Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
Autor:
Pealkiri: 3.0 tdi 165 kw ketipingutid, tallad, ketid (Vastuseid: 19 | Vaatamisi: 7132)
mikk1992
huviline



Registreerunud 14.04.16
Kasutaja on eemal


postitati 18.05.17 10:43 Tsiteeri
3.0 tdi 165 kw ketipingutid, tallad, ketid



Tere!

Siuke mure, et käima pannes 1-2sek käib kerge keti hääl edasi vaikus majas, Soovitage kohti Kus neid vahetada, mõistliku hinna eest. Ning Kes kokku puutund sellega, palju umbes sõita saab, kui kiire vahetusega on, kui rahulikult sõita ning pähe mitte anda.

Tänud ette!!


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Jann
huviline

Avatar


Registreerunud 07.08.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal

Auto: C7 Allroad BIT, ABARTH, BR 175.

postitati 18.05.17 12:56 Tsiteeri


Mõni laseb mitu aastat väikse kõrinaga külmkäivitusel ja midagi ei juhtu. Seega, kui hommikuti väike kõrin sees sekundiks, ei juhtu niipea midagi. Värske hea õli, näit. Motul 5w30 vw507 ei tee kah paha, mõnel kaob kõrin sootuks. Kui juba soojalt kah kõvasti lagistab, on asi hull ja varsti laiali kogu katel.


OOOO, VW, Seat, Skoda DIAGNOSTIKA, OSTUABI (võimalik üle Eesti), kodeerimine, (de)aktiveerimine, aut. kastide adaptsioonid, DPF, õhkvedrustuse mured jne. (Litsentsiga orig. Ross-Tech PRO V2 seade + uusim tarkvara VCDS 24.7.1 + pikk kogemus). 2g, HN+, MHI2, MHI2Q uuendused, NAVI 2025, VIM, SpeedCam, Carplay, Android Auto aktiv. jne. Läbitud kilomeetreid ei muuda. U2U või 55547002.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
mulk
klubiliige
ac aasta auto 2007/2009 võitja

Avatar


Registreerunud 11.11.03
Asukoht: Nummela/Viljandi
Kasutaja on eemal

Auto: A8 D3 FL2, LR Disco 1, Iveco Daily 40C13V

postitati 18.05.17 13:44 Tsiteeri


Kui kõrina põhjust üksikasjalikumalt analüüsida, siis põhjuseid on kaks:
1. kett on veninud, see on ohtlik, kuna rullik võib tõusta hamba peale ja siis on kett katki ja klapid peas.
2. midagi viga ei ole, kuid mootori seiskudes jääb nukkvõll sellisesse asendisse, kus klapivedru surub nukka ja üritab teda keerata, mistõttu nukk avaldab survet läbi keti ka keti pingutile ja see pressitakse pikemal seismisel tühjaks.
Mootori käivitudes ja õlirõhu tekkides olugord normaliseerub ketipinguti täitudes, seega kostub hetkeks keti häält.
Ohtlik see pole, kuna lõtk tekib alati tagasituleku poolel.
Keti "veo" pool pingutub silmpilkselt, kui väntvõll hakkab liikuma.
Sellisel puhul ei ole seda kõrinat näiteks igal hommikul, vaid olenevalt sellest, mis asendisse mootor on seiskunud.

Kõrina parandamine paksema õliga on viga.
Sellega kannatab külmkäivitusel õlirõhu ja voolavuse saavutamine.
0w-30 või 5w-30 viskoossusega õli on sobilik.


http://badges.fuelly.com/images/smallsig-metric/501789.png
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Liivo
huviline



Registreerunud 22.03.17
Asukoht: Järvamaa
Kasutaja on eemal

Auto: Audi Q7

postitati 18.05.17 14:27 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: mikk1992
Tere!

Siuke mure, et käima pannes 1-2sek käib kerge keti hääl edasi vaikus majas, Soovitage kohti Kus neid vahetada, mõistliku hinna eest. Ning Kes kokku puutund sellega, palju umbes sõita saab, kui kiire vahetusega on, kui rahulikult sõita ning pähe mitte anda.

Tänud ette!!


Odavam on kohe korda teha,kui hiljem uus mootor otsida .


