Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
 Lehekülgi:  1  2
Autor:
Pealkiri: Küsimus maalritöö kvaliteedi kohta (Vastuseid: 40 | Vaatamisi: 7830)
madisson
huviline



Registreerunud 30.01.12
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal

Auto: A6 1.8T 2002

postitati 20.03.17 14:19 Tsiteeri
Küsimus maalritöö kvaliteedi kohta



Tere! Lugu selline, et kaks kuud tagasi sai 2002 aasta A6 C5 ga käidud ametlikus korras tunnustatud automaalri juures esitiibadega. Põõrdumise ajendiks oli kindlustusjuhtum, kus parklas tagurdati kergelt otsa ja parem esitiib sai kerge muljumisjälje. Muud defekti tiival ei esinenud, ka varasemalt puudus igasugune rooste jms. Sai lepitud kokku aeg tiiva korrastamiseks ning sellel ooteperioodil sai ka vasak tiib kerge muljumiskahjustuse teele jooksnud kitselt(riivas, aga pisike mõlk jäi näha). Leppisin siis kokku, et tehakse korraga mõlemad tiivad, ühe eest tasun ise. Kordan üle, et varasemalt olid tiivad roosteta ja ilma muude defektideta. Tiivad tehti korda, kõik oli kena. Nüüd, kaks kuud hiljem avastasin autot pestes, et mõlemal tiival kaare kõrgeimas alas mullitab värvi alt. Põõrdusin töö teostaja poole ja sain vastuseks, et see ongi nende tiibade viga sellel margil ja mudelil, et arvatavasti tiivad seespoolt ära ussitanud ja nüüd pealmist poolt tehes lükati liivapaberiga ehk liiga sügavalt ja piisab ka nööpnõela suurusest august läbi pleki kui rooste teipoole plekki kolib. Ok, kõlab loogiliselt. Aga auto on eestis olnud vaevalt 3 aastat(saksamaalt tulnud), varasemalt puudus igasugune rooste tervel kerel ja nüüd siis on esitiivad väidetavalt seest nii ussitanud 2002 aasta masinal, et välimisel poolel on ainult värv veel roostet peitmas? Kui tõene selline väide tundub? tean, et enne FL oli tiibadega probleemid ,aga kas ka FL masinatel? Hetkel on seis selline, et kui olen nõus laskma tiiva maha monteerida oma kuludega ja seal all roostet ei ole, siis teeb ise korda, vastasel juhul maksan ka tiiva maha peale paneku eest. Mida asjatundjad kogemustest kommenteerivad? On selline asi realne?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Unisol58
huviline

Avatar


Registreerunud 01.05.11
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: A6 3.0TDI q

postitati 20.03.17 14:50 Tsiteeri


Enda 2003 aasta A6 C5 läks ühe talvega ilusast ja siledast tiivast roosteussiks nii kui soola maha panema hakati.
Kas hoiad talvel tihti autot soojas garaažis?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
Rix
klubiliige

Avatar


Registreerunud 06.03.11
Asukoht: Tabasalu
Kasutaja on eemal

Auto: B6 Quattro

postitati 20.03.17 14:54 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: madisson
... Hetkel on seis selline, et kui olen nõus laskma tiiva maha monteerida oma kuludega ja seal all roostet ei ole, siis teeb ise korda, vastasel juhul maksan ka tiiva maha peale paneku eest. Mida asjatundjad kogemustest kommenteerivad? On selline asi realne?


