Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
 Lehekülgi:  1  2
Autor:
Pealkiri: Suur probleem: Audi cabrio silla vibreerimine (Vastuseid: 28 | Vaatamisi: 4895)
heavy
huviline



Registreerunud 03.02.05
Kasutaja on eemal


postitati 06.06.17 20:17 Tsiteeri
Suur probleem: Audi cabrio silla vibreerimine



Tere klubilised.

Probleem nimelt selline:

Ostsin audi cabrio 2000.a 1.9tdi

Esisillas on vibreerimine nii, et rool nagu viskaks käes külgedele mitte ei keera vasakule ja paremale nagu oleks ketaste kõverusest vibra.

Linnas sõites nagu pole hullu, kuid kui kiirus kasvab 80 ja peale, läheb vibra suuremaks.
Esisild sai läbi loksutatud ja ühtki puksiviga ei leidnud.
Ostes vahetasin esiamordid, rooliotsa, sest need olid otsas, kuid vibra ei kadunud kuhugi.
Silla reguleerimine on ka peale seda tehtud, uued rattad balanseeritud.
Vanade velgedega oli ka sild imelik, kuid see pigem amordi läbiolekust.
Rattad ka veeresid tõstukil ilusasti, rattalaagrid olid ka loksuta ja ei unda.
Poolteljed ka ei loksunud.

Kerge vibra on ka pidurdades, kuid see võib ka kanduda.

Ei oska enam millegi peale tulla.

Pooltelge kohe vahetama ka ei tahaks lampi hakata, sest cabriol on see veidi teine ja maksab 510 eur/tk :mad:

Pakkuge palun potensiaalseid variante, mida veel kontrollida või kuhu pöörduda?
Peale selle ehk on kellelgi kogemusi pooltelje vahetusega ja kas läheb ka tavalise B4 oma või mis neil vahet on?

ette tänades

;)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
audicabrio
huviline

Avatar


Registreerunud 30.08.07
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal

Auto: C4 2,5TDiQ Avant;C2 2.1;C6;Cabrio;200 2,2TQ, Suzuki Tl1000R,D-max,Renegade800

postitati 06.06.17 20:27 Tsiteeri


Ma ei näe mingit põhjust miks cabrio esisild peaks olema erinev B4 diisli esisillast.
Kas veljed on sirged? Rehvid korras?
kuna vahetan teenusena ka rehve siis ulme kui palju viimasel ajal kliendid kurdavad vibra üle ja selgub siis tasakaalustuspingis et rehvil mingi muna või kõverus sees. Soovitan need asjad kõigepealt välistada. Isegi kui rehv uus on.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
commodore
huviline

Avatar


Registreerunud 26.03.05
Kasutaja on eemal

Auto: Coupe Quattro, C6 quattro, Passat B8 4motion 280hp

postitati 06.06.17 20:57 Tsiteeri


Lihtsalt kontrolli mõttes, kui auto ostsid siis oli ka see vibra olemas?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
heavy
huviline



Registreerunud 03.02.05
Kasutaja on eemal


postitati 06.06.17 20:58 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: audicabrio
Ma ei näe mingit põhjust miks cabrio esisild peaks olema erinev B4 diisli esisillast.
Kas veljed on sirged? Rehvid korras?
kuna vahetan teenusena ka rehve siis ulme kui palju viimasel ajal kliendid kurdavad vibra üle ja selgub siis tasakaalustuspingis et rehvil mingi muna või kõverus sees. Soovitan need asjad kõigepealt välistada. Isegi kui rehv uus on.


Viskasin esimesed veljed tagumistega ümber ja pilt oli sama.
Velgesid keerutades ei visanud ükski silmnähtavalt. Tasakaalustasin kõik veljed üle ka.
Eelmiste velgedega oli ka raputus, kuid mõtlesin, et kuna 1 amort oli õli välja visanud ja rooliots oli ka pekkis, siis ehk on sellest, kuid ei olnud.

Veel pakkumisi paluks :)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
heavy
huviline



Registreerunud 03.02.05
Kasutaja on eemal


postitati 06.06.17 21:01 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: commodore
Lihtsalt kontrolli mõttes, kui auto ostsid siis oli ka see vibra olemas?


Auto otse saksast ja vibra oli sees juba ostes, kuigi teistsugune tänu amordi ja rooliotsa pekkisolekule. Seda, kas see vibra oli enne suure värina all peidus ei oska ütelda, kuid arvatavasti oli.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
SalmA
huviline

Avatar


Registreerunud 23.09.13
Asukoht: Tallinn/Rapla/Lokuta
Kasutaja on eemal

Auto: 100 Sedan 2.5 TDI 90

postitati 07.06.17 04:43 Tsiteeri


Veovõlli sisemised otsad?