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
mikk1992
huviline



Registreerunud 14.04.16
Kasutaja on eemal


postitati 18.05.17 14:50 Tsiteeri


Tänud, mõistlike vastuste eest kõigile, aga mis oleks kõige mõistlikum koht kuhu põõrduda, et kogu ketiliin ära vahetada`?

Flamenkost pakuti vahetus, kasti montaaz, stend, 900e

Forss pakkus vahetus - 1200e

Hinnad kuidagi liiga utoopilised.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
yanekk
klubiliige



Registreerunud 09.11.05
Asukoht: Home Haapsalu
Kasutaja on eemal

Auto: Ex S4, S6, A6, A4, Coupe + veel pool praami täit.

postitati 18.05.17 15:18 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: mikk1992
Tänud, mõistlike vastuste eest kõigile, aga mis oleks kõige mõistlikum koht kuhu põõrduda, et kogu ketiliin ära vahetada`?

Flamenkost pakuti vahetus, kasti montaaz, stend, 900e

Forss pakkus vahetus - 1200e

Hinnad kuidagi liiga utoopilised.


On sul ka aimu mis maksavad need varuosad ja töö?
Need on suht sõbralikud hinnad, võrreldes mis need olid kunagi.


Audi varuosad, http://foorum.audiclub.ee/viewthread.php?tid=181792 Autode ost/müük, hooldus ja remont Haapsalus, JanekCars OÜ
Best ET 12.08 :)
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
mikk1992
huviline



Registreerunud 14.04.16
Kasutaja on eemal


postitati 18.05.17 15:22 Tsiteeri


See mis ma kirjutasin on ainult tööö raha ilma varuosadeta.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Jann
huviline

Avatar


Registreerunud 07.08.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal

Auto: C7 Allroad BIT, ABARTH, BR 175.

postitati 18.05.17 15:25 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: mikk1992
Tänud, mõistlike vastuste eest kõigile, aga mis oleks kõige mõistlikum koht kuhu põõrduda, et kogu ketiliin ära vahetada`?

Flamenkost pakuti vahetus, kasti montaaz, stend, 900e

Forss pakkus vahetus - 1200e

Hinnad kuidagi liiga utoopilised.


See on odav hind, arvestades palju sellega tööd on ja jupid (ketid, tallad, pingutid, tihendid jne) tuleks kõik uued panna, kui juba laiali.
Läbiaetud esimese otsa kolmese elule taastamine maksab kogu auto hinna tihti. Lisaks ketimajandusele on surnud tihti ka pihustid, kolded, hammasrihm, otsaratas, ja tahmakas, kui see on muidugi.


OOOO, VW, Seat, Skoda DIAGNOSTIKA, OSTUABI (võimalik üle Eesti), kodeerimine, (de)aktiveerimine, aut. kastide adaptsioonid, DPF, õhkvedrustuse mured jne. (Litsentsiga orig. Ross-Tech PRO V2 seade + uusim tarkvara VCDS 24.7.1 + pikk kogemus). 2g, HN+, MHI2, MHI2Q uuendused, NAVI 2025, VIM, SpeedCam, Carplay, Android Auto aktiv. jne. Läbitud kilomeetreid ei muuda. U2U või 55547002.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
teet82
huviline

Avatar


Registreerunud 17.11.13
Asukoht: Võrumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C5 2.5TDI Quattro, A4 B6 1.9TDI Quattro

postitati 18.05.17 16:44 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: mikk1992
See mis ma kirjutasin on ainult tööö raha ilma varuosadeta.

Milliseid numbreid sa silmas pead, need 900 ja 1200 ainult töö eest pole kindlasti reaalsed.
Üks härra kunagi kirjutas siin lahti kõik need tööd ja varuosad, kui õigesti mäletan, siis oli tegijaks MT Autohooldus Tartus.
Summa kokku oli alla tuhande ikka.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
mkb
meeskond



Registreerunud 21.02.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Avant Q

postitati 18.05.17 17:19 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: mikk1992
See mis ma kirjutasin on ainult tööö raha ilma varuosadeta.


