Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
 Lehekülgi:  1  2
Autor:
Pealkiri: Audi 80 B4 2.0 85 kW - 1994 - kilovatt // MÜÜDUD 02.08.17 (Vastuseid: 25 | Vaatamisi: 5792)
kilovatt
huviline

Avatar


Registreerunud 30.07.16
Kasutaja on eemal


postitati 05.05.17 20:42 Tsiteeri
Audi 80 B4 2.0 85 kW - 1994 - kilovatt // MÜÜDUD 02.08.17



http://i.imgur.com/gURbWey.jpg


Sai siis ostetud selline isend, selle raha eest, mida küsiti on autot küll ja veel. ÜV on kõik suht puhtalt läbinud, loodetavasti hirmsaid vigu ei selgu ja teenib ausalt mind ka edaspidi.

Lisad:
* 4x el. aknad.
* el. peeglid.
* Konditsioneer.
* ABS.

Tegemist kere kohapealt vajavad siis esitiiva nurgad, mis kannatavad pindmise rooste all, samuti esineb kobrutust antenni ümber ja kapoti vasakul serval ning juhiuksel/tiival esineb laki koorumist. Muud vead on käsipidur, mille trossid olevat väidetavalt lahti ühendatud, sest need olid roostes (selgub lähipäevil, kui auto üles tõstan uuendus) ja sumps, mis kiirendamisel pidavat kuskile vastu vibreerima, sest seda olevat keevitatud (võib tõsi taga olla, kui keevitati nii, et sumps jäi pingesse, samuti selgub lähipäevil, kui üles tõstan). Antenn nagu ei tundu toimivat, sest makk püüab ainult üksikuid kanaleid kinni ja konditsioneer vajab täitmist.

23/07 Uuendus:
Esitiivad siiani samad, juhi tiiva kaarel auk sees, nurgad pindmise all, muu roostega tegelenud pole.
Kässari trossid olidki lahti ühendatud, supporti hoovad ja trossid kinni roostetanud.
Sumpsil on siis vl kollel pragu sees (seal kus 4 toru ühte jookseb), mis kiirendamisel (mootori padad läbi) painab pragu nati lahti, kuna kat kukkus alt ja sumpsi sai keevitada, siis nüüd see on kuidagi stabiilne, aga susiseb läbi ikka.
Antenn ikka poolpidune.
Konditsioneer puhub ilusti külma.

Tulevased plaanid:
* Rooste ära likvideerida.
* Põlveotsas ülevärv.
* Toonklaas.
* Heli täiustada.
* "lõuaga" stange ette.
* Sportivnõi püta taha.

Kiidaks pilli siis selle kohapealt, et ABS ja kõik funksib, jutu järgi on õlid õigeaegselt vahetatud jm hooldused ilusti tehtud, pidurdab, sidurdab ja kiirendab normaalselt, rool mingit nalja ei viska ja kütust tundub ka täitsa normaalselt tarbivat sõltuvalt jala raskusest.

Tehtud tööd:
* Tagumised supportid vahetatud.
* Käsipiduri trossid, tagumised kettad ja klotsid vahetatud.
* Esipiduri kettad & klotsid vahetatud.
* Veepump, roolivõimu pump, roolivõimu õli vahetatud, tosool vahetatud.
* Uus kütuse pump & filter.
* 264k pealt õlivahetus.
* KKK tihend vahetatud, tühikäigu mootor ja karteri tuulutus puhastatud.
* Udukad ette paigaldatud, vajab juhtmestiku tegemist nüüd.


Pildid:

http://i.imgur.com/1VArzhH.jpghttp://i.imgur.com/5UlLmMz.jpg
http://i.imgur.com/93oTPiB.jpghttp://i.imgur.com/KjyCCnD.jpg
http://i.imgur.com/AnWbv6P.jpg




Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
EnricoN
huviline



Registreerunud 19.02.14
Asukoht: Pilves selginemistega
Kasutaja on eemal

Auto: Coupe Quattro 2.2T | MB 190e

postitati 05.05.17 22:14 Tsiteeri


Mis, terve auto tahad kivikaitamega üle tuisata?
Ise ei soovitaks :D Mu enda arust see praegune värv on üks parimaid ning väga vähestest mis Audi 80'le üldse sobib.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
kilovatt
huviline

Avatar


Registreerunud 30.07.16
Kasutaja on eemal


postitati 05.05.17 22:33 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: EnricoN
Mis, terve auto tahad kivikaitamega üle tuisata?
Ise ei soovitaks :D Mu enda arust see praegune värv on üks parimaid ning väga vähestest mis Audi 80'le üldse sobib.


