Deprecated: Implicit conversion from float 502387.99999999994 to int loses precision in /data01/virt4271/domeenid/www.audiclub.ee/foorum/viewthread.php on line 181
Eesti Audi Klubi foorum - Andke nõu seoses roolivõimuga
Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
Autor:
Pealkiri: Andke nõu seoses roolivõimuga (Vastuseid: 7 | Vaatamisi: 1624)
niar
huviline



Registreerunud 19.10.15
Kasutaja on eemal


postitati 25.05.17 10:37 Tsiteeri
Andke nõu seoses roolivõimuga



Vahetasin ära roolilati, aga miskipärast ei taha enam roolivõim koostööd teha.

Roolilatt on küll kasutatud, aga peaks olema töökorras ja pumbaga polnud ka enne vahetust probleeme, ei häälitsenud, ei lekkinud. Üks kord oli vaid mingitsorti anomaalia, kus lambist avastasin ühtäkki, et auto all loiguke ja roolivõimu vedelikku lekib kuskilt, aga see lekkimine jäi imekombel pärast juurde kallamist seisma (härjapõlvlased vist).

Hetkel pump keerates häält ei tee ja huvitaval kombel hakkab roolivõim üha enam rakenduma alles kuskilt 2000+ pööretega, aga muidu alla selle pean ikka korralikult rooli vägistama.

Mekaanik ei teinud küll täielikku vedelikupuhastust, aga kas 400ml vedelikku pole mitte vähe?
Ehk sattus pumbale hetkeks õhk vahele ja muutus hõredaks?
Või hoopis latis õhk vahel kuskil?

Polnud küll vahetuse ajal ligi, aga mekaaniku pädevuses ma ei tahaks kahelda, et ta miskit pekki keeras.

Audi A4 B6 2.5 132kW Q 2003



Tänud abi eest.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Rix
klubiliige

Avatar


Registreerunud 06.03.11
Asukoht: Tabasalu
Kasutaja on eemal

Auto: B6 Quattro

postitati 25.05.17 13:29 Tsiteeri


Kui rool madalatel pööretel raske ja pöörete tõstmisel läheb kergemaks,siis pump hakkab surema.
Endal samuti B6-e peal üle elatud teema.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
niar
huviline



Registreerunud 19.10.15
Kasutaja on eemal


postitati 25.05.17 17:12 Tsiteeri


Ma kahtlustan ise samamoodi pumpa, aga samas ka kahtlen, sest enne lativahetust töötas see normaalselt. Hetkel ongi väikestviisi dilemma mul, et kumma kallale ma nüüd asuma peaks. Rahakoti säästmiseks võiks pigem pumba enne ette võtta :D


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Rix
klubiliige

Avatar


Registreerunud 06.03.11
Asukoht: Tabasalu
Kasutaja on eemal

Auto: B6 Quattro

postitati 25.05.17 22:04 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: niar
Ma kahtlustan ise samamoodi pumpa, aga samas ka kahtlen, sest enne lativahetust töötas see normaalselt. Hetkel ongi väikestviisi dilemma mul, et kumma kallale ma nüüd asuma peaks. Rahakoti säästmiseks võiks pigem pumba enne ette võtta :D

Tahad, ma ütlen sulle, miks see probleem peale lati vahetust esile tuli? :D

Mul oli sama, et rool hakkas vaikselt raskemaks minema tühikäigul. Õli oli jumal teab kuna vahetatud ja parajalt sogane, sai nõu peetud ja öeldi, et viga võib olla ka vanas õlis ja uue õliga võib asi paremaks minna. Või siis, kui ikkagi viga pumbas, läheb asi veel hullemaks. No sai siis lastud uus õli sisse kallata ja juba sama päev läks asi ikka väga hulluks. Nimelt surev pump ei suuda enam piisavat survet toota madalamatel pööretel ja selle tõttu ongi rool raske. Kuna vana õli oli paksem, siis pump suutis roolivõimu süsteemi toimimiseks piisava surve natuke varem saavutada, aga kuna uus õli on vedelam, siis ei suutnud pump praktiliselt üldse enam vajaliku survet saavutada. Ilmselt sai ka sul lati vahetusega süsteemi uus õli sisse, mis vedelam, kui see vana ja "halvaks läinud" õli ja see tõigi selle sureva pumba vea esile.

Pool aastat tagasi sain ma endale kõige sobivama hinnapakkumise Mustamäe Autoasi töökojast, kus uus pump (Bosch) + uus õli (Febi) + vahetus oli kokku natuke üle 200€. Pakkumisi sain vaid mõned üksikud ja enamikel oli töö aeg ~pool päeva, neil aga oli alla 2tunni.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
niar
huviline



Registreerunud 19.10.15
Kasutaja on eemal


postitati 27.05.17 09:29 Tsiteeri


Aga juhtus hoopis selline veider asi, et pärast kolm päeva hakkas ta järsku tööle... Päev enne hakkas juba ~1200 pöörete juures vaikselt tööle ja järgmine päev võisin juba kohapeal vabakäiguga rooli liigutada. Küll see alles õhtutas end kaua aega...


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
stihl
huviline

Avatar


Registreerunud 14.09.09
Asukoht: tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi Coupe B3, Jaguar XJ6 Series II

postitati 27.05.17 09:35 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: niar
Aga juhtus hoopis selline veider asi, et pärast kolm päeva hakkas ta järsku tööle... Päev enne hakkas juba ~1200 pöörete juures vaikselt tööle ja järgmine päev võisin juba kohapeal vabakäiguga rooli liigutada. Küll see alles õhtutas end kaua aega...


Ja see, kui kohapeal rooli kolm korda vasakule ja paremale piirajasse keerata ja mingi hetke iniseda lasta siis kohe ei aidanud?

.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Rix
klubiliige

Avatar


Registreerunud 06.03.11
Asukoht: Tabasalu
Kasutaja on eemal

Auto: B6 Quattro

postitati 27.05.17 09:45 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: niar
Aga juhtus hoopis selline veider asi, et pärast kolm päeva hakkas ta järsku tööle... Päev enne hakkas juba ~1200 pöörete juures vaikselt tööle ja järgmine päev võisin juba kohapeal vabakäiguga rooli liigutada. Küll see alles õhtutas end kaua aega...


Enne, kui hõiskad, tee üks pikem sõit, et õli roolivõimu süsteemis ka soojaks saaks. Kui siis ka rool tühikäigul kergeks jääb, siis tõesti pääsesid lihtsalt. Endal oli kah pärast õlivahetust suunurgad kõrvuni, kuni kodu juures autot parkides avastasin, et rool veel raskem, kui varem.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
niar
huviline



Registreerunud 19.10.15
Kasutaja on eemal


postitati 28.05.17 21:09 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: stihl
Tsitaat:
Algselt postitas: niar
Aga juhtus hoopis selline veider asi, et pärast kolm päeva hakkas ta järsku tööle... Päev enne hakkas juba ~1200 pöörete juures vaikselt tööle ja järgmine päev võisin juba kohapeal vabakäiguga rooli liigutada. Küll see alles õhtutas end kaua aega...


Ja see, kui kohapeal rooli kolm korda vasakule ja paremale piirajasse keerata ja mingi hetke iniseda lasta siis kohe ei aidanud?

.


Ma usun, et selle kolme päeva jooksul sain küll ja veel rooli nii ühele poole kui teisele poole keerata.

Aga muidu jah, peab ikka pumbavahetuse ette võtma, sest rool on küll kerge ja võimendab, aga mitte nii nagu peaks.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 21]
[PHP: 24.4% - SQL: 75.6%]