Peenetes töökodades ligi 100 euri h maksta on kah tore :D .
Tsitaat:
Algselt postitas: outlaw
Kõige levinum c6 2,7 / 3,0tdi quattro kuni 2008a 6käiku automaatkäigukastiga:

Käigukast peale maha kogu kaasnevaga (sumps lahti, õlitorud lahti, poolraam alla, õli kontroll-lisamine, põhjakate ära jms, kõik kokku tagasi) 6.8h
Mootori tagumine kaan koos kõige kaasnevaga (ka ülemised kaaned, hammasvöö jms) 4,7
Kõik ketid ja pingutid, tihendid 1,6

Kokku 13,1h x mis iganes kellegi mootoriremondi tund maksab, millest 6,8h võiks tavaline lukksepatund olla.

+ vana auto puhul lisanduvad tööd, mis kuluvad näiteks summuti poltide maha saagimiesele, taastamisele jms. Tehase ajad kehtivad kuni 3aastat vanale autole, iga lisa liigutus lisandub tehasenormtunnile, ei maksa kogu oma soomes saadud kipsikruvivaru põhjakattesse kruvida ;)

Tartsi listile tuleb ilmselt lisada veel:
mootorisilikoon
hammasvöö poldid
turbiini poldid
ketipingutite poldid
atm kasti torude tihendid
natuke kastiõli
natuke mootori õli
summuti tihendid
muttrid
summutitoruklamber
turbo tagasivoolu tihend
jahutusvedelik
sildade regulleerimine

Ainult ülemiste ketikaante tihendite vahetusaeg 2,5h
Ainult ülemiste ketipingutite vahetusaeg (sisaldab ketikaante, põhjakatte, jahutusvedeliku, summuti eemaldamine, jms jantimist) 5,3h
Jällegi ärge võtke kõike puhta kullana, lekkivate tihendite korral lisatöö kindlasti lekkinud õlist puhastamine + cleaner, avanematud summutipoldid.

Õlivahetus jms hooldus tuleb kettitööle lisa ajana/tööna juurde ja on soovituslikud
Materjalide hinnad on ka erinevatel pakkujatel kindlasti erinevad kas panna oe a-osad või b-osad või pooleks.

Kogu tegevus igapäevane ja lihtne nagu hamburger :)

Samas võib ju nagu vanal heal Hitleri 2,5 tdi-l teha pakkumise, mootoririhm 40.-, vahetus 100.- ja iga rulli-pinguti-muuvahetustvajava tagant kliendile helistada, et nüüd lõpuks on kõik vajalik tehtud ja vahetatud saimegi jälle 800 kokku nagu kõige ettenägelikum, kogenum, kallim pakkumine esialgu oli... :P
Lugege ikka ridasid ja koguseid ka, samas võiks küsida miks ühel on mingid detailid pakkumises teisel mitte. Vastused "ei pea neid vahetama" liigituvad valdkonda rattaid ei pea ka alla panema, saab ju kokkuhoida ja piduriketaste peal ka sõita :D
Auto pidamine, remont ja kulu sellele on paratamatult alati ebameeldiv-kallis.



https://images.spritmonitor.de/1472718.png
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
miky100
huviline



Registreerunud 19.03.13
Kasutaja on eemal

Auto: A6 55 TFSI

postitati 22.05.17 21:57 Tsiteeri


Teema algatajalt muidugi kõige õigem lähenemine et kohe kogu ketiliin, aga huvitav et keegi pole soovitanud ära vahetada ainult ülemisi ketipinguteid. Töö jääb koos varuosadega 500e kanti ja enamikel mootoritel probleem kaob.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
mkb
meeskond



Registreerunud 21.02.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Avant Q

postitati 23.05.17 11:28 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: miky100
Teema algatajalt muidugi kõige õigem lähenemine et kohe kogu ketiliin, aga huvitav et keegi pole soovitanud ära vahetada ainult ülemisi ketipinguteid. Töö jääb koos varuosadega 500e kanti ja enamikel mootoritel probleem kaob.


See on heal juhul ajutine lahendus.


https://images.spritmonitor.de/1472718.png
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
prj
klubiliige



Registreerunud 04.12.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: S8 D4, A4 B9 2.0TQ, Cupra Born

postitati 23.05.17 20:29 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: mkb
See on heal juhul ajutine lahendus.

Kogu auto on üks ajutine lahendus!
Ka originaalsüsteem on "ajutine lahendus".