Ratast alt ära, siis peaks saama logari eemaldada ja kui logar eemaldatud, siis võiks olla näha tiiva tagumist poolt piisavalt.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
madisson
huviline



Registreerunud 30.01.12
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal

Auto: A6 1.8T 2002

postitati 20.03.17 15:27 Tsiteeri


Auto seisab aastaringselt väljas. Logarit eemaldades peaks asi juba kätte paistma küll piisavalt. Kuna vähemalt kindlustusjuhtumiga tiib värviti üleni üle, siis see logar sealt ka maha käis eeldatavasti töö ajal, võimalik, et ka tiib ise eemaldati. kui tiiva tagumine pool on roostest puretud, siis kas seda töö ajal ei kontrollita, ega võeta kuidagi teostamise käigus arvesse. Vähemalt klienti teavitades, et head nahka siit ei saa ja tuleks uus tiib vaadata? Kindlustus ju maksis piisava summa. 270 eurot oli vist maksumus mälu järgi. Meenub veel, et kindlustuspaberitega sinna töökotta põõrdudes uuris meister, et kas autol on tehase tiivad veel kõljes, et kui on, siis teeb need korda ja saab parema tulemuse kindlasti kui B varuosa uus tiib tellida. Hetkel see 2 kuuline parem tulemus paneb kukalt kratsima küll.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
kps
moderaator

Avatar


Registreerunud 27.05.03
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: 5x4x4

postitati 20.03.17 16:36 Tsiteeri


Kindlustusele töö tegemine ütleb tegelikult nii mõndagi, eriti kui kindlustus suhtleb vähempakkumise stiilis mitme remondikohaga. See, kuidas täiesti perfektses korras esitiivad ühe talvega augukubuks muutuvad, on ka minul kahjuks läbitud tee :(. Polnud selleks vaja midagi puutudagi ja tegemist oli tehaseoriginaalidega, mis polnud paukudest räsida saanud.

Ürita parem kindlustuse ja remondikohaga mõlemaga suhelda ja mingi kompromiss saavutada nii palju kui võimalik. Fakt on see, et pead niikuinii ka ise rahakotti kergendama ja vägikaika vedamisega niikuinii kuhugi ei jõua.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
madisson
huviline



Registreerunud 30.01.12
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal

Auto: A6 1.8T 2002

postitati 20.03.17 17:01 Tsiteeri


Ma üritaks jah esialgu mitte kedagi süüdistada vaid pigem aru saada, et kuidas nii sai juhtuda. B varuosa uus tiib oleks vist parem valik olnud meistril. Muidugi juhul, kui tiib on seespoolt roostes. Vististi kakun ise logari maha ja vaatan sinna taha, siis tean edasisi käike planeerida. Kas otsida kompromissi või nõuda praagi kõrvaldamist. Lihtsalt selline lolliks tehtu tunne on hetkel.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
automees6
huviline

Avatar


Registreerunud 24.05.06
Asukoht: Ida-Virumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C4 Avant 2,5TDi Quattro, A7 3.0 TDI Biturbo

postitati 20.03.17 18:32 Tsiteeri


Lihtsalt mainin, et see 2002 nüüd teab mis uus ei ole ja need autod võivad väga mädad olla. Isegi 10 aastat uuemad autod roostetavad tugevalt. Palju oleneb auto kasutajast. Kas pestakse autot ja kus millal sõidetakse. Imestada pole siin miskit ja see saksa auto võis olla juba enne uuesti värvitud. Sel autol roostetab isegi katus rääkimata ustest ja tagaluugist.
Remondikohad teevad samuti sitta, vaja ju kiirelt ja odavalt raha kätte saada. Vaata järgi milline tiib seest on kui roostes siis osta uued ja lase nii seest kui väljast korralikult katta või sõida edasi kuni auk sisse tuleb. Kui on seest korras siis uurida remondikohast nagu sulle seal ka lubati.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
sir-mac
huviline



Registreerunud 26.06.03
Asukoht: Harjumaa, Keila vald
Kasutaja on eemal

Auto: S6 4,2 Avant

postitati 20.03.17 19:16 Tsiteeri


Audi tsingitud esitiivad on IGAVESED (nii paljud arvavad) seni kuni värv neid koos hoiab. Väliselt on kõik ehk OK, aga seespool on teine elu. Maalri jutt igati paikapidav. Pole vaja süüdlast otsida. Enda masinal, küll C4-l, vahetasin esitiivad, mis olid ainult ülevalt kaare kohalt kobrutama hakanud, aga maha võttes polnud seest vaadates peale rooste logari juures mitte midagi- väljas värv ja sees rooste peaaegu terve serva ulatuses. Muus osas nagu uus. Ja ometi tegin oma arvates aastaid tagasi korraliku roostekaitse just logariga kokkupuute kohtades. Ja ega see C5 muust materjalist tehtud pole. Vaheta tiivad ja mure pikaks ajaks kadunud.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
stihl
huviline

