Lehekülgi: 1 2 3 |
Spice
huviline
Registreerunud 20.08.13
Kasutaja on eemal
Auto: A6 c5 2.5TDIq ´05
|
postitati 13.04.17 08:24
|
|
|
Audi 2,5 tdi v6 BAU lagin/kolin
Tere,
Probleemi ilmselt kirjeldab kõige paremini video (värvid on paigast ent heli peal on hästi kuulda seda laginat). Kui pöördeid tõsta üle tuhande kaob
lagin ära. Ei ole vahet kas on tegu külma või sooja mootoriga. Käivitus külmalt kui ka soojalt ideaalne.
Link:
Lagin/ kolin/ kolks
|
|
|
sibidisah
huviline
Registreerunud 07.02.07
Asukoht: Rapla
Kasutaja on eemal
|
postitati 13.04.17 08:33
|
|
|
Ma võtaks klapikambri kaaned maha ja vaataks ega miski pole jupp pole jalutama läinud. Enamvähem peaksid kuulma kustkohast kolin kõige kõvem on, siis
saaks juba edasi juurelda.
VRB Motorsport
...turbo has gone titts up smoking and whistling like a [roppus]!
|
|
|
|
Spice
huviline
Registreerunud 20.08.13
Kasutaja on eemal
Auto: A6 c5 2.5TDIq ´05
|
postitati 13.04.17 09:46
|
|
|
Värskelt vahetatud juhipoolses peas 2 klappi, hunnik tõukureid ja paar nookurit. Lisaks tehtud rihmade ring. Hetkel tundub, et viga neljandas
pihustis, sest töötava mootoriga lahti keerates kaob lõgin ära.
|
|
|
stihl
huviline
Registreerunud 14.09.09
Asukoht: tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi Coupe B3, Jaguar XJ6 Series II
|
postitati 13.04.17 10:50
|
|
|
Kas see lagin oli KOHE pärast remonti või tekkis mingi aeg hiljem?
.
|
|
|
Spice
huviline
Registreerunud 20.08.13
Kasutaja on eemal
Auto: A6 c5 2.5TDIq ´05
|
postitati 13.04.17 10:56
|
|
|
Suhteliselt kohe, paar minutit käis ja siis tekkis.
|
|
|
stihl
huviline
Registreerunud 14.09.09
Asukoht: tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi Coupe B3, Jaguar XJ6 Series II
|
|
Spice
huviline
Registreerunud 20.08.13
Kasutaja on eemal
Auto: A6 c5 2.5TDIq ´05
|
postitati 13.04.17 14:59
|
|
|
Viga siiski polnud pihustis. antud videos rütm iseenesest on sarnane. Kas on veel mingeid variante?
Tõstsin 4. ja 5. pihusti ringi, kolks ikka 4. silindris. Huvitav on see, et esimene kord peale pihustite ringi lappamist käivitasin, siis ala 2
minutit ei teinud ühtegi ebaloomuliku häält. jätsin seisma ning umbes 10 minuti pärast käivitasin uuesti. Siis oli kolin kohe olemas.
|
|
|
stihl
huviline
Registreerunud 14.09.09
Asukoht: tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi Coupe B3, Jaguar XJ6 Series II
|
postitati 13.04.17 17:12
|
|
|
Selles minu videos oli laksumise süüdlane selline:
Ehk siis pisike metallitükk, mis õhufiltrist pärit ja hüples kolvi peal üles alla.
Kolb oli ära täkitud, pea samuti, aga ei midagi hullu. Kaanetinend vaid läks raisku. Pärast töötas normaalselt.
40a uuemal diislil seda nagu raske uskuda. Seal ju ruumi väga vähe võrreldes vana iidse bensukaga.
Midagi teistsugust peab ikka olema. Kui just pearemondi käigus sinna midagi imepisikest sisse ei poetatud.