Noh jah plaan on/oli, ühte nägin ja jubedalt hakkas meeldima.. Sellega aega muidugi on plaanida jne.. ei tea mida selle kooruva lakiga teha, sest spray lakk ei kõlba kassi saba alla ka ja suvel õues päris ka ei lase seda püstoli lakki peale + siis peaks juba terve auto üle lakkima.. Äkki välja lihvida see kooruv ala ja siis vesilihv + poleerimine? Rooste lihvin välja ja krunt peale kuniks lasen koodi järgi spray segada ja siis saab detaili kaupa midagi ära teha..


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Aloha
huviline

Avatar


Registreerunud 26.03.15
Asukoht: Lääne-Virumaa
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 C5 2.5 V6 110kw Quattro

postitati 07.05.17 07:27 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: kilovatt
Tsitaat:
Algselt postitas: EnricoN
Mis, terve auto tahad kivikaitamega üle tuisata?
Ise ei soovitaks :D Mu enda arust see praegune värv on üks parimaid ning väga vähestest mis Audi 80'le üldse sobib.


Noh jah plaan on/oli, ühte nägin ja jubedalt hakkas meeldima.. Sellega aega muidugi on plaanida jne.. ei tea mida selle kooruva lakiga teha, sest spray lakk ei kõlba kassi saba alla ka ja suvel õues päris ka ei lase seda püstoli lakki peale + siis peaks juba terve auto üle lakkima.. Äkki välja lihvida see kooruv ala ja siis vesilihv + poleerimine? Rooste lihvin välja ja krunt peale kuniks lasen koodi järgi spray segada ja siis saab detaili kaupa midagi ära teha..


See nali jäta küll tegemata, et kogu auto kivikaitsega üle lasta. :D


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
kilovatt
huviline

Avatar


Registreerunud 30.07.16
Kasutaja on eemal


postitati 07.05.17 11:27 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Aloha
Tsitaat:
Algselt postitas: kilovatt
Tsitaat:
Algselt postitas: EnricoN
Mis, terve auto tahad kivikaitamega üle tuisata?
Ise ei soovitaks :D Mu enda arust see praegune värv on üks parimaid ning väga vähestest mis Audi 80'le üldse sobib.


Noh jah plaan on/oli, ühte nägin ja jubedalt hakkas meeldima.. Sellega aega muidugi on plaanida jne.. ei tea mida selle kooruva lakiga teha, sest spray lakk ei kõlba kassi saba alla ka ja suvel õues päris ka ei lase seda püstoli lakki peale + siis peaks juba terve auto üle lakkima.. Äkki välja lihvida see kooruv ala ja siis vesilihv + poleerimine? Rooste lihvin välja ja krunt peale kuniks lasen koodi järgi spray segada ja siis saab detaili kaupa midagi ära teha..


See nali jäta küll tegemata, et kogu auto kivikaitsega üle lasta. :D


Nja, see oleks pigem lihtne variant kuidas need värvi kahjustused ära parandada, roheline on nüüd rohkem meeldima hakanud ja jääb ka selliseks :D

Ootaks ideid, mida selle kooruva lakiga ette võtta, kas lahtine osa maha lihvida ja üle lakkida need kaks detaili (juhi tiib ja uks) või lahtine lakk maha kakkuda ja poleerida? Samuti uuriks, kas keegi on esi uste sisse aretanud kõlareid, pole veel polstreid maha kakkunud, et nende alla näha, kas on ruumi panna jne. Eile tegin ühe 350km otsa ja õrnalt tõmbab paremale maanteel, samuti tundub, et pidurid jäävad õrnalt peale, täna saan pilgu peale visata, vb liugurid kinni lihtsalt :)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
kilovatt
huviline