Avatar


Registreerunud 14.09.09
Asukoht: tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi Coupe B3, Jaguar XJ6 Series II

postitati 21.03.17 06:46 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: madisson
On selline asi realne?


Lugu analoogiline:

Sõitsin Volvoga mööda Tallinna kitsast tänavat (Ristiku) ja hoovist keeras järsku ette A6, kus kaks vene keskealist baabat sees.
Kuna ma vastassuunda ei saanud keerata (mingi buss tuli vastu), siis põrutasin Audile esitiiba sisse.
Vanaeided väljusid autost ja kooris röökima, et nemad pole süüdi ja mina olevat kihutanud.

Selge, vaielda mõttetu ja kutsusin politsei kohale.

Kohe kohale jõudnud politseile nemad samuti väitma, et pole süüdi ja mina sõitsin sajaga.
Korravalvur, ilmselt kogenud kala, küsis rahulikult: Kas teil radar oli enne õnnetust kaasas ja kas teil volvo kiirus on ette näidata?
- Ei.
- Selge, siis on jutt lõppenud; keerasite peateele ette ja olete ka seetõttu süüdi.

...........

Siin on täpselt sama lugu.

Kas sul on ette näidata keretööde eksperdi akt vahetult ENNE avariid 15 aastat vana auto kohta, et tiivad on roostevabad?
- Ei.

Palju Eestis üldse on 15a vanu ja originaalvärvi all olevaid autosid, millel pole kerel ühtki roostetäppi?
- Väga vähe.

Kas sul on oma, sry, aga keskmisest autokasutaja, võhiku arvamus, et tiivad olid roosteta?
- Jah.

The end of story.

.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
madisson
huviline



Registreerunud 30.01.12
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal

Auto: A6 1.8T 2002

postitati 21.03.17 08:46 Tsiteeri


Kõik õige. Ei pea ennast asjatundjaks keretööde ega maalritööde osas. Selles konks ongi. Rooste puudumise fakt põhineb minu isiklikule visuaalsele välisele vaatlusele regulaarse pesu ja puhastamise käigus aasteringselt. Mis ei tee olematuks teemas eespool olevaid tunnustatud klubiliste isiklike kogemuste baasil põhinevaid fakte, seest väljapoole roostetamise osas. Tuleb tunnistada, et nii ongi kahjuks. Mis mind nörritab, on see, et tegelikult visati ju lihtsalt teadlikult prügikasti nii kindlustuse makstud kui ka minu makstud raha. Kui väga kogenud maalrile on selline probleem hästi teada(kui käisin mullitavaid tiibu näitamas, siis tuli jutt nagu lindilt - kiirelt ja ladusalt) ja tulemus etteaimatav, siis oleks hea äritava klienti(kes 90% osas juhtudel ongi sellel teemal võhik) valgustada selles osas. Kui ei saa anda garantiid, siis tuleks ju valgustada asjaolusi, miks ei saa anda. Mul ei oleks olnud probleem maksta rohkem lisaks, tellimaks uued tiivad ja need siis värvida, kui oleks olnud vastavasisuline diskussioon. Küll aga tehti lihtsalt töö ära, sest mina ei osanud küsida ja tema ei vaevunud valgustama. Ehk kokkuvõtvalt - nii võib, aga pole ilus. Vaatan nädalavahetusel huvi pärast logari alla, panen siia ka paar pilti, eh kellelgi tulevikus abiks ja arvatavsti siis tellin uued tiivad ning lasen juba teises kohas värvida paigaldada.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
stihl
huviline

Avatar


Registreerunud 14.09.09
Asukoht: tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi Coupe B3, Jaguar XJ6 Series II

postitati 21.03.17 09:57 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: madisson
... arvatavsti siis tellin uued tiivad ning lasen juba teises kohas värvida paigaldada.


