TarmoValk
huviline
Registreerunud 27.06.14
Asukoht: Tapa
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 3.0TDIQ
|
postitati 10.04.17 08:29
|
|
|
Õhkvedrustuse vahetus S-Line vedrustuse vastu
Tere.
Autoks Audi A6 C6 avant 3.0tdi quattro 2009a.
Kuna esimesed amordid on otsa saanud, siis tekkis mõte vahetada õhkvedrustus tavavedrustuse vastu.
Siit tekkisid ka mõned küsimused:
1. Kuidas saab deaktiveerida õhkvedrustuse nii, et armatuurile ei jääks põlema märgutulesi?
2. Kas esimese amordi kinnitus (see alumiiniumist flans kuhu kinnituvad ülemised õõtsad) on sama mis tavavedrustuega sõidukil? Mõtlen just amordipadja
kahte kinnituspoldi auku.
Ülejäänud peaks olema sama.
Samas kui kellelgi on pakkuda S-line vedrustuse täiskomplekti võib sellest märku anda
Oli, on ja jääb - Audi
|
|
|
|
vedru
huviline
Registreerunud 07.01.07
Asukoht: pealinn
Kasutaja on eemal
Auto: Auditu
|
postitati 10.04.17 08:35
|
|
|
Tagaõõtsad pead ka välja vahetama, need ei sobi. Kollane tuli jääb ka vist põlema.
|
|
|
mulk
klubiliige ac aasta auto 2007/2009 võitja
Registreerunud 11.11.03
Asukoht: Nummela/Viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: A8 D3 FL2, LR Disco 1, Iveco Daily 40C13V
|
postitati 10.04.17 10:42
|
|
|
Täpselt ei oska öelda, kuidas, kuid on võimalik muuta vcds'ga vedrustuse tüüp.
Arusaamatu on aga see, miks tahta muuta mugav auto kivireeks?
|
|
|
|
TarmoValk
huviline
Registreerunud 27.06.14
Asukoht: Tapa
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 3.0TDIQ
|
postitati 10.04.17 18:40
|
|
|
Tuttav soovis uurida kas on selline asi võimalik. Tal eelmine oli ka s-line ise oli rahul.
Amordi tüki hind on meeletu mis eestis küsitakse. Küsimus see millal hakkavad järgmised asjad otsa saama.
Enda arvamus tal kasutatud asjadest ka oma.
Oli, on ja jääb - Audi
|
|
|
|
xemm
huviline
Registreerunud 01.05.07
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
|
postitati 11.04.17 21:28
|
|
|
Õhkvedrustus on võimalik maha kodeerida auto kontrollplokkidest.
|
|
|
vedru
huviline
Registreerunud 07.01.07
Asukoht: pealinn
Kasutaja on eemal
Auto: Auditu
|
postitati 12.04.17 04:57
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: xemm
Õhkvedrustus on võimalik maha kodeerida auto kontrollplokkidest. |
Räägid sellest äkki lähemalt?
|
|
|
xemm
huviline
Registreerunud 01.05.07
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
|
postitati 17.04.17 18:01
|
|
|
Sisuliselt control headist ja sellega vedrususega seotud plokkidest tuleb lihtsalt õiged numbrid ära muuta et auto saaks aru et tal õhkvedrustus
puudub. Seda muidugi siis, kui padjad, kompressor ja aju on lahti ühendatud või/ja eemaldatud.
|
|
|
Rain573
klubiliige
Registreerunud 17.09.05
Asukoht: Võru
Kasutaja on eemal
Auto: Audi b4 Competition V8, Fiat Punto GT, W211, CLS Shoting Brake
|
postitati 17.04.17 18:43
|
|
|
Palju selline ümberehitamine maksab?
|
|
|
vedru
huviline
Registreerunud 07.01.07
Asukoht: pealinn
Kasutaja on eemal
Auto: Auditu
|
postitati 17.04.17 19:10
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: xemm
Sisuliselt control headist ja sellega vedrususega seotud plokkidest tuleb lihtsalt õiged numbrid ära muuta et auto saaks aru et tal õhkvedrustus
puudub. Seda muidugi siis, kui padjad, kompressor ja aju on lahti ühendatud või/ja eemaldatud. |
Kas saaks täpsemalt, mis blokid, kus, mis? Siin Tallinna pool selliseid "kohitsetuid" jätkub, kes kollase tulega homsesse päeva kulgevad.
|
|
|