Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
Autor:
Pealkiri: Õhkvedrustuse vahetus S-Line vedrustuse vastu (Vastuseid: 8 | Vaatamisi: 2580)
TarmoValk
huviline

Avatar


Registreerunud 27.06.14
Asukoht: Tapa
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 3.0TDIQ

postitati 10.04.17 08:29 Tsiteeri
Õhkvedrustuse vahetus S-Line vedrustuse vastu



Tere.
Autoks Audi A6 C6 avant 3.0tdi quattro 2009a.
Kuna esimesed amordid on otsa saanud, siis tekkis mõte vahetada õhkvedrustus tavavedrustuse vastu.
Siit tekkisid ka mõned küsimused:
1. Kuidas saab deaktiveerida õhkvedrustuse nii, et armatuurile ei jääks põlema märgutulesi?
2. Kas esimese amordi kinnitus (see alumiiniumist flans kuhu kinnituvad ülemised õõtsad) on sama mis tavavedrustuega sõidukil? Mõtlen just amordipadja kahte kinnituspoldi auku.

Ülejäänud peaks olema sama.
Samas kui kellelgi on pakkuda S-line vedrustuse täiskomplekti võib sellest märku anda


Oli, on ja jääb - Audi
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
vedru
huviline



Registreerunud 07.01.07
Asukoht: pealinn
Kasutaja on eemal

Auto: Auditu

postitati 10.04.17 08:35 Tsiteeri


Tagaõõtsad pead ka välja vahetama, need ei sobi. Kollane tuli jääb ka vist põlema.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
mulk
klubiliige
ac aasta auto 2007/2009 võitja

Avatar


Registreerunud 11.11.03
Asukoht: Nummela/Viljandi
Kasutaja on eemal

Auto: A8 D3 FL2, LR Disco 1, Iveco Daily 40C13V

postitati 10.04.17 10:42 Tsiteeri


Täpselt ei oska öelda, kuidas, kuid on võimalik muuta vcds'ga vedrustuse tüüp.
Arusaamatu on aga see, miks tahta muuta mugav auto kivireeks?


http://badges.fuelly.com/images/smallsig-metric/501789.png
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
TarmoValk
huviline

Avatar


Registreerunud 27.06.14
Asukoht: Tapa
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 3.0TDIQ

postitati 10.04.17 18:40 Tsiteeri


Tuttav soovis uurida kas on selline asi võimalik. Tal eelmine oli ka s-line ise oli rahul.
Amordi tüki hind on meeletu mis eestis küsitakse. Küsimus see millal hakkavad järgmised asjad otsa saama.
Enda arvamus tal kasutatud asjadest ka oma.


Oli, on ja jääb - Audi
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
xemm
huviline



Registreerunud 01.05.07
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal


postitati 11.04.17 21:28 Tsiteeri


Õhkvedrustus on võimalik maha kodeerida auto kontrollplokkidest.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
vedru
huviline



Registreerunud 07.01.07
Asukoht: pealinn
Kasutaja on eemal

Auto: Auditu

postitati 12.04.17 04:57 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: xemm
Õhkvedrustus on võimalik maha kodeerida auto kontrollplokkidest.


Räägid sellest äkki lähemalt?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
xemm
huviline



Registreerunud 01.05.07
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal


postitati 17.04.17 18:01 Tsiteeri


Sisuliselt control headist ja sellega vedrususega seotud plokkidest tuleb lihtsalt õiged numbrid ära muuta et auto saaks aru et tal õhkvedrustus puudub. Seda muidugi siis, kui padjad, kompressor ja aju on lahti ühendatud või/ja eemaldatud.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Rain573
klubiliige

Avatar


Registreerunud 17.09.05
Asukoht: Võru
Kasutaja on eemal

Auto: Audi b4 Competition V8, Fiat Punto GT, W211, CLS Shoting Brake

postitati 17.04.17 18:43 Tsiteeri


Palju selline ümberehitamine maksab?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
vedru
huviline



Registreerunud 07.01.07
Asukoht: pealinn
Kasutaja on eemal

Auto: Auditu

postitati 17.04.17 19:10 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: xemm
Sisuliselt control headist ja sellega vedrususega seotud plokkidest tuleb lihtsalt õiged numbrid ära muuta et auto saaks aru et tal õhkvedrustus puudub. Seda muidugi siis, kui padjad, kompressor ja aju on lahti ühendatud või/ja eemaldatud.


Kas saaks täpsemalt, mis blokid, kus, mis? Siin Tallinna pool selliseid "kohitsetuid" jätkub, kes kollase tulega homsesse päeva kulgevad.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 21]
[PHP: 28.5% - SQL: 71.5%]