Lehekülgi: 1 2 |
madisson
huviline
Registreerunud 30.01.12
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: A6 1.8T 2002
|
postitati 20.03.17 14:19
|
|
|
Küsimus maalritöö kvaliteedi kohta
Tere! Lugu selline, et kaks kuud tagasi sai 2002 aasta A6 C5 ga käidud ametlikus korras tunnustatud automaalri juures esitiibadega. Põõrdumise
ajendiks oli kindlustusjuhtum, kus parklas tagurdati kergelt otsa ja parem esitiib sai kerge muljumisjälje. Muud defekti tiival ei esinenud, ka
varasemalt puudus igasugune rooste jms. Sai lepitud kokku aeg tiiva korrastamiseks ning sellel ooteperioodil sai ka vasak tiib kerge
muljumiskahjustuse teele jooksnud kitselt(riivas, aga pisike mõlk jäi näha). Leppisin siis kokku, et tehakse korraga mõlemad tiivad, ühe eest tasun
ise. Kordan üle, et varasemalt olid tiivad roosteta ja ilma muude defektideta. Tiivad tehti korda, kõik oli kena. Nüüd, kaks kuud hiljem avastasin
autot pestes, et mõlemal tiival kaare kõrgeimas alas mullitab värvi alt. Põõrdusin töö teostaja poole ja sain vastuseks, et see ongi nende tiibade
viga sellel margil ja mudelil, et arvatavasti tiivad seespoolt ära ussitanud ja nüüd pealmist poolt tehes lükati liivapaberiga ehk liiga sügavalt ja
piisab ka nööpnõela suurusest august läbi pleki kui rooste teipoole plekki kolib. Ok, kõlab loogiliselt. Aga auto on eestis olnud vaevalt 3
aastat(saksamaalt tulnud), varasemalt puudus igasugune rooste tervel kerel ja nüüd siis on esitiivad väidetavalt seest nii ussitanud 2002 aasta
masinal, et välimisel poolel on ainult värv veel roostet peitmas? Kui tõene selline väide tundub? tean, et enne FL oli tiibadega probleemid ,aga kas
ka FL masinatel? Hetkel on seis selline, et kui olen nõus laskma tiiva maha monteerida oma kuludega ja seal all roostet ei ole, siis teeb ise korda,
vastasel juhul maksan ka tiiva maha peale paneku eest. Mida asjatundjad kogemustest kommenteerivad? On selline asi realne?
|
|
|
Unisol58
huviline
Registreerunud 01.05.11
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: A6 3.0TDI q
|
postitati 20.03.17 14:50
|
|
|
Enda 2003 aasta A6 C5 läks ühe talvega ilusast ja siledast tiivast roosteussiks nii kui soola maha panema hakati.
Kas hoiad talvel tihti autot soojas garaažis?
|
|
|
Rix
klubiliige
Registreerunud 06.03.11
Asukoht: Tabasalu
Kasutaja on eemal
Auto: B6 Quattro
|
postitati 20.03.17 14:54
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: madisson
... Hetkel on seis selline, et kui olen nõus laskma tiiva maha monteerida oma kuludega ja seal all roostet ei ole, siis teeb ise korda, vastasel juhul
maksan ka tiiva maha peale paneku eest. Mida asjatundjad kogemustest kommenteerivad? On selline asi realne? |
Ratast alt ära, siis peaks saama logari eemaldada ja kui logar eemaldatud, siis võiks olla näha tiiva tagumist poolt piisavalt.
