Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
Autor:
Pealkiri: 2.5 132kw TDI ( AKE ) veakoodid (Vastuseid: 1 | Vaatamisi: 1268)
Saareoks0
huviline

Avatar


Registreerunud 02.07.11
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A8 Quattro 2.5 TDI

postitati 16.05.17 22:32 Tsiteeri
2.5 132kw TDI ( AKE ) veakoodid



Kaks veakoodi ees peale paagisisese pumba puhastust.
TDI timingu ning märkide järgi pandud nukad ja KSP paika. Eelnevalt olid teised veakoodid.

Pole veel sõitnud pikalt aga varasemalt kui sõitsin kooles sõidu pealt ära.
Täna sain masinale uuesti hääle sisse.

Veakoodid:

Address 01: Engine Labels: 059-907-401-AKE.clb
Part No: 4D2 907 401
Component: 2.5l/4VTEDC G200AG D01
Coding: 00016
Shop #: WSC 00000
VCID: 5FCDC559DDEC0FBA90-4B1A
000000059130106EXC150_1.R75462815418

2 Faults Found:
01442 - Misfire due to Lack of Fuel
35-00 - -
01441 - Low Fuel Level Sensor (G210)
27-00 - Implausible Signal
Readiness: N/A



Paagipumbale andsin otsevoolu akult.

Mootor käib vaikselt ja ühtlaselt kuid eelsüüteküünalde tuluke vilgub ja eelnevalt väljatoodud koodid sees.

Kellelgi sarnane probleem olnud ja saanud lahendatud?

Ootan nõuandeid ja lahendusi.. Võib ka öelda mida testriga mõõta võiks ning mis näidud olema peaks.




Varasemad veakoodid:

Address 01: Engine Labels: 059-907-401-AKE.clb
Part No: 4D2 907 401
Component: 2.5l/4VTEDC G200AG D01
Coding: 00016
Shop #: WSC 00000
VCID: 5FCDC559DDEC0FBA90-4B00
000000059130106EXC150_1.R75462815418

2 Faults Found:
00550 - Start of Injection Regulation
08-10 - Control Limit Surpassed - Intermittent
00575 - Intake Manifold Pressure
08-00 - Control Limit Surpassed
Readiness: N/A


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
teet82
huviline

Avatar


Registreerunud 17.11.13
Asukoht: Võrumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C5 2.5TDI Quattro, A4 B6 1.9TDI Quattro

postitati 17.05.17 04:17 Tsiteeri


Seda "madala taseme andurit" peadki kontrollima, testriga mõõtma pistikust. See andur kontrollib, et sealt kopsikust paagis sees ei saaks kütus otsa. ElsaWin-is on need takistuste väärtused antud, mälu järgi olid need 100 ja 400 oomi umbes, vastavalt siis see kopsik täis või kuival, ei mäleta kumba pidi täpselt. See "ebausutav signaal" veakood tuleb arvatavasti sellest, et tasemeandurite järgi on paagis kütust palju, aga selle G210 signaali põhjal on kütus otsas seal kopsikus. Võimalik, et midagi valesti kokku pandud ja kopsik jääbki kuivale.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 21]
[PHP: 28.0% - SQL: 72.0%]