.
|
|
|
Spice
huviline
Registreerunud 20.08.13
Kasutaja on eemal
Auto: A6 c5 2.5TDIq ´05
|
postitati 13.04.17 17:17
|
|
|
Endameelest sinna miskit sisse ei poetanud. Hakkan mõtlema, et kas rihmakomplektis mõni rullik või pinguti võis kehv sattuda. Oleks pidev ja ühtlane
kolin, siis kahtlustaks juba klappe/tõukureid jms. Samas ega silindri sisse ei näe ka pead maha kiskumata.
|
|
|
stihl
huviline
Registreerunud 14.09.09
Asukoht: tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi Coupe B3, Jaguar XJ6 Series II
|
postitati 13.04.17 17:21
|
|
|
Ikka stetoskoop pähe ja kuulama, kust ta täpsemalt tuleb.
Kuna siiani kokku pole jooksnud, siis peab mingi analoogiline anomaalia olema.
Kle, ole nüüd normaalne, rull ei tiksu kunagi selliselt. Sel on ikka pidev nõrk vilin või krigin taga.
.
|
|
|
Spice
huviline
Registreerunud 20.08.13
Kasutaja on eemal
Auto: A6 c5 2.5TDIq ´05
|
postitati 13.04.17 17:31
|
|
|
Proovisin stetoskoobiga, proovis teinegi mees. Ei oska isegi sellega kindlaks määrata asukohta. Rull rulliks, aga pingutit olen kuulnud tegemas
kummalisi hääli.
Poleks ju ime, kui ise oma lollusest miskit tegemata unustasin (loe poldid kinni keeramata).
Lisaks sellele, ehk mõni Pärnakas satub siia peale ja on nõus nt kuuspaki eest laenutama hammasrihma vahetuseks eritööriistade komplekti (plaadid ja
vända lukusti, pumbaga leian vastava puuri, mis sinna toppida).?
Kokku ta tõepoolest käinud pole ja kolks kaob veel pööretel ära. Saab olema huvitav lahenduskäik ilmselt.
|
|
|
stihl
huviline
Registreerunud 14.09.09
Asukoht: tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi Coupe B3, Jaguar XJ6 Series II
|
postitati 13.04.17 18:01
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Spice
Saab olema huvitav lahenduskäik ilmselt. |
Ilmselt küll. Kusjuures see 2,5 v6 pudrupada käib ju muidu väga ilusasti; täpselt nagu peab; kui seda tiksumist mitte arvestada...
Mul küll mõistus otsas. (mida pole kunagi olnudki)
.
|
|
|
Spice
huviline
Registreerunud 20.08.13
Kasutaja on eemal
Auto: A6 c5 2.5TDIq ´05
|
postitati 13.04.17 18:20
|
|
|
Endalegi üllatuseks käib pill ikka nagu üle keskmise viisakas sakslane. Loodan, et kaant uuesti maha ei pea kiskuma. Kõik muud asjad on olemas aga
pühadeaeg keeruline kaanetihendit leida. Seisab tööl ees, ülemus juba vaatab imeliku pilguga.
|
|
|
audimees001
huviline
Registreerunud 10.03.11
Asukoht: Raplamaa
Kasutaja on eemal
|
postitati 14.04.17 08:18
|
|
|
Mul alles oli ühe AKE 2.5 mootoriga selline jama. Laksus samamoodi. Sai kõik stenditud pihustid peale. Proovitud teist pumpa, nukad jne kõik korras,
märgid paigas. Näitas koguaeg pihustinäite mööda kuigi teise auto peal olid näidud korras jne. Laksus samamoodi nagu seal videos. Natuke gaasi peal
hoida kadus. Sõites lagises ka. Viga oli 4 silindri keps.
Muidugi tõukur paneb selle mootori ka jubedalt laksama kuid videost nähtub, et ei laksi koguaeg. Igatahes edu vea leidmisel.
|
|
|
andrec
huviline
Registreerunud 07.10.06
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A4 B6 R30 VR6 turbo
|
postitati 14.04.17 08:27
|
|
|
Kepsusaale lagin läheb pööretega suuremaks just.
|
|
|
|
stihl
huviline
Registreerunud 14.09.09
Asukoht: tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi Coupe B3, Jaguar XJ6 Series II
|
postitati 14.04.17 08:48
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: andrec
Kepsusaale lagin läheb pööretega suuremaks just. |
Minu kogemus ütleb seda ka.