SalmA


Some seek forgiveness, others escape...
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
heavy
huviline



Registreerunud 03.02.05
Kasutaja on eemal


postitati 07.06.17 05:06 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: SalmA
Veovõlli sisemised otsad?

SalmA


Käega katsudes ei loksu kumbki ja minu loogika järgi kiirendades peaks hullemaks minema, kuid pigem läheb vähemaks :(


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
SalmA
huviline

Avatar


Registreerunud 23.09.13
Asukoht: Tallinn/Rapla/Lokuta
Kasutaja on eemal

Auto: 100 Sedan 2.5 TDI 90

postitati 07.06.17 05:14 Tsiteeri


Sul lihtsalt ei saa rohem seal midagit olla. Sidur kuidas tundub?




SalmA


Some seek forgiveness, others escape...
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
audicabrio
huviline

Avatar


Registreerunud 30.08.07
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal

Auto: C4 2,5TDiQ Avant;C2 2.1;C6;Cabrio;200 2,2TQ, Suzuki Tl1000R,D-max,Renegade800

postitati 07.06.17 06:33 Tsiteeri


Lihtsalt teadmiseks et kui rehvil väike muna siis tasakaalu saab velje ikka kuid vibra see ei kaota. Enda autol just oli juhus kus tagumised ette pannes jäi ka vibra sisse. Samuti teised veljed alla pannes. Kokkuvõttes oli mõlemad komplektis kõverad veljed ja kaks muna rehvides. Aitas velgede sirgestamine ja uued rehvid.
Ühel kliendil polnud muna rehvis ega miski väliselt nähtavat vigastust kuid kurtis kiirusel 70+ tugevat vibra. Ka lahenes uute rehvide ostuga.
Sul peab olema midagi mis käib ringi seal ning neid asju pole palju.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
kps
moderaator

Avatar


Registreerunud 27.05.03
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: 5x4x4

postitati 07.06.17 07:08 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: heavy
Tsitaat:
Algselt postitas: SalmA
Veovõlli sisemised otsad?
SalmA

Käega katsudes ei loksu kumbki ja minu loogika järgi kiirendades peaks hullemaks minema, kuid pigem läheb vähemaks :(

Ma samasuguse murega kakelnud, aga vea tuvastasin nii, et masin käis kanalile, ise olin kanalis ja loksutasin pooltelge sisemise otsa juurest täie jõuga ning teine vennike lükkas autot vaikselt edasi ja nii mõlemapoolse veovõlli otsaga. Mingist asendist tundsin sisemises otsas lõtku ja nii oligi.
Kusjuures vibra puhul nii ongi, et õigel kiirusel läheb vibra suuremaks ja seda "magusat" resonantspunkti ületades kaob vibra jälle ära või jääb lihtsalt vaevutajutavaks tänu kiiruse tõusule.
Muidugi ~3mm kõverat pooltelge olen kah kohanud, kus maastikul lihtsalt poolteljega ~15cm läbimõõduga kännule kukuti (talv, lumi, esiots libises kännult alla nii et juppe oli rohkem puru kui ainult kõver pooltelg) - aga noh see on juba kardinaalne erand sõiduautole ja pigem juhtub siis kui idiootidest remondimehed ei oska õigetesse kohtadesse raudkange toetada/toestada :P.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
twistY
huviline



Registreerunud 06.05.09
Kasutaja on eemal


postitati 07.06.17 07:36 Tsiteeri


Igaks juhuks võid ka piduriketaste ja rummu vahelised pinnad üle vaadata. Et seal mingeid võõrkehasid pole.
Kui võimalik, siis oleks hea ka mõõta rummu enda viskumist. Et saaks selle välistada.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
heavy
huviline



Registreerunud 03.02.05
Kasutaja on eemal


postitati 07.06.17 09:16 Tsiteeri


Ketaste ja velje kokkupuutepinnad üle vaadatud - kõik korras. Vianoris lasin uuesti veljed tasakaalustada - oli ok.
Tundub, et alles jääb veel poolteljed ja laagrid.
Pooltelge lambist vahetada ei taha cabriole omase 510 euri tõttu (otsi eraldi ei müüda ja ainult A varuosa).
Kas rattalaager kui ta ei loksu ja ka ei unda ei või kogemata sarnast asja teha?

Muidugi imelik on see, et loobib rooli visuaalselt vasakule - paremale, mitte ei keera rooli nagu ketaste vibra vms on.

