jacko-audi
huviline
Registreerunud 11.04.17
Kasutaja on eemal
|
postitati 11.04.17 15:11
|
|
|
a4 b7 3.0 quattro
Tere.
Soov osta a4 quattrot.
http://www.auto24.ee/used/1899390
Kas keegi on seda autot vaatamas käinud ja selle seisukorraga kursis?
Ette tänades.
Jaak
|
|
|
mkb
meeskond
Registreerunud 21.02.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Avant Q
|
postitati 11.04.17 16:24
|
|
|
Kõige odavam omataoline vaevalt hea valik on. Võid vabalt teise ostusumma alla laduda.
|
|
|
|
jaiks
huviline
Registreerunud 21.02.11
Asukoht: Tartumaa
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A4 2.5tdi 2005 & A6 C7 3.0tdi
|
postitati 11.04.17 21:32
|
|
|
Mainin muuseas paar pisiasja ära, mis pole eriliselt olulised aga vb hea teada. Tagumise kojamehe mootor on kinni jäänud, topsihoidja on kahtlaselt
sisse lükatud või jäänud. Esiotsas tahaks stange asend veidi kohendamist aga see on väga lihtne teha. Need ainult minu tähelepanekud piltide põhjal,
autot ise pole näinud ega tea rohkemat midagi.
|
|
|
Maku
klubiliige
Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Eesti Vabariik
Kasutaja on eemal
|
postitati 12.04.17 05:37
|
|
|
Küsi järgi:
1. Kas mootoriketid on vahetatud?
2. Kas külmalt käivitades teevad ketid häält?
3. Milline on pihustite seisukort?
4. Kas soojalt käivitades poob mootori kinni?
5. Kas käigukastiõli on vahetatud?
6. Kas külmalt mõni käik loobib?
Pihustid ca 1500 eur (+töö), kastihooldus (mitte remont) ca 500 eur, kettide ja sinna juurdekuuluva vahetus oli vist ca 1000 eur.
Lisade puudust või olemasolu hindab igaüks ise vastavalt eelistustele.
torque addict / in the real world four wheel drive means safety and traction
|
|
|
|
Siim
huviline
Registreerunud 26.04.10
Asukoht: Lääne-Virumaa
Kasutaja on eemal
|
postitati 12.04.17 06:38
|
|
|
Müüja ilmselgelt kehitab õlgu iga tehnilise küsimuse peale. Hooldusraamatu tõesus ja müüja taust tuleb kõigepealt välja uurida.
|
|
|
|
jacko-audi
huviline
Registreerunud 11.04.17
Kasutaja on eemal
|
postitati 12.04.17 06:56
|
|
|
Esinduses diagnostika oli nagunii plaanis, seal peaks mootori kohta enamvähem köik teada saama?
Pigem kuidas neil veermik ja kast on?
|
|
|
Jann
huviline
Registreerunud 07.08.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: C7 Allroad BIT, ABARTH, BR 175.
|
postitati 12.04.17 07:25
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: jacko-audi
Esinduses diagnostika oli nagunii plaanis, seal peaks mootori kohta enamvähem köik teada saama?
Pigem kuidas neil veermik ja kast on? |
Ei saa kõike teada, ketikõrinat kuuled hommikul peale ostu külma mootoriga tavaliselt. B7 on olnud seinast seina, mõni väga heas seisukorras, mõni
täiesti käest lastud ja alla 4000 remondi muretult ei sõida. Peale põhjaliku diagnostika (DPF, pihustid, sisselasked, TB, trassi rõhk, turbo, egr
jne.) tuleb teha ka "mootor ning kast soojaks" proovisõit, kus kogemused maksavad. Ainult veakoodide lugemisega ei tuvasta midagi tavaliselt.
Manuaalkastiga Golf-ilt tulles võib kõik väga hea tunduda. Veermikuga neil suuri muresid pole, kui just meie teedel pole ära tapetud hoolimatult.
Õlilekkeid tasuks uurida nii ülevalt kui alt. Mingi 1,5 K võiks vähemalt olla lauasahtlis igaks juhuks.