Avatar


Registreerunud 30.07.16
Kasutaja on eemal


postitati 07.05.17 19:18 Tsiteeri


Lasin suvekad velgedele panna ja siis sain veidi piduri kettaid jms uurida.. Pidurikettad enamvähem, klotsid vajaks vahetust.. Suve alguseni peaks ära kestma, siis lähevad uued kettad ja klotsid.. Kässari trossid olid jah lahti ühendatud.. Üks pool liikus, teine mitte, koos ketastega panen siis uued trossid ka ja ehk saab kässari tööle.

Kiskusin terve kesk konsooli laiali, et lahendada puhuri anomaalia, nimelt esimene ja teine aste ei funka, kolmas ja neljas toimivad ehk siis ei saa takisti viga olla. Võtsin selle klemmi mehanismi küljest ja tegin kontaktid puhtaks jne, puutuvad ilusti kokku omavahel, sai katsetatud igat pidi, aga tee mis tahad- 1 ja 2 aste ei tööta. Mingis foorumi postituses mainiti, et puhuri mootor võib kutu olla, enne kui seda uut hakkan muretsema vb keegi tark oskab mingi lahenduse öelda? Proovisin ka takisti kaks otsa ära ühendada, et äkki aitab, aga kus sa sellega..

Sõber katsus veepumba rihma ratast ja seal julm loks sees, homme tellin uue ära. Kuigi veepump tundub uus olevat on arvatavasti rihm liiga pingule pandud ja see oma töö teinud.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
kilovatt
huviline

Avatar


Registreerunud 30.07.16
Kasutaja on eemal


postitati 08.05.17 18:55 Tsiteeri


Täna võtsin tagumised rattad alt ära, et proovida kässari hoobasid - mõlemad julmalt kinni. Suve paiku hakkan neid siis uurima, kas tasub rem. kompl panna või uued supportid osta (sõber rääkis, et kui nii kinni, siis ei pruugi rem. kompl ka aidata).

Esiratastes rooliotsast loks sees, arvatavasti panen esisilda uue kupatuse (stabikad, rooliotsad, sarniirid) järgmine kuu.

Tellisin ära ka veepumba, õli, õhu ja kütuse filtrid ja natuke pirne, et spidoplokk valgeks saada ja igast muud pirnid välja vahetada, mis kutud on. Lisaks ka veepumbale on roolivõimu rihmarattas väga julm loks sees (hullem kui veepumba omal), ei tea kas sellega kannatab edasi sõita kui veepumba ära vahetan või tuleks ka roolivõimu pump välja vahetada (või annab seda ratast eraldi vahetada?)

Lähipäevil tegelen ka tagumise vasaku tiiva roostega (antenni augu ümber), arvatavasti värvimiseni ei jõua, aga krundi saab kindlalt peale, et edasi ei ussitaks (plaan ka tsink spreid kasutada, vb keegi oskab tagasisidet selle asja kohta anda :D).

Vigu tuleb juurde :D KKK tihend laseb päris hästi läbi ja alt vaadates on käigukast ka väga niisune, kust aeg ajalt tilgub õli sumpsi toru peale ja selletõttu on kõrbehais järgi peale pikemat sõitu, aa, võtsin ka sumpa keskelt põhja alt selle tala ära, sest sumps kolises selle vastu.

Tänaseks vist kokkuvõte olemas :D Rohkem sissekandeid peaks tulema lähipäevil, kui millegagi olen jälle hakkama saanud :D


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
kilovatt
huviline

Avatar


Registreerunud 30.07.16
Kasutaja on eemal


postitati 15.05.17 21:23 Tsiteeri


12/05 sai siis kasutaja mell182 käest toodud korralik roolivõimu pump, tänane seika oli selline, et peale suuremat salongi puhastust läks õlituli põlema, õli on maxis ja käimise ajal loobib ilusti õli ka klapikaande, eeldasin, et andur suri ära, aga siis kustus ära ja enam põlema pole hakanud. Seoses salongi puhastamisega tundub, et puhastatud pole seda 2010-2011 saati või ka varem, sest juhi pori mati alt tuli välja paar 10 sendist krooni, millel kena oksüdeerunud kiht peal mille põhjal kipun arvama, et puhastus võis toimuda enne 2010 :D Mingit huvitavat löga leidsin ka istmete alt, kange keemia sai lögast jagu.
Homme peaks juppidele saama järgi minna ja natuke tööd teha saama ehk.