Peale ülemiste vahetust saab reeglina kõrinavabalt sõita veel 50 000 km kanti, siis vajab kogu mäng vahetust, sest kett venib nii palju välja lihtsalt, mitte ei ole ainult pingutid tuksis.
Väga paljud inimesed müüvad auto enne maha, kui 50 000 veel otsa sõidavad.
Samuti ülemiste ja alumiste vahetuse tööd peaaegu ei kattu. Väga vähe läheb raha kaotsi, kui ainult ülemised alguses teha.

Ma igal juhul arvan, et alguses mõistlik ainult ülemised vahetada ning kui probleem ei lahene, siis juba kogu mäng. Või siis kõik ülejäänud töö mõnevõrra hiljem.

Aga jah, esimese otsa 3.0 TDI ostes peaks ikka uurima, kas ketiliin on korras, kas pihustid on korras. Need kaks asja maksavad kohe auto hinna, kui korda tegema hakata.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U
mikk1992
huviline



Registreerunud 14.04.16
Kasutaja on eemal


postitati 01.09.17 09:17 Tsiteeri


Tsitaat:
Tänud ette!!



Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Germo31
huviline



Registreerunud 16.01.17
Kasutaja on eemal


postitati 03.11.17 16:17 Tsiteeri
Ketid



https://www.autodoc.ee/auto-osad/juhtkett-10511/audi/a6/a6-avant-4f5-c6/18420-3-0-tdi-quattro

443,56 € ketid, koos pingutitega, esindusest ostes ju maksad õhu eest kah .


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
teet82
huviline

Avatar


Registreerunud 17.11.13
Asukoht: Võrumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C5 2.5TDI Quattro, A4 B6 1.9TDI Quattro

postitati 03.11.17 16:33 Tsiteeri


Osad ketitallad on puudu sellest komplektist, või äkki siis ei vahetatagi neid tavaliselt, ei oska öelda seda.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
rv30
klubiliige



Registreerunud 05.09.09
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi TT 8N

postitati 03.11.17 19:45 Tsiteeri


See on õudus, kuidas eestlaste kirjaoskus on alla käinud. Pealkirjas on viga ja keegi ei juhi sellele tähelepanu.

Märkus moderaatorilt: kohendasin pealkirja.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
teet82
huviline

Avatar


Registreerunud 17.11.13
Asukoht: Võrumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C5 2.5TDI Quattro, A4 B6 1.9TDI Quattro

postitati 15.08.21 12:54 Tsiteeri


Kasutan küsimiseks vana teemat:
Naise 165kW teeb käivitamisel koledat häält, tuleb vist kett ära vahetada.
Eesti netipoodides peamiselt FEBI ja SWAG, hinnad 500EUR kanti. Kas neid komplekte pannaksegi ja kas on ok, varem toodi enamasti originaal osad.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Jann
huviline

Avatar


Registreerunud 07.08.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal

Auto: C7 Allroad BIT, ABARTH, BR 175.

postitati 16.08.21 04:08 Tsiteeri


C7 ketiliin Febi pakendis oli originaalosa lihvitud märkidega. C6-te ei oska öelda. Keegi oskab, Andrec kindlasti.


OOOO, VW, Seat, Skoda DIAGNOSTIKA, OSTUABI (võimalik üle Eesti), kodeerimine, (de)aktiveerimine, aut. kastide adaptsioonid, DPF, õhkvedrustuse mured jne. (Litsentsiga orig. Ross-Tech PRO V2 seade + uusim tarkvara VCDS 24.7.1 + pikk kogemus). 2g, HN+, MHI2, MHI2Q uuendused, NAVI 2025, VIM, SpeedCam, Carplay, Android Auto aktiv. jne. Läbitud kilomeetreid ei muuda. U2U või 55547002.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
ivorturb12
huviline

Avatar


Registreerunud 21.10.08
Kasutaja on eemal


postitati 16.08.21 10:29 Tsiteeri


C6 sama teema, et febi pakendis pingutid originaalosa lihvitud märkidega.
Endal 171kw c6 340 000 läbisõiduga, on nüüd viimased ca 3000 km teinud mõnel käivitusel kõrinat. Samas vahepeal võid mitu päeva nii sõita, nagu poleks miskit viga. Auto saksast toodud 200 000 läbisõiduga ja ilmselt originaal asjad küljes.
Vahepeal oli mõte vahetada prooviks ainult ülemised pingutid, kuid selle kohta ka vist igasuguseid arvamusi:D


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 38.6% - SQL: 61.4%]