|
|
|
|
madisson
huviline
Registreerunud 30.01.12
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: A6 1.8T 2002
|
postitati 20.03.17 15:27
|
|
|
Auto seisab aastaringselt väljas. Logarit eemaldades peaks asi juba kätte paistma küll piisavalt. Kuna vähemalt kindlustusjuhtumiga tiib värviti üleni
üle, siis see logar sealt ka maha käis eeldatavasti töö ajal, võimalik, et ka tiib ise eemaldati. kui tiiva tagumine pool on roostest puretud, siis
kas seda töö ajal ei kontrollita, ega võeta kuidagi teostamise käigus arvesse. Vähemalt klienti teavitades, et head nahka siit ei saa ja tuleks uus
tiib vaadata? Kindlustus ju maksis piisava summa. 270 eurot oli vist maksumus mälu järgi. Meenub veel, et kindlustuspaberitega sinna töökotta
põõrdudes uuris meister, et kas autol on tehase tiivad veel kõljes, et kui on, siis teeb need korda ja saab parema tulemuse kindlasti kui B varuosa
uus tiib tellida. Hetkel see 2 kuuline parem tulemus paneb kukalt kratsima küll.
|
|
|
kps
moderaator
Registreerunud 27.05.03
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: 5x4x4
|
postitati 20.03.17 16:36
|
|
|
Kindlustusele töö tegemine ütleb tegelikult nii mõndagi, eriti kui kindlustus suhtleb vähempakkumise stiilis mitme remondikohaga. See, kuidas täiesti
perfektses korras esitiivad ühe talvega augukubuks muutuvad, on ka minul kahjuks läbitud tee . Polnud selleks vaja midagi puutudagi ja tegemist oli tehaseoriginaalidega, mis polnud paukudest räsida saanud.
Ürita parem kindlustuse ja remondikohaga mõlemaga suhelda ja mingi kompromiss saavutada nii palju kui võimalik. Fakt on see, et pead niikuinii ka ise
rahakotti kergendama ja vägikaika vedamisega niikuinii kuhugi ei jõua.
|
|
|
madisson
huviline
Registreerunud 30.01.12
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: A6 1.8T 2002
|
postitati 20.03.17 17:01
|
|
|
Ma üritaks jah esialgu mitte kedagi süüdistada vaid pigem aru saada, et kuidas nii sai juhtuda. B varuosa uus tiib oleks vist parem valik olnud
meistril. Muidugi juhul, kui tiib on seespoolt roostes. Vististi kakun ise logari maha ja vaatan sinna taha, siis tean edasisi käike planeerida. Kas
otsida kompromissi või nõuda praagi kõrvaldamist. Lihtsalt selline lolliks tehtu tunne on hetkel.
|
|
|
automees6
huviline
Registreerunud 24.05.06
Asukoht: Ida-Virumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C4 Avant 2,5TDi Quattro, A7 3.0 TDI Biturbo
|
postitati 20.03.17 18:32
|
|
|
Lihtsalt mainin, et see 2002 nüüd teab mis uus ei ole ja need autod võivad väga mädad olla. Isegi 10 aastat uuemad autod roostetavad tugevalt. Palju
oleneb auto kasutajast. Kas pestakse autot ja kus millal sõidetakse. Imestada pole siin miskit ja see saksa auto võis olla juba enne uuesti värvitud.
Sel autol roostetab isegi katus rääkimata ustest ja tagaluugist.
Remondikohad teevad samuti sitta, vaja ju kiirelt ja odavalt raha kätte saada. Vaata järgi milline tiib seest on kui roostes siis osta uued ja lase
nii seest kui väljast korralikult katta või sõida edasi kuni auk sisse tuleb. Kui on seest korras siis uurida remondikohast nagu sulle seal ka lubati.
|
|
|
sir-mac
huviline
Registreerunud 26.06.03
Asukoht: Harjumaa, Keila vald
Kasutaja on eemal
Auto: S6 4,2 Avant
|
postitati 20.03.17 19:16
|
|
|
Audi tsingitud esitiivad on IGAVESED (nii paljud arvavad) seni kuni värv neid koos hoiab. Väliselt on kõik ehk OK, aga seespool on teine elu. Maalri
jutt igati paikapidav. Pole vaja süüdlast otsida. Enda masinal, küll C4-l, vahetasin esitiivad, mis olid ainult ülevalt kaare kohalt kobrutama
hakanud, aga maha võttes polnud seest vaadates peale rooste logari juures mitte midagi- väljas värv ja sees rooste peaaegu terve serva ulatuses. Muus
osas nagu uus. Ja ometi tegin oma arvates aastaid tagasi korraliku roostekaitse just logariga kokkupuute kohtades. Ja ega see C5 muust materjalist
tehtud pole. Vaheta tiivad ja mure pikaks ajaks kadunud.