Salongi ventika anomaaliast pole siiani aru saanud, võtsin ükshaaval kaitsmeid välja, äkki mõni on läbi, aga kõik terved, kui keegi oleks nõus pakkuma teist salongi venti (kliimaga variandi oma) kuskil Tallinn-Rapla piires (see nv ka türil!) oleks päris tore, sest väljamaa foorum teadis rääkida, et harjad kuluvad ära ja siis jäävadki kõrgemad astmed alles.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
kilovatt
huviline

Avatar


Registreerunud 30.07.16
Kasutaja on eemal


postitati 20.05.17 00:08 Tsiteeri


Viimaste päevade jooksul sai siis jupid ära toodud, klapi kaane tihendi vahetus oli oodatust pikem ettevõtmine, sest kütuse torud jms toredused tuleb eest võtta, selgus ka, et jahutuse flantsid on läbi ja samuti nende tihendid. Täna käisin forsis ja sebisin uued flantsid koos tihenditega ja täna sai siis ära vahetatud veepump, rv pump, tosool, rv õli ja need flantsi teemad. Kkk tihend oli varasemalt hermetsiga lapitud, aga nüüd peaks vist pidama jääma :D Forsist sain ka kesk konsooli lambipirne ja nüüd näeb pimedas ka sooja jms näppida. Peale õlivahetust (siis vahetab ka õliradika tihendi ära) teen mootori pesu ja siis näha mis kust lekib. Vahepeal üks tõukur tiksuma hakanud mis ka veidi häirib.
Telost ei lase pilte panna, need lisan homme.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
kilovatt
huviline

Avatar


Registreerunud 30.07.16
Kasutaja on eemal


postitati 23.06.17 10:58 Tsiteeri


Kuu möödas viimasest postitusest. Esmaspäeval saan kogu mootoripatjade kupatuse kätte ja siis saab ehk need lähipäevil ära vahetada ja siis tuleb vl kolle maha võtta, et seda keevitada (üksik toru kuhu kõik 4 kokku jooksevad, sealt pooleldi läbini pragu, rohkem vajutades painab mootorit nii palju, et kisub prao laiemaks ja siis racing sound), enne pole mõtet keevitada, sest siis kisuks mingi hetk jälle katki selle. Samuti järgmine nädal tellin ära piduri kettad, klotsid, kässari trossid ja sõbralt saan korralikud tagumised supportid, siis saab kässari ka vast tööle. Tänane seika oli see, et kui hommikul inimesi sõidutada oli vaja, siis parklas peale auto välja suretamist see enam tööle ei läinud, kõrva diagnost ütles, et bena pump ise või relee perses. Teistele tuli auto järgi ja ma jäin parklas pumpa lammutama. Kiskusin pumba välja ja supaka juhtmetest andsin voolu, hakkas tööle jälle või oli koguaeg töötanud. Lasin cleaneriga pistiku ja klemmid puhtaks ja nüüd jälle töötab, aga tundub, et bena pump kutu siiski, sest jõudu üldse pole ja vahepeal ei saa kütust peale, aga asi võib olla ka kütuse filtris, mida seni pole puutunudki ja kuna veidi sodi kukkus kütuse pealevoolu torru, siis võib arvata, et filter ise umbes, uus on olemas ja täna vahetan ära. Aa, absi tuli hakkas ka põlema peale seda nalja :D


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
r384n3
huviline

Avatar


Registreerunud 18.08.13
Asukoht: Taebla
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A4 B5 1.9 81kw TDI, Audi 80 B4 Turbo Quattro

postitati 23.06.17 20:46 Tsiteeri


Kui pumpa vaja, siis kirjuta mulle.


