marko320
huviline
Registreerunud 31.10.12
Asukoht: Tartumaa nõo
Kasutaja on eemal
|
postitati 05.04.17 10:30
|
|
|
Rihma vahetus
Mis km tagant tuleks mootori rihmasid koos veepumbaga vahetada autoks on A4 1996 Avant 110kw 1,8T
|
|
|
kps
moderaator
Registreerunud 27.05.03
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: 5x4x4
|
postitati 05.04.17 11:43
|
|
|
Seda loe pigem konkreetse rihma/pumba jne. tootjapoolsetest soovitustest/nõuetest, kuna neid on kahjuks toodetud erinevatele läbisõitudele (pole vist
väga isegi vahet, mis mootoriga tegu). Lisaks on kõigel ajaline faktor, ehk siis mitte ainult läbisõit vaid ka reaalne aeg aastates. Seda, mis masinal
parasjagu peal - loterii allegrii, otsi võlukepike või peksa seapõrna lõhki ja ehk saad targemaks .
|
|
|
yks
huviline
Registreerunud 04.05.11
Asukoht: Keila
Kasutaja on eemal
|
postitati 05.04.17 15:02
|
|
|
180 000 või 4a. autodata
|
|
|
yanekk
klubiliige
Registreerunud 09.11.05
Asukoht: Home Haapsalu
Kasutaja on eemal
Auto: Ex S4, S6, A6, A4, Coupe + veel pool praami täit.
|
postitati 05.04.17 15:45
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: yks
180 000 või 4a. autodata |
96 aasta masina kohta vähe paljuks ei läinud?
|
|
|
|
Rix
klubiliige
Registreerunud 06.03.11
Asukoht: Tabasalu
Kasutaja on eemal
Auto: B6 Quattro
|
postitati 05.04.17 16:15
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: yanekk
Tsitaat: | Algselt postitas: yks
180 000 või 4a. autodata |
96 aasta masina kohta vähe paljuks ei läinud? |
Reaalsem oleks mingi 80 000 - 120 000km.
|
|
|
|
sir-mac
huviline
Registreerunud 26.06.03
Asukoht: Harjumaa, Keila vald
Kasutaja on eemal
Auto: S6 4,2 Avant
|
postitati 05.04.17 17:47
|
|
|
Kõige targem on rihm vahetada vahetult enne purunemist. Säästad raha ja aega.
Ise lasen vahetada sõltumata tootjast u 100 tuh.
|
|
|
kps
moderaator
Registreerunud 27.05.03
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: 5x4x4
|
postitati 05.04.17 18:46
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: yks
180 000 või 4a. autodata |
Soovitan seda Su oma autol järele proovida!
|
|
|
100
Aeg maha
Registreerunud 12.04.10
Asukoht: Litsmetsa
Kasutaja on eemal
Auto: 100
|
postitati 06.04.17 04:18
|
|
|
Kui osta originaalosad (rihm, pingutusrullik, veepump), siis kannatab üle 100 000 km lasta küll, eeldades et seda läbisõitu ei sõideta näit. 7-8
aastat. Kui B-osad, siis pigem u. 60 000-70 000 km.
|
|
|
stihl
huviline
Registreerunud 14.09.09
Asukoht: tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi Coupe B3, Jaguar XJ6 Series II
|
postitati 06.04.17 08:34
|
|
|
Tulika Taksod lasid omal ajal Omegatega täpselt nii kaua, kuni reaalselt rihm puruks ja auto seisma jäi. (1,8 ja 2,0 8v mootoritel ei juhtunud rihma
purunemisel mootoriga midagi, kunde viidi teise taksoga sihtpunkti, neil on ju omavahel raadioside, katkine auto köiega baasi tagasi, uus rihm peale
ja tuld)
Kõik said üle 200t km sõidetud. Rekord oli isegi vist mingi 400t.
Tehasevälp oli samuti 120t.
Täna see pull 16v mootoritega, muidugi, enam läbi ei lähe ja keegi ei julge proovida.
P.S. Kas Ina rull originaalpakendis (Audi, Opel jne) on originaalim, kui Ina enda pakendis?
Kahtlen, et nad viitsivad erinevaid teha....Sama teema rihmadega.
|
|
|
marko320
huviline
Registreerunud 31.10.12
Asukoht: Tartumaa nõo
Kasutaja on eemal
|
postitati 14.04.17 02:24
|
|
|
Rihma vahetus
Tänud
|
|
|
mkb
meeskond
Registreerunud 21.02.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Avant Q
|
postitati 14.04.17 04:11
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: stihl
Tulika Taksod lasid omal ajal Omegatega täpselt nii kaua, kuni reaalselt rihm puruks ja auto seisma jäi. (1,8 ja 2,0 8v mootoritel ei juhtunud rihma
purunemisel mootoriga midagi, kunde viidi teise taksoga sihtpunkti, neil on ju omavahel raadioside, katkine auto köiega baasi tagasi, uus rihm peale
ja tuld)
Kõik said üle 200t km sõidetud. Rekord oli isegi vist mingi 400t.
Tehasevälp oli samuti 120t.
Täna see pull 16v mootoritega, muidugi, enam läbi ei lähe ja keegi ei julge proovida.
P.S. Kas Ina rull originaalpakendis (Audi, Opel jne) on originaalim, kui Ina enda pakendis?
Kahtlen, et nad viitsivad erinevaid teha....Sama teema rihmadega. |
Mis see jutt audi puhul lugema peaks?
Ma tean b5.5 passatit, mis välba 210k km üle lasi ja lõpuks maha kanti.
|
|
|
|
stihl
huviline
Registreerunud 14.09.09
Asukoht: tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi Coupe B3, Jaguar XJ6 Series II
|
postitati 14.04.17 07:18
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: mkb
Mis see jutt audi puhul lugema peaks?
|
Niipalju, et hammasrihmad on tehtud ilge varuga. Kahekordse kindlasti.
Ja need, kes selle 180 üle irvitavad, eksivad, sest saksas oligi sellel autol rihmavahetuse välp 180.
Meil Eestis soovitati 120 sellepärast, et vanasti oli palju kruusateid ja elu tolmusem. Ja üldse, me olime nende jaoks neegrid, et las aga vahetavad.
(nagu praegu on venelased, kel longlife välpa vist tänaseni sõita ei lasta)
Ja loomulikult meeldis see ka töökodadele, kes neid vahetasid.
Aga täna vast pole enam erinevus saksaga nii suur, kui 20a tagasi.
Isegi Tallinnas sõidavad öösiti peatrassidel tolmuimejad ringi, norm. linnades vast ammugi juba.
Ja isegi Kihnu saar, kus vanasti sõitsid naised vene motikatega, on nüüd Touareg`e ja Q7-meid täis ning teed on kõvakattega.
.
|
|
|