Mootori temp probleemid
Autoks on siis Audi A6 Avant C4 2,5 TDI 85 KW 1995a
Ehk keegi targem suudab aidata mind. Jama nimelt järgmine.
Jaanuari lõpus hakkas salongi ventilaator väga hirmsat häält tegema. Nii öelda viimased korisemised veel. Samal ajal täheldasin veel et salongi ei
tule sooja õhku ja klaas udutas, ning tosool kadus väheke. Ventilaator sai siis mingi hetk ära vahetatud ja siis mingi hetk peale seda hakkas sõidu
ajal ilusti salongi sooja tulema. Kui auto koha peal tiksus siis tuli suht jahedat õhku. Tegin ka klaasi puhtaks ja panin tosooli normi ning pole
viimase ca 400km jooksul täheldanud udutamist ja erilist tosooli kadu. Nüüd huvitavaks läks eelmise nädala lõpus kui läksin koolitusele. Olin sõitnud
ca 40 km ja mingil põhjusel piilusin spidoka peale. Tulemuseks siis see et avastasin et mootori tempi näitas seal ca 60 kraadi. Kuna see tundus
kahtlane siis jäin teeäärde seisma ja läksin kapoti alust uurima. Tosool oli korras, mootor soe. Katsusin siis ka lõdvikuid. Termostaadist tulev
lõdvik oli jahe nii nagu peab. Kõige huvitavam hakkab nüüd. Lõdvik mis siis tuleb temp andurist oli ka jummala jahe. Natuke siis pumpasin seda
lõdvikut siis läks see tulikuumaks ja spidokas näitas ilusti moto töö tempiks seal peaaegu 90 kraadi. Ja hoidis seda veel järgmised 200km
sihtpunktini, ning sõidu ajal tuli ka sooja salongi. Vahepeal siis auto seisis paar päeva ning siis sai lühike sõit tehtud ca 6 km. Selle sõiduga läks
töö temp ilusti ca 90 kraadi juurde. Nüüd kui koolitus läbi oli oli vaja sõita ca 100 km tagasi töö juurde. Selle aja jooksul näitas töö tempiks ca 60
kraadi ja käpi neid lõdvikuid kui palju tahad töö temp ikka ei tõusnud. Peale pumpamist olid lõdvikud natuke aega tulikuumad siis jahtusid jälle maha.
Nii et targemad palun aidake kus kohast viga taga ajada.
|