jussm
huviline
Registreerunud 01.01.16
Asukoht: Raplamaa
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C4
|
postitati 01.06.17 21:32
|
|
|
C4 Quattro roolivõimendi häälitseb
Selline asi, et mu 1995.a C4 205/55/16 suverehvidega on pöörates alati kuulda roolivõimu vinguvat häält. Kui kohapealt hakata järsult pöörama siis on
tunda, et rattad nagu katkuks ja peab rohkem gaasi vajutama, sest ei jaksa muidu kohalt ära minna. Ka hoogsalt kurvi võttes on kuulda vingumist.
Talverehvidega sellist asja ei olnud( 195/65/15) . Tundub imelik, et rehvide laius erineb ainult 1 cm võrra aga miks suvekatega niimoodi soiub.
Teine küsimus ka, nimelt külmalt käima pannes algul mootor löriseb kõrgemate pööretega umbes minuti ja siis langevad pöörded normaalsele tasemele,
kuid alati on sealjuures mingi hetk kuulda turtsuvat häält, samamoodi vahel 2-3 käiguga kiirendades, ei taha justkui kohe minna vaid natuke puterdab
ja siis hakkab edasi kerima, mootor 2.8 128 kw v6. Kas asi võiks olla äkki küünaldes?
|
|
|
kps
moderaator
Registreerunud 27.05.03
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: 5x4x4
|
postitati 02.06.17 07:03
|
|
|
Uus pump peale ja mure lahendatud. Kindlasti soeta uus, aga selle masina vanuse juures pole mõtet enam muutuva jõuga pumpa taga ajada, tavapump töötab
väga kenasti. Enda V6'tel pole ükski uus pump teist ringi vahetust vajanud. Samuti vaata, mis seisukorras on see muhviga kõrgsurve voolik - ega
lekkeid pole. Kui see on kunagi juba mingi vufli vastu vahetatud, siis ei imesta, et tekib "katkuv" sündroom kohal rooli keerates. Need variandid,
millele on siis lihtsalt flants peale pressitud, et läbilase väiksem oleks - ei toimi see lahendus. Korduvalt kogetud (õnneks ühel korral ainult enda
rahakotil).
|
|
|
QUATTRO
klubiliige
Registreerunud 26.09.02
Asukoht: Kuusalu
Kasutaja on eemal
Auto: 5,2 Cherokee 4x4
|
postitati 02.06.17 10:57
|
|
|
Probleem võib olla ka õlipaagi ja pumba vahelistes ühendustes. On esinenud juhtumeid kus pump kisub sealt õhku vahele, eriti kui paagis olev filter on
ka kehvapoolne juba.
Peale käivitamist lörin on ok, ära vaeva pead.
Katkumise kohalt, küünlad on nii ehk naa mõistlik vahetada aga, ei ole minu silmad näinud veel ühtki müügis olevat V6 kone millel oleks küünlajuhtmed
elusad olnud. Ehk siis mina alustaks küünlatest ja juhtmetest selle katkumise osas. Õhumõõtja võiks ka maha kiskuda ja puhtaks pesta. Võtab ka
korralikult erksamaks alt otsast.
|
|
|
|
sir-mac
huviline
Registreerunud 26.06.03
Asukoht: Harjumaa, Keila vald
Kasutaja on eemal
Auto: S6 4,2 Avant
|
postitati 02.06.17 11:18
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: QUATTRO
....... ei ole minu silmad näinud veel ühtki müügis olevat V6 kone millel oleks küünlajuhtmed elusad olnud.
|
Tehnika ei ole küll müügis, aga kui vahel sätin nina pealinna poole, vedajaks V6, võin sulle ühte näidata, millel vist 10 a. tagasi vahetasin kaks
juhet (kasutatud) ja tänaseni toimetavad kõik 6 meeldivas koostöös. Ja kui kunagi tekkib soov müüa, milles väga kahtlen, siis usun, et kõik 6
toimetavad ikka samas vaimus. Kui just müümise pärast ei solvu ja mõned streikima hakkavad.
|
|
|
100
Aeg maha
Registreerunud 12.04.10
Asukoht: Litsmetsa
Kasutaja on eemal
Auto: 100
|
postitati 02.06.17 15:05
|
|
|
Mu C4-l roolivõimu häält kuulda juba 10 aastat ja juba siis mõtlesin, et peaks varsti vist vahetama, aga on ikka edukalt töös veel. Kui esinevad muud reaalsed probleemid peale heli, siis arusaadav, et mõte
vahetada.
|
|
|
jussm
huviline
Registreerunud 01.01.16
Asukoht: Raplamaa
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C4
|
postitati 02.06.17 21:46
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: QUATTRO
Peale käivitamist lörin on ok, ära vaeva pead.
|
Lörin ei segagi, ainult see ptr ptr ptr vahepeal tekitab küsimuse et miks nii. Eks millalgi hakkan uurima-puurima neid küünlaid, juhtmeid ja vb
roolivõimu kallale asun siis kui päris otsa saab, enne vist pole mõtet(veel) töötavat asja torkida
|
|
|
kps
moderaator
Registreerunud 27.05.03
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: 5x4x4
|
postitati 03.06.17 10:19
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: jussm
... ja vb roolivõimu kallale asun siis kui päris otsa saab, enne vist pole mõtet(veel) töötavat asja torkida |
Kuna asi on katte all, siis ei näe Sa sinna tekkivaid lekkeid koheselt ja kurb uudis on see, et pumbast hüdrovedeliku lekkimine on otseseks ohuks
hammasrihmale. Endal läbitud kogemus, kus õnneks küll vägagi kiirelt hakkas hüdrovedelik kaduma ja mitte ei kallanud lihtsalt juurde vaid otsisin ka
kadumise koha üles, mis oli siis pumbast endast. Peale selle avastamist läks vahetusse kahjuks kogu rihmakomplekt ja ühtlasi ka jahutusvedeliku pump,
pingutid ja kõik juurdekuuluv ehk siis täispauk rihmahooldus. Hiljem oli võimalik seda hammasrihma praktiliselt käsitsi puru tõmmata, mis oli siis
hüdrovedelikust läbi ligunenud, ainult kapron hoidis. Õnneks ei juhtunud seda sõidu ajal, aga ettevaatlikuks tegi kogu tulevikuks . Teisel enda masinal nii nagu hüdrovedeliku kadumise tuvastasin läks PAUGUST asi
kanalile, koheselt leke tuvastatud ja pump vahetatud - säästsin ennast kogu rihmadega seonduvast, kuna mitte tilkagi polnud sellel isendil rihmakotta
jõudnud . Vot nii on selle "ringi sõitmisega" - võta kasvõi mootori
pealmine kate ära, et võimaliku undamise järgmise etapina tekkiva lekke õigeaegselt tuvastad .
Selline oli siis viimase lihtsama versiooni läbustamine - esimesest juhtumist kahjuks pilte enam ei leidnud, kuna sellest on ikka pea 10.a. juba
möödas (kui mitte rohkem). Võõraste masinate kapotialuseid pole viitsinud garaa˛is üldse pildistada, kuna seal on omanikud lausa jalus olnud pilte
klõpsides oma "galeriide" jaoks .
|
|
|
jussm
huviline
Registreerunud 01.01.16
Asukoht: Raplamaa
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C4
|
postitati 06.06.17 10:04
|
|
|
Vaatasin, et roolivõimuvedelikku on ka liiga vähe, ostsin siis juurde. Läheb G00200 mineraalõli, vähemalt nii on korgi peal kirjas aga poest anti sama
numbriga kuid sünteetiline, võib seda sinna sisse kallata?
|
|
|
|