|
|
|
stihl
huviline
Registreerunud 14.09.09
Asukoht: tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi Coupe B3, Jaguar XJ6 Series II
|
postitati 21.03.17 06:46
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: madisson
On selline asi realne? |
Lugu analoogiline:
Sõitsin Volvoga mööda Tallinna kitsast tänavat (Ristiku) ja hoovist keeras järsku ette A6, kus kaks vene keskealist baabat sees.
Kuna ma vastassuunda ei saanud keerata (mingi buss tuli vastu), siis põrutasin Audile esitiiba sisse.
Vanaeided väljusid autost ja kooris röökima, et nemad pole süüdi ja mina olevat kihutanud.
Selge, vaielda mõttetu ja kutsusin politsei kohale.
Kohe kohale jõudnud politseile nemad samuti väitma, et pole süüdi ja mina sõitsin sajaga.
Korravalvur, ilmselt kogenud kala, küsis rahulikult: Kas teil radar oli enne õnnetust kaasas ja kas teil volvo kiirus on ette näidata?
- Ei.
- Selge, siis on jutt lõppenud; keerasite peateele ette ja olete ka seetõttu süüdi.
...........
Siin on täpselt sama lugu.
Kas sul on ette näidata keretööde eksperdi akt vahetult ENNE avariid 15 aastat vana auto kohta, et tiivad on roostevabad?
- Ei.
Palju Eestis üldse on 15a vanu ja originaalvärvi all olevaid autosid, millel pole kerel ühtki roostetäppi?
- Väga vähe.
Kas sul on oma, sry, aga keskmisest autokasutaja, võhiku arvamus, et tiivad olid roosteta?
- Jah.
The end of story.
.
|
|
|
madisson
huviline
Registreerunud 30.01.12
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: A6 1.8T 2002
|
postitati 21.03.17 08:46
|
|
|
Kõik õige. Ei pea ennast asjatundjaks keretööde ega maalritööde osas. Selles konks ongi. Rooste puudumise fakt põhineb minu isiklikule visuaalsele
välisele vaatlusele regulaarse pesu ja puhastamise käigus aasteringselt. Mis ei tee olematuks teemas eespool olevaid tunnustatud klubiliste isiklike
kogemuste baasil põhinevaid fakte, seest väljapoole roostetamise osas. Tuleb tunnistada, et nii ongi kahjuks. Mis mind nörritab, on see, et tegelikult
visati ju lihtsalt teadlikult prügikasti nii kindlustuse makstud kui ka minu makstud raha. Kui väga kogenud maalrile on selline probleem hästi
teada(kui käisin mullitavaid tiibu näitamas, siis tuli jutt nagu lindilt - kiirelt ja ladusalt) ja tulemus etteaimatav, siis oleks hea äritava
klienti(kes 90% osas juhtudel ongi sellel teemal võhik) valgustada selles osas. Kui ei saa anda garantiid, siis tuleks ju valgustada asjaolusi, miks
ei saa anda. Mul ei oleks olnud probleem maksta rohkem lisaks, tellimaks uued tiivad ja need siis värvida, kui oleks olnud vastavasisuline
diskussioon. Küll aga tehti lihtsalt töö ära, sest mina ei osanud küsida ja tema ei vaevunud valgustama. Ehk kokkuvõtvalt - nii võib, aga pole ilus.
