RTamm
huviline
Registreerunud 25.10.10
Asukoht: Jõgeva
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A8 (D3) 3.0TDI Quattro, Audi A4 (B5) 2.8 30v V6; Mercedes Benz 220D W123
|
postitati 11.07.17 22:23
|
|
|
Audi A4 1.8T - 1996 - RTamm
Pikalt olen mõelnud kas teha sellest autost teema, või mitte, aga kuna tundub, et ta ilmselt mõneks ajaks mu kätte veel jääb, siis võiks tast natuke
rääkida ja väikest päevikut pidada.
Koju toomise loost siis nii palju, minu kätte jõudis ta nii et andsin ära oma BMW E46 mis iseenesest oli hea auto, kuid vajas tegemist ja aastad olid
ka ta kere liiga teinud ning lihtsam oli ta Audi vastu vahetada, mida ma võrdlemisi hästi juba tunnen kuna tema "õde" mind juba peaaegu 7 aastat
kannatama pidanud .
Nüüd aga autost endast natuke lähemalt. Kuna siiani olen V6si aint omanud , siis mõtlesin, et kasutan juhust ja proovin 1.8T ära.
Värvuselt on ta must ja järjekordsalt sedaan. Käike peab ise vahetama, ning veavad esimesed rattad.
Lisasid ka midagi erilist kaasa poetatud tehasest ei antud nagu mu Audidele juba kombeks saanud. Väike nimekiri sellegi poolest tulemas on.
* Kliima
* 4x el aknad
* Tagaklaasi soojendus
* El peeglid soojendusega ja kokkuklapitavad
* Ukseluku ja klaasipesudüüsi soojendused
.. rohkem vist väga polnudki midagi
Kellegi poolt on veel lisatud varasemalt Recaro sportistmed, ning juhi oma on elekriline soojenduse ja ventilatsiooniga.
Auto on minu käes olnud juba jaanuari algusest saadik, selle aja jooksul on ka juba üht teist tehtud remondi poole pealt. Vahetatud on :
* Küünlad (NGK)
* Pidurisupport
* Lambdaandur (Denso)
To do listi ma ei hakka hetkel tegema, näis mis aeg talle toob, hetkel täidab rohkem tööle-koju liikumisvahendi rolli.
Lõpetuseks siis mõni pilt ka
|
|
|
Quattru
huviline
Registreerunud 26.12.09
Asukoht: Hiiumaa - Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A4 V6
|
postitati 12.07.17 10:50
|
|
|
Mida sisu!
Anneli tusaseks ei muutu et samuse uuemaga ringi sõidad? Mis hõbedasega saanud ja kuidas sama hulga kw arvulise aga vurriga teisiti minek on?
|
|
|
|
RTamm
huviline
Registreerunud 25.10.10
Asukoht: Jõgeva
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A8 (D3) 3.0TDI Quattro, Audi A4 (B5) 2.8 30v V6; Mercedes Benz 220D W123
|
postitati 12.07.17 11:06
|
|
|
Vin'i järgi on must vanem . Mineku poolest on 1.8T ikkagi väledam,
hõbedane on aga hetkel südame opil, eks sellest räägib hiljem kui elu märke andma hakkab jälle, seda siis hõbedase teemas.
|
|
|
EnricoN
huviline
Registreerunud 19.02.14
Asukoht: Pilves selginemistega
Kasutaja on eemal
Auto: Coupe Quattro 2.2T | MB 190e
|
postitati 12.07.17 11:29
|
|
|
Nonii, lõpuks ka siin see teema
Saaks nüüd need turbotihendid ka vahetatud ja oleks veel püssim.
|
|
|
RTamm
huviline
Registreerunud 25.10.10
Asukoht: Jõgeva
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A8 (D3) 3.0TDI Quattro, Audi A4 (B5) 2.8 30v V6; Mercedes Benz 220D W123
|
postitati 21.09.17 21:11
|
|
|
Tervist!
Aega on omajagu mööda läinud viimasest jutustamisest ning vahepeal ka omajagu toimunud, seda nii väimuse poole tealt kui ka veits tehnikaga tegeletud.