Lähen ülevaatusele ja lasen tuttaval kõik läbi loksutada veelkord - olen ootejärjekorras. Kirjutan tulemusest või siis tulemusetusest :D


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
stihl
huviline

Avatar


Registreerunud 14.09.09
Asukoht: tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi Coupe B3, Jaguar XJ6 Series II

postitati 07.06.17 10:29 Tsiteeri


Laager ei pane rooli kuidagi vänderdama. Kui väga läbi on, siis kerge värin võib tunda olla aga siis käib juba undamine ka üle pea. (mul üks rattalaager maja ees ootab vahetust, ulub nagu kurat juba, aga rool on täiesti rahulik)
Sisemised otsad peaks tööasendis üle kontrollima. (mitte kahepostilisel, kus rattad rippu on)
Välimine ots ei värista kah rooli mitte kuidagi, lõpuks raksatab lihtsalt tükkideks kuulid välja jne.
Pooltelje kõverust vast oled kontrollinud, aga see on tõesti väga haruldane, kui kõver on.

P.S. Kust see inf pärit on, et cabrio sillale pooltele otsi eraldi ei müüda? Ja vblla nad tõesti ei taha müüa, aga vaevalt sinna mingid oma otsad nüüd tehti. Kindlasti midagi sobib. Aga see selleks.

Aga pigem panustaks ikkagi ratastele - rehvidele.
No pole suuremat asja, mis esisillas ringi käiks ja oma mõju avaldaks.

.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Suitsev1
klubiliige

Avatar


Registreerunud 15.05.12
Asukoht: Tallinn-Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 80 Cabrio

postitati 07.06.17 11:02 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: heavy

Pooltelge lambist vahetada ei taha cabriole omase 510 euri tõttu (otsi eraldi ei müüda ja ainult A varuosa).


Poolteljeotsi on vabalt ühekaupa saada. Hind sama mis igal teisel B4 kerega Audil. Ei ole Cabrio pooltelg sedaanist/universaalist erinev.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
SalmA
huviline

Avatar


Registreerunud 23.09.13
Asukoht: Tallinn/Rapla/Lokuta
Kasutaja on eemal

Auto: 100 Sedan 2.5 TDI 90

postitati 07.06.17 11:37 Tsiteeri


Kui hinna tundlik, siis odavamaid kah olemas:
https://aeromotors.ee/kataloog/search/8A0407271AG/

Tegelikult müüakse ka eraldi, kuid mitte eestis:
https://www.autodoc.ee/search?keyword=%098A0+407+274


SalmA


Some seek forgiveness, others escape...
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Ruudi
huviline



Registreerunud 14.03.09
Asukoht: Jögevamaa
Kasutaja on eemal

Auto: Q5

postitati 07.06.17 13:32 Tsiteeri


Just sai kah maadeldud naise autoga vibraga roolis.3000 km tagasi alla pandud vene toodang Gordaiant 225/50/17 ,Kah roolis vibra kiirusel 100 ja üle.Mitu korda balanseeritud ja köik läbi loksutatud.Eile uued rehvid alla ja rool rahulik.4 rehvist kolm ei olnud päris ümmargused,nii et venelane ei oska ikka veel päris asja teha.Muidu välimuselt ja mustrilt nagu Nokianid.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
heavy
huviline



Registreerunud 03.02.05
Kasutaja on eemal


postitati 07.06.17 13:34 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: SalmA
Kui hinna tundlik, siis odavamaid kah olemas:
https://aeromotors.ee/kataloog/search/8A0407271AG/

Tegelikult müüakse ka eraldi, kuid mitte eestis:
https://www.autodoc.ee/search?keyword=%098A0+407+274


SalmA


Suur tänu kõigile kaasa mõtlemast. Ülevaatuses midagi ei täheldatud, kuid hakjan juba kettaid või pidurisilindreid uskuma, sest vaikselt veeredes tegi täna piduri vastukäimise häält ja ketastespidurdades siiski ka värin sees.
Vahetan kettad, kontrollin pidurisilindrid ja vast peaks saama selle samuti välistatud. Mul lihtsalt endal 2007.a superbil ka kettad kõverad, kuid vibra ei anna sõidu ajal mingisugust. Äkki cabrioga tunne lihtsalt pisut vahetum.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
stihl
huviline

Avatar


Registreerunud 14.09.09
Asukoht: tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi Coupe B3, Jaguar XJ6 Series II

postitati 07.06.17 16:28 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: heavy
Mul lihtsalt endal 2007.a superbil ka kettad kõverad, kuid vibra ei anna sõidu ajal mingisugust. Äkki cabrioga tunne lihtsalt pisut vahetum.


Cabriol on sama teema, kui pidurit ei puudu, siis ei väriseks midagi, kui veljed-rehvid korras.
Aga kui piduriga pisut tõmbleb, võid kettad anyway ära vahetada, see on hea mõte. Auto ilmselt seisnud ja see on normaalne.

Aga mis pidevasse vibrasse puutub, tule mu juurest tööajal läbi (telliskivi tn lõpupoole, Tln), paneme minu B3-e 175R14 talveplekid + rehvid (ülikoledad ja roostes, AGA sirged) alla ja näed ise, et vibra kaob. (plekil on lühikesed poldid?)