Kust Sa, kulla inimene, saad sellele 13a tagasi tootmise lõpetatud kerele UUSI TIIBASID?
(kui Reval tehasetiiba müüb, ma ei tea, aga vaevalt. Forsi hinnakirjas on OE tiib hinnaga 332€/tk, samuti kahtlane ,kas nad saavad seda enam)

Need Tong Yangid, mida 50-100€/tk igal pool mujal müüakse, ei ole uued tiivad.

Need on halvasti tehtud koopiad, mis ei istu nii hästi külge, kui need vanad originaalid, mis praegu küljes, ning metalli koostis on täiesti teine, kui originaalsel vanal tehasetiival.
Mingist tsingist, isegi kui C5-el seda veel paari mikromeetri paksuselt kaeti, pole juttugi.

Seega, minu soovitus: mine töökotta, kus on nii maaler, kui plekksepp (vabalt võib olla ühes isikus) ja küsi pakkumist vanade tiibade kordategemiseks. Loomulikult, ära unusta seda rääkimast, et vähemalt 2a peaks olema tehtud tööle garantii.

Korralik, südametunnistusega kontor sulle kohe vastust ei oska anda - see on normaalne.
Nad ju ei näe, kui sügaval need roostepesad on. See selgub alles tööde käigus.
See, kes pakub, et ujutab Tong Yangi viiekihilise krundikihiga üle, on pisut kahtlane. Kestab ka, aga mitte sama kaua, kui tehase omad siiani on kestnud.

Kui rooste on ainult pindmine, siis nad saavad selle tänapäeva keemia või ka mehaaniliselt sealt kätte ja puhtaks.
Kui juba läbiv - siis pigem romulast heas korras Audi rõngastega originaaltiib, kui poest "uus".



Mingil määral 15a jooksul keretöödega kokkupuutunu arvamus.
(3 musta numbriga taastatud vana uunikumautot sh)


.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
TartuAudi
huviline

Avatar


Registreerunud 14.09.16
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 100 Avant 2.3 E (1992) e. "Lendav sakslane"

postitati 21.03.17 11:15 Tsiteeri


Teemaalgatajale:

Kui sul see esitiibade siseserv koosneb ikka enamjaolt roostest(mida ma ka jutu põhjal eeldan), siis lihtsam on osta Alvadist need "hiinakad", lasta maalril seest-väljast ära kruntida, sissepoole 2 kihti kivikaitset või põhjakaitsemastiksit. Viimane jätab sellise natuke kummise pinna, kui on ära kuivanud.(eriti tuleks teda lasta tiivaserva, kuhu logar vastu käib).
Siis ära võõbata ja külge panna. Enne logari paigaldust võiks pleku tiivaserva seest mingi korrosiooniõliga ka üle möglada.

Ega vahet pole, mis aasta Audi on, varem või hiljem hakkavad need roostetamise teemad aktuaalseks muutuma.
"Ussitamisele" lisab hoogu ka meie niiskuserohke kliima. Ja piisab sellestki kui auto saab suvel kividega (kruusa)teel "tappa", sügisel pori ja vett, talvel soola ja lörtsi ning juba "protsess" toimub.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
yks
huviline



Registreerunud 04.05.11
Asukoht: Keila
Kasutaja on eemal


postitati 21.03.17 12:11 Tsiteeri


Natuke teades töökoja telgipoolt siis pakun, et võimalik, et märgati isegi. Aga maaler kontakteerub mistriga, meistril pole kohe aega, siis otsib kliendi kontakti, kes ei pruugi ka kohe vastata ja isegi kui vastab siis võimalik kliendi lahendus ei tule ka kohe jne.
Mis tähendab, et see masin on vähemalt kaks lisapäeva jalus. Lihtne lahendus on midagi mainimatta korda teha ja edasi teenida.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
madisson
huviline



Registreerunud 30.01.12
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal

Auto: A6 1.8T 2002

postitati 21.03.17 14:24 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: stihl


Kust Sa, kulla inimene, saad sellele 13a tagasi tootmise lõpetatud kerele UUSI TIIBASID?



