Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
Autor:
Pealkiri: Millised on kõige pehmemad amordid hetkel saadaval? (Vastuseid: 11 | Vaatamisi: 2009)
asammer
huviline



Registreerunud 24.11.08
Kasutaja on eemal


postitati 22.03.17 12:26 Tsiteeri
Millised on kõige pehmemad amordid hetkel saadaval?



Tere,
plaan vahetada oma A4 B6 1,8 madalad vedrud välja tavavedrude vastu + amortide, kuna Tallinna tänavatel sõitmist enamjaolt ja lootus et tavavedrustus pehmem on.

Küsimus laiale ringile kas keegi teab millised oleksid kõige pehmemad amordid ja kust saab. Avaldi ja muud poed ei näita üksi Njuutoneid amortidel seega ei saa võrrelda milline pehmem, milline kõvem.
Tänud


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
kps
moderaator

Avatar


Registreerunud 27.05.03
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: 5x4x4

postitati 22.03.17 13:10 Tsiteeri


Ilmselgelt annab parema tulemuse väiksema velje ja kõrgema rehvi kooslus. Kui soetad margipõhised lihtsamad amordid, sel juhul saadki "pehmema" tulemuse, kuna reeglina on jäigem ikka kvaliteetsem toode. See, milline amort nüüd kehvades tingimustes vastupidavam on - lõputu vaidlus erinevate ajastute amorditooteid võrreldes ilma selguseta, mida siis osta antud ajahetkel :D.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
100
Aeg maha



Registreerunud 12.04.10
Asukoht: Litsmetsa
Kasutaja on eemal

Auto: 100

postitati 22.03.17 15:08 Tsiteeri


Omal kogemus nii õli- kui gaasiamordiga, õliamort on mõnusam. Hirmutati küll, et õliamort ei pea vastu nii hästi meie teedel/tänavatel, aga praeguseks 2,5 aastat ja 55 000 km sõitnud, juba selle läbisõiduga võib rahul olla küll, amort polnud ka mingi eriliselt kallis asi, vaheta või iga aasta.:)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
rendoqoz
huviline



Registreerunud 22.04.10
Kasutaja on eemal


postitati 22.03.17 15:15 Tsiteeri


Kommenteeriks juurde, et KYB Excel-G tundub A4 B5 peal küll üsna jäik. Seda siis võrreldes B6 Passatiga, millel ka KYB amordid. Kas ka sama seeria - jään vastuse võlgu.

Küll aga on need läbi vuranud 100t KM kanti ning viies aasta jookseb (y).


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
asammer
huviline



Registreerunud 24.11.08
Kasutaja on eemal


postitati 22.03.17 15:18 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: 100
Omal kogemus nii õli- kui gaasiamordiga, õliamort on mõnusam. Hirmutati küll, et õliamort ei pea vastu nii hästi meie teedel/tänavatel, aga praeguseks 2,5 aastat ja 55 000 km sõitnud, juba selle läbisõiduga võib rahul olla küll, amort polnud ka mingi eriliselt kallis asi, vaheta või iga aasta.:)


Kas saan aru et need sul Audi 100 all. Mulle öeldi et õliamorte pole minu autole saadaval ehk siis A4 B6 le. Või keegi teab siiski kas on kusagilt saada?

Tänud


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
mulk
klubiliige
ac aasta auto 2007/2009 võitja

Avatar


Registreerunud 11.11.03
Asukoht: Nummela/Viljandi
Kasutaja on eemal

Auto: A8 D3 FL2, LR Disco 1, Iveco Daily 40C13V

postitati 23.03.17 03:59 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: asammer
Tere,
plaan vahetada oma A4 B6 1,8 madalad vedrud välja tavavedrude vastu + amortide, kuna Tallinna tänavatel sõitmist enamjaolt ja lootus et tavavedrustus pehmem on.

Küsimus laiale ringile kas keegi teab millised oleksid kõige pehmemad amordid ja kust saab. Avaldi ja muud poed ei näita üksi Njuutoneid amortidel seega ei saa võrrelda milline pehmem, milline kõvem.
Tänud


Sellele autole on olemas tehase vedrustus halbade teeolude jaoks.


http://badges.fuelly.com/images/smallsig-metric/501789.png
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
kps
moderaator

Avatar


Registreerunud 27.05.03
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: 5x4x4

postitati 23.03.17 06:33 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: mulk
Sellele autole on olemas tehase vedrustus halbade teeolude jaoks.

