Soppe
huviline
Registreerunud 12.04.16
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 01.07.17 08:13
|
|
|
Probleem Audi A4 B6 2001 aasta rooliga
Tere,
Selline huvitav probleem on rooliga, keerates hakkab kõvasti "undama". Eriti just kohapeal seistes või väiksel kiirusel sõites ja rooli keerates.
Video ütleb rohkem kui tuhat sõna.
Ehk oskab keegi öelda, milles võib probleem olla?
https://vimeo.com/223872942
|
|
|
Rix
klubiliige
Registreerunud 06.03.11
Asukoht: Tabasalu
Kasutaja on eemal
Auto: B6 Quattro
|
postitati 01.07.17 08:20
|
|
|
Alustuseks vaata üle roolivõimendi õli tase. Kui puudu, lisa kiiremas korras ÕIGET ÕLI juurde. Kui normis, siis tasuks
kontrollida, kas õige asi sees, kuid kindlam oleks sellegi poolest ära vahetada, et saaks kindlasti õige ja värske õli sisse. Kui ei aita, siis poodi
uue roolivõimu pumba järgi.
|
|
|
|
Soppe
huviline
Registreerunud 12.04.16
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 01.07.17 08:29
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: R-I-X
Alustuseks vaata üle roolivõimendi õli tase. Kui puudu, lisa kiiremas korras ÕIGET ÕLI juurde. Kui normis, siis tasuks
kontrollida, kas õige asi sees, kuid kindlam oleks sellegi poolest ära vahetada, et saaks kindlasti õige ja värske õli sisse. Kui ei aita, siis poodi
uue roolivõimu pumba järgi. |
Aitäh vastamast.
Õlitase on täitsa normi piires ning sees peaks olema õige õli. (kontrollin igaksjuhuks veel mitmendat korda üle)
Ise arvasin ka, et kaks varianti, et kas õliga jama või hoopis pump läbi.
Täna igatahes plaanis õli vahetus ära teha, kui ei aita, siis kindlasti vaatab pumba ka üle.
|
|
|
stihl
huviline
Registreerunud 14.09.09
Asukoht: tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi Coupe B3, Jaguar XJ6 Series II
|
postitati 01.07.17 11:48
|
|
|
Kas ta hakkas sinu käes undama või said ta juba sellisena....?
Kui ise lampi hakkas järsku undama, siis on pump kulunud. Kui auto juba sinu kätte sellisena jõudis, siis on variant 2 veel kõrgsurvevoolik, kas
kuskilt kortsus või kuidagi valesti paigaldatud vms jama.
Seega vaata see voolik ka üle, kui tundub tehasepaigaldus, kas kinnitused asjad olemas ja kõik korras.
Vähmalt vanematel on olnud juhtumeid, kus vooliku pärast undab.
Mul näiteks. (oli puruks läinud ja keegi loll oli ta kokku tagasi keevitanud. Vale nurga alla muidugi)
.
|
|
|
Soppe
huviline
Registreerunud 12.04.16
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 01.07.17 16:04
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: stihl
Kas ta hakkas sinu käes undama või said ta juba sellisena....?
Kui ise lampi hakkas järsku undama, siis on pump kulunud. Kui auto juba sinu kätte sellisena jõudis, siis on variant 2 veel kõrgsurvevoolik, kas
kuskilt kortsus või kuidagi valesti paigaldatud vms jama.
Seega vaata see voolik ka üle, kui tundub tehasepaigaldus, kas kinnitused asjad olemas ja kõik korras.
Vähmalt vanematel on olnud juhtumeid, kus vooliku pärast undab.
Mul näiteks. (oli puruks läinud ja keegi loll oli ta kokku tagasi keevitanud. Vale nurga alla muidugi)
. |
Õnneks alles paar päeva tagasi hakkas kõvemini undama.
Käisin kohalikust apteegist läbi, ostsin suuremat sorti süstla ja kummivooliku. Naljakas oli see, et apteeker teadis täpselt mida mul vaja.
Tuli välja, et väga paljud käivad apteekides sellist tavaari ostmas ja too "komplekt" sobib ideaalselt igasuguste vedelike välja imemiseks, eriti
just autovedelike, näiteks rooliõli.
Tegin 1 liitrise "power steering" õliga õlivahetuse ära.
Vana välja, uus sisse ja lasin autol tühjalt 5-10 minutit tühjalt käia. Samal ajal keerasin ka paar korda rooli ühest otsast teise. Ja nii kokku 3
korda.
Kui alguses oli õli värv tumepruune, siis pärast oli juba enam vähem õige õli värvi ehk roheline.
Kui järgmine nädal kohalik autopood lahti tehakse, siis lähen ostan 1-2 liitrit juurde ning teen veel paar korda seda protseduuri, et saaks ikka asja
täitsa korda.
Kohalikust autopoest ostetud "Power steering" õli, mis sisse läks:
|
|
|
Rix
klubiliige
Registreerunud 06.03.11
Asukoht: Tabasalu
Kasutaja on eemal
Auto: B6 Quattro
|
postitati 01.07.17 16:18
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Soppe
Kohalikust autopoest ostetud "Power steering" õli, mis sisse läks:
|
Hakkab pihta...