.


Arusaadavalt ei käinud jutt uutest tehasetiibadest, ära nüüd üle ka reageeri. Minu autole uued tiivad - lammarist korralikud originaalid või poest hiinakad.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Amadeus
klubiliige

Avatar


Registreerunud 08.10.02
Asukoht: Tartumaa
Kasutaja on eemal

Auto: C7q

postitati 21.03.17 16:31 Tsiteeri


2 kuud ja tiivad ussitavad on maalrip*rsete puhas praak ja tegemist on garantiiga. Vahet pole, millised need tiivad enne olid. Fakt on see, et roostele ei ole mõtet uut värvi maalida.
Tegelikult võiks siia nende käkerdajate koordinaadid kirjutada. Saavad paljud oma värvitööd ehk mujal paremini tehtud.


Wer im sommer schon am winter denkt, der sicherlich ein quattro lenkt!
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
SilverL
huviline

Avatar


Registreerunud 18.07.13
Asukoht: Rapla
Kasutaja on eemal

Auto: A6 Avant C7 FL BiTDI

postitati 21.03.17 17:02 Tsiteeri


Minul ka kindlustusega värvitöid tehtud, kôik siiani ok. Kas sa ei peaks nt töö tellija poole (kindlustus) pöörduma ebakvaliteetse taastamise tõttu?
Minujaoks on kahtlane see, et môlemas tiivas rooste just peale värvitööd samas kohast ja samal ajal välja lööb. Alati on kokkusattumus võimalik, kuid see on ikkagi kahtlane.

OT:

Klubikaaslased, olge sallivad :)

Mees küsib täiesti neutraalselt ja ei hakka kohe avalikult kedagi [roppus] loopima. Arvan, et musternäide soliidseks teemaks ja konstruktiivseks aruteluks. Alles hiljuti oli siin ka näide kuidas ei peaks avalikult teemasid lahkama (audimees001 arutelu).


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
stihl
huviline

Avatar


Registreerunud 14.09.09
Asukoht: tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi Coupe B3, Jaguar XJ6 Series II

postitati 21.03.17 19:02 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: madisson

Arusaadavalt ei käinud jutt uutest tehasetiibadest, ära nüüd üle ka reageeri. Minu autole uued tiivad - lammarist korralikud originaalid või poest hiinakad.


Ei reageeri. Sain juba alguses aru, et sinu jaoks on lehttaigen ja lehttaigen täpselt samad asjad.:D:D:D
Jätka matka.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
madisson
huviline



Registreerunud 30.01.12
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal

Auto: A6 1.8T 2002

postitati 21.03.17 22:35 Tsiteeri


Stihl, ma saan aru, mida Sa ütelda tahad. Kuigi see tundub pisut üleolevas stiilis. Nagu ma eespool tunnistasin, ei ole ma mingi asjatundja alal, mida Sina kahtlemata minust mäekõrguselt paremini valdad. Ilma irooniata. Aga Sa saad ju ise ka aru, et meie ümber on igapäevaselt tohutul hulgal erinevaid teenuseid, mida sisse ostma peame. Koolitada ennast kõigis neis asjatundjateks lihtsalt põhjusel, et arvatavasti veetakse sul nahk üle kõrvade, pole kahjuks reaalne. Nagu lubatud, teen logari alusest pildid ja panen siia üles nädalavahetusel(varem aeg ei võimalda lihtsalt), suhtlen ka kindlustuse inimesega ja edastan viisakalt kogu info töö teostanud firmale, et leida võimalusel mingi lahend asjale.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
kps
moderaator