Old Audis never die. They just get faster.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
kilovatt
huviline

Avatar


Registreerunud 30.07.16
Kasutaja on eemal


postitati 24.06.17 11:42 Tsiteeri


Filter vahetatud, aga ikka sama tants. Vahepeal kui tühikäigu klapi pistik tagant võtta käib paremini ja siis jälle ei käi üldse. Proovin leida kellegi, kes tln rapla kandis kiiremas korras korraliku pumpa annaks proovida, siis telliks uue, sest uus 25€.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
r384n3
huviline

Avatar


Registreerunud 18.08.13
Asukoht: Taebla
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A4 B5 1.9 81kw TDI, Audi 80 B4 Turbo Quattro

postitati 24.06.17 16:17 Tsiteeri


Nende 25€ maksvate pumpadega ma küll lotot mängima ei hakkaks :)


Old Audis never die. They just get faster.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
kilovatt
huviline

Avatar


Registreerunud 30.07.16
Kasutaja on eemal


postitati 26.06.17 16:51 Tsiteeri


Täna pumpa kopsides läks hommikul tööle ja vahepeal puterdades vedas linna tööle, tagasi tulles võtsin uue pumba peale ja käisin poes peale seda. Enam käima ei läinud ei cleaneri ega kopsimisega, hakkasin siis parklas pumpa vahetama, kui see kõige kõvem vihm tulema hakkas, ise läbimärg, aga vahetatud sain ja masin hakkas normaalselt tööle jälle, sõber vahetas rehvid ka ees ära. ABSi tuli kadus ise ära tookord, kui põlema hakkas, aga nüüd kui pedaal põhja vajutada, siis kapoti all urrab see absi pump vms, varem ikka kobises nagu.. Pedaal vibrab ikka samamoodi lihtsalt heli teine, ei tea mida kahtlustada. Roolivõimuga ka mingi nali, rool peaaegu põhja keerata, siis vahepeal hakkab rool vibrama ja mingi mölin tuleb kapoti alt, teine hetk jälle kriuksub nagu rihm libiseks või siis ei tee üldse häält, oleneb, kuidas tuju on.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
kilovatt
huviline

Avatar


Registreerunud 30.07.16
Kasutaja on eemal


postitati 01.07.17 09:26 Tsiteeri


Täna sai siis sõbra poole mindud ja temalt korras tagumised supportid võetud ja külge pandud koos uute ketaste, klotside ja kässari trossidega, tegelt nii lihtne polnud, sest mõistus jooksis ööpimeduses kokku ja tund aega mõtlesime, miks kolbi ei saa sisse suruda... Lõpuks andsime nuputamisega alla ja siis kiire google ja vastus käes "kuidas krt selle peale küll ei tulnud". Siis hakkasid asjad sujuvamalt liikuma ja lõpuks sai ikka hommiku 4 aeg asi kokku ja õhutatud, aga õhk ikka sees ja pidurid samasugused nagu sigullil, täna õhutab uuesti kogu süsteemi.
Esimesed kettad ja klotsid sain ka, aga suutsin valed kettad tellida (vent kettad ees) ehk see vahetus jääb järgmisesse nädalassse.
Sumpa klambrid on ka nii kutud, et enam normaalselt ei istunud ja ühte ei saanudki panna, nüüd julm plärin :D
Sõbralt saan samamoodi ka udukad koos liistude ja juhtmestikuga, siis tuleb neid hakata külge aretama mingi hetk.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
kilovatt
huviline

Avatar


Registreerunud 30.07.16
Kasutaja on eemal


postitati 03.07.17 20:26 Tsiteeri


Ma ei tea miks mul piltide tegemine ei õnnestu, tööd tehes satun hoogu ja see unub ära :D

