nightflame
huviline
Registreerunud 12.09.10
Kasutaja on eemal
|
postitati 04.07.17 22:50
|
|
|
S4 AAN kepsu saalte küsimus
Selline asi ,et kepsu saaled käisid ringi ja tõin teise vända omale teise mootori seest mis pidi ja tundub sama olevat.
Aga kui kepsud kinni keeran ei saa vänta enam ringi keerata.
Kas need uued kepsu saaled mis saadeti võivad valed olla? Karbil on kood 87 200 600.
Kuskil leidsin tabeli mis nagu ei näita 2.2t mootorit ega seda teist 2.3 mootorit mille vända panin.
Kontrolli mõttes küsiks üle kas viga saaltes või saab midagi muud olla?
Kepsud muidu natuke lahti keerata siis käib ringi nii ,et ilmselt ei saa midagi muud olla?
|
|
|
twistY
huviline
Registreerunud 06.05.09
Kasutaja on eemal
|
postitati 05.07.17 05:34
|
|
|
Kui see ringikäinud saalega keps jäi vana, siis ilmselgelt see ellipsis. Või siis mõni kepsupakk valepidi või omavahel vahetuses.
|
|
|
|
andrec
huviline
Registreerunud 07.10.06
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A4 B6 R30 VR6 turbo
|
postitati 05.07.17 06:00
|
|
|
Kui kepsusaale(d) juba ringi käis(id), siis tuleb keps(ud) ka välja vahetada.
|
|
|
|
kaido.
huviline
Registreerunud 21.02.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: S4 2.2 avant
|
postitati 05.07.17 07:34
|
|
|
Alusta pigem sellest et mõõdad väntvõlli ära, mis mõõdus see on ja seejärel kui see on õige siis mõõda ära kepsud, ja kõik kepsud kuna keegi võib olla
eelnevalt midagi nahka teinud.Kui need klapivad siis telli õiged saaled.
Õige kood kui minna autoeksperti on KS-77244-600 see on kood standard mõõdus väntvõllile. Kui soovid Racing saalesi mis peaksid jääma samasse hinda
siis küsi Sleepers garaasist, Kontakt on 53963713.
Naine ütles kord:kas sul ple üldse mingeid traditsioone peale AC dragi ma mõtlen.
|
|
|
|
nightflame
huviline
Registreerunud 12.09.10
Kasutaja on eemal
|
postitati 05.07.17 11:09
|
|
|
Sinna on muidu mingid tuuning kepsud pandud need h profiili omad...rohkem ei tea küll ühtegi kirja neil peal pole
|
|
|
kaido.
huviline
Registreerunud 21.02.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: S4 2.2 avant
|
postitati 05.07.17 11:30
|
|
|
Tavalisel hiina kepsul ei olegi kirjasi peal, kõige lihtsam on alustuseks väntvõll ja kepsu silm ära mõõta ja siis on asi selge mis on valesti, kuigi
sinu antud laagrisaale kood on juba midagi vale.
Naine ütles kord:kas sul ple üldse mingeid traditsioone peale AC dragi ma mõtlen.
|
|
|
|
nightflame
huviline
Registreerunud 12.09.10
Kasutaja on eemal
|
postitati 05.07.17 11:48
|
|
|
See tundus mulle ka vale saale. Mul on need vanad ka mis olid selles mootoris kust Vändra võtsin ja uued tunduvad teised olevat. Ja kõik 5 poovad
vända kinni ringi käia aint 4. Silinder
|
|
|
andrec
huviline
Registreerunud 07.10.06
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A4 B6 R30 VR6 turbo
|
postitati 05.07.17 18:50
|
|
|
2.0 saaled koodi järgi
|
|
|
|
nightflame
huviline
Registreerunud 12.09.10
Kasutaja on eemal
|
postitati 08.09.17 20:59
|
|
|
Kus sellele mootorile üldse remont mõõdus saalesid saab? Kui vänta lihvida igal pool paistavad ainult standard mõõdus olevat.
