RS88
huviline
Registreerunud 13.10.13
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: S8 D3 2006
|
postitati 18.06.17 14:30
|
|
|
Coupe põhjamati eemaldus
Tere,
Eemaldaks põhjamati, aga gaasipedaali all on plastikpaneel kolme kruviga. Pedaali taga on mingi veider polt, ülejåänud ristpead. Kuidas selle imeliku
lahti saaks? Tundub, nagu oleks vaja mingit kaheharulist instrumenti?
Kas keskkonsoolist on vaja matti lõigata, et kätte saaks?
https://www.upload.ee/files/7134836/IMG_20170618_171848.jpg.html
Not miles per gallon. Smiles per gallon. The real deal.
|
|
|
|
lauri86
huviline
Registreerunud 08.05.06
Kasutaja on eemal
|
postitati 18.06.17 15:09
|
|
|
Tundub nagu oleks sinna tüüblisse nael sisse pistetud. See metallist asi välja tõmmata ja tüübel välja.
Vaipa lõigata vaja pole, käigukangi ümbert plastik ära ja saab kätte.
|
|
|
RS88
huviline
Registreerunud 13.10.13
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: S8 D3 2006
|
postitati 18.06.17 15:27
|
|
|
Mulle endale tundub et polt on teiselt poolt sisse keeratud. Ei tule mitte kuidagi see asi kätte ja läbi puurida ei julge.
Not miles per gallon. Smiles per gallon. The real deal.
|
|
|
|
ahtisaar
huviline
Registreerunud 16.10.12
Asukoht: Järvamaa, Türi
Kasutaja on eemal
Auto: Audi q7 4.2tdi, Audi coupe 2.6
|
postitati 18.06.17 16:15
|
|
|
See pedaali all on mutter seal. Ja sinna vaja jh selline kahe haruga võtit. Vaipa otseselt lõikuma ei pea.
|
|
|
RS88
huviline
Registreerunud 13.10.13
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: S8 D3 2006
|
postitati 18.06.17 16:39
|
|
|
Sellist imelist tööriista mul küll võtta pole kuskilt... tundub ulme.
Eesmärk on pigimatt sissep anna ja vana vilt välja, salong on märg. Kogu selle nn ahju eemaldamine on ka hull keberniit.
Not miles per gallon. Smiles per gallon. The real deal.
|
|
|
|
Siim
huviline
Registreerunud 26.04.10
Asukoht: Lääne-Virumaa
Kasutaja on eemal
|
postitati 18.06.17 17:31
|
|
|
Splinditangid äkki?
|
|
|
|
stihl
huviline
Registreerunud 14.09.09
Asukoht: tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi Coupe B3, Jaguar XJ6 Series II
|
postitati 18.06.17 17:44
|
|
|
See ei ole mingi imelik polt ega mutter, selle nimi on slotted nut.
Sihuke näeb välja ja kummaline on see, et mõni suudab selle lahtikeeramise asemel teema teha.
Kui sul isegi spetstange ei ole, pane lapikkruvikas ühte nendest soontest ja keera ta välja.
.
|
|
|
ahtisaar
huviline
Registreerunud 16.10.12
Asukoht: Järvamaa, Türi
Kasutaja on eemal
Auto: Audi q7 4.2tdi, Audi coupe 2.6
|
postitati 18.06.17 18:32
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: RS88
Sellist imelist tööriista mul küll võtta pole kuskilt... tundub ulme.
Eesmärk on pigimatt sissep anna ja vana vilt välja, salong on märg. Kogu selle nn ahju eemaldamine on ka hull keberniit. |
Selle mutri jaoks tee kasvõi ise mõnest tugevamast rauast võti. Ise kasutasin terava ja kõvera otsadega näpitsaid ning hiljem juba lapikut
kruvikeerajat. Muidugi ennem tuli korralikult leotada roostemuunduriga.
Salongi ahju ei pea ära võtma, piisab ainult alumise osa eemaldamisest(see mis siis põhjavaiba vastu toetab).
|
|
|
RS88
huviline
Registreerunud 13.10.13
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: S8 D3 2006
|
postitati 18.06.17 20:07
|
|
|
Stihl - kummaline või mitte, aga selline probleem on. Usu mind, mulle tunduvad ka väga paljud maailma asjad kummalised . Selle poldi nime ma püüdsin tuletada ja googeldada, aga ei miskit. Seega ärge
pange pahaks.
Aga aitäh nõuannete eest. Üritasin igat moodi ka lapiku kruvikaga jebida, aga ei midagi.
Ahju kohta nii palju, et tahaks võimalikult suure osa salongist (sh tulemüüri) katta pigimatiga ja seepärast olekski see vajalik. Homme tegelen asjaga
edasi.
Not miles per gallon. Smiles per gallon. The real deal.
|
|
|
|
ahtisaar
huviline
Registreerunud 16.10.12
Asukoht: Järvamaa, Türi
Kasutaja on eemal
Auto: Audi q7 4.2tdi, Audi coupe 2.6
|
postitati 18.06.17 20:39
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: RS88
Ahju kohta nii palju, et tahaks võimalikult suure osa salongist (sh tulemüüri) katta pigimatiga ja seepärast olekski see vajalik. Homme tegelen asjaga
edasi. |
See mutter on üldjuhul kinni roostetanud.
Ahju eemaldamiseks kõige lihtsam armatuur välja. Ei ole väga keeruline töö, ise seda korduvalt teinud.
|
|
|
sigar101
huviline
Registreerunud 20.08.07
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 100 2.2 quattro 101kw 90a, Audi A6 2,5 TDI quattro 103kw 97a, Audi S6 C4 2,2 20vt quattro 169kw 96a, Seat Leon Top sport
|
postitati 18.06.17 21:10
|
|
|
Äkki b3 ja b4 amordi mutrivõti sobib sinna, neid peaks autopoodides müügil olema.
Ma sain kunagi fixusest, 3tk erinevat oli pakis.
Või uuri kuskilt autoremondist.
Auto hakkab A tähega
|
|
|
|
RS88
huviline
Registreerunud 13.10.13
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: S8 D3 2006
|
postitati 19.06.17 05:23
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: sigar101
Äkki b3 ja b4 amordi mutrivõti sobib sinna, neid peaks autopoodides müügil olema.
Ma sain kunagi fixusest, 3tk erinevat oli pakis.
Või uuri kuskilt autoremondist. |
Armatuur on välja võetud juba. Praegu on küsimus kahes poldis mis on süütepooli juures ning tosoolivoolikutes. Need tuleb vist ka lahti võtta? Aitäh,
uurin võtme asja. Mingit moodi peab saama
Not miles per gallon. Smiles per gallon. The real deal.
|
|
|
|
ahtisaar
huviline
Registreerunud 16.10.12
Asukoht: Järvamaa, Türi
Kasutaja on eemal
Auto: Audi q7 4.2tdi, Audi coupe 2.6
|
postitati 19.06.17 06:22
|
|
|
Torud tuleb jh lahti võtta. Üks polt on seal all pool roolilati amordi juures, teine üleval pool, seal kus pistikud asuvad. Lisaks tuleb salongifiltri
kopsik maha võtta. Need tikkpoldid koiavad ka kinni.
|
|
|