Igatahes piduritega oli selline nali, et olin suppordid valesti pannud nii, et õhutus nippel jäi allapoole, ööpimeduses seal taskulambiga sai küll võrreldud, aga tundus, et mõlemad pooled samad ja nii ta läks, nüüd pidurdab täitsa 5+.
Seoses sumpaga, see omaette teema. Läksin siis pidureid katsetama ja lõin 90 pealt pedaali põhja, auto hetkega seisab ja mingi sumpa teema andis järgi, et asi hakkas iga jõnksu peale vastu maad kolisema. Mõtlesin siis, et saan vaikselt garaazi tagasi tulla, aga siis kukkus kat üldse alt ära ja ainult lambda juhe hoidis teda kinni, mis imekombel katki ei läinud, võtsin lambda pistikust lahti ja tõstsin kati autosse. Nüüd siis "otsetoru" mis väga jube. Kati ja kolle toru otsasi vaadates saab selle poltidega kinni panna uuesti ja keskpüti ja kati vahelisse ühendusse uusi klambreid vaja lihtsalt, siis peaks sumpa jälle vaikne olema.

Sõbralt sain mingid audi r15 valud millest ainult esimesed all hetkel ja udukad ka küljes, aga ootavad kuniks juhtmestiku teen neile.

Homme viin kettad poodi tagasi ja lasen vent kettad tellida ja ehk järgmine nädal saan viimaks need mootoripadjad ka ära ostetud ja vahetatud, et siis kolle küljes olevat pragu keevitada lasta. Samuti proovin homme mõned pildid ka teha kuniks masin veel puhas püsib :)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
kilovatt
huviline

Avatar


Registreerunud 30.07.16
Kasutaja on eemal


postitati 17.07.17 21:56 Tsiteeri


Suutsin iföönile ligi pääseda ja mingid kunagised tehtud pildid (kui rv ja veepumpa sai vahetatud koos flantsidega, kkk tihend) hermetsi pornost. Kuna foorumisse spoilerit panna ei saa tegin imguri albumi kui keegi suvatseb vaadata, midagi erilist sealt pole :D

http://imgur.com/a/sjNlw

Värskeimad pildid küll pimedas, aga pimedas paistab ilusam kui valges ;)
Armatuuris asendasin ka 1w pirnid 2wstega ja nüüd hõõgub ilusti, enne oli imelik tuhm valgus, tahhoka ühte nurka jäi siiski 1w pirn ja vahe on ilusti näha. Proovisin ka siis nende aku jm tulede 2w pirnid asendada 1w pirnidega, et ei peaks jälle linnast ostma minema neid, aga siis need tuled ei hakanud üldse põlema.. (pilt vana ehk spidos veel osad pirnid vahetamata, aga vahe sees)

http://i.imgur.com/WuslJtj.png

Täna sai ka lisaks sumpa üle käidud ja susinaid nööri täis topitud ja toruklambriga kinni tõmmatud, mingid pisi augud on, aga need tahmavad varsti täis, esikettad sain ka õiged ja need vahetatud, aga apparently klotse on mitmes mõõdus ja miskipärast tulid mulle anduritega klotsid, mis "õigetest" veidi kitsamad, kui rahasi laekub vahetan need välja enne kui kettale rant sisse tuleb, siis võin praegused klotsid kellelegi anda (ühel anduri juhe küljest nüüd juba).


http://i.imgur.com/mOwh7lQ.jpg?1http://i.imgur.com/fN53iwy.jpg?1

Kuna rahad kadunud, siis selle tagasi tulemisel esimese asjana läheb ka uus hammasrihma komplekt peale, sest viimane vahetus 2012 tehtud ja asi suht lõtv, kuskil lugesin, et klapid pähe ei kuku sellel mootoril, aga vb keegi kinnitab seda. Nkn lõppeb asi kogu nina maha kiskumisega, siis lähevad mootori ette otsa uued simmekad ka.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
cJr
huviline

Avatar


Registreerunud 22.01.15
Kasutaja on eemal

Auto: B4 2.0 85kw

postitati 18.07.17 22:45 Tsiteeri


Minu autol ei jooksnud klapid pähe, kui suure hoo pealt hammasrihm maha jooksis. Arvasin küll, et noh jama lugu, aga sõber soovitas siiski uue rihmaga proovida ja siiamaani sôidab.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
kilovatt
huviline