Ja kui ülemine silm ära, see peaks kah korrapäraselt laksuma, mitte hooti nagu siin.
.
|
|
|
audimees001
huviline
Registreerunud 10.03.11
Asukoht: Raplamaa
Kasutaja on eemal
|
postitati 14.04.17 09:13
|
|
|
Alati ei lähe lagin suuremaks. Oleneb kui hull asi on. S8 4.2 oli eelmine aasta samuti. Lagin tuli sisse alles 2000 pöörde juures. Kohal tiksudes
laginat polnud ja suuremal pöördel ka mitte. Auto sõitis peale ostu nii 100km ja keps kãis küljelt vãlja. Eelnevalt polnud muidugi teada, et viga
kepsus. Muidu poleks sõitnudki. Diislil 2.5 läkski lagin sõites eriti jubedaks. Aga kohapeal ca 1000pööret oli vait. Lihtsalt tiksudes käis samuti
hooti nagu see siin ja viga oli kepsus. Kuna ta kohati laksis, siis saigi igast asju proovitud ja testitud kuna ei uskunud ka, et keps. Aga nii see
selle mootoriga oli. Pihustinäit ei muutunud ühegi pihustiga selles vigases silindris ja oli täiesti metsa. Pihustitoru lahti keerates kadus plaks
kuid kinni keerates tuli kohe tagasi.
Vigu võib olla mitmeid. Rääkisin oma kogemusest.
|
|
|
Spice
huviline
Registreerunud 20.08.13
Kasutaja on eemal
Auto: A6 c5 2.5TDIq ´05
|
postitati 14.04.17 12:58
|
|
|
Ärge nüüd siin kepsusaalega hirmutage. Seljuhul peaks ikkagi lagin olema koguaeg või vähemalt ühtlases rütmis. Pööretega ju kaob ära. Lisaks tekkis
see heli suhteliselt peale remonti. Sisse sai vastava standardiga ja viskoossusega õli. Mul on video, kus lagin on võib-olla minuti jooksul paar
korda. Üha rohkem hakkab endale tunduma, et miskit sattus silindrisse või tõesti unustasin kellegi lahti. Homme lappan nina uuesti eest, kontrollin
poldid ja jutud üle ning kui see ei aita, siis nukad maha ja klapid ning tõukurid üle vaadata. Kuidas üldse hinnata kehva tõukurit kõige edukamalt?
Pead ei tahaks maha võtta, ehk kui miskit silindrisse sattus, siis peaks tolmuimejaga kätte saama?
|
|
|
TiitR2
huviline
Registreerunud 21.07.04
Asukoht: Tartumaa + Ida-Viru
Kasutaja on eemal
Auto: BMW X5 xDrive30d, M-pakett 2009a; VW Passat 2.0 tdi DSG 2011a.
|
postitati 14.04.17 13:42
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Spice
Ärge nüüd siin kepsusaalega hirmutage. |
Lihtsalt mõtteks, et äkki hoopis kepsu/kolvi sõrm koliseb?
|
|
|
Spice
huviline
Registreerunud 20.08.13
Kasutaja on eemal
Auto: A6 c5 2.5TDIq ´05
|
postitati 14.04.17 14:17
|
|
|
Samamoodi eeldaks, et on pigem ühtlasem ja kõrgema tooniga "tilin/tirin" mitte selline tõmbim laksumine. Vähemalt ennast proovin ma nii rahustada
(Piinlik juhtum)
|
|
|
stihl
huviline
Registreerunud 14.09.09
Asukoht: tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi Coupe B3, Jaguar XJ6 Series II
|
postitati 14.04.17 16:30
|
|
|
Pole hullu, kõigil juhtub...