|
|
|
paranormaalne
klubiliige
Registreerunud 23.08.04
Asukoht: EU
Kasutaja on eemal
Auto: AAN+3B+AEL+AAN+AAN+AAN+AAN+ABY
|
postitati 09.09.17 07:54
|
|
|
Standardmõõt - 77 244 600
0.25 remontmõõt - 77 244 610
0.50 remontmõõt - 77 244 620
|
|
|
stihl
huviline
Registreerunud 14.09.09
Asukoht: tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi Coupe B3, Jaguar XJ6 Series II
|
postitati 09.09.17 08:03
|
|
|
Olen minagi elu jooksul ikka mitmed kepsusaalega kokkulastud mootored remontinud (ka turbokaid) ja ellipsis kepsuava on ikka ette tulnud küll.
(silmaga muidugi seda ei näe)
Korra ka lausa tükkideks kepsu alumist kaant, siis tuli vänt juba II remonti lihvida, esimesest oli ka üle kraapinud.
Aga neid kepsuauke saab mõõta ja saab ka sirgu tagasi ajada, aga mitte sina ja ise ja kodus joonlauaga, vaid viid kellegi kätte, kes varem on ka
asjaga kokku puutunud ja maksad talle raha.
(Kui just kasutatud ja korralikku kepsu võtta kuskilt pole.)
Aga sissejuhatuseks vii end üldse kurssi, mis mõõdus on see vänt, mida kavatsed kasutada.
Selleks kasutatakse mikromeetrit. Kui seda pole, jällegi jooksuga vändalihvija juurde.
Siis saad teada, kas kasutada originaalsaalet või lasta vänt peenemaks lihvida.
0,25 remontsaalet AAN-ile saab kasvõi esimesest ettejuhtuvast netikaubamajast, mille lahti lööd, pole see mingi defka asi.
(mingil arusaamatul põhjusel näitavad kataloogid, et ntx Glyco seesama turboka saale koodiga 71-3694 (sama mis Kolbenschmidt`i 77244610) sobib ka
tavalisele kahesele ABK-le, mille saale võiks teoorias ju odavam olla...
Ühesõnaga, peab pisut süvenema enne tellimist, et kas nad panid turbokale tavaliselt vabalthingavalt pärit saale (ja see ei kestagi) või said ka kõik
vabalthingavad endale turbokate saaled...)
.
|
|
|
nightflame
huviline
Registreerunud 12.09.10
Kasutaja on eemal
|
postitati 13.09.17 16:08
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: stihl
Olen minagi elu jooksul ikka mitmed kepsusaalega kokkulastud mootored remontinud (ka turbokaid) ja ellipsis kepsuava on ikka ette tulnud küll.
(silmaga muidugi seda ei näe)
Korra ka lausa tükkideks kepsu alumist kaant, siis tuli vänt juba II remonti lihvida, esimesest oli ka üle kraapinud.
Aga neid kepsuauke saab mõõta ja saab ka sirgu tagasi ajada, aga mitte sina ja ise ja kodus joonlauaga, vaid viid kellegi kätte, kes varem on ka
asjaga kokku puutunud ja maksad talle raha.
(Kui just kasutatud ja korralikku kepsu võtta kuskilt pole.)
Aga sissejuhatuseks vii end üldse kurssi, mis mõõdus on see vänt, mida kavatsed kasutada.
Selleks kasutatakse mikromeetrit. Kui seda pole, jällegi jooksuga vändalihvija juurde.
Siis saad teada, kas kasutada originaalsaalet või lasta vänt peenemaks lihvida.
0,25 remontsaalet AAN-ile saab kasvõi esimesest ettejuhtuvast netikaubamajast, mille lahti lööd, pole see mingi defka asi.
(mingil arusaamatul põhjusel näitavad kataloogid, et ntx Glyco seesama turboka saale koodiga 71-3694 (sama mis Kolbenschmidt`i 77244610) sobib ka
tavalisele kahesele ABK-le, mille saale võiks teoorias ju odavam olla...
Ühesõnaga, peab pisut süvenema enne tellimist, et kas nad panid turbokale tavaliselt vabalthingavalt pärit saale (ja see ei kestagi) või said ka kõik
vabalthingavad endale turbokate saaled...)