Avatar


Registreerunud 30.07.16
Kasutaja on eemal


postitati 19.07.17 21:11 Tsiteeri


No vot siis ei peaks maailma lõpp olema, kui hiljaks jään :D Ma arvan, et hamba vorra vale vms kuidagi jube uimane on mootor. Kuidas sellel üldse "süüdet keeratakse" jagajat tal ju pole.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
pokerpig
huviline



Registreerunud 17.01.16
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: AUDI 80 2.0 85kw

postitati 20.07.17 04:23 Tsiteeri


Jagaja täitsa olemas ;) veits peidus juhipoolel, õlifiltri juures.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
kilovatt
huviline

Avatar


Registreerunud 30.07.16
Kasutaja on eemal


postitati 20.07.17 21:57 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: pokerpig
Jagaja täitsa olemas ;) veits peidus juhipoolel, õlifiltri juures.

Kuidagi üldse pole silma hakanud kuigi õlifiltris tihend vahetatud, vb ei keskendunud sellele lihtsalt :D

Teisalt küsiksin sellist nalja, et kuidas oleks võimalik see toru, mis vl kolle külge kinnitub eemaldada, ta on 4 poldiga kinni, aga ligi pääseb ainult ühele, kas aku see alus käib ära kuidagi või on mingi ime nipp sellele?
Kollel pragu sees (seal kus 4 toru ühte jookseb) ja tahaks varsti küljest võta, et siis see ära lasta keevitada (või üldse torukolle kuskilt sebida, mootor pidavat paremini ampsama hakkama, vb keegi oskab kaasa rääkida)...

Üks anomaalia, millest aru pole saanud on veel. Nimelt kui spido plokilt vool tagant võtta (kas siis pistikud tagant v aku maha) läheb kell lolliks ja hakkab hieroglüüfe näitama, kui mootor käima panna, siis käiamise hetkel need glüüfid seal muutuvad ja kunagi täiesti lambist kas käiamise või käimise ajal läheb kell 0:00 ja siis pelab kuni järgmise "voolukatkestuseni". Plokis endas mingi viga või mingi rohi olemas selle vastu?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
pokerpig
huviline



Registreerunud 17.01.16
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: AUDI 80 2.0 85kw

postitati 22.07.17 17:30 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: kilovatt
Tsitaat:
Algselt postitas: pokerpig
Jagaja täitsa olemas ;) veits peidus juhipoolel, õlifiltri juures.

Kuidagi üldse pole silma hakanud kuigi õlifiltris tihend vahetatud, vb ei keskendunud sellele lihtsalt :D

Teisalt küsiksin sellist nalja, et kuidas oleks võimalik see toru, mis vl kolle külge kinnitub eemaldada, ta on 4 poldiga kinni, aga ligi pääseb ainult ühele, kas aku see alus käib ära kuidagi või on mingi ime nipp sellele?
Kollel pragu sees (seal kus 4 toru ühte jookseb) ja tahaks varsti küljest võta, et siis see ära lasta keevitada (või üldse torukolle kuskilt sebida, mootor pidavat paremini ampsama hakkama, vb keegi oskab kaasa rääkida)...

Üks anomaalia, millest aru pole saanud on veel. Nimelt kui spido plokilt vool tagant võtta (kas siis pistikud tagant v aku maha) läheb kell lolliks ja hakkab hieroglüüfe näitama, kui mootor käima panna, siis käiamise hetkel need glüüfid seal muutuvad ja kunagi täiesti lambist kas käiamise või käimise ajal läheb kell 0:00 ja siis pelab kuni järgmise "voolukatkestuseni". Plokis endas mingi viga või mingi rohi olemas selle vastu?


Kui ma siduri vahetust tegin sain VL küljest summti tõstuki peal alt poolt kätte, kuigi ma ei tea kuidas sul seal ligipääs on, kuna mul oli sillatala eemaldatud :D VL poldid on seal hästi kaua nagunii kinni olnud niiet on risk et keerad puru, ise kasutasin narre võtit, pikendust ja seda kardaani taolist otsa veel, et paremini ligipääseda.