.
|
|
|
Spice
huviline
Registreerunud 20.08.13
Kasutaja on eemal
Auto: A6 c5 2.5TDIq ´05
|
postitati 15.04.17 07:00
|
|
|
On küll piinlik, sai natuke õluse peaga kirjutatud teine.
|
|
|
Spice
huviline
Registreerunud 20.08.13
Kasutaja on eemal
Auto: A6 c5 2.5TDIq ´05
|
postitati 19.04.17 09:49
|
|
|
Igaljuhul seis nüüd selline, et viga ei leidnud. Panin järjekordselt kokku tagasi. Sõites siis selline lugu:
-Panen käima, mingiaeg hakkab kolisema.
-Tõstes pöördeid üle 1000 kaob ära.
-Õhtul lasin ilusti soojaks ja ikka kolises, aga vähem.
-Pool tundi hiljem käivitades kolises päris tublisti. Hakkasin koju liikuma (3km ca.)
-Kodujuures jälle vaikus.
-Hommikul käivitades sinine suits 4-5 sekundit (oli ennem ka(mitte enne mootoriremonti)
-Tööle jõudes (3km) tühikäigul kolin ja õrn sinine vine. Mootor oli külm.
-Hommikune käivitus -2 kraadiga ei olnud ka ideaalne, nagu ennem remonti oli.
Siit küsimus, kas viga pumba ajastuses ehk?
Sõitnud nüüd siis ca. 15km. Kõikide mahlade tasemed normis.
Kolisedes mootor ka lonkab.
|
|
|
audimees001
huviline
Registreerunud 10.03.11
Asukoht: Raplamaa
Kasutaja on eemal
|
postitati 20.04.17 07:51
|
|
|
Vaata arvutiga pihusteid töötava mootoriga. Kui 1 silinder ikka väga mööda on, siis proovi teist pihustit ringi tõsta. Kui viga ümber ei koli on sel
mootoril keps sees kardan. Mul oli täpselt sama jama. Terve pikk päev sai jebitud. Stenditud pihustid, pump, kõik märgid paigas. Viga oli koguaeg
4silindris kuna pihusti näit tãiesti metsa. Mida parema pihusti panid seda hullemaks lãks. Mootor samuti lonkas. Eriti kohapeal kui käigu D peale
tõmbasid. Sinist ajas külmana vãlja. 1000-1200 pooret polnudki pm laksu. Soitma hakates oli lagin kuulda. Kohapeal pani koguaeg lak-lak vahel paar
sekki vait ja siis jälle sellises taktis. Pihustitoru lahti keerates kolin kadus. Kinni keerates tuli tagasi. Ma ei tahtnud ka seda kepsu kuidagi
uskuda , aga nii see oli. Aga Edu vea väljaselgitamisel!
|
|
|
Spice
huviline
Registreerunud 20.08.13
Kasutaja on eemal
Auto: A6 c5 2.5TDIq ´05
|
postitati 20.04.17 08:58
|
|
|
Peale rihmade ja paari klapi vahetust ei saa ju keps kõveraks minna
Vaatasin käisin sõitmas. 4 pihusti näit on teistest põhimõtteliselt topelt vähem (-4mg/h oli ühik vist)
Teised jäävad 2 või alla selle, vahet pole kas -/+ märgiga. Kolin või laksumine algab, kui mootori temp saavutab 35 kraadi ning kaob kui saavutab 80
kraadi.
Eile õhtul käisin natuke ka pumba ajastusega mängimas, ei kasutanud selleks arvutit ja jätsin nii, nagu parim tundus. Nüüd tühikäigul jääb nurk 4*
ennem ülemist surnud seisu (BTDC) kuigi auto tahaks töösooja mootoriga, et ta oleks kuskil 2* (ATDC) peale surnud seisu. Sain ma õigesti aru, et mu
süüde on 6* vale?
Samas käivitub ilusti nii soojast kui külmast, kolin kaob täpselt 1100 pöörde juures. Pööretel midagi ebahariliku kuulda pole. Jõudu võib-olla on
gramm vähem, kui võiks (132kw+chip 20kw). Oluliselt kiirem mu a4 bensukast pole. Kilovattide vahe 25 aga a4 on manuaal.
Lisaks pildid
*- loe kraadi
|
|
|
Lehekülgi: 1 2 3 |