. |
Standard mõõdus on see vänt seda ma tean juba.
Lihvida tuleks niikuinii sellepärast küsisingi remont saalte kohta.
Remont mõõdus eriti palju valikuid siis ei ole jah? Standard mõõdus on ju tugevamaid saalesid ka olemas . Kas remont mõõdule ka kuskilt tugevamaid
saalesid võta on? Mainiti siin teemas racing saalesid need on ainult standard mõõdus?
või on need kolbenschmidt omad ka head või on paremaid valikuid saada?
|
|
|
stihl
huviline
Registreerunud 14.09.09
Asukoht: tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi Coupe B3, Jaguar XJ6 Series II
|
postitati 13.09.17 16:18
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: nightflame
Standard mõõdus on ju tugevamaid saalesid ka olemas . |
Sinu jaoks pole vahet.
Glyco sõidab oma saaledega F1-s ja Kolbenschmidt on neid teinud rohkem, kui kogu maailma eestlastel lusikas suus käinud on.
Aga üldiselt oleks sul mõistlik oma mootor kuhugi tegemisse viia. Kes ka varem on asjaga kokku puutunud, muidu sellest mingit head nahka ei saa.
.
|
|
|
nightflame
huviline
Registreerunud 12.09.10
Kasutaja on eemal
|
postitati 13.09.17 20:03
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: stihl
Tsitaat: | Algselt postitas: nightflame
Standard mõõdus on ju tugevamaid saalesid ka olemas . |
Sinu jaoks pole vahet.
Glyco sõidab oma saaledega F1-s ja Kolbenschmidt on neid teinud rohkem, kui kogu maailma eestlastel lusikas suus käinud on.
Aga üldiselt oleks sul mõistlik oma mootor kuhugi tegemisse viia. Kes ka varem on asjaga kokku puutunud, muidu sellest mingit head nahka ei saa.
. |
No ilmselgelt ma ise vänta lihvima ei hakka.
ja niikuinii saab mul on selline mootor juba pulkadeks ja kokku käinud mul on neid 2 tükki.
Üks sõidab miks ei peaks teisest saama asja? Ma lihtsalt küsin saalte saamise kohta ei tasu oletusi teha ju?
|
|
|
stihl
huviline
Registreerunud 14.09.09
Asukoht: tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi Coupe B3, Jaguar XJ6 Series II
|
postitati 14.09.17 10:52
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: nightflame
ja niikuinii saab mul on selline mootor juba pulkadeks ja kokku käinud mul on neid 2 tükki.
Üks sõidab miks ei peaks teisest saama asja? Ma lihtsalt küsin saalte saamise kohta ei tasu oletusi teha ju? |
Ma ju lambioletusi ei teinudki, pigem sa ise astusid üles (kutselise mootoriremontija jaoks) suht lihtsa probleemitõstatusega...(et poob kinni, kui
kepsud kinni keerata)
Seal ju palju variante pole, lihtne mehhaanika vaid.
.
|
|
|
nightflame
huviline
Registreerunud 12.09.10
Kasutaja on eemal
|
postitati 14.09.17 13:50
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: stihl
Tsitaat: | Algselt postitas: nightflame
ja niikuinii saab mul on selline mootor juba pulkadeks ja kokku käinud mul on neid 2 tükki.
Üks sõidab miks ei peaks teisest saama asja? Ma lihtsalt küsin saalte saamise kohta ei tasu oletusi teha ju? |
Ma ju lambioletusi ei teinudki, pigem sa ise astusid üles (kutselise mootoriremontija jaoks) suht lihtsa probleemitõstatusega...(et poob kinni, kui
kepsud kinni keerata)
Seal ju palju variante pole, lihtne mehhaanika vaid.
. | no ja selle ma kirjutasin ma ei tea miks...rohkem tegin teema saale koodi pärast. Ühest poest mulle öeldi et pole neid saada
teisest poest telliti valed. Siis hakkas tunduma et vb on mingi keerukam asi nende saamisega aga koodi järgi leiab netist ilusti nii STD või remont
mõõtu nii et nüüd kui koodi tean pole probleemi enam.
|
|
|