kilovatt
huviline
Registreerunud 30.07.16
Kasutaja on eemal
|
postitati 02.07.17 17:37
|
|
|
Audi 80 b4 piduri pedaal vajub põhja, ideed otsas!
Tere, pöördun siia poole ka siis oma murega, autoks audi 80 b4 2.0 85kw ja ABS on ka.
Sai siis välja vahetatud tagumised supportid koos ketaste, klotside ja kässari trossidega, "uutel" supportitel keerasin kolvid sisse enne külge
panekut. Külgepanek nägi välja selline, et vana alt ja uus kohe külge, õli kadu oli minimaalne.
Kogu süsteem sai kokku lapatud, piduriõli potska oli koguaeg täis. Õhutama hakkasin tagant parem, vasak ja eest parem, vasak. Esimesed 2-3 pumpa läheb
pedaal täiesti põhja, 3-4 pump läheb kolmveerand pedaali põhja ja kõik ülejäänud pumbad vajub pedaal poolepeale, kui pumpamine katki jätta, siis saab
pedaali hetke pärast uuesti põhja vajutada.
Enne võisid 90 pealt piduri põhja vajutada ja jäid hetkega seisma, praegu sõita ilma käsi kässaril ei saa, sest pedaal vajub põhja ja siis midagi
natukest aega pidurdab, sai foorumis igast eemasid läbi kammitud jne, kuskil soovitati, et keera kõik nipplid lahti ja vala vedeliku peale koguaeg,
nii saigi tehtud ja oma 15min jooksis vedelik, siis hakkasin eestpoolt taha nippleid kinni keerama ja lõpuks sai veel õhutatud, seis täpselt sama.
Sõber arvas, et taga pidurte regulaator paneb näkku ja siis sai see vedru vahelt välja võetud ja see asjandus nipukatega üles kinni tõmmatud, peale
seda läks pidurdamine veidi etemaks, aga pedaal vajub ikkagi põhja.
Sõber, kes esinduses töötab soovitas süüde sees või käiva mootoriga õhutada ja nina üles tõsta, sai ka nii tehtud, aga jälle kasu mitte midagi.
Kõik piduri torud-voolikud on kuivad, niplitest midagi ei leki jne. Pedaal põhja vajutada, siis hakkab abs krõbistama ja auto ujuma, ainult esimesed
pidurid nagu rakenduvad, kui pedaal põhja ja kässarit tõmmata saab seisma jääda veidikenegi normaalsemalt. Õhutada sai nii, et siin oma 4-6 korda
pedaali pumbatud, siis survet hoitud kuni sõber nipplit keeras ja alles peale nippli sulgemist sai pedaal lahti lastud.
Kõik ideed jne on teretulnud, sest iga päev 30km tööle vaja sõita.
Rahad praegu otsakorral, töökotta ei soovi ka minna, kui keegi soovib ise korda teha, siis saatke PM oma hinnaga.
|
|
|
teet82
huviline
Registreerunud 17.11.13
Asukoht: Võrumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C5 2.5TDI Quattro, A4 B6 1.9TDI Quattro
|
postitati 02.07.17 17:51
|
|
|
Arvatavasti on õhk sees ikka kuskil.
Igasugust jama on nähtud, kunagi oli ka sarnane probleem ühe autoga, lõpuks taipasime, et vale poole support on külge pandud ja õhutusnippel on all
pool kui voolik. Mõnel supportil on vist võimalik ka nippli ja vooliku augud sassi ajada, mõõdud on samad.
Aga kas ABS-iga autol peab see regulaator üldse olema enam?
|
|
|
kilovatt
huviline
Registreerunud 30.07.16
Kasutaja on eemal
|
postitati 02.07.17 18:01
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: teet82
Arvatavasti on õhk sees ikka kuskil.
Igasugust jama on nähtud, kunagi oli ka sarnane probleem ühe autoga, lõpuks taipasime, et vale poole support on külge pandud ja õhutusnippel on all
pool kui voolik. Mõnel supportil on vist võimalik ka nippli ja vooliku augud sassi ajada, mõõdud on samad.
Aga kas ABS-iga autol peab see regulaator üldse olema enam? |
Teeninduse sõber ütles ka, et ei saa või ei pea olema, aga ikka on küljes (nüüd nagu väga ei ole enam..)