See pigem kella viga, pikslid vigased vms, mul oli endal vw golfil midagi taolist, otsin uue spidoploki ja seal töötas normilt :D


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
kilovatt
huviline

Avatar


Registreerunud 30.07.16
Kasutaja on eemal


postitati 23.07.17 09:25 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: pokerpig
Tsitaat:
Algselt postitas: kilovatt
Tsitaat:
Algselt postitas: pokerpig
Jagaja täitsa olemas ;) veits peidus juhipoolel, õlifiltri juures.

Kuidagi üldse pole silma hakanud kuigi õlifiltris tihend vahetatud, vb ei keskendunud sellele lihtsalt :D

Teisalt küsiksin sellist nalja, et kuidas oleks võimalik see toru, mis vl kolle külge kinnitub eemaldada, ta on 4 poldiga kinni, aga ligi pääseb ainult ühele, kas aku see alus käib ära kuidagi või on mingi ime nipp sellele?
Kollel pragu sees (seal kus 4 toru ühte jookseb) ja tahaks varsti küljest võta, et siis see ära lasta keevitada (või üldse torukolle kuskilt sebida, mootor pidavat paremini ampsama hakkama, vb keegi oskab kaasa rääkida)...

Üks anomaalia, millest aru pole saanud on veel. Nimelt kui spido plokilt vool tagant võtta (kas siis pistikud tagant v aku maha) läheb kell lolliks ja hakkab hieroglüüfe näitama, kui mootor käima panna, siis käiamise hetkel need glüüfid seal muutuvad ja kunagi täiesti lambist kas käiamise või käimise ajal läheb kell 0:00 ja siis pelab kuni järgmise "voolukatkestuseni". Plokis endas mingi viga või mingi rohi olemas selle vastu?


Kui ma siduri vahetust tegin sain VL küljest summti tõstuki peal alt poolt kätte, kuigi ma ei tea kuidas sul seal ligipääs on, kuna mul oli sillatala eemaldatud :D VL poldid on seal hästi kaua nagunii kinni olnud niiet on risk et keerad puru, ise kasutasin narre võtit, pikendust ja seda kardaani taolist otsa veel, et paremini ligipääseda.

See pigem kella viga, pikslid vigased vms, mul oli endal vw golfil midagi taolist, otsin uue spidoploki ja seal töötas normilt :D

No jah, ise vaatasin seat alt ja sillatala jääb ette. Kunagi peab kasti nkn maha kakkuma, et vända simmekas ära vahetada. Kell maagiliselt korras jälle kuni uue voolikatkestuseni.
Poole paagiga sain 400km sõita- hästi/halvasti/saaks paremini?

Täna saan konksu kah!


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
r384n3
huviline

Avatar


Registreerunud 18.08.13
Asukoht: Taebla
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A4 B5 1.9 81kw TDI, Audi 80 B4 Turbo Quattro

postitati 25.07.17 20:55 Tsiteeri


Akualus ise ei käi ära, aga aku all on parajalt suur ava, kust käsi sisse mahub kenasti. Seal mingi alumiiniumiga kaetud kate ees. Kui aku maha võtad, siis saad aru, millest jutt. :)


Old Audis never die. They just get faster.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
kilovatt
huviline

Avatar


Registreerunud 30.07.16
Kasutaja on eemal


postitati 26.07.17 11:43 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: r384n3
Akualus ise ei käi ära, aga aku all on parajalt suur ava, kust käsi sisse mahub kenasti. Seal mingi alumiiniumiga kaetud kate ees. Kui aku maha võtad, siis saad aru, millest jutt. :)


Kast jep ära ei käi, vaatasin tookord ja pettusin. Akut pole ostust saati maha võtnud juigi öeldi, et aku pole väga hea. Siiani ei ole streikinud :D Õhtul vaatan kas too auk on piisav :)

Eile sain forsist vända ja nuka simmekad (vändale ka tagumise) ja tempi andurite tihendid.
Pilt

Täna vb saab ka natuke tummisema püti alla panna ja veelkord susinaid kinni toppida - kuskilt nöör eest lennanud vist.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
 Lehekülgi:  1  2
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 43.0% - SQL: 57.0%]