Avatar


Registreerunud 27.05.03
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: 5x4x4

postitati 22.03.17 06:31 Tsiteeri


Minul pole nende hiinakate kohta midagi otseselt kehva öelda, kestavad juba aastaid korraliku eeltööga ja koopakaared mastiksi ja kivikaitse sees ujudes. Eks siin teemas hetkel ongi see väike "aga" sees, et tegemist pole ikkagi uue ja oma algset hinda säilitava autoga ja eks iga tööd saab korralikult teha, nii et detailid kestaks tugevalt üle auto reaalse võimaliku eluea. Kuskil on aga ratsionaalsuse piir (mõtlen siis rahaline) eriti kui oled enda teada siiski maksnud töö eest, mis pole siis väikse aja pärast ennast kelle siis iganes süül õigustanud.
Ma võin ausalt tunnistada, et mina pole see "ratsionaalne" vend, kes oma rahakotti väga süveneks ja enne igat tööd viimse sendini kalkuleeriks. Ma olen teinud masinatele remonte ja soetanud detaile, mis ületavad KORDADES auto reaalset turuväärtust, aga teen seda selleks, et turuväärtusega ma endale midagi asemele ei osta, mis ka kestaks. Kui sel mitmekordse väärtusega süsti saanud masina sõitma panen, siis on sel kordades rohkem väärtust just selle näol, et ma võin seda masinat ka usaldada ja ei pudene mõni teine vidin enam mõne hetke pärast küljest ära (sest ring on ka nendest juba üle käinud).
Teema algatajale soovin ainult edu suhtlemisel ja mure lahenemisel!

PS! Stihl, saan Sinu kogemustest aru, aga roni vahel ka oma mätta otsast alla ja vaata kogu tegelikkust pisut võhiklikuma silma läbi! Ja see soovitus ei kehti ainult selle teema kohta.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
mkb
meeskond



Registreerunud 21.02.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Avant Q

postitati 22.03.17 08:10 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: stihl
Tsitaat:
Algselt postitas: madisson

Arusaadavalt ei käinud jutt uutest tehasetiibadest, ära nüüd üle ka reageeri. Minu autole uued tiivad - lammarist korralikud originaalid või poest hiinakad.


Ei reageeri. Sain juba alguses aru, et sinu jaoks on lehttaigen ja lehttaigen täpselt samad asjad.:D:D:D
Jätka matka.


Kuidas see möla ja tiraad küsijat aitab?


https://images.spritmonitor.de/1472718.png
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
stihl
huviline

Avatar


Registreerunud 14.09.09
Asukoht: tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi Coupe B3, Jaguar XJ6 Series II

postitati 22.03.17 09:05 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: mkb


Kuidas see möla ja tiraad küsijat aitab?


Nii palju aitabki.

Sinu jaoks on see möla ja tiraad, mõne teise jaoks ehk mitte.

Mul on kogemus (vist isegi Klokkerholmi) tiibadega selline: uuest peast kogu see pulbervärv (või mis iganes see must seal peal on) traatharjagaga maha + DuPont`i hapekas + tavakrunt + metallikvärv. Sissepoole muidugi ka kõik vajalikud möginad.
3a möödas ja samuti roostemullid üleval. No wtf.

Samas, kunagi tegin sellist autot:

https://www.upload.ee/thumb/6814241/IMGP6414.JPG

Esitiivad olid sada korda lapitud ja tehtud; omanik tellis saksast (ilmselt napsuse peaga) uued, 600€/tk; ma ei tea, mis kdi materjalist nad tehtud olid (keset tiiba oli seespool TIG keevitusjälg), aga haljana nad kohale jõudsid ja siiani ei mingeid roostealgeid. Rohkem, kui 3a on möödas.

Samuti pole probleeme olnud ka 10a tagasi tehtud originaaltiibadega.

Ma samuti e tea 100% tõde, aga nii on, et vabalt võid seda võtta mölana ja keskmise foorumikasutajast võhiku arvamust võid võtta tõena; sinu enda otsus.


