati 15.07.17 19:23
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: jaiks
Tänud, siin juba infot, mis võib abiks olla. Vanadel on ka jah interstop peale kirjutatud ja ei oskand ise seda amordi tüübiga seostada, pigem arvasin
et see firma nimetus. Seega 5NF jah oleks minule sobilik. |
Vaatasin, minu B6-l on E lõpuga amordid ja pidurdab sujuvalt ning saab edasi lükata luuki.
|
|
|
|
anduke88
klubiliige
Registreerunud 17.04.07
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A4 B6 1.9TDI & MB W205 & BMW F31 & Audi Q7 60 TFSIe
|
postitati 16.07.17 19:57
|
|
|
Kusjuures isegi ei ole selle peale tulnud et uurida neid tähiseid sedaviisi. Tavaliselt on originaal amort olnud kallis ja pigem uurinud B osa. C6-l
sai võetud sama mis küljes kuna hind tuli väga hea, seega tollel ei saanud miskit aru, aga avandil jah, läheb üles välja, ikka lükka käega paar nõksu
edasi, muidu löön pea ära (miskipärast el. luuk man. sättides ei jätta uut ehk maxi lükatud asendit üldse meelde).
Viimane näide B5 sedaani tagaluugi amortidest. Mingi norm firma võetud millest ikka kuskil kuulnud, mõõdud sama N samad ja tulemus - paigaldades ei
tahtnud hästi vahele minna aga see selleks. Avades pead alguses käega kaasa aitama ja siis viskab luugi lahti sellise hooga et mõtled et käib
tagaklaasis ära.
Ja kinni pannes tuleb alguses normaalselt ja kui luuk on sellise 45 kraadise nurga all (no auto küljelt vaadates, suletud asendi suunas), siis no ise
kinni ei lähe nagu vanasti, pmst ela seljas ja suru jõuga alla. Praeguseks juba ära harjunud aga ega naljalt ühe käega tagaluuki kinni ei pane.
|
|
|
|
jaiks
huviline
Registreerunud 21.02.11
Asukoht: Tartumaa
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A4 2.5tdi 2005 & A6 C7 3.0tdi
|
postitati 17.07.17 06:06
|
|
|
Vahetasin ka ühel b5 suhteliselt suvalt ja panin automaailma kõige odavamad. Tulemuseks see, et luuki lahti tehes peab ise eemale hoidma, sest poole
maa pealt võib vastu lõuga saada luugiga. Jubedalt kiiresti ja jõuga virutab lahti luugi, nii et lõppasendisse jõides paneb auto õõtsuma.
Remondin Audide led tulesid. 56711785
|
|
|
|
Rix
klubiliige
Registreerunud 06.03.11
Asukoht: Tabasalu
Kasutaja on eemal
Auto: B6 Quattro
|
postitati 17.07.17 06:16
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: jaiks
Vahetasin ka ühel b5 suhteliselt suvalt ja panin automaailma kõige odavamad. Tulemuseks see, et luuki lahti tehes peab ise eemale hoidma, sest poole
maa pealt võib vastu lõuga saada luugiga. Jubedalt kiiresti ja jõuga virutab lahti luugi, nii et lõppasendisse jõides paneb auto õõtsuma.
|
Selle peale ei oska muud soovitada, kui tõesti proovida seda amortide ringi keeramise varianti (ehk muutub midagi) või kui see ei aia, siis hakata
otsima B-osa amorte, millel oleks see "interstop" kiri peal ja kui seda ei leia, siis ilmselt pole muud lahendust, kui ainult OEM.
|
|
|
|