Vaatan nädalavahetusel huvi pärast logari alla, panen siia ka paar pilti, eh kellelgi tulevikus abiks ja arvatavsti siis tellin uued tiivad ning lasen
juba teises kohas värvida paigaldada.
|
|
|
stihl
huviline
Registreerunud 14.09.09
Asukoht: tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi Coupe B3, Jaguar XJ6 Series II
|
postitati 21.03.17 09:57
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: madisson
... arvatavsti siis tellin uued tiivad ning lasen juba teises kohas värvida paigaldada. |
Kust Sa, kulla inimene, saad sellele 13a tagasi tootmise lõpetatud kerele UUSI TIIBASID?
(kui Reval tehasetiiba müüb, ma ei tea, aga vaevalt. Forsi hinnakirjas on OE tiib hinnaga 332€/tk, samuti kahtlane ,kas nad saavad seda enam)
Need Tong Yangid, mida 50-100€/tk igal pool mujal müüakse, ei ole uued tiivad.
Need on halvasti tehtud koopiad, mis ei istu nii hästi külge, kui need vanad originaalid, mis praegu küljes, ning metalli koostis on
täiesti teine, kui originaalsel vanal tehasetiival.
Mingist tsingist, isegi kui C5-el seda veel paari mikromeetri paksuselt kaeti, pole juttugi.
Seega, minu soovitus: mine töökotta, kus on nii maaler, kui plekksepp (vabalt võib olla ühes isikus) ja küsi pakkumist vanade tiibade kordategemiseks.
Loomulikult, ära unusta seda rääkimast, et vähemalt 2a peaks olema tehtud tööle garantii.
Korralik, südametunnistusega kontor sulle kohe vastust ei oska anda - see on normaalne.
Nad ju ei näe, kui sügaval need roostepesad on. See selgub alles tööde käigus.
See, kes pakub, et ujutab Tong Yangi viiekihilise krundikihiga üle, on pisut kahtlane. Kestab ka, aga mitte sama kaua, kui tehase omad siiani on
kestnud.
Kui rooste on ainult pindmine, siis nad saavad selle tänapäeva keemia või ka mehaaniliselt sealt kätte ja puhtaks.
Kui juba läbiv - siis pigem romulast heas korras Audi rõngastega originaaltiib, kui poest "uus".
Mingil määral 15a jooksul keretöödega kokkupuutunu arvamus.
(3 musta numbriga taastatud vana uunikumautot sh)
.
|
|
|
TartuAudi
huviline
Registreerunud 14.09.16
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 100 Avant 2.3 E (1992) e. "Lendav sakslane"
|
postitati 21.03.17 11:15
|
|
|
Teemaalgatajale:
Kui sul see esitiibade siseserv koosneb ikka enamjaolt roostest(mida ma ka jutu põhjal eeldan), siis lihtsam on osta Alvadist need "hiinakad", lasta
maalril seest-väljast ära kruntida, sissepoole 2 kihti kivikaitset või põhjakaitsemastiksit. Viimane jätab sellise natuke kummise pinna, kui on ära
kuivanud.(eriti tuleks teda lasta tiivaserva, kuhu logar vastu käib).
Siis ära võõbata ja külge panna. Enne logari paigaldust võiks pleku tiivaserva seest mingi korrosiooniõliga ka üle möglada.
Ega vahet pole, mis aasta Audi on, varem või hiljem hakkavad need roostetamise teemad aktuaalseks muutuma.
"Ussitamisele" lisab hoogu ka meie niiskuserohke kliima. Ja piisab sellestki kui auto saab suvel kividega (kruusa)teel "tappa", sügisel pori ja
vett, talvel soola ja lörtsi ning juba "protsess" toimub.
|
|
|
|
yks
huviline
Registreerunud 04.05.11
Asukoht: Keila
Kasutaja on eemal
|
postitati 21.03.17 12:11
|
|
|
Natuke teades töökoja telgipoolt siis pakun, et võimalik, et märgati isegi. Aga maaler kontakteerub mistriga, meistril pole kohe aega, siis otsib
kliendi kontakti, kes ei pruugi ka kohe vastata ja isegi kui vastab siis võimalik kliendi lahendus ei tule ka kohe jne.