.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
kps
moderaator

Avatar


Registreerunud 27.05.03
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: 5x4x4

postitati 22.03.17 09:29 Tsiteeri


Stihl, võrdleme ikka hetkel igapäeva liikluses olevat autot ja autot, mis aetakse pühapäeval hobi korras garaažist välja ja talvesooladest/keemiatest ja heitlikust kliimast on asi edaspidiselt puutumata ;). Aga jah, olgu nagu on. Endiselt soovin teema algatajale edu ükskõik, milline see otsus ka siis poleks auto korda saamisel :).


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
madisson
huviline



Registreerunud 30.01.12
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal

Auto: A6 1.8T 2002

postitati 22.03.17 11:04 Tsiteeri


https://www.upload.ee/thumb/6814405/IMG_20170322_122541.jpg

Panen hetkel tõe huvides pildi tiivast väljaspoolt, mis kindlustusjuhtumi käigus taastati kaks kuud tagasi. Väike muljumisjälg/mõlk oli tiiva esiukse poolses alumises osas. Kindlustusest ootan hetkel seisukohavõttu. Tänud kõigile, kes mind kohe auklikuks ei kippunud tulistama :) Korrektsuse mõttes kordan üle, et ma ei ole hetkel kedagi süüdistanud ega kusagil uksi jalaga lahti löönud. Stihli oskusi ja teadmisi ma absoluutselt ei vaidlusta. Mina olen võhik, see on ka selge. Aga kas Sa ise oleksid sellise tulemusega nagu pildil paistab, rahul? Arvestades seda, et tegu polnud minu initsiatiivil tellitud iluraviga probleemsetele tiibadele omal vastutusel vaid kindlustusjuhtumiga, kus mina, võhik, viisin heas usus töökotta mõlgi ja ilma välise roosteta tiiva ning täna, ca 2 kuud hiljem on vaatepilt selline. Kuna igapäevaselt sõidab selle autoga naispere, siis ilmselt tekkisid mullid juba tunduvalt varem.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
stihl
huviline

Avatar


Registreerunud 14.09.09
Asukoht: tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi Coupe B3, Jaguar XJ6 Series II

postitati 22.03.17 12:28 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: madisson

Panen hetkel tõe huvides pildi tiivast väljaspoolt, mis kindlustusjuhtumi käigus taastati kaks kuud tagasi.


No see pilt oli küll natuke julm.

Krt, teevad mis nad teevad, aga kaks kuud peaks ikka kestma.
Pole vahet, me kõik ujutame oma igapäevaautosid nov - märts soola sees igal aastal.
Ja seal pildil pole mingi üks koht kahtlusalune - neid on mitu.

Seda pilti nähes on mu soovitus hoopis teine: töid teinud kontori nimi siia foorumisse üles; pärast seda nendega läbirääkimised tasuta asja kordategemiseks; kui nad pole nõus siis uuesti käiku esimene soovitus; kui tahavad läbi rääkida, siis > tehku asi korda.
Kuna vahepeal on soolavaba aeg, siis vastavalt nihkub see 2 kuud aasta võrra edasi, kokku jääb 14 kuud.

Ja mingit hajutamist näha ei taha, tiib olgu tervenisti üle värvitud.

See tulemus pildil on natuke ikka f..kk küll, see ei ole ka igapäeva- soola - talve misiganes auto puhul normaalne keretöö. (kui jutt ikka kahest kuust , mitte viiest aastast ei käi)


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Amadeus
klubiliige

Avatar


Registreerunud 08.10.02
Asukoht: Tartumaa
Kasutaja on eemal

Auto: C7q

postitati 22.03.17 17:47 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: madisson
Aga kas Sa ise oleksid sellise tulemusega nagu pildil paistab, rahul?

Seda on tulemuseks natuke liigne nimetada :). Uskumatu.
Mine lase neil korda teha, normaalne maalrikoda võtab sellise tulemuse ilma liigse mölata ümbertegemisele.


Wer im sommer schon am winter denkt, der sicherlich ein quattro lenkt!
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
 Lehekülgi:  1  2
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 42.5% - SQL: 57.5%]