Kas see FEBI 06161 mitte sünteetiline ei ole? Minu teada peaks õige olema FEBI 06162, mis on mineraal. Vähemalt minu B6-le kallati sisse see viimane
ja korgi/paagi peal on ka kirjas ju "Mineral only".
|
|
|
|
raizxc
huviline
Registreerunud 09.11.05
Kasutaja on eemal
|
postitati 01.07.17 17:16
|
|
|
Kontrolli kas sul roolivõimendi õli paagis olev filter/sõel on korralikult paigas. Kui see on lahti, siis hakkab ka undama.
|
|
|
Soppe
huviline
Registreerunud 12.04.16
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 01.07.17 21:07
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: R-I-X
Tsitaat: | Algselt postitas: Soppe
Kohalikust autopoest ostetud "Power steering" õli, mis sisse läks:
|
Hakkab pihta...
Kas see FEBI 06161 mitte sünteetiline ei ole? Minu teada peaks õige olema FEBI 06162, mis on mineraal. Vähemalt minu B6-le kallati sisse see viimane
ja korgi/paagi peal on ka kirjas ju "Mineral only".
|
Kontrollin üle!
Ma käisin kohalikus autopoes ning sealt küsides anti see FEBI 06161 õli . Ei osanud kaheldagi, et võib vale kraam olla.
Tsitaat: | Algselt postitas: raizxc
Kontrolli kas sul roolivõimendi õli paagis olev filter/sõel on korralikult paigas. Kui see on lahti, siis hakkab ka undama. |
Toksisin ja proovisin neid sees olevaid filtreid/sõelu liigutada, aga tundusid küll väga soliidselt kohapeal seisvat.
|
|
|
equilibrium
huviline
Registreerunud 10.04.06
Kasutaja on eemal
|
|
Amadeus
klubiliige
Registreerunud 08.10.02
Asukoht: Tartumaa
Kasutaja on eemal
Auto: C7q
|
postitati 02.07.17 06:49
|
|
|
Soovitaks läbi lugeda ühe vanema teema: http://foorum.audiclub.ee/viewthread.php?tid=64119
Mul oli B7-ga samuti segadus õlivahetuse osas. Arvan, et ka B6-te käib sisse G002000 või G004000 tehasespetsifikatsiooniga õli.
Nagu eespool öeldi, siis õlipaagi filter ka vajalik üle kontrollida.
Roolivõimu õli on mõistlik vahetada nii: Õlipaagi tagasivool ühendatakse lahti ja suunatakse mõnda suuremasse plänni. Üks seltsimees on õlipoti juures
ja tegeleb kogu aeg pealevalamisega. Teine on autos, mootor natukeseks käima + rataste keeramine paremale-vasakule paar korda ja ongi korras.
Tagasivool tagasi ühendada, õlitase üle kontrollida. Õli kulub küll tilk rohkem, aga saab vähemalt vahetatud.
Wer im sommer schon am winter denkt, der sicherlich ein quattro lenkt!
|
|
|
|
inksuuuu
huviline
Registreerunud 18.07.14
Asukoht: L-Virumaa, Kadrina
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 80 B4 2.0 abk. Audi 80 b4 competition 2.0 ace, A4 b7 2.0d cvt
|
postitati 02.02.19 03:56
|
|
|
Terv.
Ei hakka uut teemat tegema, aga ka endal on mure roolivõimuga.
Autoks B7 2005 2.0tdi, auto ostes mõniaeg toimis ilusti, siis hakkas rihm vilisema kui tühikäigul rooli keerata. Tühikäigul rooli keerates väriseb ja
üsna raske. Alustasin sellest et vahetasin rihma koos rulliku ja pingutiga, veel lisasin õli normini. Kasu oli võibolla tunniks/paariks. Nüüd on
tühikäigul kuulda sellist korisemist kapotialt. Kui pöördeid lisada siis enam-vähem toimetab normaalselt.
Mõtlesin et uurin teiekäest kas mingit varjanti tasub veel proovida, uue pumba soetamine on mingihetk plaanis ilmselt. Proovida õli vahetada aga ei
kujuta ette kas se muudab midagi, või siiski?
___________________
(_|___ \=OOOO=/___/_)
\__============_/
|
|
|
|
niar
huviline
Registreerunud 19.10.15
Kasutaja on eemal
|
postitati 02.02.19 09:13
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: inksuuuu
Terv.
Ei hakka uut teemat tegema, aga ka endal on mure roolivõimuga.
Autoks B7 2005 2.0tdi, auto ostes mõniaeg toimis ilusti, siis hakkas rihm vilisema kui tühikäigul rooli keerata. Tühikäigul rooli keerates väriseb ja
üsna raske. Alustasin sellest et vahetasin rihma koos rulliku ja pingutiga, veel lisasin õli normini. Kasu oli võibolla tunniks/paariks. Nüüd on
tühikäigul kuulda sellist korisemist kapotialt. Kui pöördeid lisada siis enam-vähem toimetab normaalselt.
Mõtlesin et uurin teiekäest kas mingit varjanti tasub veel proovida, uue pumba soetamine on mingihetk plaanis ilmselt. Proovida õli vahetada aga ei
kujuta ette kas se muudab midagi, või siiski? |
Palju sul neid variante siis veel jäänud on? Roolisüsteem koosneb niigi nii vähestest osadest. Need on tüüpilised vigase RV pumba sümptomid.
|
|
|
inksuuuu
huviline
Registreerunud 18.07.14
Asukoht: L-Virumaa, Kadrina
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 80 B4 2.0 abk. Audi 80 b4 competition 2.0 ace, A4 b7 2.0d cvt
|
postitati 02.02.19 20:40
|
|
|
Mõtlesin varjandina proovida õlivahetust, aga kui ütled et levinud tüüpviga siis okei
___________________
(_|___ \=OOOO=/___/_)
\__============_/
|
|
|
|