Mis tähendab, et see masin on vähemalt kaks lisapäeva jalus. Lihtne lahendus on midagi mainimatta korda teha ja edasi teenida.
|
|
|
madisson
huviline
Registreerunud 30.01.12
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: A6 1.8T 2002
|
postitati 21.03.17 14:24
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: stihl
Kust Sa, kulla inimene, saad sellele 13a tagasi tootmise lõpetatud kerele UUSI TIIBASID?
. |
Arusaadavalt ei käinud jutt uutest tehasetiibadest, ära nüüd üle ka reageeri. Minu autole uued tiivad - lammarist korralikud originaalid või poest
hiinakad.
|
|
|
Amadeus
klubiliige
Registreerunud 08.10.02
Asukoht: Tartumaa
Kasutaja on eemal
Auto: C7q
|
postitati 21.03.17 16:31
|
|
|
2 kuud ja tiivad ussitavad on maalrip*rsete puhas praak ja tegemist on garantiiga. Vahet pole, millised need tiivad enne olid. Fakt on see, et
roostele ei ole mõtet uut värvi maalida.
Tegelikult võiks siia nende käkerdajate koordinaadid kirjutada. Saavad paljud oma värvitööd ehk mujal paremini tehtud.
Wer im sommer schon am winter denkt, der sicherlich ein quattro lenkt!
|
|
|
|
SilverL
huviline
Registreerunud 18.07.13
Asukoht: Rapla
Kasutaja on eemal
Auto: A6 Avant C7 FL BiTDI
|
postitati 21.03.17 17:02
|
|
|
Minul ka kindlustusega värvitöid tehtud, kôik siiani ok. Kas sa ei peaks nt töö tellija poole (kindlustus) pöörduma ebakvaliteetse taastamise
tõttu?
Minujaoks on kahtlane see, et môlemas tiivas rooste just peale värvitööd samas kohast ja samal ajal välja lööb. Alati on kokkusattumus võimalik, kuid
see on ikkagi kahtlane.
OT:
Klubikaaslased, olge sallivad
Mees küsib täiesti neutraalselt ja ei hakka kohe avalikult kedagi [roppus] loopima. Arvan, et musternäide soliidseks teemaks ja
konstruktiivseks aruteluks. Alles hiljuti oli siin ka näide kuidas ei peaks avalikult teemasid lahkama (audimees001 arutelu).
|
|
|
|
stihl
huviline
Registreerunud 14.09.09
Asukoht: tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi Coupe B3, Jaguar XJ6 Series II
|
postitati 21.03.17 19:02
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: madisson
Arusaadavalt ei käinud jutt uutest tehasetiibadest, ära nüüd üle ka reageeri. Minu autole uued tiivad - lammarist korralikud originaalid või poest
hiinakad. |
Ei reageeri. Sain juba alguses aru, et sinu jaoks on lehttaigen ja lehttaigen
täpselt samad asjad.
Jätka matka.
|
|
|
madisson
huviline
Registreerunud 30.01.12
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: A6 1.8T 2002
|
postitati 21.03.17 22:35
|
|
|
Stihl, ma saan aru, mida Sa ütelda tahad. Kuigi see tundub pisut üleolevas stiilis. Nagu ma eespool tunnistasin, ei ole ma mingi asjatundja alal, mida
Sina kahtlemata minust mäekõrguselt paremini valdad. Ilma irooniata. Aga Sa saad ju ise ka aru, et meie ümber on igapäevaselt tohutul hulgal erinevaid
teenuseid, mida sisse ostma peame. Koolitada ennast kõigis neis asjatundjateks lihtsalt põhjusel, et arvatavasti veetakse sul nahk üle kõrvade, pole
kahjuks reaalne. Nagu lubatud, teen logari alusest pildid ja panen siia üles nädalavahetusel(varem aeg ei võimalda lihtsalt), suhtlen ka kindlustuse
inimesega ja edastan viisakalt kogu info töö teostanud firmale, et leida võimalusel mingi lahend asjale.
