Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
Autor:
Pealkiri: Audi a4 176kw b8 müsteerium (Vastuseid: 10 | Vaatamisi: 1983)
o32neal
huviline



Registreerunud 24.06.16
Kasutaja on eemal


postitati 05.06.17 03:35 Tsiteeri
Audi a4 176kw b8 müsteerium



Tere!

Mureks siis antud audi a4.

Täpset ajastust ei tea ja pole aru saanud millal ta seda viga teeb.

Nimelt. Sõidad ringi ja järsku hakkab kast vahetama käike teistmoodi. Paneb natuke liiga vara vale käigu sisse. Näiteks kui võiks olla 2. Käigu pööre, siis auto arvab et paneb 1. Käigu.

Kui viga välja lööb suretad auto välja ja vendikas ees undab päris pikalt.

On kellegil olnud selline probleem ??
Parimatega


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
80quattro
klubiliige



Registreerunud 13.05.03
Asukoht: Mõisa
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A4 B9 Allroad quattro; Audi Q3; Audi 100 C3

postitati 05.06.17 05:37 Tsiteeri


Ilmselt probleemi pole, toimub tahmafiltri tühjakspõletamise protsess, mis nõuab kõrgemaid mootoripöördeid.


Toomas
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
o32neal
huviline



Registreerunud 24.06.16
Kasutaja on eemal


postitati 05.06.17 06:53 Tsiteeri


Natuke kahtlustasin seda. Kui nii teeb siis väike hais ka üleval. Aga ebameeldivalt toimub see protsess. Kas tõesti hakkab kastile see et vaja tavapäraselt nooremaid käike. ?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
yanekk
klubiliige



Registreerunud 09.11.05
Asukoht: Home Haapsalu
Kasutaja on eemal

Auto: Ex S4, S6, A6, A4, Coupe + veel pool praami täit.

postitati 05.06.17 09:41 Tsiteeri


Kas masin saab ka mõne pikema otsa või ainult lühikesi linna sõite?
Kui lased igakord masina teeäärde ja mootori seisma põletuse ajal, saad varsti rohkem muret tunda, kui kasti toimetamine.


Audi varuosad, http://foorum.audiclub.ee/viewthread.php?tid=181792 Autode ost/müük, hooldus ja remont Haapsalus, JanekCars OÜ
Best ET 12.08 :)
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
o32neal
huviline



Registreerunud 24.06.16
Kasutaja on eemal


postitati 05.06.17 13:22 Tsiteeri


Linnasõit põhiliselt. Pole nagu nüüd kohe seisma jäänud kui mure tekib. Peaks laskma arvutiga ära põletada äkki ?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
IvarV
huviline

Avatar


Registreerunud 04.08.13
Asukoht: Tallinn/Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: 3.0 TFSI

postitati 05.06.17 13:31 Tsiteeri


Kui ise põletama hakkab veel, siis mine sõida maanteel natuke aega lihtsalt.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
80quattro
klubiliige



Registreerunud 13.05.03
Asukoht: Mõisa
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A4 B9 Allroad quattro; Audi Q3; Audi 100 C3

postitati 05.06.17 14:20 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: o32neal
Natuke kahtlustasin seda. Kui nii teeb siis väike hais ka üleval. Aga ebameeldivalt toimub see protsess. Kas tõesti hakkab kastile see et vaja tavapäraselt nooremaid käike. ?


Mootori pöördeid ei saa kõrgemaks muidu ju, kui käike alla ei vaheta:P Teine variant kõrgemaid pöördeid mootorile saada on kiiremini sõita:o


Toomas
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
prj
klubiliige



Registreerunud 04.12.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: S8 D4, A4 B9 2.0TQ, Cupra Born

postitati 05.06.17 17:26 Tsiteeri


Sinu autol on selline asi, nagu kasutusjuhend.
Soovitan see läbi lugeda. Nii võid vältida oma teadmatusest põhjustatud kalleid remonte :)


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U
Jann
huviline

Avatar


Registreerunud 07.08.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal

Auto: C7 Allroad BIT, ABARTH, BR 175.

postitati 09.06.17 14:37 Tsiteeri


Tegelikult on suht nõme lahendus, kui juht saab alles autot seisma jättes teada, et tahmaka põletus jäi pooleli ning vent ees uhab. Kui nii juhtub pidevalt, on varsti probleemid käes nii turbo kui tahmakaga. Kohe uuesti sõitma minnes ei toimu midagi, kuna parameetrid pole enam piisavalt suured, et põletust uuesti alustada. Parim, mida teha saab on mootor uuesti käivitada ja lasta paar minutit tiksuda, et rutem maha jahtuks see DPF süsteem.
Teine asi on start-stop süsteem. Ise olen oma autodel selle nõmeduse esimese 10 min. auto omamise jooksul maha kodeerinud, seega ei teagi tegelt, kas foori all start-stop rakendudes DPF põletus katkeb või ei. Kui jah, siis tuleks kõigil kiiresti see maha progeda. Vist oli nii, et siiski DPF põletades start - stop deaktiveeritakse selleks ajaks. Tavainimene ei saa mingil juhul sõites aru, kas põletus toimub, või mitte. Kolmene C7 näit. ei tõsta mingeid pöördeid ega trikita käikudega, rääkimata manuaalkastiga B8, C6 ja C7 autodest. 176kw B8 s-tron võib-olla tõesti teeb seda, pole omanud sellist kooslust.


OOOO, VW, Seat, Skoda DIAGNOSTIKA, OSTUABI (võimalik üle Eesti), kodeerimine, (de)aktiveerimine, aut. kastide adaptsioonid, DPF, õhkvedrustuse mured jne. (Litsentsiga orig. Ross-Tech PRO V2 seade + uusim tarkvara VCDS 24.7.1 + pikk kogemus). 2g, HN+, MHI2, MHI2Q uuendused, NAVI 2025, VIM, SpeedCam, Carplay, Android Auto aktiv. jne. Läbitud kilomeetreid ei muuda. U2U või 55547002.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Amadeus
klubiliige

Avatar


Registreerunud 08.10.02
Asukoht: Tartumaa
Kasutaja on eemal

Auto: C7q

postitati 10.06.17 08:42 Tsiteeri


Olen kah seda meelt, et põletusprotsessi võiks lõpuni sõita. Muidugi sellest ei ole väga midagi, kui ka pooleli jätab. Jätkab järgmisel sõidul uuesti, kui oma parameetrid kätte saab. Alati ei ole meil selleks aega, et peale sõidu lõppu nina summutisse torgata ja üks täiendav tiir teha :)
VAG Start-stop masinatel regenereerimisel masinat välja ei suretata. Maha kodeerimise alternatiivina on mõistlik nupule "mälu" kodeerida s.t. jätab nupu "OFF" asendi ka peale mootori seiskamist meelde. Toimib C7 ja B8.5 (2012+) peal, B8-t ei tea.


Wer im sommer schon am winter denkt, der sicherlich ein quattro lenkt!
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
KrizKa
huviline

Avatar


Registreerunud 23.11.16
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi S8 D2 01'

postitati 10.06.17 15:21 Tsiteeri


Ise sai kunagi ühel teisel diisliga liikuril see tahmafilter eemaldatud ning ajust välja progetud + väike chiptuning otsa ning asi liikus ikka palju nobedamalt edasi ;)


"Kui keegi küsib kuidas jaksan autot ülal pidada - LPG..."
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 37.0% - SQL: 63.0%]