Mina pole suutnud väga välja lugeda, mida see "Rough-road design" sisaldab. Teise VAG grupi puhul tähendab see tegelikult täiendavaid põhjakatteid täispikalt külgedel, kõrgendatud vedrustust (seda küll ainult teiste vedrude näol) ja kuna oman ühest ja samast keremudelist mõlemat versiooni, siis tundub see rough-road lihtsalt jäigem ja raskust masinale lisades ei vaju samuti sellise kiirusega allapoole nagu tavaline kärakas.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
asammer
huviline



Registreerunud 24.11.08
Kasutaja on eemal


postitati 23.03.17 09:34 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: kps
Tsitaat:
Algselt postitas: mulk
Sellele autole on olemas tehase vedrustus halbade teeolude jaoks.

Mina pole suutnud väga välja lugeda, mida see "Rough-road design" sisaldab. Teise VAG grupi puhul tähendab see tegelikult täiendavaid põhjakatteid täispikalt külgedel, kõrgendatud vedrustust (seda küll ainult teiste vedrude näol) ja kuna oman ühest ja samast keremudelist mõlemat versiooni, siis tundub see rough-road lihtsalt jäigem ja raskust masinale lisades ei vaju samuti sellise kiirusega allapoole nagu tavaline kärakas.


Seega panna tavavedru tava amordiga , et saavutada maksimaalne pehmus mis selle auto puhul võimalik on?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
stihl
huviline

Avatar


Registreerunud 14.09.09
Asukoht: tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi Coupe B3, Jaguar XJ6 Series II

postitati 23.03.17 10:19 Tsiteeri


kps-il on õigus, mida väiksem velg, seda kõrgem on rehvi külgsein ja seda pehmem sõit. A4-jal muidugi alla 15 tolli alla ei lähe.

Aga õli- ja tavaamortide meestele väike info, mis vahe neil on:

Õliamort on tavaline amort oma klappide ja asjadega ning tema eesmärk on auto ratast vastu teed hoida. (vedruvankril on ratas suuremal kiirusel enamuse ajast õhus, sest põrkab vastu teekonarusi)

Gaasiamort on täpselt see sama õliamort, millele on pisike gaasirõhk sisse lastud. Seda selleks, et rasketes kasutustingimustes (200km kiiret külavaheteed ntx) õli vahtu ei läheks ja oma tööd edasi teeks.
Kui korras gaasikasse puurida pisike auk, siis teeb korraks pssssst ja muutub tavaliseks õliamordiks.

Muud vahet neil ei ole. Ehk siis tavakasutaja jaoks polegi vahet, sest kesse ikka peale Didier Auriol`i külavahe tee peal 200km järjest paugutab.
Tema, jah, hakkas tehaste kallal õiendama, et mis värk on, 100 kiltsa lasen hea amordiga, aga pärast kaob nagu pidamine ära....


.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
kps
moderaator

Avatar


Registreerunud 27.05.03
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: 5x4x4

postitati 23.03.17 19:11 Tsiteeri


Noh jah, rehvi puhul ei tohiks koormusindeksit üle 91 ajada, sel juhul on ka rehvi pehmusest mingit tulemust loota. Kui nii kergele kerele kõrgema koormusindeksiga rehv alla panna, siis võrdub see tegelikult iseendale käru keeramisega ja lõpuks hambaarsti juurde sõiduga (noh ära plagistab suust) ;).


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
laurz
huviline



Registreerunud 30.12.05
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal

Auto: b4TQ :D E39

postitati 23.03.17 19:25 Tsiteeri


https://www.youtube.com/watch?v=J_V4JAIOF2c


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
tl470487
aeg maha



Registreerunud 06.07.11
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 24.03.17 08:36 Tsiteeri


Küsimusest saab välja lugeda, et otsid maailma kõige aeglasemat / uimasemat amorti oma autole(?)
Teiste sõnadega otsid ju rikkega amorti ja milleks küll sellist asja poest otsida, kui kõik romulad on selliseid lõppenud amorte täis?

Ega omati ei pea hakkama siin teemas selgitama, mis on amordi ja vedru eesmärk ning tööpõhimõte?

Tsitaat:
Algselt postitas: asammer
Küsimus laiale ringile kas keegi teab millised oleksid kõige pehmemad amordid ja kust saab. Avaldi ja muud poed ei näita üksi Njuutoneid amortidel seega ei saa võrrelda milline pehmem, milline kõvem.
Tänud



- 51905398 - autode diagnostikaseadmed ja töövahendid - VCDS - VAS - LAUNCH PRO3- http://foorum.audiclub.ee/viewthread.php?tid=101206
HHO mootoripuhastus - kõik ja igasugused sisepõlemismootorid, küsi lisa 51905398 - https://www.youtube.com/watch?v=b5paGgZB_tM
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 27.1% - SQL: 72.9%]