|
|
|
kps
moderaator
Registreerunud 27.05.03
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: 5x4x4
|
postitati 22.03.17 06:31
|
|
|
Minul pole nende hiinakate kohta midagi otseselt kehva öelda, kestavad juba aastaid korraliku eeltööga ja koopakaared mastiksi ja kivikaitse sees
ujudes. Eks siin teemas hetkel ongi see väike "aga" sees, et tegemist pole ikkagi uue ja oma algset hinda säilitava autoga ja eks iga tööd saab
korralikult teha, nii et detailid kestaks tugevalt üle auto reaalse võimaliku eluea. Kuskil on aga ratsionaalsuse piir (mõtlen siis rahaline) eriti
kui oled enda teada siiski maksnud töö eest, mis pole siis väikse aja pärast ennast kelle siis iganes süül õigustanud.
Ma võin ausalt tunnistada, et mina pole see "ratsionaalne" vend, kes oma rahakotti väga süveneks ja enne igat tööd viimse sendini kalkuleeriks. Ma
olen teinud masinatele remonte ja soetanud detaile, mis ületavad KORDADES auto reaalset turuväärtust, aga teen seda selleks, et turuväärtusega ma
endale midagi asemele ei osta, mis ka kestaks. Kui sel mitmekordse väärtusega süsti saanud masina sõitma panen, siis on sel kordades rohkem väärtust
just selle näol, et ma võin seda masinat ka usaldada ja ei pudene mõni teine vidin enam mõne hetke pärast küljest ära (sest ring on ka nendest juba
üle käinud).
Teema algatajale soovin ainult edu suhtlemisel ja mure lahenemisel!
PS! Stihl, saan Sinu kogemustest aru, aga roni vahel ka oma mätta otsast alla ja vaata kogu tegelikkust pisut võhiklikuma silma läbi! Ja see soovitus
ei kehti ainult selle teema kohta.
|
|
|
mkb
meeskond
Registreerunud 21.02.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Avant Q
|
postitati 22.03.17 08:10
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: stihl
Tsitaat: | Algselt postitas: madisson
Arusaadavalt ei käinud jutt uutest tehasetiibadest, ära nüüd üle ka reageeri. Minu autole uued tiivad - lammarist korralikud originaalid või poest
hiinakad. |
Ei reageeri. Sain juba alguses aru, et sinu jaoks on lehttaigen ja lehttaigen
täpselt samad asjad.
Jätka matka. |
Kuidas see möla ja tiraad küsijat aitab?
|
|
|
|
stihl
huviline
Registreerunud 14.09.09
Asukoht: tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi Coupe B3, Jaguar XJ6 Series II
|
postitati 22.03.17 09:05
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: mkb
Kuidas see möla ja tiraad küsijat aitab? |
Nii palju aitabki.
Sinu jaoks on see möla ja tiraad, mõne teise jaoks ehk mitte.
Mul on kogemus (vist isegi Klokkerholmi) tiibadega selline: uuest peast kogu see pulbervärv (või mis iganes see must seal peal on) traatharjagaga maha
+ DuPont`i hapekas + tavakrunt + metallikvärv. Sissepoole muidugi ka kõik vajalikud möginad.
3a möödas ja samuti roostemullid üleval. No wtf.
Samas, kunagi tegin sellist autot:
Esitiivad olid sada korda lapitud ja tehtud; omanik tellis saksast (ilmselt napsuse peaga) uued, 600€/tk; ma ei tea, mis kdi materjalist nad tehtud
olid (keset tiiba oli seespool TIG keevitusjälg), aga haljana nad kohale jõudsid ja siiani ei mingeid roostealgeid. Rohkem, kui 3a on möödas.
Samuti pole probleeme olnud ka 10a tagasi tehtud originaaltiibadega.
Ma samuti e tea 100% tõde, aga nii on, et vabalt võid seda võtta mölana ja keskmise foorumikasutajast võhiku arvamust võid võtta tõena; sinu enda
otsus.