Alustame siis kõige tähtsamast, südamest. Pikalt vaevas autot jõuetus, gaasi vajutades hakkas auto paukuma, plärtsuma, vibrama ja 110 muud asja veel
tegema. Kohapeal turtsus ja kõigutas pöördeid koguaeg. Mõtlesin et küünaldes asi olla ei saa, alles said ju vahetatud. Kütuse kättesaamisega ei tohiks
ka probleeme olla, kuna siis peaks koguaeg olema see häda. Profülaktika mõttes sai oandud V6 pump, mis juhtus käepärast olema, ning sai terasema
pilguga hakatud üle vaatama süütepoole ja voilaa -
Kuna piibus praod ja piibu seintel põlemis jäljed siis kahtlustasingi, et sinna see koer maetud ongi. Ajutiselt tõmbasin piibu isoleeriga üle ja auto
hakkaski ilusti käima, jõu kadu oli haruharv nähtus ja saigi ostetud uus süütepool ja oligi mure murtud.
Järgmisena jõudis minuni üks kast ...
Selle kasti saabudes oli selge, et nüüd on hoolduse aeg. Sai siis hakatud vaikselt asju vahetama. Kõigepealt mootoriõli ja filter, siis õhufilter ja
viimasena kütusefilter ja see mis sealt filtrist pärast pudelisse voolas ei olnud algselt küll kütuse moodi pigem võis segamini ajada Coca-Colaga
mille pudelisse see vedelik vulises. Kuna väljalaskes tundus ka kerge leke olema turbo juures, siis sai ette võetud ja turbo ja leegitoru vahelise
tihendi vahetus. kui panna kõrvuti uus vs vana, siis tundus vahetus end igati õigustatud olevad.
Kuna tehnilise poolepealt tundub nüüd kõik jonksus olevat. Auto liigub ilusti, vahest suudab isegi igeme paljaks kiskuda, siis tuli aeg hakata
väljanägemisega tegelema.
Kui hakata pihta kronoloogilise järjestusega, siis sain sõbralt roostes Kamei võre millel õnneks rõngad olid küljes sai see puhtaks tehtud, üle
värvitud ning külge poogitud. Järgmisena leidsin tööjuurest laua sahtlist mustad tiiva suunad ja hõbedasest B5st üle jäänud S-line embleemi, ka neid
sai külge proovitud, viimane algul tundus veidike ebard selle auto küljes, kuid kui Si juures olev romb sai punaseks tehtud, siis asi enam nii imelik
ei tundunudki ja külge ta jäigi.
Kuna endisest omanikust oli nina raadakas nagu pulmast tulnud vanaema kass, ja see häiris mind, sai hakatud mõtlema, mis sellega peale hakata. Juhtus
asi nii et sai EnricoN-ga väike diil tehtud ja minuni jõudis üks FL stange, mis natuke küll tööd ja vaeva tahtis näha, kuid pärast külge panekut
paistis asi väga hea, järgmisena kohe läksid vahetusse ka esimesed suunatuled ja lähituledesse LED pirnid. Kui auto valmis sai tundus nagu polekski
enam tegemist minu autoga . Vahetusse läksid ka peegli klaasid kuna
viimased olid juba pruuniks ja koledaks minema. Pikk jutt s*** jutt, lõpetuseks ka väike fotoüllitis pärast esiosa reparirungit.
Eks toimetamist on veel ja juppe juba varutud, nii et stay tuned ...
|
|
|
EnricoN
huviline
Registreerunud 19.02.14
Asukoht: Pilves selginemistega
Kasutaja on eemal
Auto: Coupe Quattro 2.2T | MB 190e
|
postitati 22.09.17 05:18
|
|
|
Tasa ja targu areneb
..kui nüüd neid pilte vaadata siis need suunatuled päris kriiskavad seal tumedas esiosas. Võibolla kilega üle või natuke toonlakki näidata?
EDIT: Ah varsti loodetavasti uuetüübi tuled.
|
|
|
mkangur
huviline
Registreerunud 15.07.12
Kasutaja on eemal
|
postitati 22.09.17 06:31
|
|
|
Hea näha, et "ajutise roimaga" otsustasid siiski tegelema hakata, märgin teema ära, edu, igav ei hakka .
"At the end of the day, there are basically two types of drivers: those that want/have avants, and virgins. It's just science. Get one and
you won't regret it."
|
|
|
|
RTamm
huviline
Registreerunud 25.10.10
Asukoht: Jõgeva
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A8 (D3) 3.0TDI Quattro, Audi A4 (B5) 2.8 30v V6; Mercedes Benz 220D W123
|
postitati 18.07.18 17:38
|
|
|
Võib endiste alla ära liigutada, sest auto sai ära müüdud.
|
|
|
|