OOOO, VW, Seat, Skoda DIAGNOSTIKA, OSTUABI (võimalik üle Eesti), kodeerimine, (de)aktiveerimine, aut. kastide adaptsioonid, DPF, õhkvedrustuse mured
jne. (Litsentsiga orig. Ross-Tech PRO V2 seade + uusim tarkvara VCDS 24.7.1 + pikk kogemus). 2g, HN+, MHI2, MHI2Q uuendused, NAVI 2025, VIM, SpeedCam,
Carplay, Android Auto aktiv. jne. Läbitud kilomeetreid ei muuda. U2U või 55547002.
|
|
|
|
mkb
meeskond
Registreerunud 21.02.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Avant Q
|
postitati 12.04.17 08:07
|
|
|
Näiteks võib tasesel teel 40-45 km/h püsika peale panna ja vaadata kas pöörded hakkavad kõikuma. Kui jah, siis suht kindlalt turbiin otsas ja remont
koos tööga 600-800 euri.
Kui käiguvahetusel käib jõnks näiteks 3-->4, siis saad suure tõenäosusega kastil sisendvõlli remontida.
Igasugust roostet võiks ka kontrollida, tagaluuk ja tiivad kipuvad mädanema.
|
|
|
|
Amadeus
klubiliige
Registreerunud 08.10.02
Asukoht: Tartumaa
Kasutaja on eemal
Auto: C7q
|
postitati 12.04.17 15:33
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: jacko-audi
Pigem kuidas neil veermik ja kast on? |
Kui tehase kola küljes, siis veermik väga hea. Mul keris 260k ette ja sünnijärgsed tükid veel veermikus. Veermik veel kenasti vaikne.
Kojamehe mootor suht nohu, mingi alla 100 raha + vahetus ja järgmiseks 6 aastaks korras.
Topsihoidja sahtel ongi selline emane, mul jääb kah vahel põhja kinni. Sai kunagi molekulideks võetud, mingi hetk käis ja siis hakkas jälle pooma.
Aitab korraks pealevajutus ja tuleb õigesse asendisse tagasi
Tagaluuk kipub tulede juurest ja ülemise piduritule juurest mullitama. Lisaks esimesed tiivaääred lasevad värvi lahti. Tänapäeva masinatel pigem
tavaline nähtus.
Mootori ja kasti osas juba kõneldi.
Muus osas lollikindel auto.
Wer im sommer schon am winter denkt, der sicherlich ein quattro lenkt!
|
|
|
|
jaiks
huviline
Registreerunud 21.02.11
Asukoht: Tartumaa
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A4 2.5tdi 2005 & A6 C7 3.0tdi
|
postitati 12.04.17 18:22
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Amadeus
Tsitaat: | Algselt postitas: jacko-audi
Pigem kuidas neil veermik ja kast on? |
Kui tehase kola küljes, siis veermik väga hea. Mul keris 260k ette ja sünnijärgsed tükid veel veermikus. Veermik veel kenasti vaikne.
Kojamehe mootor suht nohu, mingi alla 100 raha + vahetus ja järgmiseks 6 aastaks korras.
Topsihoidja sahtel ongi selline emane, mul jääb kah vahel põhja kinni. Sai kunagi molekulideks võetud, mingi hetk käis ja siis hakkas jälle pooma.
Aitab korraks pealevajutus ja tuleb õigesse asendisse tagasi
Tagaluuk kipub tulede juurest ja ülemise piduritule juurest mullitama. Lisaks esimesed tiivaääred lasevad värvi lahti. Tänapäeva masinatel pigem
tavaline nähtus.
Mootori ja kasti osas juba kõneldi.
Muus osas lollikindel auto. |
Kui mutrivõtmed käes püsivad, siis saab selle kojamehe ise lahti võtta. Mootor vast pole maha põlenud aga tüüpiline neil ülekandes lekib klaasipesu
vedelik sisse ja ajab rooste. Võimalik puhastada ja uuesti määrida. Mul kestab juba aastaid peale laiali võtmist.
|
|
|