Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
Autor:
Pealkiri: Q7 õhkvedrustuse anomaalia (Vastuseid: 4 | Vaatamisi: 3348)
jellajella
huviline



Registreerunud 16.03.17
Kasutaja on eemal


postitati 16.03.17 20:29 Tsiteeri
Q7 õhkvedrustuse anomaalia



Tere!

Auto Q7, 2008, 4.2 TDI
Mure siis selline, et viskan talvel õhkvedrustuse sõidu aeg kollase tule vilkuma. Ja erinevad tasemed(dynamic, automatic, comfort, offroad, lift) lähevad halliks, ehk ei saa valida. See mis parasjagu valitud oli, see jääb peale. Auto välja suretades ja uuesti käivitades aktiveeruvad kõik ja kollane tuli kaob, kuniks on natukene maad sõidetud. Kui süsteem avarii re˛iimis ei ole, töötavad kõik tasemed. Saab tõsta autot, langetada jne.

Alati ei kao kõik tasemed ära, vaid näiteks kaob ära lift ja offroad, teinekord jälle dynamic või comfort.

Leket kuskilt ei ole täheldatud. Kui auto offroad re˛iimis siis püsib ilusti.


Oskab keegi kommeteerida või abi anda?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Jann
huviline

Avatar


Registreerunud 07.08.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal

Auto: C7 Allroad BIT, ABARTH, BR 175.

postitati 17.03.17 05:05 Tsiteeri


Jah, palju on ette tulnud sellist asja. Vastuse annab diagnostika, oma peaga sa seda viga välja ei mõtle.


OOOO, VW, Seat, Skoda DIAGNOSTIKA, OSTUABI (võimalik üle Eesti), kodeerimine, (de)aktiveerimine, aut. kastide adaptsioonid, DPF, õhkvedrustuse mured jne. (Litsentsiga orig. Ross-Tech PRO V2 seade + uusim tarkvara VCDS 24.7.1 + pikk kogemus). 2g, HN+, MHI2, MHI2Q uuendused, NAVI 2025, VIM, SpeedCam, Carplay, Android Auto aktiv. jne. Läbitud kilomeetreid ei muuda. U2U või 55547002.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
UrMo20
huviline



Registreerunud 10.11.14
Asukoht: Tallinn/Rakvere
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C6 Avant

postitati 21.03.17 21:14 Tsiteeri


Esines ka endal olukordi kus pikemal sõidul lõi kollase tule põlema ja seaded hallid. Või kui pikemalt masin seisis siis sõitma minnes enne liikumist jõudis kollane tuli põlema minna. Lasin teha õhkvedrustuse diagnostika ja kompressori tootlikuse kontrolli. Tuli välja, et kompressur ei suuda piisavalt rõhku toota. Peale kompressori ja relee vahetust pole viga enam esinenud ja tasemete vahetus igas asendis sujuv.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
e.t.s
huviline

Avatar


Registreerunud 24.06.09
Asukoht: Haapsalu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi Q7 S-Line 4M

postitati 30.04.17 06:44 Tsiteeri


Minu autol ka selline probleem. Kõigepealt hakkab tööle rehvirõhu andur ja kohe järgi hakkab see märk mis näitab auto tõstmist või langetamist. Kui auto soe siis jätad korra seisma ja uuesti käivitades see probleem kaob. Samuti siis ainult miinus kraadidega, sooja ilmaga seda pole.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
intsu879
huviline

Avatar


Registreerunud 22.02.14
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi S8 D2 4,2 250kw

postitati 30.04.17 13:46 Tsiteeri


Alusta padja kappidest ennem kui kompressori kallale lähed.Omal läbi käidud rada samade sümptomitega.Nivooandurid ka igal rattal koopas võib ka neid kontrollida,igas rattakoopas eraldi.Arvan,et 99% padjaklapp kinni.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 17.2% - SQL: 82.8%]