A6 2.5 tdi 103kw ael jõu puudus ( vist ).
Mure siis selline, et tundub nagu oleks masinal jõudu vähe. Nimelt on mul veel 85kw aat koodiga sama kere peal isend, mis astub tunduvalt paremini
edasi. Kõigepealt siis käivitamine külmalt on selline teistsugune. Nimelt see aat mootorikoodiga isend nagu hüppab käima aga see AEL läheb sujuvalt.
Siis kohapeal käies on taga sinakas/hallikas vine. Õli see olla ei saa.. Selline diisli ving on õhus. Kui külmalt gaasi anda niiet pöörded on seal
kuskil 1600-1700 juures siis jätab vahele. Nii kui gaas lahti lasta, siis tühikäigul ei jäta vahele. Soojalt vahele jätmist ei esine. Ma pole küll
kindel aga kui ma selle auto sain omale, siis esimesel õhtul kui auto käis ja gaasi vajutasin siis pöörded nagu hüppasid umbes 1500-ni ja siis peale
seda läks sujuvalt, aga peale seda pole sellist asja enam olnud. Muidugi pole ma kindel, et nii peab olema.. pole kusagil vaadata ka.. youtubest ka ei
leia . Õhulugeja pistiku tagant võtmine muutis auto uimasemaks ja
jõuetumaks kuid mitte väga palju.
Lisaks veel, et süüde on täpne ( vag- com-i järgi)
Turbo järgi tulekut on ilusti tunda,
Turbo küljes selle väikese torukese puhastasin ka ära.
Kütusekogus oli ilusti 4,7 peal.
Kat-i pole ka vahel ja filtrid on vahetatud.
Veakoode ka pole.
Muutsin selle kütusekoguse 3.0 peale aga müstiline on see, et musta ei tule tagant peaaegu üldse. Ja niipalju, kui foorumis olen lugenud, siis minu
jaoks on osadel ikka müstilised kütusekulud.. mina alla 8l/ 100 km kohta ei saa kuidagi. See oli siis selle 4,7mg/str-i kohta. Lisaks veel, et see
väike lulla õhulugeja küljes jääb pärast auto seiskamist urisema mõneks ajaks.. Mis see on üldse? ja kas nii peabki?
Küll oleks hea kui keegi oskaks natuke nõu anda, oleks maru hea.
AAT-l Käib külmalt gaasi vajutades armatuuri all mingi relee klõps.. Kas AEL-lil peaks ka nii olema?
Pikk jutt, s*tt jutt.. Loodan et pole väga segane
|