Paldiski maantee on lähedal, seal saab hädaga ka 90 kätte.
Siis veendud ise, et midagi ei vibra.
10€ vast võiks 2x rattavahetajale onule visata, ise ju ei viitsi.


.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
audimees001
huviline



Registreerunud 10.03.11
Asukoht: Raplamaa
Kasutaja on eemal


postitati 07.06.17 17:03 Tsiteeri


Mul 2000a 1.8 ADR CABRIO. Viga täpselt sama. 80 pealt hakkab rooli loopima siledal teel. All 16 valuveljed. Eelnimetatud asjad siin foorumis veljed jms ammu kontrollitud. Kettad jne uued kõik. Rehvid uued jms. Tulemus 0. Pidurdamisel ei värista midagi. Ainult siledal teel 80ga sõites umbes. Homme hakkan pooltelje otsasid lähemalt vaatama.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
heavy
huviline



Registreerunud 03.02.05
Kasutaja on eemal


postitati 15.06.17 16:26 Tsiteeri


Viga arvatavasti käes: nimelt otsustas 1 pidur vahel peale jääda, ketta kõveraks visata ja siis niimoodi vibreerida.

Pole veel sõitu saanud, kuid tundub lubavat ;)
Pilt


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
stihl
huviline

Avatar


Registreerunud 14.09.09
Asukoht: tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi Coupe B3, Jaguar XJ6 Series II

postitati 15.06.17 17:45 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: heavy
Viga arvatavasti käes: nimelt otsustas 1 pidur vahel peale jääda, ketta kõveraks visata ja siis niimoodi vibreerida.

Pole veel sõitu saanud, kuid tundub lubavat ;)
Pilt


Seda olen küll kohanud. Mu jaguar teeb seda korrapäraselt pisut aega (ca 50km) igal kevadel. Neli kolbi ja mitteujuv esisupport.
Aga ta ei tee seda KOHE, vaid ikka pärast mitmekildist maanteed. Või pärast tunnist linnas ummikutes istumist ja siis kohe maanteel.
2016a kevadel ei saanudki muidu sõita (rool jubedalt värises), kui puhkepausidega sain kuidagi koju.
Imelik - ketast lõplikult kõveraks ei küpsetanud kunagi.
Kolbide/mansettide vahetus aitas.


.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
heavy
huviline



Registreerunud 03.02.05
Kasutaja on eemal


postitati 16.06.17 07:12 Tsiteeri


USKUMATU!!!
Sai siis uued kettad, klitsid, rem.komplektid ja kolvid - ikka vibrab edasi.
Pidurid nüüd hulka paremad, kuid põhiasi ikka alles.
1 kolb oli täiesti kinni ja olin juba veendunud, et on :) , kuid oli hoopis :(


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
SalmA
huviline

Avatar


Registreerunud 23.09.13
Asukoht: Tallinn/Rapla/Lokuta
Kasutaja on eemal

Auto: 100 Sedan 2.5 TDI 90

postitati 16.06.17 07:30 Tsiteeri


Sisemisi veovõlli otsi oled vaadanud?



SalmA


Some seek forgiveness, others escape...
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
kps
moderaator

Avatar


Registreerunud 27.05.03
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: 5x4x4

postitati 16.06.17 09:01 Tsiteeri


Tõmba poolteljed masinal küljest ära ja pane auto teisele sleppi, kui sama kiirusega midagi ei värise, mil enne värises, siis oled oma vea põhjustajad leidnud. Kaua sa ikka neid juppe ringi lahmid uute vastu "pimesi" :P.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
heavy
huviline



Registreerunud 03.02.05
Kasutaja on eemal


postitati 18.06.17 06:33 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: kps
Tõmba poolteljed masinal küljest ära ja pane auto teisele sleppi, kui sama kiirusega midagi ei värise, mil enne värises, siis oled oma vea põhjustajad leidnud. Kaua sa ikka neid juppe ringi lahmid uute vastu "pimesi" :P.


Pooltelje otsad ei saa ju ometi teha nii, et vahepeal on vibra suur ja vahepeal peaaegu ei ole.
Pooltelje ots lihtsalt oleks sama - vahepeal ei tohiks korda minna.
Eile kuulsin ratta juurest kiuksumist - katsusin käega ja oli veidikene soojem, kuid mitte tuline. Seega võimalik, et mittekorrektne töö, kuigi visuaalsel vaatlusel tehti ilusasti.
Esipidurid olid niikuinii vaja teha (vilistasid ja ei piduranud nii nagu peaks), seega polnud kahju ;)
Ratta veeremist kontrollima homme tõstukile, et kas on midagi vahel peal või mitte.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
 Lehekülgi:  1  2
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 36.2% - SQL: 63.8%]