Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
Autor:
Pealkiri: Audi A6 C5 2.5TDI 132kW quattro mootori probleem (Vastuseid: 4 | Vaatamisi: 1594)
Kristjankae
huviline



Registreerunud 21.06.17
Kasutaja on eemal


postitati 21.06.17 15:44 Tsiteeri
Audi A6 C5 2.5TDI 132kW quattro mootori probleem



Tervist!
Pöördun teie poole murega. Nimelt auto mootoril kadus jõud ning tuli jube vibra mootorisse (1 silinder ei tööta?). Netist lugesin, et nendel mootoritel pidi olema tüüpviga nukkvõllid. Kas see võib tuleneda sellest? Tuttav ütles, et remont võib minna maksma 1000-2000€ ringis. On seda autot mõtet remontida või kui palju võiks sellise veaga auto väärt olla (kütusepaak ka tilgub)?
Ette tänades!


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
teet82
huviline

Avatar


Registreerunud 17.11.13
Asukoht: Võrumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C5 2.5TDI Quattro, A4 B6 1.9TDI Quattro

postitati 21.06.17 16:18 Tsiteeri


Nii vana autot pole mõtet uute varuosadega remontida ja nii suureks need summad kindlasti ei kasva sellisel juhul, kasutatud mootor maksab vast 300-400EUR. Probleeme võib seal erinevaid olla, autot nägemata ei ole võimalik viga määrata. Auto väärtus sõltub üldisest seisukorrast. Roostetava kerega ja vigase mootoriga auto on väärt vast 500-600EUR.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Kristjankae
huviline



Registreerunud 21.06.17
Kasutaja on eemal


postitati 21.06.17 16:58 Tsiteeri


Nüüd siis sai veidi ka ise auto juures käidud ja kuulatud ja vaadatud (eelnev jutt oli autoomaniku kirjeldus, kes naisterahvas) Igatahes lõgiseb nagu diislile kohane. Samas kui autoga sõitma minna, siis esimese käiguga astub suht mehiselt, aga teise käiguga juba kaob jõud ära. Kas võib äkki olla, et ei leki mitte paak vaid kütusetoru ning saab lisaõhku või midagi? Või siis filter umbes?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
r384n3
huviline

Avatar


Registreerunud 18.08.13
Asukoht: Taebla
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A4 B5 1.9 81kw TDI, Audi 80 B4 Turbo Quattro

postitati 21.06.17 20:02 Tsiteeri


Või on turbo geomeetria kinni ning lööb avariisse? Leke tuleks igal juhul korda teha :)


Old Audis never die. They just get faster.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
ivorturb12
huviline

Avatar


Registreerunud 21.10.08
Kasutaja on eemal


postitati 21.06.17 20:30 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: teet82
Nii vana autot pole mõtet uute varuosadega remontida ja nii suureks need summad kindlasti ei kasva sellisel juhul, kasutatud mootor maksab vast 300-400EUR. Probleeme võib seal erinevaid olla, autot nägemata ei ole võimalik viga määrata. Auto väärtus sõltub üldisest seisukorrast. Roostetava kerega ja vigase mootoriga auto on väärt vast 500-600EUR.


Kui on plaan veel aastaid sõita selle autoga, siis elu on näidanud, et selle kasutatud mootori ostmine on ka suht mõttetu, kui enne ostu sisse ei näe.
Remont on küll üsna kulukas, aga kui teha nii nagu vaja ja edaspidi hooldada, siis kestab ka väga hästi.

Aga vea leidmiseks ehk alustada korralikust diagnostika tegemisest.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 21]
[PHP: 27.5% - SQL: 72.5%]