Supportitega see teema, et nippel mõlemal poolel sama kohapeal.
|
|
|
100
Aeg maha
Registreerunud 12.04.10
Asukoht: Litsmetsa
Kasutaja on eemal
Auto: 100
|
|
ertu
huviline
Registreerunud 16.04.06
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: b5 1.8tq
|
postitati 02.07.17 19:49
|
|
|
Nii vanal autol pakuks, et peasilindri vahetus annab kõvasti juurde, suure tõenäosusega likvideerib probleemi üldse.
|
|
|
kilovatt
huviline
Registreerunud 30.07.16
Kasutaja on eemal
|
postitati 02.07.17 21:05
|
|
|
Nii hull mure aga lahendus lihtne. Enda viga 100% ja kell 3 ööpimedas panin supportid valele poole et nippel jäi alla................ pidurid korras
nüüd...
|
|
|
kps
moderaator
Registreerunud 27.05.03
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: 5x4x4
|
postitati 03.07.17 04:16
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: kilovatt
Nii hull mure aga lahendus lihtne. Enda viga 100% ja kell 3 ööpimedas panin supportid valele poole et nippel jäi alla................ pidurid korras
nüüd... |
Müts maha nende ees, kes oma lihtsa eksimuse sellistesse teemadesse ka kirja panevad
On ka endal öötundidel apsakaid sisse visanud asju komplekteerides, nii et hommikul tuleb uuesti lahti võtta ja mõni vidin kuhugi "vahele" lisada
.
|
|
|
230Ott
huviline
Registreerunud 14.07.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Espace 4; Scenic II
|
postitati 04.07.17 17:40
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: kilovatt
Tsitaat: | Algselt postitas: teet82
Arvatavasti on õhk sees ikka kuskil.
Igasugust jama on nähtud, kunagi oli ka sarnane probleem ühe autoga, lõpuks taipasime, et vale poole support on külge pandud ja õhutusnippel on all
pool kui voolik. Mõnel supportil on vist võimalik ka nippli ja vooliku augud sassi ajada, mõõdud on samad.
Aga kas ABS-iga autol peab see regulaator üldse olema enam? |
Teeninduse sõber ütles ka, et ei saa või ei pea olema, aga ikka on küljes (nüüd nagu väga ei ole enam..)
Supportitega see teema, et nippel mõlemal poolel sama kohapeal. |
Mingil põhjusel pandi neid rõhuregulaatoreid ka ABS-ga autodele külge. Ma ei uskunud oma silmi kui esimest korda seda ABS-ga auto all nägin. Ehitatud
oli see 1994 aastal.
|
|
|
100
Aeg maha
Registreerunud 12.04.10
Asukoht: Litsmetsa
Kasutaja on eemal
Auto: 100
|
postitati 04.07.17 17:58
|
|
|
Eks ABS on ju pandud blokeerumise takistamiseks, mitte pidurdusjõu sildade vahel jagamise eesmärgil.
|
|
|
Tegelane5
huviline
Registreerunud 26.09.05
Asukoht: Harju Maakond
Kasutaja on eemal
|
postitati 05.07.17 13:39
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: 230Ott
Tsitaat: | Algselt postitas: kilovatt
Tsitaat: | Algselt postitas: teet82
Arvatavasti on õhk sees ikka kuskil.
Igasugust jama on nähtud, kunagi oli ka sarnane probleem ühe autoga, lõpuks taipasime, et vale poole support on külge pandud ja õhutusnippel on all
pool kui voolik. Mõnel supportil on vist võimalik ka nippli ja vooliku augud sassi ajada, mõõdud on samad.
Aga kas ABS-iga autol peab see regulaator üldse olema enam? |
Teeninduse sõber ütles ka, et ei saa või ei pea olema, aga ikka on küljes (nüüd nagu väga ei ole enam..)
Supportitega see teema, et nippel mõlemal poolel sama kohapeal. |
Mingil põhjusel pandi neid rõhuregulaatoreid ka ABS-ga autodele külge. Ma ei uskunud oma silmi kui esimest korda seda ABS-ga auto all nägin. Ehitatud
oli see 1994 aastal. |
Algusaegadel sai ABSi välja ka ju lülitada, lumise tee vmt jaoks.
|
|
|
|
kilovatt
huviline
Registreerunud 30.07.16
Kasutaja on eemal
|
postitati 05.07.17 21:36
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Tegelane5
Tsitaat: | Algselt postitas: 230Ott
Tsitaat: | Algselt postitas: kilovatt
Tsitaat: | Algselt postitas: teet82
Arvatavasti on õhk sees ikka kuskil.
Igasugust jama on nähtud, kunagi oli ka sarnane probleem ühe autoga, lõpuks taipasime, et vale poole support on külge pandud ja õhutusnippel on all
pool kui voolik. Mõnel supportil on vist võimalik ka nippli ja vooliku augud sassi ajada, mõõdud on samad.
Aga kas ABS-iga autol peab see regulaator üldse olema enam? |
Teeninduse sõber ütles ka, et ei saa või ei pea olema, aga ikka on küljes (nüüd nagu väga ei ole enam..)
Supportitega see teema, et nippel mõlemal poolel sama kohapeal. |
Mingil põhjusel pandi neid rõhuregulaatoreid ka ABS-ga autodele külge. Ma ei uskunud oma silmi kui esimest korda seda ABS-ga auto all nägin. Ehitatud
oli see 1994 aastal. |
Algusaegadel sai ABSi välja ka ju lülitada, lumise tee vmt jaoks. |
Sõbral oli selline nali, et vihmase ilmaga (jäärajal) sõitsid lülitas absi välja (tuli hakkas põlema) ja kuiva ilmaga lükkas tagasi sisse
|
|
|
|