.
|
|
|
kps
moderaator
Registreerunud 27.05.03
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: 5x4x4
|
postitati 22.03.17 09:29
|
|
|
Stihl, võrdleme ikka hetkel igapäeva liikluses olevat autot ja autot, mis aetakse pühapäeval hobi korras garaažist välja ja talvesooladest/keemiatest
ja heitlikust kliimast on asi edaspidiselt puutumata . Aga jah, olgu nagu
on. Endiselt soovin teema algatajale edu ükskõik, milline see otsus ka siis poleks auto korda saamisel .
|
|
|
madisson
huviline
Registreerunud 30.01.12
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: A6 1.8T 2002
|
postitati 22.03.17 11:04
|
|
|
Panen hetkel tõe huvides pildi tiivast väljaspoolt, mis kindlustusjuhtumi käigus taastati kaks kuud tagasi. Väike muljumisjälg/mõlk oli tiiva esiukse
poolses alumises osas. Kindlustusest ootan hetkel seisukohavõttu. Tänud kõigile, kes mind kohe auklikuks ei kippunud tulistama Korrektsuse mõttes kordan üle, et ma ei ole hetkel kedagi süüdistanud ega
kusagil uksi jalaga lahti löönud. Stihli oskusi ja teadmisi ma absoluutselt ei vaidlusta. Mina olen võhik, see on ka selge. Aga kas Sa ise oleksid
sellise tulemusega nagu pildil paistab, rahul? Arvestades seda, et tegu polnud minu initsiatiivil tellitud iluraviga probleemsetele tiibadele omal
vastutusel vaid kindlustusjuhtumiga, kus mina, võhik, viisin heas usus töökotta mõlgi ja ilma välise roosteta tiiva ning täna, ca 2 kuud hiljem on
vaatepilt selline. Kuna igapäevaselt sõidab selle autoga naispere, siis ilmselt tekkisid mullid juba tunduvalt varem.
|
|
|
stihl
huviline
Registreerunud 14.09.09
Asukoht: tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi Coupe B3, Jaguar XJ6 Series II
|
postitati 22.03.17 12:28
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: madisson
Panen hetkel tõe huvides pildi tiivast väljaspoolt, mis kindlustusjuhtumi käigus taastati kaks kuud tagasi. |
No see pilt oli küll natuke julm.
Krt, teevad mis nad teevad, aga kaks kuud peaks ikka kestma.
Pole vahet, me kõik ujutame oma igapäevaautosid nov - märts soola sees igal aastal.
Ja seal pildil pole mingi üks koht kahtlusalune - neid on mitu.
Seda pilti nähes on mu soovitus hoopis teine: töid teinud kontori nimi siia foorumisse üles; pärast seda nendega läbirääkimised tasuta asja
kordategemiseks; kui nad pole nõus siis uuesti käiku esimene soovitus; kui tahavad läbi rääkida, siis > tehku asi korda.
Kuna vahepeal on soolavaba aeg, siis vastavalt nihkub see 2 kuud aasta võrra edasi, kokku jääb 14 kuud.
Ja mingit hajutamist näha ei taha, tiib olgu tervenisti üle värvitud.
See tulemus pildil on natuke ikka f..kk küll, see ei ole ka igapäeva- soola - talve misiganes auto puhul normaalne keretöö. (kui jutt ikka kahest
kuust , mitte viiest aastast ei käi)
|
|
|
Amadeus
klubiliige
Registreerunud 08.10.02
Asukoht: Tartumaa
Kasutaja on eemal
Auto: C7q
|
postitati 22.03.17 17:47
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: madisson
Aga kas Sa ise oleksid sellise tulemusega nagu pildil paistab, rahul? |
Seda on tulemuseks natuke liigne nimetada . Uskumatu.
Mine lase neil korda teha, normaalne maalrikoda võtab sellise tulemuse ilma liigse mölata ümbertegemisele.
Wer im sommer schon am winter denkt, der sicherlich ein quattro lenkt!
|
|
|
|
Lehekülgi: 1 2 |
|